Keresés

Részletes keresés

félinfós Creative Commons License 2022.12.09 -3 1 6609

Örülök neki. És ez miben cáfolja az én információmat?

Előzmény: RLT-924 (6608)
RLT-924 Creative Commons License 2022.12.08 0 2 6608

GXD-256-al nem rég utaztam Noszvajra.😉

Előzmény: félinfós (6602)
retek2 Creative Commons License 2022.12.08 -2 2 6607

Egyébként a GXD ÉS JIN721 a bárhova bevethető páros (most éppen)

Előzmény: retek2 (6606)
retek2 Creative Commons License 2022.12.08 -1 1 6606

Abban igaza van ,hogy a B7 ek is a kuka sorba orientálódnak szépen biztosan , inkább a gxd menjen helyiben mint egy foskotla localo ,hála krisztusnak ,hogy nincs itt egy se ,akkor már gazdagok lennénk ,mert már csak az hiányozna.

Előzmény: Törölt nick (6603)
Racilaci Creative Commons License 2022.12.08 -1 3 6605

Olvtárs leírta, hogy helyi fregoli, s ha a helyi üzemnek nem kell (mert nélküle is megvan a napi kocsikiadás), akkor kiadhatják helyközibe is. 

 

Nem tudom, hogy igazat ír-e, de az kristálytisztán látszik, hogy te viszont nem tudod értelmezni az általa leírtakat.

Előzmény: Törölt nick (6601)
ujfigura. Creative Commons License 2022.12.08 -1 4 6604

Magyarul ha hülye vagy, legyél büszke is rá.

Előzmény: Törölt nick (6603)
Törölt nick Creative Commons License 2022.12.08 -3 1 6603

Nem ismerlek életben, de szerintem inkább nem is akarlak. 

Eléggé irritáló igen, ez a bebizonyítom magamnak a hülyeségem és nem állok le egy én csőrömet basztató témáról, de mindenki magában higgyen az a legjobb.

 

Előzmény: félinfós (6602)
félinfós Creative Commons License 2022.12.08 -2 1 6602

Figyelj, ha nem tudod értelmezni, amit leírtam, az nem az én hibám. Benne van még a jegyérvényesítő is egyébként, nézd meg egészen nyugodtan. De ebben retek2, Cpt.Dave vagy Kcnezd tt. is megerősít.

Értem, hogy zavar a "személyem" -bár amúgy biztosan nem ismersz -, de írd már le a badarságaim, ha már ilyen jó az emlékezeted...

Előzmény: Törölt nick (6601)
Törölt nick Creative Commons License 2022.12.08 -2 2 6601

Hogy lenne már helyi ha Szomolyán meg Tarjánban adja az utas hu, a menetrendek hu meg a netes felületek 99%-a. 

Osszeszedheted magadat , mert az elmúlt egy évben dől a badarság a fejedből. 

Előzmény: félinfós (6600)
félinfós Creative Commons License 2022.12.08 -3 2 6600

Leírom sokadjára is: a GXD-256 helyi járati fregoli. Ha tudja mellőzni a helyi járat, akkor kivihető helyközire is. Ugyanez igaz a JIN-721-re.

 

A korábbi hozzászólásra, miszerint a Localot is jobb, mint a GXD vagy a CTG:

Ezek legalább stabil kocsik. A helyi flotta már így is bontószökevényekből áll a 4 RIR-es Conecto kivételével. Nem kell ide egy újabb, problémás típus, amivel csak a gond lenne.

Előzmény: Törölt nick (6596)
Cpt.Dave Creative Commons License 2022.12.08 -3 6 6599

A Flirt/Kiss pedig kemény 7 percnyi síkgyaloglásra üresen fog nekiindulni a Mátra kapujából, óránként, esélyt sem adva a magasabb színvonalú eljuttatásnak.

 

Mégis miben nyilvánul meg a magasabb színvonal? A kilátásban? :D

A mihez tartás végett turista kivitelű Neoplanok és Volvok mellett akarnak az emberekre ráerőltetni egy zavarérzékenyebb szolgáltatást elővárosi szerelvényekkel és nagyobb menetidővel. Ebben mégis mi a buli? 

