Keresés

Részletes keresés

Ep128 Creative Commons License 2018.04.19 -1 0 7619

Ilyesmire gondoltam én is... :-)

Előzmény: heted7 (7618)
heted7 Creative Commons License 2018.04.18 -3 0 7618

Tényleg ne vedd kötözködésnek amit írok, hiszen minden tiszteletem a tiétek. Ráadásul sajnos én nem tudok erre vállalkozni, mert egy hasonló kaliberű, de más jellegű projektben már nyakig vagyok. De amit írni szeretnék az ez:

"A jó bornak is kell a cégér."

Előzmény: viricsi (7616)
Ep128 Creative Commons License 2018.04.17 -1 0 7617

Ok, szerintem legyen felvázolva (itt is) egy "teendő lista", mit kellene / lehetne csinálni a legközelebbi alkalomkor (aztán később a továbbiakban) és (szintén itt) egy napot ki kellene szúrni, amikor Malvinkánál lehetne találkozni azoknak, akik jönnének. Legalább egy megbeszélés / gépátnézés erejéig, tehát hogy az állóvíz megmozduljon kicsit. :-)

Előzmény: viricsi (7613)
viricsi Creative Commons License 2018.04.17 0 0 7616

Ez a műfaj nem a "toborzásról" szól. Itt fel kell bukkannia  az érdeklődőnek. 

Előzmény: heted7 (7615)
heted7 Creative Commons License 2018.04.17 -1 0 7615

Bocsi, hogy így a taccsvonalon kívülről osztom az észt, kibicnek semmi sem drága alapon, de hátha. Arra gondoltam, hogy ilyen járműipari, gépipari szakközépiskolákkal, esetleg a Kandó főiskolával nem lehetne felvenni a kapcsolatot, hátha?

Előzmény: viricsi (7613)
viricsi Creative Commons License 2018.04.17 0 0 7614

Meg sem merem kérdezni Gyuri úrtól! :-)

Előzmény: XANTIi (7612)
viricsi Creative Commons License 2018.04.17 0 0 7613

Ezt egy kicsit a szívemre vettem. :-(

Tudod, a régi csapat egy része a Goldtimernél segít, mert ott is szükség van a segítő kezekre. Az Aeropark dicséretesen szépen dolgozik, fantasztikus csapatmunkát végez és talán nekik kevésbé van szükségük a mi segítségünkre. Amikor elkezdtük a Malvinkázást, akkor a csapat nagy része repteres volt, műszakos munkarendben, ami mellett sok időt áldozhattunk a gépekre. 2012 után legtöbbünk kapun kivülre került, szorosabb időbeosztással, a reptértől távolabb dolgozik, így sajnos a beáldozható szabadidő is jelentősen lecsökkent. A mi erőnk (és erőforrásaink is) véges, mindent nem csinálhatunk, de mindig reménykedve várjuk az új generációt. Szerencsére azért akad utánpótlás, bár még jöhetnének lelkes elkötelezett ifjak, akik képesek önzetlenül tenni a repüléstörténet emlékeinek megőrzéséért. :-)

Előzmény: Ep128 (7610)
XANTIi Creative Commons License 2018.04.17 0 0 7612

Ez a mocskos sáros eső lehet, hogy tönkretette a LIX széppé varázsolására fordított munkátokat?

Előzmény: Zsalu53 (7611)
Zsalu53 Creative Commons License 2018.04.17 0 0 7611

A Goldtimer-től, és sok más támogatótól rengeteg segítséget kaptunk, szaktanácsban, alkatrészben, eszközökben. Sajnos a Goldtimer sem bővelkedik létszámban, időnként a csapatunk még megmaradt tagjai is besegítenek. Az Aeropark is a program mellett áll, amit tud, megteszi az ügyben, de a célnak megfelelő munkatársat jelenleg nem tudnak adni. Talán akadnak még lelkes fiatalok, akiket nem sújt az anyagi kényszer, és érzelmileg is kötődnek az öreg masinák iránt.

Előzmény: Ep128 (7610)
Ep128 Creative Commons License 2018.04.17 -1 0 7610

Akik a HA-LIX sorsát s szívükön viselik, itt nem tudnának segíteni? Mi a helyzet a régi csapattal? Az Aeropark -al voltak megbeszélések, hogyan tovább a motorok ügyében? (Ők is nyilván segítenének... Akár csak én, de sajnos Balatonszárszóról ritkán jutnék oda...)

Előzmény: Zsalu53 (7609)
Zsalu53 Creative Commons License 2018.04.16 0 0 7609

Lehetőség még meg van, de az üzembe helyezési feladatok egyre bővülnek, amihez én már kevés vagyok. Jó képességű, a programot szívén viselő munkatársakat keresek.

