Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HondaVuk Creative Commons License 2003.03.30 0 0 697
A hétvégén azért egy-két Alfás kollégának sikerült bebizonyítanom, hogy mi kell a gyorsuláshoz! Pedig mindegyiknek nagyon sok finom nyomatéka volt! A lóerők a kocsijukban sokan voltak, de nem elegen! Legközelebb minden lóerő hozzon magával még egyet! :-)))))

Az egyik Alfának azért elegen voltak a lóerők a motorházában, mert 1 méterrel megvert a rajtnál, amit aztán végig tartani is tudott. Lehet, hogy nála mindegyik hozott még egy másikat? :-)))

16Volt Creative Commons License 2003.03.21 0 0 696
Ha már vadászgép: az anyuhajóról történő felszállás esetén a gőzkatapult cirka 1,5 sec alatt gyorsítja fel a gépet úgy 200-240 km/h-ra. Ezt tessék überelni... :o)))

16Volt

Hooshee Creative Commons License 2003.03.21 0 0 695
hát, annak is a teljesítményre vetített aránya a lényeges... márpedig ha jól mondta az illetékes pár topiccal arrébb, ez az arány közel 1 a vadászgép esetében :)

Avantage, akkor is, ha a vadász úgy indul, hogy felpörgeti a motort és hirtelen engedi ki a féket?

Előzmény: HondaVuk (689)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.21 0 0 694
ne bunkozz már ! 3 sebességes és ott éri el a mach 1-et ! :-DDD
Előzmény: Törölt nick (693)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.20 0 0 692
Lebuktam !

2-ben csak 219-et megy ! :-DDD

Előzmény: Törölt nick (690)
avantage Creative Commons License 2003.03.19 0 0 691
Nem olyan nagy szam, hogy lenyom a Viper egy repcsit.

Tessek megnezni egy kethajtomuves sugarhajtasu repulogepet meg egy Trabant is majdnem megver 200 meteren! Csak 0.01 mp van koztuk!!

(ave.fw.hu)

Előzmény: Hooshee (687)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.19 0 0 689
Osztán tömegről hallottál-e már? :-))
Előzmény: Hooshee (687)
grego Creative Commons License 2003.03.19 0 0 688
A vadászgépnek:))
Előzmény: Hooshee (687)
Hooshee Creative Commons License 2003.03.19 0 0 687
http://totalcar.hu/rhirek/?main:2003.03.19.&122882

Vuk, szerinted melyiknek nagyobb a teljesítménye? :)))

ZolikA Creative Commons License 2003.03.19 0 0 686
220 ???

Ugyan már ott én a 3-ast kapcsolom és ott fuj még csak rá a turbo és elszabadul a pokol !!!:-DDDD

Előzmény: Törölt nick (684)
Hooshee Creative Commons License 2003.03.15 0 0 683
amerikai, a katalógus, amiből az áttételeket szedem, az német/francia (Automobile Revue)
Előzmény: avantage (681)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.15 0 0 682
Nem olyan könnyű elpicsázni a dedrás kölköt Te ! :-DDDDD
Előzmény: Törölt nick (659)
avantage Creative Commons License 2003.03.14 0 0 681
Hooshee,
>A MAx Drehmomentversterkung

Ez most akkor nemet auto, vagy amerikai?????? !!!

Előzmény: Hooshee (669)
Hooshee Creative Commons License 2003.03.14 0 0 680
Hát ez most fejből nem fog menni. Majd otthon korülnézek, talán a GrandAMben volt ez a motor kéziváltóval...
Előzmény: HondaVuk (679)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.14 0 0 679
Akko' gagyi! :-)

Mondjál inkább más hasonszőrű amcsi autót kéziváltóval. Áttételek és nyomatékgörbe kellene. Köszi.

Előzmény: Hooshee (678)
Hooshee Creative Commons License 2003.03.14 0 0 678
nincs kéyiváltós version :)
Előzmény: HondaVuk (677)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.14 0 0 677
Na, vazzeg! Számol a f***om! Nem gyártanak ebből kéziváltós autót? Add már meg légyszi annak az adatait!

Amúgy meg teljesítmény! :-)

Hooshee Creative Commons License 2003.03.14 0 0 676
És kezdem kapisgálni azt is, amikor fokozatot ugyan nem vált az autó a gyorsítás végén, de a fordulatot még lejjebb ejti egy kicsivel. Pl 130-180 gyorsítás az hármas, majd levált négyesbe (3600-3700), és utána még ejt egyet a fordulatszámon (3200)
Előzmény: Hooshee (675)
Hooshee Creative Commons License 2003.03.14 0 0 675
A t5ények valamennyire igazolják a dolgot, tényleg tudok fordulatot tartva gyorsítani...
Előzmény: Gorcsev (674)
Gorcsev Creative Commons License 2003.03.14 0 0 674
"ezt most úgy simán nem értem"
Az automaták hidr. kuplungja tkp. még egy váltó. Van benne vmi lapátkerék, aminek a szögét állítja a vezérlés, ettől függ az áttétele. Ezért megy nagyjából ugyanazon a ford-on a motor, miközben a kocsi gyorsul (a myomatéktól :)). Nyilván minél nagyobb az áttétel, annál jobban kell "kavarni" benne az olajat, tehát nagyobbak a veszteségek. (Ez csak "deszkamodell" meg következtetés, igazából nem láttam még ilyet szétszedve, csak vázlatos ábrán.)
Előzmény: Hooshee (671)
Hooshee Creative Commons License 2003.03.14 0 0 673
ühüm... hát, Vuk, neszeneked, számolj vele ha tucc :)
Előzmény: Gorcsev (672)
Gorcsev Creative Commons License 2003.03.14 0 0 672
Nem tudod így beleszámolni, állandóan változik a fordulatkülönbségtől függően, és -a CVT-vel ellentétben- a hatásfoka sem állandó, minél nagyobb az áttétele, annál kisebb (úgy rémlik, meg így logikus :))
Előzmény: Hooshee (671)
Hooshee Creative Commons License 2003.03.14 0 0 671
na és ezt vajon hogy kell beleszámolni Vuk képletébe? plusz szorzóként? és hol, meg ilyenek... Szóval ezt most úgy simán nem értem :)
Előzmény: Gorcsev (670)
Gorcsev Creative Commons License 2003.03.14 0 0 670
Drehmomentversterkung=nyomatéknövelés (-erősítés). A hidraulikus kuplung max. áttétele lehet.
Előzmény: Hooshee (669)
Hooshee Creative Commons License 2003.03.14 0 0 669
2.92, 1.57, 1, 0.7 Vég 3.06

A MAx Drehmomentversterkung az mit jelent? Mert ott van valami 1.62, de azt nem tudom micsoda

Előzmény: HondaVuk (668)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.14 0 0 668
Hooshee!

Írdmár be légyszi, hogy milyen az áttételezése a Bonni váltójának! Köszi!

HondaVuk Creative Commons License 2003.03.14 0 0 667
Hát nem, azon nem. :-)
Előzmény: tcaoe (665)
Herbie_ Creative Commons License 2003.03.14 0 0 666
ördög
Előzmény: tcaoe (665)
tcaoe Creative Commons License 2003.03.14 0 0 665
Jó, de ez már csak apróság, a tényeken nem változtat.:)
Előzmény: HondaVuk (664)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.14 0 0 664
Az enyémen nincs. Egy darabig a fogkrémek mellett tartottam de aztán elrakták biztonságosabb helyre. :-)))
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (663)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!