Keresés

Részletes keresés

szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.15 0 0 391
Szabdaljam szét? Lemezen haza tudod vinni. Egyébként nem volt nehéz, legalábbis a CD nem panaszkodott:)
Előzmény: kvázi-mondó (390)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.15 0 0 390
Jajjj... Sajnálom lopez, de 8 megát nem tudok hazavinni. Úgy tűnik fölöslegesen cipelted. Remélem nem volt nehéz... Mindegy. Tegnap versenyeztem Brazíliában. Kávé után elmesélem. Tanulságos... :)
Előzmény: szenyor Lopez (389)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.15 0 0 389
Kezdtem meginogni, hogy valamit csúnyán elnéztem és a Ferrari motorszállítója a Bmw, de aztán rá kellett jönnöm, hogy a félszavaimat már nem értitek meg:)))
Írtam, hogy Mansell volt a kedvenc pilótám és hogy a McLarent nem csíptem. Ebből gondoltam, hogy nyilvánvalóan Williams párti voltam/vagyok és hogy most a Bmw-vel kooperál a brit csapat, az nekem tetszik. Jó csapat jó motor, szimpatikus versenyzés (nincs szigorúan vett teamorder), készek az újításra (FW26 orr). Az a baj,h ogy többet gondolok, mint amit leírok:))) Ráadásul amikor írtam, a kollégák már nyüstöltek, hogy menjek már haza:)
Ypsilon: ha ugyanolyan taktikával mentek, akkor egyszerre fog elfogyni az üzemanyag. Elég nehéz lett volna megoldani, hogyha ugyanannyi üzemanyaggal mentek és te a legutolsó pillanatban mész ki tankolni, akkor ezt a progi kitalálja és kivigye a társadat egy körrel előtte. Ráadásul az egész boxkiállás csak akkor baj, hogyha kb.10mp-en belül vagytok a körön. Ha ennél többel vezetsz előtte vagy ő előtted, akkor már nem "ütköztök" a boxban. Megoldás: hagyd le legalább 20mp-cel:)
A ledekhez: ha valamelyik világít és nem ismerem, akkor benyomom a hudot egy pillanatra és kiderül. Amelyik nem világít, azzal nem foglalkozom;)
Kvázi-mondó: Elhoztam a magyarosítást, de 8MB körüli. Keresek egy helyet, ahova feltölthetem.
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.15 0 0 388
Hogy a többiek is a 19-20. körben álltak ki... Lehet, hogy nekik az már a 2. kiállás volt nem? Nna mindegy. Nemt'om. Én hagyom a HUD-ot kint, ahogy a pályaívre koncentrálok, az valahogy jobban látom, mint a kormányt, és nem is zavar annyira...

Lopez, én sem értem ezt a BMW-kooperáció dolgot...

Előzmény: Ypszilon (387)
Ypszilon Creative Commons License 2004.01.14 0 0 387
Hát tényleg jól felpörögtetek.

Kösz a gyors választ. Én azt gondoltam, hogy nincs semmi baj a reakcióidőmmel, de lehet, hogy mégis...

Ami a boxkiállást illeti, versenyen én nem nyomom a gombot, amikor ki akarok menni, behívnak ők maguktól (akkor amikor, már kevés a benzin még egy körre). Ezért furcsáltam, hogy M.H.-t is behívták!?

ezek után én is azt gondoltam, hogy akkor nem pont a felénél megyek majd ki. Melbourne-ben így is tettem. 28 körös verseny, kiállás a 18. körben. Erre mindenki utánam a 19. és 20. körben állt ki. Szóval nem nagyon értem.

Egyébként a HUD-ot én sem szoktam használni, a kormányon tényleg rajta van minden. Azonban van néhány dolog rajta, amit pontosan még nem tudok, de ez persze a kormánytól is függ (minden autóban máshogy néz ki).
Pl. a Mclaren kormányon a fordulatszám jelzőtől jobbra van 3 kis led. Ha a középső zölden világít, akkor várnak rám a boxban. Ha a jobb oldali piros, akkor valószínű kevés a benzin. Ha a bal oldali villog, akkor melegszik a motor (legalábbis ezeket a következtetéseket vontam le). Balra is van 3 led, de azokat még nem sikerült működésre bírni...

