Keresés

Részletes keresés

kferro Creative Commons License 2004.01.12 0 0 331
Valahol korábban már leírtam, így fejből nem tudom.
Azt hiszem valami 1.28.xxx volt az időm. Ez nem valami jó, és pont ez zavar. Ilyen idővel, ilyen AI Strenght mellett ezen a pályán általában 15-16 szoktam lenni.
Mondjuk mindíg úgy szoktam csinálni, hogy ha megvan a 12 kör /most két gyors köröm volt/, utána mindíg az edzés végére pörgetek. Ám most kapásból a Next Session-t nyomtam. Talán a gép hirtelen nem tudott jobb időket számolni? Ez hülyeség. Talán szerencsém volt és időközben eleredt az eső. Kiváncsi leszek a versenyre.
StevenJC Creative Commons License 2004.01.12 0 0 330
"Ez a rázás érdekes lehet. Tényleg jól megírt progi ez. Extra sérülést hogy lehet beállítani? Régebben nekem is úgy volt, hogy kocc után elhúzott az autó, de most nem találom a beállítást. Ja és az elhúzást a boxkiállásban NEM javították. "

A neten találtam, egy módosított damage.ini fájlt, ezt használom, 100%-os törés érzékenységgel. Kitettem hozzánk, innen gyorsabban leszedheted.
http://www.puskas.hu/damage.zip
Ha a kormány elkezd húzni, az valszeg a felfüggesztés sérülése miatt van, amit az igazi versenyen sem javítanak...

"Valaki elárulná, hogy a fenébe lehettem az Albert Park-i kvalifikáción 110%-os AI Strenghtnél, egy gyenge Jordannel a 3.???? Egyszerűen nem értem. Ezt most komolyan mondom."
Kferro, vegyél vissza egy kicsit a segítségekből, mindjárt nem lesz olyan jó az a helyezés. Ezt most nem komolyan mondom:-) Komolyra fordítva a szót, mint Lopez is írta, segítségekkel nem érezni annyira az autók és a setupok közötti különbséget.

szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.12 0 0 329
Mi az időd?
Kapcsolj ki pár segítséget és próbáld újra. Neked mi van bekapcsolva?
Előzmény: kferro (328)
kferro Creative Commons License 2004.01.12 0 0 328
Valaki elárulná, hogy a fenébe lehettem az Albert Park-i kvalifikáción 110%-os AI Strenghtnél, egy gyenge Jordannel a 3.???? Egyszerűen nem értem. Ezt most komolyan mondom.
A versenynek még nem kezdtem neki, agyalok a stratégián, nem akarom elszúrni.
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.12 0 0 327
Azért favorit Ausztrália, mert nem akarok össze-vissza tesztelni. Így látom a fejlődést.
Két segítség van bekapcsolva: TC (egyelőre high-on) és a kuplung. Én váltok és minden más OFF. Ja és a sérülés a tesztelés alatt természetesen ki van kapcsolva.
Fékezni is megtanultam, így a féknyomás is visszakerült 100%-ra, a fék érzékenysége (pedálé) is 50-re, a féktávok pedig jelentősen rövidültek.
Ezzel az idővel a 85%-os AI-k között teszteléskor a 2. vagyok, ezzel versenyen simán nyernék, mert ott sokkal bénábbak. Kb. most tartok ott, mint azelőtt billentyűkkel. Talán hajszálnyira jobban megy. Az élmény viszont teljesen más. Tényleg érezni az autó minden rezdülését. High-ra raktam a FFB-t és ha kihúzatom a mocit, beremeg a kormány ha nem váltok fel. Brutál.
Gratula a jó versenyhez.
Ez a rázás érdekes lehet. Tényleg jól megírt progi ez. Extra sérülést hogy lehet beállítani? Régebben nekem is úgy volt, hogy kocc után elhúzott az autó, de most nem találom a beállítást. Ja és az elhúzást a boxkiállásban NEM javították.
Előzmény: StevenJC (326)
StevenJC Creative Commons License 2004.01.12 0 0 326
Látom, nagyon favorit Ausztrália!:-) Lopez, érdekes, hogy neked a TKD jobb mint a Notorius setup... A TC-n kívül semmi más komoly segítség nem volt bekapcsolva? Egyébként a gyakorlás után most már belekezdtem a bajnokságba 95%-os AI-nál. Sokkal jobb teljesítményre sarkallanak a többek ilyen tempónál! Persze az 58 kör alatt hibáztam kétszer is, de a legjobb időm 1:30:785 lett, és sikerült a 4. helyen beérnem M.Schumi mögött, és Barrichello előtt.:-) Nagy élmény volt, csak marha fárasztó.
Az előbb írtatok a kerekekről, meg a kopásról. Én mindig soft gumit használok, ha nem esik az eső, mert a hard-nál úgy vettem észre mintha nem tapadna annyira jól... Ja, a játék finomságai megint Force-os kormányosok megint előnyben:-) A verseny alatt az egyik hibám az volt, hogy az egyik kanyarban azt hittem, gyorsabb vagyok, mint Schumacher... Tévedtem:-) Viszont amikor próbáltam visszahúzódni mögé, véletlenül ráhúztam a jobb első kereket az ő szárnyára. Épp csak érintettem, de a hatás frenetikus volt! Megsérült a futómű, vagy a gumi, nem tudom pontosan mi, de elkezdett "ütni" a kormány! Minden egyes kerékfordulatnál rántott a kezemen, mintha hiányozna egy kis darab a futófelületből, és ezért menne egyenetlenül... Kábé másfél kör múlva szépen lassan megszűnt a rázás, mintha összekopott volna a kerék a hibás felülettel... Vagy csak a programozók akartak megkímélni a heveny csuklófájdalmaktól:-)) Szóval klassz volt. Régebben, mióta beállítottam az extra sérülést, jártam már úgy, hogy "nagyobb" kocc után az első kerék ugyan nem szakadt ki, de a felfüggesztés deformálódott, és a kocsi többet nem ment egyenesen, csak ha kissé ellenkormányoztam. Viszont a kanyarokban is érezhető volt a változás, mert sokkal instabilabb lett az autó. De ilyen "rázós" utam még nem volt... Ráadásul ahogy elmúlt, nem sokkal később jöttem ki kereket cserélni, onnantól meg új volt az autóm:-)
Most tűzök Sepang-ba. Bár ott a köridők alapján még a béka segge alatt vagyok:-)
Előzmény: szenyor Lopez (325)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.12 0 0 325
Hali!

1.33.202
Na mi ez? Ez a legjobb időm Ausztráliában. Ismét fejlődtem 2mp-et. 2x45 perc állt kb. rendelkezésemre a "hétvégén", ezalatt sokmindenre rájöttem. Pl. arra, hogy nem tudok setupolni;). Elindultam a Notorius setupból és variáltam. Amikor már minden létező dolgot elállítottam, hogy nekem így jobb, visszatöltve az eredetit mentem egy olyan nagyon jó kört, hogy el sem hittem:) Aztán kíváncsiságból betöltöttem a TKD setupot és futottam egy mégjobb kört. A TKD-val jobb időt autózok és egyben az autó is sokkal stabilabb. Már nem pördülök ki a kanyarokban, csak ha nagyon forszírozottan akarok venni egyet, de szerintem versenytempóban ez nem fordul elő. Merugyi az lassab, mint a leggyorsabb köröm. Szóval szép az élet és csiripelnek a madarak:)

szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.10 0 0 324
MAStudiot akartál írni nem? :) Legalábbis ilyent találtam.
Előzmény: kferro (322)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.10 0 0 323
Kaja után rákeresek a MasEditorra. Cici jó ötlet, de akkor ki fog versenyezni? :)))
Jó neked, hogy hazamehetsz. Én majd csak 16 órakor...
Előzmény: kferro (322)
kferro Creative Commons License 2004.01.10 0 0 322
A MasEditorral még azt is meg tudtam csinálni, hogy a táblatartó lányoknak melleket festettem! Így még a verseny előtt is izgalmas. :-)))
Asszem valamelyik magyar oldalról töltöttem le.
Segítségével új színeket adhatsz a felniknek, sisakoknak, az egész csapatnak stb.
Na de most már elég a jóból! Ideje hazamenni. Végül is szombat van vagy mifene!
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.10 0 0 321
MasEditor? Ezt nem ismerem. Majd rákeresek.
Igazából a kormány se nem könnyebb, se nem nehezebb, mint a billentyűzet. A nehézséget a segítségek kikapcsolása jelenti. Amiknek hiányát kormánnyal ki lehet védeni, billentyűzettel nem. Legalábbis elképzelhetetlennek tartom.
Mentem én versenyt lanon kormánnyal -bekapcsolt segítségekkel. Élvezetesebb volt, mint billentyűvel de pont annyira nehéz. Vagy könnyű. Annyi hátrányom volt, hogy abszolút nem voltam hozzászokva.
"Vajon analóg pedállal is előjön a fék hiba? Hiszen vele finomabban lehet fékezni."

Nem lehet, hanem KELL. De hogy előjön e, azt majd pár verseny után megmondom. Egyelőre még nem mentem egyben versenytávot versenytempóban.

