Keresés

Részletes keresés

Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344702

Hibrid egy drága zsákutca, a hátrányokat egyesíti, az előnyök meg elvéreznek a magas áraknál.

Előzmény: QuantumSingularitas (344701)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344701

A hibrid meg csak egy pótlék azoknak, akik nem tudnak rendes EV-t gyártani.

Pont fordítva, az EV azoknak pótlék akik nem tudnak rendes hibridet gyártani. 

 

Előzmény: Rangun (344696)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344700

Buta vagy te, és fejlődés képtelen, tudod a világ változik, ha tetszik, ha nem.

Előzmény: QuantumSingularitas (344698)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344699

Mondtam már, almát az almávak, a Roadster majd mindenhol elveri a Porschet.

Max a nedves setétzűd álmodban.

Előzmény: Rangun (344697)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344698

A Porsche ellenfelének szánt Roadster 2-tőt 500km-en sem lesz képes megverni egy Porsche sem, egy hétköznapi Tesla limuzintól, meg az is jó, hogy a városban tehetetlen,  még a legerősebb Porsche is ellene, ha gyorsulásról van szó.

 

Gondolom közben véresre políroztad a bohócot ahogy ez leírtad, de a valóság az hogy Roadster 2 két perc alatt olvadna le ha Porscheval akarna versenyezni.

Előzmény: Rangun (344694)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344697

Mondtam már, almát az almávak, a Roadster majd mindenhol elveri a Porschet.

Előzmény: QuantumSingularitas (344695)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344696

A fűtés vagy hűtés egy BMW i3-nak probléma amiben 30kWh hasznos kapacitás sincs, egy normál Tesanak az semmi problémát nem okoz. A hibrid meg csak egy pótlék azoknak, akik nem tudnak rendes EV-t gyártani.

Előzmény: QuantumSingularitas (344693)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344695

Mert hát ciki, hogy a legerősebb 911-es turbót, egy 60 ezer dolláros Tesla Model 3 legyorsulja.

Hajadra kenheted a gyorsulásodat, ha kanyarban elszáll mert kalap szar a futóműved, hosszú távon meg a túlmelegedés miatt fossa össze magát a felszopott teslád.

Előzmény: Rangun (344692)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344694

A Porsche ellenfelének szánt Roadster 2-tőt 500km-en sem lesz képes megverni egy Porsche sem, egy hétköznapi Tesla limuzintól, meg az is jó, hogy a városban tehetetlen,  még a legerősebb Porsche is ellene, ha gyorsulásról van szó.

Előzmény: QuantumSingularitas (344691)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344693

Egyrészt egy aggregátor ideális fordulatszámon működhet, még egy gyorsító, lassítő, a dugóban araszoló ICE nem, másrészt az EV fékezéskor képes visszanyerni az energia egy részét, az ICE nem, harmadrészt a dugóban nem fogyaszt semmit sem, még egy ICE igen.

Ezt soros hibridnek hívják nem EVnek. Másrészt az álló EV is fogyaszt, mert hűtés/fűtés általában kell és ez az EV kizárólag csak az akkuja felhasználásával teheti meg, ami sokkal nagyobb hatótáv csökkenést okoz mint ICE motoros esetében.

Előzmény: Rangun (344690)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344692

Mert hát ciki, hogy a legerősebb 911-es turbót, egy 60 ezer dolláros Tesla Model 3 legyorsulja.

Előzmény: Rangun (344689)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344691

A legdrágább Porschet is legyorsulja, az pedig már több 100 milliós összegbe kerül. 

 

Az első 400m -en 800 m-en, meg már másodperceket ver rá a Porsche. 

Az ICE korszaknak vége, a Porsche egyébként már felismerte, és gőzerővel dolgoznak az EV-ken.

 
Nem ismert el semmit, azt gyártja amire igény van. "Játszós" autónak kevésbé érdekes a hatótávja.

Előzmény: Rangun (344689)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344690

Egyrészt egy aggregátor ideális fordulatszámon működhet, még egy gyorsító, lassítő, a dugóban araszoló ICE nem, másrészt az EV fékezéskor képes visszanyerni az energia egy részét, az ICE nem, harmadrészt a dugóban nem fogyaszt semmit sem, még egy ICE igen.

Előzmény: QuantumSingularitas (344686)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344689

A legdrágább Porschet is legyorsulja, az pedig már több 100 milliós összegbe kerül. Az ICE korszaknak vége, a Porsche egyébként már felismerte, és gőzerővel dolgoznak az EV-ken.

Előzmény: Törölt nick (344684)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344688

És ki lesz az a hülye, aki a drága töltőt használja, az adómentes dugaj helyett?

 

A hőerőművek nem a települések közepén üzemelnek, szóval ne hazudzz, arról nem is beszélve, hogy mással is lehet áramot előállítani, vagy az atommeghajtású hőerőmű nem füstöl az orrod alá, sehol.

