Neeem,..:-) ! Öreg vagyok már én az egykerék megtanulásához! Nekem csak keróval megy egy darabig, de a szeretett mocijaimat nem akarom eldobálni, ahoz kéne valami gyakorló moci!
Parkolóban gyakolom a borítgatást, azt nagyon lehet, meg a visszaváltást úgy, hogy egy kicsit megcsússzon a hátsó, mintha farolna, aztán nagygáz!
Powerslidozni ezekkel nem lehet, betonon, csak füvön, homokban.
A hátsó fékkar meg olyan picike, hogy meg sam találnám ha kerekezésnél rá kéne taposni!
..aza computer elég sokat tud ám! Köridő, stopper, napi megtett km, átlag seb, max seb, óra, különböző szervíz üzenetek, 2 színű világítás, előre beprogramozott kerékméretek, 2 motor datainak/méretének számontartása (A motor-B motor) és még egy pár dolgot.
Ez a régebbi! Abban lehet a lánckerék méret is más, nem tudom!
Én is ezt a kilencvenet vártam, de mivel ebben egy kerékméretet hajszál pontosan beállítható computer van, igy a valóban pontos sebességet mutatja!
Ha én valós 75-el megyek, akkor az a legtöbb röbogónál már 85! Ennyit símán csalnak az analóg órák, főleg robogón! Van, hogy direkt így állítják be, hogy lessabban menjenek az emberek.
Igen, ezt tudjuk, de nekem valóban kicsi a 11-es a moci erejéhez képest! 1-2 mp-n belül váltanom kell a 4-es ig, aztán kipörgi magát 73-nál, ott vége... Annál sokkal többet bír!
Bocs, hogy beleszólok de szerintem azzal, hogy az első kislánckereket kicserélitek nagyobbra nem biztos hogy gyorsabb lesz a gép mert kicsit erőtlenebbé válik és nem tudja leküzdeni a menetszelet.
Akkor itt van a kutya elásva! Nekem az a 11-es nagyon pici!
Nálad az lehet, hogy a hátsó lánckereked lehet más méretű, mint az enyém! Azz is mexámolom mindjárt!
Nekem amúgy nem csak a fojtások vannak kivéve. Meg van reszelve a henger, a tű, karbon membrán van benne, direktszűrő nagy fúvókával. 9.5 ló lehet, ebből nem tom, mennyi megy le a hátsó kerékre.