Előzmény: kferro (386)
kferro Creative Commons License 2004.01.14 0 0 386
Azért nem volt semmi a mai nap, volt vagy 40 hozzászólásunk!
Valahogy hiányzik a mai mezőnyből egy Mansell, legalábbis szerintem. És még hiányoznak páran.
A BMW kooperálás alatt mit értesz?
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.14 0 0 385
Van egy-két buta fordítás benne, inkább maradtam az angolnál.
Kferro: Nekem is Mansell volt a kedvencem. A mostani Bmw-s kooperálás is szimpi.
Előzmény: kvázi-mondó (384)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.14 0 0 384
Jó lenne a magyarosítás, köszi, ha elhozod. Neked nem tetszett?
Most megyek haza, majd holnap referálok, hogy mi volt brazíliában. Hello!
kferro Creative Commons License 2004.01.14 0 0 383
Az én kedvencem a kezdet kezdetén a Williams volt, talán Mansell miatt, talán a színe miatt, talán mert kicsi voltam. :-) A Mclarent nem szerettem és nem szerettem Sennát sem. Szegény ahogy meghalt, akkor tudatosult bennem hogy mekkora EGYÉNISÉG hagyta itt a száguldó cirkuszt és egész más szemmel láttam a dolgokat. Ezután valahogy kiszerettem a Williamsból, talán akkor amikor a Winfieldes festésük volt és talán mert elküldték Villeneuve-ot. '97-ben, ha jól emlékszem jelent meg az új Mclaren festés, és egyből megtetszett, valamint persze Hakkinnen volt a kedvencem. A Williams valahogy mind a mai napig nem tud megfogni, bár az új orr-rész és a hosszan hátranyúló gerincrész jó pontnak számít. :-)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.14 0 0 382
Létezik teljes magyarosítás. Én a múltkori lan partyn kaptam egy sráctól, aki használta. Én maradtam az angol mellett. Holnapra elhozom.
Előzmény: kvázi-mondó (379)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.14 0 0 381
Az asszony nálunk a NFS:Porsche Unleasheddel játszott és erősen kifogásolta az irányítás módját. Márminthogy mekkora baromság billentyűzettel autót vezetni. Amióta megvan a kormány, nem engedem oda:)))

"Marad inkább a Duke Nukem típusú mászkálós-gyilkolós cuccoknál: nő létére. Ki érti ezt?"

A nőkben rejlő agresszivitás több, mint amit mutatnak ;) Nálunk az asszony nem szereti a CS-t (az is FPS), mert a lanpartykon szinte folyamatos káromkodást lehet hallani:)))

Előzmény: kvázi-mondó (378)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.14 0 0 380
Ralph Hummerich (remélem jól írom) féle kiegészítés. 2003RH néven fut, szerintem a hsw.hu-ról is letölthető. Az oldala egyébként a www.emacf1.com ha jól emléxem. De mintha onnan direktben nem tudtam volna lezúzni. 2003 évi autók: festés és fizika, pilóták, szabályok, pontrendszer. Elég profin megírt kiegészítés.
Én valahogy sosem csíptem a McLarent. Talán a nagy Williams-McLaren rivalizálás miatt, ami pont akkor zajlott, amikor elkezdett érdekelni az F1. Jordanban én is ültem többször is, egész jó gép a játékban.
Előzmény: kferro (377)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.14 0 0 379
A piros-fehér-zöld sisak nagyon jó ötlet! Bár a saját sisakom viszonylag ritkán látom… Sőt az autó testére is jó volna a pilótafülke mögé egy pici magyarzászló-ikon. Lehet, hogy ráfestem. Nem is rossz. Nem csináltak még magyar menüt a programhoz? Törököt, spanyolt már láttam…
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.14 0 0 378
:))) Remegő kezével... Hát ez sokáig nem fenyeget szerintem. De jó:)))))

Amúgy anno novemberben a párom kipróbálta (először és utoljára) a programot, sumi 2002-es Ferrariját. Akkor én is mentem vele. Tényleg lenyűgöző. Erősen gondolkodom, hogy 2002-ben majd őt választom, mielőtt újrakezdeném (nekem nincs 2003), és a McLarennel menjek végig 99-től 02-ig. DC kocsijával, hogy a finnek legyenek a társak.
Az asszonynak nem jött be, mert nem tudott az első 100 méter után biztonsággal száguldani. Marad inkább a Duke Nukem típusú mászkálós-gyilkolós cuccoknál: nő létére. Ki érti ezt?