Előzmény: Ep128 (7608)
Ep128 Creative Commons License 2018.04.16 -1 0 7608

"Sok idő telt el az utolsó (remélem, nem ez marad) bemutató óta, így az éves üzembe-helyezési technológiámat évről évre bővítenem kel-kellett. Kapcsolatban vagyok egy hivatalos repülőgép üzemeltető céggel, akik szívesen vállalták, hogy átvizsgálják Malvinkát, megnézik az üzemeltetés technikai, dokumentációs és személyi feltételeit. Jegyzőkönyvben dokumentálják az eredményt, a szükséges módosításokat, az újraindítás feltételeit. E dokumentum megléte, a szükséges feladatok elvégzése után, talán ismét megkapjuk a tulajdonos, MMKM engedélyét. A jobb oldali motorral elvileg nincs gond, a bal oldalinál légcsavart és motort kell cserélni. Légcsavar van, és van egy tartalék motor is, ami 0 üzemidős, de lerabolt, így a kettőből kell majd egyet építeni. Erre is van megoldás és szakműhely. Egyelőre, az első cél, hogy a jobb oldalival tartsunk rendszeres bemutatót, aztán gyűjtést hirdetünk a bal oldali üzembe helyezésére. A leállás évei alatt a Csapat megfogyatkozott, sok tagunk munkaköre, beosztása, és sajnos a kedve is megváltozott. A hétköznapi munkákra várunk friss erőket, talán a képzés és vizsgáztatás is megoldódik."

 

Ezzel a témával azóta a mi a helyzet...? (Eléggé tavasz van már... :-) )

 

Előzmény: Zsalu53 (7554)
Zsalu53 Creative Commons License 2018.04.15 0 0 7607

A HA-LIX is megtisztulva várja utasait. :)

     

heted7 Creative Commons License 2018.04.14 -1 0 7606

Fantasztikusak vagytok!!

Előzmény: viricsi (7605)
viricsi Creative Commons License 2018.04.13 0 2 7605

Gyönyörű lett és megfiatalodott. :-)


Előzmény: Zsalu53 (7604)
Zsalu53 Creative Commons License 2018.04.12 0 1 7604

Sikeres repülés után már várja utasait. :)

http://www.goldtimer.hu/

   

heted7 Creative Commons License 2018.03.30 -1 0 7603

Csodaszép, csodálatos, lenyűgöző! Minden tiszteletem a Tiétek.

Előzmény: Zsalu53 (7602)
Zsalu53 Creative Commons License 2018.03.29 0 1 7602

Igen, valóban, már a szabad levegőn pöfögött. :)

Előzmény: XANTIi (7601)
XANTIi Creative Commons License 2018.03.29 0 0 7601

Mindannyiunk kedvenc Po-2-je ma ismét életjeleket adott. Motorindítás volt 2 év után. Hibátlanul teszi a dolgát újra.

RZoli86 Creative Commons License 2018.03.27 0 0 7600

Pont pár nappal ezelőtt jutott eszembe, hogy mi lehet vele...

 

Nyugodj békében, Oldrad! 

 

 

Előzmény: Zsalu53 (7595)
PanniF1 Creative Commons License 2018.03.24 0 0 7599

Sajnálom. :(

Ritkán ugyan, de beszélgettünk párszor a piacon. :(

Nyugodjék békében! :(

Előzmény: Zsalu53 (7595)
schlumberger Creative Commons License 2018.03.24 0 0 7598

Endre, küldtem egy levelet.

Előzmény: Zsalu53 (7595)
XANTIi Creative Commons License 2018.03.24 0 0 7597

Nyugodj békében Elemér!

Előzmény: Zsalu53 (7595)
schlumberger Creative Commons License 2018.03.24 0 0 7596

Nyugodj békében cimbora!

Előzmény: Zsalu53 (7595)
Zsalu53 Creative Commons License 2018.03.24 0 0 7595

Elment a Nagy Öreg Oldrad. Nyugodjon békében.

 

 

viricsi Creative Commons License 2018.03.23 0 2 7594

Azért kell még neki egy kis simogatás. Esti lámpafénynél még szebben csillog. :-)

 

Előzmény: Zsalu53 (7593)
Zsalu53 Creative Commons License 2018.03.23 0 1 7593

Akár már repülhetne is. :)

Zsalu53 Creative Commons License 2018.03.11 0 0 7592

Egy közel 60 éves művészi alkotás vár gazdára.

 

Zsalu53 Creative Commons License 2018.03.07 0 1 7591

Az olajtartály, a benzintartály, sőt még a motor is a helyén.:)

 

XANTIi Creative Commons License 2018.03.06 0 0 7590

A rádió és intercom is újra dolgozik! Ma újra megszólalt az éterben. Még csak a hangárból a toronyig, de

"5-ös, tiszta" minőségben.

Előzmény: XANTIi (7589)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!