Előzmény: kferro (320)
kferro Creative Commons License 2004.01.10 0 0 320
Hát persze hogy Titok! Mit képzeltél? Fizess vagy tudatlan maradsz! :-)))))
Igazából nem kell hozzá nagy tehetség, csak valami rajzolóprogram (Phoroshop, Photo Paint, Paint Shop Pro...stb.), valamint a MasEditor, na meg nagy adag türelem. Majd ha túl leszek a félévi vizsgákon, megpróbálok valamilyen részletesebb leírást készíteni. Nagyszerű lenne látni, hogy ti is készítenétek saját festéseket.
Kiváncsi lennék, hogy menne kormánnyal neked egy verseny. Gondolom jobban el lehet fáradni a használata közben, illetve hogy jobban kell figyelni. Majd írd meg a tapasztalataidat. Vajon analóg pedállal is előjön a fék hiba? Hiszen vele finomabban lehet fékezni.
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.10 0 0 319
Igen, nekem is mindig abbahagyják:) A Jordan festés érdekel. Meg az is, hogy hogyan csinálod:) Vagy titok?
Annyira bosszús vagyok, hogy nincs időm többet menni kormánnyal... Még nem futottam egy versenyt sem, amióta "megtanultam" segítségek nélkül menni. Így annyira más lenne és én is szívesen beírnám, hogy tényleg milyen figyelmes a játék a gumikopás okán, de megmondom őszintén: én billentyűvel-segítségekkel nem nagyon éreztem. Egy cserével elvoltam és sosem volt problémám a soft gumival. Esetleg a verseny végi megpördülések, de az szerintem inkább a fék volt.
Előzmény: kferro (318)
kferro Creative Commons License 2004.01.10 0 0 318
Múltkorában az Albert Park-i pályán nedves aszfaltú versenynek kezdtem Intermadiate gumival, majd kezdett felszáradni a pálya és a gumik oly hihetetlen mértékben kezdtek el kopni, hogy idő előtti cserére kényszerültem. De nagyszerű érzés volt, hogy az alkotók erre is figyeltek.
Majd ha lesz rá módom, felpakolom az új festésemet a Jordanre, hátha valakit érdekel.
Most valahogy eszembe jutott, hogy annak idején játsztam vala a GP4-el és egy világbajnoki futam során beálltam a soron következő kerékcserére, megkezdődött... és a szerelők nem hagyták abba !!!
Másfél perc után meguntam és kiléptem.
Az F1C-ben még nem találkoztam ilyennel.
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.10 0 0 317
Én softtal mentem eddig a versenyen is. Kibírta általában egy cserével. Úgytudom vannak gumigyilkos pályák, oda a hard illik. De lehet, hogy igazad van.
Előzmény: kferro (316)
kferro Creative Commons License 2004.01.10 0 0 316
A kérdésedet nem igazán értem. Én időmérőn mindíg softtal, míg versenyen harddal megyek, mert az előbbi hamar elkopik. Nagyon lehet érezni és a displayen látni is.
Irigyellek a Lan miatt. Sok szerencsét hozzá!ó
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.10 0 0 315
Hehe erről beszélek:) Illetve részben. Van, aki észre sem veszi, hogy a NAV beindult, egyből jön a csípőből fikázás. No de ez nem hálás téma itt.
F1:
Melyik pályán érdemes soft helyett hard gumikkal menni?
Ha minden jól megy, szerveződik a következő F1 lan party, amin már segítségek nélkül fogok menni (persze TC, clutch lesz). Már várom.
Előzmény: kferro (314)
kferro Creative Commons License 2004.01.10 0 0 314
Nekem is XP-m van, s bár nekem csak 1 éve van saját gépem, azóta semmi gondom nincs vele. Párhuzamosan fent van a 98 is, na erről nem mondható el ugyanez.
Tegnap a tesztkörök alatt hirtelen elkezdett szaggatni a kép, mint kiderült a Norton Antivirus elkezdte scannelni a gépet. Még szerencse, hogy nem voltam gyors körön.
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.10 0 0 313
Bár ez a téma itt OFF, de ha már így ketten vagyunk, beszélgessünk:) Munka helyett jó az:)))
Szóval meggyűlöltem azokat az embereket, akik a nagy MS fikázásban átesnek a ló másik oldalára. Főleg az irritál, aki szidja, mint a bokrot és persze ezerrel használja, mert mást nem képes megtanulni. Én a magam részéről kb. 1,5 éve használok XP-t és azóta nem volt újratelepítve. Nagyon ritkán lefagy, akkor újraindítom. Minden fut rajta, ami kell. Szóval minek fikázzam? A 98SE is jó volt a maga idejében. Normális hardverrel ritka a probléma. Csakhát Mercury alaplappal ne várjanak csodát. Szóval kiterjedt téma ez és abszolút nem vagyok olyan véleményen, hogy a MS oprendszerek szarok lennének. Vannak hibái, de megfelelő termékek a megfelelő célokra. Nem atomerőművet kell velük vezérelni. Arra kell használni, amire becélozták.
A hardverek pedig tényleg jók. MS egér, bill, kormány volt már a kezemben, minőségi termékek.
Előzmény: kferro (312)
kferro Creative Commons License 2004.01.10 0 0 312
Az MS-t szoftverjei miatt sem szabad lenézni! Milyen jó op.rendszerei vannak... :-)
Egyébként a játékvezérlőiről tényleg jót hallottam.
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.10 0 0 311
Én úgytudom, hogy motorhangban évjáratonként van különbség és a McLarennek van más hangja. A többié egyforma. De nem biztos:)
