A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ha védett a terület, azt tényleg nem árt jelezni. Úgy tűnik, arrafelé sokan nem tudnak védett mivoltáról, mert rengeteg keréknyom, csapás van mindenfelé, tehát egyértelmű, hogy tereporgiákra használják a környéket mind autósok, mind motorosok. Arról nem beszélve, hogy ugyanitt egy katonai kiképzőbázisba botlottunk, és sejtheted, hogy ők sem gólyalábon közlekednek oda- s vissza.
Fel is tűnt, hogy egy bazi nagy katonai helikopter próbált minket terelgetni, de mi azt hittük, hogy csak üdvözölni akart minket, azért röpködött a fejünk felett vagy egy negyed órán át tök alacsonyan, vadul integetve. Aztán amikor felkapaszkodtunk motorral egy domb tetejére, egy katonai terepjáró is megpróbált megközelíteni minket, de nem jutottak a közelünkbe, úgyhogy elporoltak onnan. Pár száz méterrel odébb, egy erdősáv mögött pedig egy valóságos romvárost találtunk nyüzsgő gyalogos katonák által ellepve.
Ez érdekes. Ha nincs kiírva, ugyan honnan tudhatná az aki bemegy, hogy jobb lenne ha kifele jönne. Ennyire ne legyünk zöldek. Néha csak le kell menni az aszfaltról, vagy nem? Ha meg nem, akkor minek az enduro?
Ha egyre gondolunk, akkor az a csodalatos dimbes-dombos enduropark vedett terulet a ritka, csak ott elofordulo novenyzete miatt. Bar ezt sehol sem jelzik tablaval, mas is beleszaladt a dologba, es egy helyi mondta neki, hogy negyed oraval korabban mekkora erteku termeszetkarositast vitt veghez. Csak ugy mondom...
Szétkaptuk a gépet itthon, valamint a festés is készül. Majd átküldök pár képet
hogy hogy is néz ki meztelenül a kicsike. Nyomod még, vagy már téliesítve van a gép? Most hétvégén még bletekertem közel 500-at, nagyon jól esett mert már rég mentem vele.
A kisautó is megjött, és már be is van járatva.......elég komoly és naggggyon megy.
Holnap MotoGP!!!!
Jó lenne már megnézni a képeket......majd beszélünk az időpontról.
A vízszintestől eléggé eltérő a kardán állása.......
Amikor én akartam ennél sokkal kisebb mértékben módositani a gyári állást kissé elkezdett morogni valami a hajtásláncban,na nemnagyon,csak éppen észrevehető módon,mikor visszaeresztettem a gázt.
Ez viszont nekem éppen elegendő volt ahhoz,hogy azonnal visszarakjam gyári méretű kardánkitámasztót .
Persze én a alacsnyságom miatt nem emelni,hanem ültetni akartam a gépet...........csakhogy nemjött össze:((
Így van. Azonkívül a ködlámpa kapcsolója a kormány közepére került, a kormányösszekötő pedig hosszabb, más ponton, magasabban kötő össze a szárakat. Arra jó a mutatvány, hogy a Wunderlich kormánytáskája így nem fér el rendesen, és állandóan bekapcsolja a ködlámpát. Nekem nem gond, de közös túrán problémás lehet. Aztán a fedelzéti számítógép gombja már nem BC névre hallgat, hanem az van ráírva, hogy INFO. A mellette lévő üres helyre menne a kipörgésgátló kapcsolója. Asszem ezzel össze is írtam mindent.
Aztán Sáska nevű zsákközségből újfent a vadon felé vettük az irányt. Mintha egy fantasztikus enduro-parkba csöppentünk volna. Dimbes-dombos táj, változatos talajminőség, meredek kaptatók, szakadékszerű lejtők. Isteni. Nemsokára gyakoroltuk egy kicsit, hogy is kell egy fejreállt GS-t ismét talpra segíteni. Ha egyedül mentem volna, még most is ott ülnék. Szerencsére a kár elhanyagolható. Néhány apró karcolás a bukócsövön, markolatvédőn, tükrön. Azért egy fertály óráig rezonáltak utána a lábaim. Az addig szelídnek tűnő halmocskák rögtön hegyekké nőttek a szememben. Levontam a tanulságot: slick gumival nem érdemes hegyet mászni, ha a legközelebbi aszfalt kilométerekre van.
No, mivel MGP "felhergelt" tegnap legfrissebb túrabeszámolóival, ezért úgy döntöttem KTM-es cimborámmal, Zsore-val, hogy mi is barangolunk egyet a susnyásban. A Dunántúlt vettük célba. Megnéztünk közelről egy várromot (na jó, néhány kőoszlop a domb tetején). Szégyenszemre nem sikerült teljesen megmászni mocival a dombot, de azért így is kellemes volt az odaút.
Csak a zizegős változat helyett már új konstrukció van. (már nincs második szivattyú, nem zenél behúzáskor, vagy valami ilyesmi) Pistit kérdezzétek, ő beleásta magát a vételkor ebbe a témába. :-)