Jól. Azaz. Az audio optionsben vedd lejjebb a motor hangerőt és tedd feljebb az egyéb effekteket (vagy valami ilyesmit). Nekem asszem 50% a moci, 90 vagy 100 a többi. Jól lehet hallani a TC-t és a menetszél is susog rendesen.
Ezzel kapcsolatban van egy kérdésem. Általában kanyarból kigyorsításkor, alacsonyabb sebesség fokozatokban a motorhang mellet hallok valami morgó, vagy inkább kaparó hangot (elég nehéz megfogalmazni). Szerintem ez a TC. Jól gondolom?
7-re. Akkor van minden. Lehte, hogy a tárcsa kopik le vasig? A durva fékezések biztosan megbosszulják magukat. Én már nem fékezek brutál módon. Pörögnék, ha azt tenném:)
Biztos, hogy a fék a ludas, mert mikor nem tudtam folytatni (mindenfele ment, csak előre nem…) nyomtam egy Esc-et, és az eredményjelzőn azt írta : Breakes. Szerintem nincs más hátra, lágyabban kell fékezni.
Én a .plr filében 4-esre írtam át az LCD-t, és akkor mutatta ugyan a féket, de a piros-sárga gumihőmérséklet az autó stilizált rajzával (sérülések stb.) eltűnt. Hányasra kellett volna átírni? Nem 4-re?
Na térjünk vissza az egyszerűbb csevejre:)
Az a furi ebben az egész fékmizériában, hogy a verseny végén jelentkezik. Mi lehet az oka? Mi az, ami a verseny végéig változik és nem újul meg? A gumikat félidőben (vagy harmadolva) lecseréled. A féked is lehűl akkor. Vagy talán nem teljesen? A légellenállástól kopnak a szárnyak?:) Egyébként nekem megvan a szép színes gumi kijelzés IS és a féket is láthatom. Ha lapozgatok az LCD-n.
"Bár fiatal tehetségünk utálja a mentegetőzést és a sajtóban való üzengetést, elmonta, hogy kipróbálta a fékhőmérséklet mérését, de úgy meg nem látta a gumihőmérsékletet olyan szép szines kijelzéssel, és így inkább visszatért a hagyományos kormánykijelzőhöz, a fékhűtést pedig, mely a Break Duct Size nevű csodával oldható meg, 6-ra emelte. Sajnos ez sem segített. Továbbá azt is mondta, hogy most majd megtanul fékezni."
"Mint azt a konkurrens (tudom, már nem így írjuk- a szerk.) újságban olvashattuk, Kvázi-mondó nevű Formula-1-es versenyzőnk fékhiba miatt kénytelen volt feladni a tegnapi futamot. Szenyor Lopez, aki ugyanebben a ligában versenyez hiába figyelmeztette és próbálta óvni a fiatal tehetséget, ő nem hallgatott rá. Bizalmas információk alapján biztosak lehetünk abban, hogy Kvázi-mondó kormányán nem jelentek meg a fék hőmérsékletére vonatkozó adatok, illetve nem foglalkozott azokkal. Pedig szenyor Lopez egy korábbi nyilatkozatában valószínűsítette a fékhiba okát és az analizálás lehetőségét is megemlítette."
Aha... Kezd világos lenni. AKKOR IS KIPRÓBÁLOM, BEEEE... :)))
Röviden a tegnapi versenyemről:
"Kvázi-mondó, a reményteljes magyar tehetség imponáló versenyzéssel a 4, 3, 2, helyen autózott, egy ízben a vezetést is majdnem átvette a finn világbajnoktól, mígnem két körrel a vége előtt, a világbajnoki sorozat során immáron másodszor, a fék meghibásodása miatt feladni kényszerült a viadalt. A 3. helyről állt ki. Lapunknak elmondta, mindent megtesz, hogy San Marinoban ne koptassa szét a fékeket, és felzárkózzon a pontversenyben, ahol jelenleg 4 pontjával a 4. helyen tanyázik, míg csapattársa a kolumbiai torreádor 2 helyezett 16 pontjával. A versenyt egyébként Hakkinen nyerte, aki 30 pontjával eddig 100%-os teljesítményt nyújtott"
Nem, biztos nem az a gond a rajtnál. Én eddig high TC-vel mentem és úgy sem rajtoltak le 4-en, 5-en. A moci lassan pörög fel a max fordulat kb. 2/3-áig, de ez inkább az F1 motorok sajátságos jellegének köszönhető. A low TC a kanyarból kigyorsításnál érződik, amikor a motor a két váltás közti fordulatszámtartományban van (felváltottál és tolod neki). Most leírom érzékletesen:)
High TC: Zoooooooooom-(váltás)-zooooooom-(váltás)-zooooooom
Low TC: Zooooooom-(váltás)-zooooom-(váltás)-zooooom. Lehet, hogy Mazdám van? :)))
Pl. a melbourni célegyenesbe 3-ban szoktam befordulni. Tolom neki és a célvonal közelében rakom 7-be a Jaguart. Most ez a pont előrébb került érezhetően.
Gyorsan pörög fel... Akkor lehet, hogy ez a probléma a rajtnál. Mert a rajtprobléma lényege, hogy a többieknél sokkal lassabban pörög fel a motor. Ki fogom próbálni.