Előzmény: QuantumSingularitas (344685)
,m,1710 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344687

Várnak a "fogorvosra"? a zkhomchi által 5x berakot infoval

nemsokára jön a fürdökád is. hehe

Előzmény: zöldkomcsi: (344672)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344686

Kiszámolták, hogy 100% fosszilis árammal hajtott EV is környezetbarátabb, mint az ICE autó, innentől kezdve egy hazugságon pörögsz.

Ja persze klínteknika és hasonló orákulumok szerint...

Előzmény: Rangun (344680)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344685

És hogy nyomod rá a jövedéki adót, az otthoni áramra, nagyokos? 

Nagyon egyszerűen a töltőre szereltetnek villanyórát.

 Ja és minek? Majd emelik a maradék ICE autó adóját, mert azok az orrod alá füstölnek.

Ennyi erővel az áramra is rá lehet nyomni mert 70%ban a hőerőművek füstöltnek az orrod alá. 

Előzmény: Rangun (344683)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344684

P100D 55 milla. LOL.

 

Nemetorszagban 138e euro, ami szinten egy rohejes osszeg azert az autoert, de azert megsem 55 millio. 

Előzmény: GPS (344661)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344683

És hogy nyomod rá a jövedéki adót, az otthoni áramra, nagyokos? Ja és minek? Majd emelik a maradék ICE autó adóját, mert azok az orrod alá füstölnek.

Előzmény: QuantumSingularitas (344681)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344682

Sőt, egy benzinmotoros aggregátorról töltött EV is körnezetbarátabb, mint egy ICE.

Előzmény: Rangun (344680)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344681

Persze, hogy nem. Ugyanis nincs mit számolni. A benzin literje 350 Ft, a villany kWh-ja 40 Ft.

Egyrészt 10% EV után biztosan hogy rányomják a holnaputánt is jövedéki adóból, másrészt már idén bevezetik az utcai töltőknél a kWh utáni számlázást ami biztosan nem 40 Ft lesz. 

Nincs ipari mennyiségű ujrahasznosítható EV akku. Majd ha lesz, akkor lehet tárgyalni róla, mi történik vele.

A nagy büdös francokat, az akku gyártók szépen előállnak az újrahasznosítással vagy kinéz nekik egy jókora környezetvédelmi termékdíj ha az államnak kell ártalmatlanítani. 

Előzmény: szilvatövis (344677)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344680

Kiszámolták, hogy 100% fosszilis árammal hajtott EV is környezetbarátabb, mint az ICE autó, innentől kezdve egy hazugságon pörögsz.

Előzmény: QuantumSingularitas (344676)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344679

Pedig az, persze nem a tehetségtelen, lustáknak van ott lehetőség, mert azoknak maximum a fideszben van.

Előzmény: zöldkomcsi: (344672)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344678

Mert tán autópálya matricát veszel rá? A benzinbe nincs útadó, az első fidesz kormány eltörölte, vagy 20 éve.

Előzmény: zöldkomcsi: (344675)
szilvatövis Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344677

Persze, hogy nem. Ugyanis nincs mit számolni. A benzin literje 350 Ft, a villany kWh-ja 40 Ft.

A többi fantáziálgatás.

Nincs ipari mennyiségű ujrahasznosítható EV akku. Majd ha lesz, akkor lehet tárgyalni róla, mi történik vele.

Előzmény: QuantumSingularitas (344676)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344676

Ez így nem számolható. Az EV jobb hatásfokkal alakítja a villanyt emiatt nem lehet büntetni.

Mivel a villanyáram globálisan 70%ban fosszilis fűtőanyagból termelődik, ne állja meg a helyét az állításod. Másrészt az akku mint környezetre veszélyes anyag környezetvédelmi termékdíjjal terhelt, ha sok EV akku lesz feldolgozatla/újrahasznosítatlan akkor ez  is igen magas lesz. Ha meg újrahasznosítják akkor azért lesz drága az akku, mert ha olcsóbb lenne újrahasznosítani mint alkotó elemeiből újat gyártani akkor újrahasznosítanák.

Előzmény: szilvatövis (344658)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344675

Ja, majd jövedéki adót fizet a hűtőszekrényed, meg a porszívód is.

 

A fűnyíró és a motoros fűrész is fizeti az útadót.

Előzmény: Rangun (344667)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344674

Kíváncsi leszek, hogy 5 év múlva ezek hogyan lepik el majd a magyar városokat. Egyelőre a töltő állomásokat se látom, hogy ki lennének táblázva, hogy kinek a mennyi támogatásával ott mi épül.

Szerintem 5 év múlva még nem lesz sok ilyen autó.

Előzmény: GPS (344661)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344673

Főleg ha saját napelem termeli az áramot a háztetőn, azt jól megadóztattod, és befizeted saját magadnak.

 

Belgiumban már úgy van, ha csatlakozik a hálózatra akkor azért fizetni kell. Saját tárolóval pedig egy ideig még drága lesz. (...bár mondjátok, hogy az idén már látjuk az áttörést az akkumulátorok terén...oké, meglátjuk pár hónap múlva)

Előzmény: Rangun (344671)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!