Előzmény: szenyor Lopez (376)
kferro Creative Commons License 2004.01.14 0 0 377
:-))))

Ez a 2003-as kiegészítés milyen? Mennyivel nyújt többet, illetve hol található? Ez az egy körös edzés igen izgalmassá teheti az egészet, bár az eleve nem unalmas.
Én általában a két finn közül valamelyikkel szoktam lenni, évjárattól függően. De néha én is beülök egy-egy inyencebb kocsiba (Minardi), vagy mint most egy Jordanbe. Csak azt nem szeretem, hogy némelyik pilótának igen fura festésű sisakja van és ez egy picit zavar. De sebaj! Átművészkedem őket. A Jordannél pl. Fisichella kapott egy szép piros-fehér-zöld színű sisakot.

szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.14 0 0 376
Pizzonia autójával megyek, úgyhogy Webber nem üt ki senkit:) Én személyes indokok alapján választok: a Renaultban Trulli autóját vittem, mert Alonsonak "meg akartam mutatni":) Nem csípem túlságosan, de örültem, hogy versenyben lenyomhatom. A Jaguarnál egyértelműen Pizzonia, mert Webberért kár volna, ha nem lenne a mezőnyben (hmm Trullit is sajnáltam picit). De a 2004-es szezonra azthiszem valami ilyesmi főcím lesz az Indexen: Lopez a F1-es Jaguar csapat magyar versenyzője nyugdíjba küldi a hatszoros világbajnokot, aki remegő kezével és romló reflexeivel nem lenne képes felvenni a harcot az ifjú titánokkal:)))
Előzmény: kvázi-mondó (375)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.14 0 0 375
"mivel ott előkelő helyen fogok végezni;) , elhívnak a Ferrarihoz"
Látom amint Webber kiüti a nyeregből szegény Barrichello-t:))) Akivel mellesleg épp most hosszabítottak 2006-ig. Hallottátok? Legalább vége lesz a találgatásoknak (Alonso, Raikonnen), mert azoktól a falra másztam. Tényleg, ki lesz a csapattársad a Ferrarinál? Kicsit direktben: kinek a kocsija kell? Én mindig a kevésbé szimpatikus versenyző autóját választom, hogy a szimpatikusabb legyen a csapattársam:) És így a kevésbé szimpatikusnak a nevét sem fogom hallani, mert ő lesz az XY-driver.
Előzmény: szenyor Lopez (373)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.14 0 0 374
Ja, így már értem. Azt hittem 2002-ben vagy. Világos. A Jaguár tényleg fantasztikus, én ugye a 2000-es idényt mentem vele végig. Az a szép zöld… A legszebb színű autó (és háttér)
Előzmény: szenyor Lopez (372)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.14 0 0 373
Most akarok menni egy teljes vb-t a Jaguarral, aztán mivel ott előkelő helyen fogok végezni;) , elhívnak a Ferrarihoz, amivel a 2004-es vb-t meg fogom nyerni:) Ez a terv. Nekem a Ferrari a non plus ultra. Mint autó...
Előzmény: kvázi-mondó (371)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.14 0 0 372
2003-as szezonban EGY mért köröd lehet. Írtam is, hogy azthittem 2002-re állítottam. De nem. 2003-on volt, de eddig a mért kör után összeszűkült a képernyő és vége volt az időmérőnek. A no AI control kikapcsolásával ez megszűnt.
Ferrarival gyakoroltam, de most visszatértem a Jaguarhoz (amikor meglett a progi, az volt az első gépem). A Renault-s vb-t abbahagytam, de bármikor folytatható, mert más felhasználónevet kreáltam. Annak a fele billentyűzettel ment és szeretnék most az elejétől egy "kormányos" vb-t. Igazából a Jag a kedvenc és ráadásul 7 gangos. A Renault 6 sebességét nehéz volt megszokni a Ferraris tesztelések után.
Előzmény: kvázi-mondó (371)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.14 0 0 371
„…az AI nem vette el az irányítást és a 3. körnek a boxban kellett volna végződnie.”

Ezt nem igazán értem. Nekem időmérőn soha nem veszi át az irányítást az AI. Arról nem is beszélve, hogy én egy 6+6os kombinációban megyek a kvalifikáción, mert ha az első mért körön elrontok valamit, a második úgyis jobb lesz. És a 3, 4, 5. köröm ugyanúgy érvényes, mint a 2. A 6. persze nem, mert az a boxban végződik. Aztán kimegyek egy cigire, meg ilyesmi, hadd főjön a saját levében a sok vetélytárs:) Majd a 40. perc környékén kimegyek a maradék 6 körre. És így ugye 8 gyors köröm van (2-5, 7-11), ha meg „felvezető-gyors-levezető”-t megyek, akkor csak 4. Lehet, hogy nekem más van a Rulesnél beállítva? Asszem „Selected Season”, az meg ugye a 2001-es. Most akkor mi van?