Pedig szeretem a vasutat,  de nálam Ausztriánál kezdődik A Vasút. 

Előzmény: HBweb hu (6576)
Dr8ker Creative Commons License 2022.12.08 -1 0 6598

Köszönöm. Közben tájékozódtam. 

SWW-284 és 287 is visz így itt ilyet. GXD is ott volt valóban és a JEL is :)

Előzmény: Törölt nick (6596)
Bence200 Creative Commons License 2022.12.08 -1 0 6597

Ez jár az SWW-284 helyett hétfő óta. Ráadásul Salgótarján-Eger közt...

Előzmény: Dr8ker (6595)
Törölt nick Creative Commons License 2022.12.08 -2 8 6596

Nem helyi az. Jegyezzetek már meg, hogy attól, hogy nem mutatja a kütyü a négy tagú vonalszamot, még nem helyi járat. GXD azon volt amin ez a JEL.

Előzmény: Dr8ker (6594)
Dr8ker Creative Commons License 2022.12.08 -2 0 6595

Ez is csodálatos 

Előzmény: Dr8ker (6594)
Dr8ker Creative Commons License 2022.12.08 -4 0 6594

GXD256 megint újra láttam Egerben az utcán , de HELYIBEN jár.. Nem értem ezt a céget. Ott van Salgótarjánban 7000 db felesleges Localo, mellyel nem tudnak már mit kezdeni, mert még az Ikarus C56 is hasznosabb, Localo így csak a tartalék. Az miért nem jöhet ide át Egerbe a helyi járatra ? És váltané a CTG meg a BC-ket ?? Miért pont ez a fos kell?

Sofi 37 Creative Commons License 2022.12.08 -1 5 6593

Pontosan ezt hiányolom én is! Vonat VS busz....Miért kell ezt mindig mindenhol  a vonat javára erőszakkal eldönteni?? Miért nem képes ennyi tizen,huszon, száz milliárd, vasútba öntött pénz után, a MÁV  olyan szolgáltatást nyújtani, hogy az emberek maguktól válasszák a vasutat a busszal ,uram bocsánat az autóval szemben??? Ha meg erre önszántából nem képes, akkor minek erőltetik ezt mindenhol?! Miért van az hogy újból és újra elkövetik azt a hibát, hogy ahol vasút fejlesztés volt ott busz nem maradhat?! Miért nem lehet tanulni a zalai,székesfehérvári és most már ennek a térségnek a példájából?! Hány ilyen "pofon" kell még  a közlekedési szakmának?! Mindig mindenhol erőszakkal kell mindent kikényszeriteni, ahelyett hogy valódi fejlesztésekkel próbálnánk meg "versenyt" nyerni.... Aztán ha végül lesz napi 15 vonat Gyöngyös és Pest között (mert lesz rá VALÓDI igény)és marad emiatt 44 helyett mondjuk 30 busz akkor ámen.  Amíg ezek kihasználtak addig jónapot. Amint valamelyik nem,  akkor azt KELL megszüntetni! De nem úgy h ez van és innentől nincs más választás,ezzel kell járni a népnek!Amúgy meg halkan súgom meg,hogy két város között minél sűrűbb és több féle(vonat és busz) eljutási lehetőség van,annál nagyobb az esély az autók mellőzésére is.....

Előzmény: Kcnezd (6583)
trizs77 Creative Commons License 2022.12.08 -1 1 6592

Köszi.

 

16 éve költöztem Zuglóba.

 

Azóta gyűjti az ember - ha akarja ha nem - az itteni ismeretségeket.

Nem mély emberi kapcsolatok ezek csak a Tüzépes, a bolti eladók, nővérek, stb.

 

Először a palotai Rákos úton ért meglepetés.

Egyik boltban az eladó hölgyről kiderült, hogy a gyöngyösi toronyháztól jár oda dolgozni.

Már több mint 15 éve.

Hűledeztem.

 

Mosolyogva mondta, hogy közben a lánya már felnőtt és Ő is itt dolgozik a Rákos úton, csak 100 méterrel arrébb egy vendéglőben.

 

Mondtam neki, hogy hamarább elképzeltem volna, hogy férfiak ingáznak naponta dolgozni Gyöngyösről  Budapestre.