Előzmény: kferro (310)
kferro Creative Commons License 2004.01.10 0 0 310
Állítólag még a motorhangok között is van különbség! Bár én ezt nem igazán tapasztaltam.
Próbálj ki egy Minardit! :-)
De gondolom különbség van két Ferrari között is évjárattól függően.
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.10 0 0 309
Ugh. Az elég problémás. Szerintem ha olcsón akarod megúszni, akkor vegyél egy márkás (MS vagy Logitech) FFB nélküli kormányt. A MS-t hardverben nem szabad lenézni, mert nagyon jó termékei vannak (pl. az egerem MS). Bár én szoftverben sem szidom:)
Sajna dolgoznom kell. Nem hiányzik, de ez van...
Előzmény: kferro (308)
kferro Creative Commons License 2004.01.10 0 0 308
Te is dolgozol?
Ugye írtam, hogy nálam van most egy gagyi, noname kormány? A gázpedál rendben van, de a féket egy órai munkával sem sikerült bekalibrálnom, így ha a gázpedált nem nyomom a fék olyan 1/4-ed erővel fog. Végülis majdnem olyan mint a motorfék. :-)
A kormányt szintén nem sikerült bekalibrálni, rendesen ki van kopva, egyszerűen nincs középállása. Ezért tegnap úgy mentem pár kört, hogy a kormányzás billentyűvel volt, a gáz és a fék kezdetben a pedállal, majd később a fék is billentyűvel. Képzelheted!
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.10 0 0 307
Üdv!
Jól gondoltam, hogy van különbség az autók között, mert ott, ahol a Jaguarral 1.36.x-et futottam, ott a Ferrarival 1.35.x-et. De még keresem a gyenge pontjait a setupnak. Azt már látom, hogy a gumik nagyon melegedni fognak, elképzelhető egy kétcserés verseny...
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.09 0 0 306
Egyébként a segítségekhez még annyit: a setupok nemigen tudtak érvényesülni. Most már látom, hogy leginkább csak a szárny és a váltó áttételezés játszott. A többit jótékonyan eltakarják a segítségek. Én sem vettem észre komoly különbséget, amíg billentyűzettel-segítségekkel nyomtam. Most érzem az összes változást a setupban. Van értelme 0,5% brake bias állításnak is. Fura, de így van.
Előzmény: szenyor Lopez (305)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.09 0 0 305
A toe-in állítja a kerék dőlési szögét. Hogy a függőlegest vagy vízszintest nemtom. Asszem a menetiránynak megfelelőt. Ha növeled, egyre stabilabb az autó. De ez csak kikapcsolt segítségek mellett érezhető. Egy bekapcsolt Low Steering assistance is megfogja a kocsit a megpördüléstől!!! Ha azt is kikapcsolod, akkor jut szóhoz a toe-in és a többi ravaszság, amiről írtam. Én sem hittem el, hogy mennyit számít egy Low-ra tett kis segítségecske, de bizony teljesen más...
Kormány ügyben nézd meg a chs-t, ők árulták tavaly Sulinetben. Ha van még idén, akkor -ha vissza tudod igényelni/igényeltetni az adót- Sulineten keresztül vedd meg. Így a pénzt csak egy évig kell meghitelezned. A részletfizetést neked kell tudnod mit bírsz vállalni. Vannak olcsóbb kormányok is, pl. egy időben lehetett kapni a MS FFB-s kormányát a Tescoban 18e Ft-ért. MAjdnem a fele a Momonak. És vannak nem FFB-sek is, amik azért még mindig sokkal használhatóbbak, mint a billentyűzet. Ezek még olcsóbbak.
Előzmény: kferro (304)
kferro Creative Commons License 2004.01.09 0 0 304
Sziasztok!
A toe mi lenne? Próbáltam már állítani, de nagy változást nem találtam. Igaz, ha két-három kört mentem úgy.
Gondolkodom azon a Momo kormányon, hogy esetleg részletre kellen megvenni, csak nem tudom úgy mennyi lenne.
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.09 0 0 303
Megtaláltam már, de azért köszi. Úgyhogy részemről törölhető.
Azt tudom, hogy a stabil autó=lassú autó, de egyelőre a TC-t is High-on hagytam. Örülö,hogy két segítséggel el tudom vezetni a masinát (clutch, TC). A váltást már totál magam intézem. Tegnap mentem pár kört és gyorsan végigkapcsolgatttam a segítségeket, hogy melyik hogy áll, mert nem hittem el, hogy nem kapcsolódott be valamelyik véletlenül. Mivel a kormányom nem az eredeti, ezért ott nem tudom meglesni.
Előzmény: StevenJC (302)
StevenJC Creative Commons License 2004.01.09 0 0 302
Idővel, ha már stabilan mennek a körök, érdemes lehet megpróbálnod szépen lassan visszavenni a "túl stabil" autó beállításait. Ugyanis egy bizonyos pont után már a köridők bánják a dolgot. Ha már érzed az autó rezdüléseit, könnyebben kordában tudod tartani a rakoncátlanabb de gyorsabb setuppal is.
Az editor itt van a munkahelyi gépemen, megnéztem, és sajna nem derül ki, honnan a fenéből töltöttem le:-( Viszont nem túl nagy, 1.68MB, kiteszem ide a szerverre hozzánk (csak a főnököm meg ne tudja...:-)) innen letöltheted. Aztán gyorsan letörlöm onnan:-)

http://www.puskas.hu/setup.zip

Üdv

Előzmény: szenyor Lopez (299)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!