Lopez, lehet, hogy már írtad: most mivel versenyzel? Maradtál a Renaultnál?

szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.14 0 0 370
A visszaváltó gombbal. Bár asszem még egy gombot be kell állítanod: az üreset. Nekem a kéziváltónál úgy van, hogy egyesből ha nyomok egy visszát, nem történik semmi. Egy gombbal kell az üreset rakni és onnan egy visszaváltás a rükverc. Vissza ugyanígy: rükvercből egy üreset, aztán egy felváltás. Megszokás kérdése.
Előzmény: kvázi-mondó (368)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.14 0 0 369
Én is emelek az AI-n. Egyre jobban megy, csak nem szabad erőszakosan nyomulnom. Egy Jaguart meg csak természetes, hogy nehéz megelőzni:)
Kferro jól szólt. Arról beszéltem én is.
Előzmény: kvázi-mondó (365)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.14 0 0 368
Igen az Automatic Reverse kikapcsolása nekem is rögtön eszembe jutot, de mi van, ha "neadjisten" valami miatt tolatnom kell? Néha jól jön. Akkor is lehet tolatni valahogy? És hogy? Talán a billentyűbeállításoknál van ilyen? Nem láttam, bár nem is kerestem. Eddig.
Előzmény: kferro (366)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.14 0 0 367
Szvsz a Minardit azért hallod mélyebb hangúnak, mert nem pörög annyit, mint egy jobb gép.
Tényleg a no AI control... Elsőre jól meggyűlt vele a bajom. Gondoltam versenyzek egyet a sok tesztelés után. Kis edzés, aztán go to időmérő. Mostanában nem használom a hudot (2-es gombbal kikapcsolható), mert minden info a kormányon van, mégiscsak reálisabb. Mentem pár kört a kvalifikáción, gondolván 2002-ben vagyunk és ugyi 12 köröm van. Erre mit látok? Diszkvalifikáltak. Mert az AI nem vette el az irányítást és a 3. körnek a boxban kellett volna végződnie. Szóval tényleg baromi jó, csak meg kell szokni:)
A rajtrácsos problémára: használd a rajtautomatikát. Az fékez is tudomásom szerint. Vagy kéziváltó - nagy feeling ;)
Mintha lenne arra is egy segítség, hogy automatán hátramenetbe tegye e a gépet. Kapcsold ki.
Előzmény: kvázi-mondó (364)
kferro Creative Commons License 2004.01.14 0 0 366
Ez nekem is előjött, szintén Interlagosban. Kapcsold ki az Automatic Reverse-t.
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.14 0 0 365
"Ne mondd, hogy ha tehetnéd nem próbálnál ki egy McLarent élőben:) Hisz az is sport." Persze, a sakk is az:) Hogyne próbálnám ki! Csak mozogni ne kelljen.

Egyébként szigorlat ide, vagy oda ma du. meló után lefutom a soron következő (Interlagos) nagydíjat. Nem jöttem ki anyyira a gyakorlatból, mint gondoltam. Tegnap a Minardival 90%-os AI mellett (amit a vb-n is használok), 5 körös versenyen 16. helyről indulva, két kipördüléssel is 7. lettem. Alap-setuppal. Ja, és kipróbáltam a 100-os agressziót. Nem csináltak semmi hajmeresztőt, vagy legalábbis nem vettem észre. A Jaguárt nehéz volt megelőzni, dehát ez csak természetes!

kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.14 0 0 364
1épként hosszú-hosszú kihagyás után tegnap végre mentem egy tesztversenyt (időmérő + 5 kör), és kipróbáltam a 2002-es Minardit „Tesztpilota” nevű felhasználómmal. Nekem bejött a Minardi:) Mintha egy kicsit mélyebb lenne a hangja, és ez elég imponáló. Viszont a fékek tényleg botrányosan rosszak (ez valamelyikünk már szóvá tette itt). Bekapcsoltam a „No AI controllt”, és tökjó volt, hogy a célbaérés után nem vette el az irányítást, s szép lassan kigurulhattam a boxba.
Fura észrevétel: az Interlagoson voltam, a versenynél kijöttem a boxból, megálltam a rajtrácson és vártam a felvezető kezdetét. Csakhogy a rajtrács az emelkedőn van. Szegény Minardi meg gurul hátra. Kvázi-mondó fékez. Megáll. Megint gurul. Kicsi gáz, és visszaáll a helyére. Megint gurul vissza. A féken tartom a kezem. Akkor meg bekapcsol a hátramenet. Szóval jól elszórakoztam előre-hátra, míg elkezdtük a felvezetőt. Tud erre valaki megoldást?
kferro Creative Commons License 2004.01.14 0 0 363
Azért úgy látom beindult a topic!
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.14 0 0 362
Pont ezaz, hogy a rajt után össze-vissza fékeznek és attól is kell tartanom, hogy a hátam mögött ki van. Én inkább kihúzódok egyik oldalra ha tehetem.
Ha meg "Z"-t nyomok, akkor újra kell futnom felvezető kört is, ami ilyenkor macera.
Tanuljatok sokat, én addig gyakorlok :) Majd ha jönnek vizsgák én sem leszek ennyire könnyen...
Előzmény: kferro (360)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!