 

Nevetve mondta, hogy van nekik egy " boszorkány körük."

Azt a 7-8 asszonyt takarja, aki naponta onnan jön Palotára vagy a Szőnyi útig dolgozni.

Ismerik egymást, a másik életét.

Ahogy mondta, hogy idefelé reggel pletykálunk a buszban.

Kibeszéljük a világ dolgait, meg a férjeket, férfiakat..............................:-))

 

Nem minden nap jönnek együtt, mert nem azonos a beosztásuk.

Előzmény: f_k (6591)
f_k Creative Commons License 2022.12.08 0 0 6591

M3 kivezető megépítése után az 1980 as évek közepétől az autópályás járatok megálltak a Bp Amerikai u, Szerencs u megállókban.

Amerikai u később Kacsó Pongrác u lett kb 500 méterrel arrébb helyezve.

1 es villamos (3, 63), a M1 kisföldalatti a 32 és busz jobb átszállással kapcsolatokat adott.

Utasok kb. 1/3 ezt használja...

 

Előzmény: trizs77 (6589)
f_k Creative Commons License 2022.12.08 0 1 6590

Háború befejezése után a vasút komoly üzemzavarokkal szénhiánnyal, késésekkel működött.

Autóbusz megbízhatóbban járt.

Gyöngyös szárnyvonalon volt elérhető akárcsak Eger átszállással.

Megélt egymás mellett a busz is a vonat is.

Később a Mátrába irányuló kirándulóforgalom fejlődött ezért nőtt meg a autóbuszos menetrendi kínálat.

Előzmény: trizs77 (6586)
trizs77 Creative Commons License 2022.12.08 0 2 6589

Remélhetően megnyugodnak a kedélyek Gyöngyös-M3-Budapest ügyben.

 

Amúgy nagyon hibás az a szemlélet (a valóság nem ismerése) mely úgy vizsgálja az ügyet, hogy :

      - a busz a stadionokhoz jött,

      - a vonat meg a Keletihez,

a kettő majdnem ugyanaz.

 

Ugyanis a Gyöngyös -M3 - Budapest buszok, az elmúlt 40 évben igen komoly hivatásforgalmat alakítottak ki a XV. és a XIV. kerületben, kerületekhez.

 

Majd minden gyöngyösi buszról van leszálló a Szerencs utcánál.

Ez csak 2-5 fő.

 

De a Szőnyi útnál már erősebb az utaslépcső, ott többen járatonként 6-12 fő száll le és megy onnan munkahelyére.

Kórházakba, szolgáltatókhoz.

Sokszor gyalog.

 

Nekik bizony +30 vagy +60 perc utazási idő többletet jelentene ha a Keletiből kell(ene) vissza jönniük munkahelyökre vagy Zuglóba, vagy Palotára BKV-val.

 

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=163156730&t=9008229

 

 

 

 

 

 

egybefasírt Creative Commons License 2022.12.07 0 0 6588

Ki. Nem azok, amik eddig, de kicsit több megy ki.

Előzmény: trizs77 (6579)
egybefasírt Creative Commons License 2022.12.07 0 2 6587

Úgy, ahogy ma is megél napi 6 pár buszjárat Budapest-Gyöngyös-Eger-Miskolc útvonalon.

Nem a végigutazókból él, hanem a rövidebb távúakból.

Előzmény: trizs77 (6586)
trizs77 Creative Commons License 2022.12.07 0 0 6586

1946-ban volt egy Miskolc- Gyöngyös- Budapest járatpár.

Hétfőtől Szombatig.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Egy kb. 30 személyes busz, az akkori makadám úton jöhetett vagy 4-5 órát Budapestig.

 

Hogyan élt mg a napi sok, sok kocsis, sok száz ülőhelyes vonatok mellett ?

 

 

Előzmény: f_k (6585)
f_k Creative Commons License 2022.12.07 0 0 6585

1946-ban volt egy Miskolc- Gyöngyös- Budapest járatpár.

Hétfőtől Szombatig.

Gyöngyös és Budapest között nem állt meg.

