azért hogy feleslegesen többet fogyasszon és plusz egy meghibásodási esély:) hát igazából nem tudok ésszerű választ adni erre... biztonságosabbnak érzem és megbízhatóbbnak... mármint időjárási körülményekkel kapcsolatban értem
am francia, német, osztrák, magyar pályák lesznek, eddig egy elsőkerekes benzines nissan note-tal nyomultam, eddig ezzel sem volt különösebben gond télen, voltak meglepik de semmi extra... csak a fogyasztás , az elég extra volt :D
tudom vehetnék helyett (mások szerint/ szerinted jobb autót is meg stb)
mindig tetszettek, most engedek a tetszésnek , megnéztem párat jóval olcsóbban és drágábban is, de erre azt mondom hogy okés... tudom hogy kicsi, de jelenleg még egyedül vagyok (többnyire) , autópályára kell főleg (80%) , összkerekes, klíma, villanyablakok ... igényeimet maximálisan kielégíti (tudom egy suzuki ignis is tudja kb ugyan ezt...)
hát ez az, én is gondoltam rá hogy valami hegesztett difis lada mögött járkált hajnaltól alkonyatig vagy sóderszállító
igazából simán elhiszem róla hogy 200 e km körül van benne, belseje teljesen rendben van, belgák csak nem tekernek órát (oszt kitudja) , és mégis tiszta repesz az eleje...
("Kinéztem" egy 98-as b5-ös audit avantot, 1.9 tdi (nem pd) motorral (afn), belgiumi , 191 ezer km, de ez kb lényegtelen most. )
Motorháztető első egyharmada, lámpák, lökhárító tele van kavics felverődéssel, egy tenyérnyi helyen legalább 5 darab. Az autó többi eleme teljesen rendben van, gyári (vagy elég ügyes utólagos) festés.
A sok kavicsfelverődés mi miatt lehet? Hátha valakinek van ilyen tapasztalata hogy pl ez autópályázásra utal vagy ilyesmi vagy csak simán szar utak.
(Ne értsétek félre, nem akarok ennyire beletúrni az előéletébe , tényleg csak kíváncsiság, nem sok ilyet láttam eddig)
Ha foghibás, akkor periodikusan kellene ismétlődnie, de ez rapszodikus, hol csinálja, hol nem. (a második/harmadik képen csak egy-egy jel van. Ha ez egyáltalán jel)
Van egy 1.4 benzines k4j740-es motorszámú renault-m valós 64000km-rel, de 6 éves lesz és lassan esedékes a vezérléscsere a kor miatt. Beszéltem több szerelővel, de van aki azt mondja mindent, komplett vezérlést görgőkkel vízpumpával+ hosszordás szíjat feszítővel cseréljem és van aki szerint csak a szíjakat kellene cserélnem mivel kevés a km benne és ezért felesleges a görgőket vízpumpát cserélni évi kb. 7-8 ezret megyek vele. Vélemény?
Nem tudom miért nem sikerül a törlés,vagy a kapcsolat felvétel,egy barátomnak is ez a tipus van.Motor a régi protokol szerint a többi már az új szerint.Nekem is Op-Com van azzal gond nélkül megy minden.Lekérdezés,törlés,élőadat stb!
Ha gondolod kilehet próbálni mivel van a hiba.Op-Com,Actia ezekkel tudok segiteni!