A magyarítást nem sikerült feltennem, mert a "part 2"-nél valami hibát fedezett fel, nem tudta kicsomagolni. Lehet, hogy csak a lemez volt sz@r, megpróbálom egy másik lemezre menteni, oszt úgy.
Húhúhúhúúúú ez király masina, le is zuzzantom azonnal. Tegnap teszteltem a Jaguarral Ausztráliában (hol máshol? :) ). Levettem a TC-t low-ra. Kis gyakorlás és végig tudtam menni a pályán. Viszont összehasonlíthatatlanul gyorsabban pörög föl. Kigyorsításnál eszméletlen jól húz. A TC high-on nagyon sokat visszafog. Igaz, könnyebb is vezetni a gépet.
Huh! Valamiért egész eddig nem fértem hozzá a fórumhoz! Leszedtem a cuccot, hálás köszönet érte!!! hazacipelem, oszt elmondom, milyen lett.
Ez a website egyébként nem is olyan rossz ötlet... Setupok, linkek, okosságok számára.
Na sikerült átverekednem magam az uw regisztrációján és feltöltenem a magyarosítást. Lopez F1 oldalán le lehet tölteni. Most, hogy regisztráltam, még akár fel is fejlesztem az oldalt.
Én sosem bízom a véletlenre a boxkiállást, mindig kérem. És általában úgy megyek be, hogy 1 körre elég üzemanyag van még. Tudom ez nem optimális, de biztonságos:)
Egyébként szerintem ha a boxutcában vagy és megnyomod a kérést, azonnal kiállnak. De ezt ki kéne próbálni.
Észrevettem, hogyha ideges vagy fáradt vagyok, sokkal rosszabbul megy a vezetés. De valami brutál módon.
StevenJC merre jár vajon? Olvasgatja az előző napok termését? ;)
Ja, és a legjobbat még nem is mondtam: Az edzés és az időmérő tragikomédiája után a versenyen minden köröm "sima" volt, egyszer sem fékeztem el magam, egyszer sem sodródtam ki. Ki érti ezt?
Még valami. Első nekifutásra kizártak a versenyből, mert mentem felállni a rajtrácsra és nem figyeltem a lámpát: pirosan égett
Naszóval tegnap Brazília. A teszteken, meg az időmérőn estem-keltem, egyszerűen képtelen voltam uralni az autót, nem volt egyetlen viszonylag hibátlan köröm se, ami nem az autó vagy a beállítás hibája volt, hanem az enyém: dekoncentrált, ideges voltam. Végül a 9. helyről indultam. 23 kör, gondoltam a 14. végén állok ki a boxba. Tehát kell 16 körre üzemanyag, mert még a rajtrácsra is fel kell állnom, meg a felvezető is ugye. Elrajtoltunk. Rögtön feljöttem az 5.-re, majd az 1. kör végén az előttem autózó Hakkinent és Fisichellát is megelőztem. Az agressziót 100-ra tettem és meg is volt a hatása, helyezkedtek vadul, fedezték az ívet, cikáztak, nem néztek mulyán, mint azelőtt. Így már 3. voltam. Sumi 1, Irvine 2. Hakkinent nem tudtam levakarni, végig 1 mp-n belül volt. 14. kör, kéne üzemanyag, ekkor már második voltam, mert sumi a boxkiállás után mögém jött csak vissza. Rohanok a boxba, már csak 1 (!) liter nafta van a verdában. Sehol senki, mellesleg túl is mentem a boxomon, mert nem volt kint a nyalókás ember. Ekkor tudatosult, hogy semmi olyant nem hallottam, hogy: „Pit crew ready”, te jó isten, ezek a 16. körben vártak engem!!! Mivelhogy annyi naftát vettem fel. De hát elfogyott, könyörgöm! Eszembe sem jutott a kiállást külön kérni, ez része a stratégiának, eddig mindig vártak! Mellesleg tolatni sem tudtam, mert kikapcsoltam, és automataváltóval nehéz rükvercbe tenni. Kétségbeesés és Ideggörcs. Mondtam a magamét rendesen. Kiléptem, és majd egyszer újrakezdem.
Hogy lehet ezt megoldani? Hogy abban a körben várjanak, amikor kell. A 16 körre elegendő üzemanyag pont a 14. kör végére fogyott el, ahogy én is számoltam…
Most valamit nem értek:)
"Hááát, ha Zippelve van, én is szét tudom szabdalni. A .rar akkor nem"
Tehát van winziped. Ebben az esetben tökmindegy miben rakom fel, mert akár zip, akár rar, akár exe, te bezipeled és egyből csomagokra tudod bontani. Ha ez így van, akkor egyben is fel tudom rakni.
Hááát, ha Zippelve van, én is szét tudom szabdalni. A .rar akkor nem.
Visszatérve Mansellre. Úgy tűnik itt csupa mansellisták gyűltek össze, mert (talán már írtam) én is neki drukkoltam. A csapatokkal és az évszámokkal kicsit bajban vagyok (a kor...) :) de emlékszem volt egy olyan szezon, mikor üldözte a balszerencse. A szívem szakadt meg.
1épként anno láttam egy F1C oldalt, ahol le lehetett tölteni Mansell autóját. Poén lenne azzal száguldozni:)