Volt több hasonló gyorsjárat ami Gödöllőn Hatvanban Horton állt meg csak.

70-es években napi 18-20 járatpár volt Bp és Gyöngyös között.

Előzmény: trizs77 (6582)
f_k Creative Commons License 2022.12.07 0 0 6584

Naponta.

Előzmény: trizs77 (6582)
Kcnezd Creative Commons License 2022.12.07 -1 8 6583

Mert ugye a vaskerekesek azt gondolják, hogy az a legjobb.. közben meg a féklámpát se látjátok a busznak már, annyira, de annyira le vagytok maradva ;)

Megkérdezés nélkül, egyből gőzmozdonyra terelni a népet, ami eddig jól működő busszal volt megoldva. 
Sablanos dumával, hogy majd a vonat gyorsabb, kényelmesebb, s nem áll a dugóban az M3ason. 

Ami egy nagy kamu.

 

1hét alatt nem késnek összesen annyit az M3ason közlekedő buszok összesen, mint a MagyarÁllóvasút 1nap alatt. 

Mikor oda a vasút ki segít? Ja pótlóbusz…. Majd ha ti pótoltok minket, akkor talán elképzelem, hogy jók vagytok valamire… addig meg szépen mehet a BZ szilvasra full üresen jo sok pénzből…

 

(de ott ugye mehet a vonat -busz egymás mellett, nem számít a párhuzamos közlekedés ) 

 

 

Nem úgy kell a versenyt megnyerni az Állóvasútnak, hogy busz ellen lobbizik fent és megszünteti, hanem vegye fel a kesztyűt es versenyezzen a busszal. De ez nem fog menni, eddig se ment Keleten. 
Amennyi pénzt rávertek a vonatra , abból kb Kelet Magyaroszágon vadi uj buszokkal lehet NORMÁLIS szolgáltatást nyújtani, amit az állóvasút most sem tudd ennyi pénz után.

 

 

Csak a pökhendi hozzászólásod miatt született meg ez a kis szösszenet! Nem gondolnám, hogy ellenségeknek kell lenni a MÁV - Volán között, de a stílusra , stílussal válaszolok! ;)

Előzmény: HBweb hu (6576)
trizs77 Creative Commons License 2022.12.07 0 1 6582

1930 as években is volt Budapest, Oktogon- Gyöngyös Fő tér - Eger Korona szálló- Lillafüred  autóbuszjárat.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Hetente kétszer ?

Előzmény: f_k (6581)
f_k Creative Commons License 2022.12.07 0 0 6581

1930 as években is volt Budapest, Oktogon- Gyöngyös Fő tér - Eger Korona szálló- Lillafüred  autóbuszjárat.

1945 augusztusában az első távolsági buszjárat Budapest Gyöngyös között járt.

1954-ben már napi 10 járatpár járt Budapest és Gyöngyös között.

1 Budapest Gyöngyös Kápolna Eger 

1 Budapest Gyöngyös Verpelét Eger

2 pár Budapest Gyöngyös Eger Ózd

2 pár Budapest Kékestető 

1 Budapest Parád 

2 pár Budapest Galyatető Mátraszentimre

 

 

 

 

 

Előzmény: trizs77 (6580)
trizs77 Creative Commons License 2022.12.07 -2 1 6580

Ha az úgynevezett társadalmi lobbi és a közlekedésszervező pánikszerűen úgy dönt, akkor nem mennek ki a vasútállomásra a helyközi buszok, minek is, hisz marad az autópályás járat, arra kell ráhordani. 

Arra kell, mert ükapám is azzal utazott.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

Az ükapa a negyedik nemzedék visszafelé.

Egy ma aktív emberhez képes az ükapa kb. 80-100 évvel ezelőtt volt aktív.

 

 - apa = kb. 20-25 évvel,

 - nagyapa = kb. 40-50 évvel,

 - dédapa kb. 60-75 évvel,

 - ükapa kb. 85-100 évvel.

 

Biza 85-100 évvel ezelőtt nem jártak buszok Gyöngyösről Budapestre.

Tehát ükapa 99%, hogy vonattal jött a városból a fővárosba.

 

 

 

 

Előzmény: HBweb hu (6576)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!