Keresés

Részletes keresés

Ypszilon Creative Commons License 2004.01.16 0 0 421
Mármint a TC-t.
Előzmény: Ypszilon (420)
Ypszilon Creative Commons License 2004.01.16 0 0 420
Na akkor azt hiszem jó darabig nem fogom kikapcsolni :)
Előzmény: szenyor Lopez (419)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.16 0 0 419
Jól. Azaz. Az audio optionsben vedd lejjebb a motor hangerőt és tedd feljebb az egyéb effekteket (vagy valami ilyesmit). Nekem asszem 50% a moci, 90 vagy 100 a többi. Jól lehet hallani a TC-t és a menetszél is susog rendesen.
Előzmény: Ypszilon (418)
Ypszilon Creative Commons License 2004.01.16 0 0 418
Előbb írtatok a TC-ről.

Ezzel kapcsolatban van egy kérdésem. Általában kanyarból kigyorsításkor, alacsonyabb sebesség fokozatokban a motorhang mellet hallok valami morgó, vagy inkább kaparó hangot (elég nehéz megfogalmazni). Szerintem ez a TC. Jól gondolom?

Előzmény: kvázi-mondó (417)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.16 0 0 417
Igen, valószínűsíthető, hogy a fék kopik le teljesen.
Előzmény: szenyor Lopez (416)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.16 0 0 416
7-re. Akkor van minden. Lehte, hogy a tárcsa kopik le vasig? A durva fékezések biztosan megbosszulják magukat. Én már nem fékezek brutál módon. Pörögnék, ha azt tenném:)
Előzmény: kvázi-mondó (415)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.16 0 0 415
Biztos, hogy a fék a ludas, mert mikor nem tudtam folytatni (mindenfele ment, csak előre nem…) nyomtam egy Esc-et, és az eredményjelzőn azt írta : Breakes. Szerintem nincs más hátra, lágyabban kell fékezni.
Én a .plr filében 4-esre írtam át az LCD-t, és akkor mutatta ugyan a féket, de a piros-sárga gumihőmérséklet az autó stilizált rajzával (sérülések stb.) eltűnt. Hányasra kellett volna átírni? Nem 4-re?
Előzmény: szenyor Lopez (414)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.16 0 0 414
Na térjünk vissza az egyszerűbb csevejre:)
Az a furi ebben az egész fékmizériában, hogy a verseny végén jelentkezik. Mi lehet az oka? Mi az, ami a verseny végéig változik és nem újul meg? A gumikat félidőben (vagy harmadolva) lecseréled. A féked is lehűl akkor. Vagy talán nem teljesen? A légellenállástól kopnak a szárnyak?:) Egyébként nekem megvan a szép színes gumi kijelzés IS és a féket is láthatom. Ha lapozgatok az LCD-n.
Előzmény: kvázi-mondó (413)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.16 0 0 413
"Bár fiatal tehetségünk utálja a mentegetőzést és a sajtóban való üzengetést, elmonta, hogy kipróbálta a fékhőmérséklet mérését, de úgy meg nem látta a gumihőmérsékletet olyan szép szines kijelzéssel, és így inkább visszatért a hagyományos kormánykijelzőhöz, a fékhűtést pedig, mely a Break Duct Size nevű csodával oldható meg, 6-ra emelte. Sajnos ez sem segített. Továbbá azt is mondta, hogy most majd megtanul fékezni."
Előzmény: szenyor Lopez (412)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.16 0 0 412
"Mint azt a konkurrens (tudom, már nem így írjuk- a szerk.) újságban olvashattuk, Kvázi-mondó nevű Formula-1-es versenyzőnk fékhiba miatt kénytelen volt feladni a tegnapi futamot. Szenyor Lopez, aki ugyanebben a ligában versenyez hiába figyelmeztette és próbálta óvni a fiatal tehetséget, ő nem hallgatott rá. Bizalmas információk alapján biztosak lehetünk abban, hogy Kvázi-mondó kormányán nem jelentek meg a fék hőmérsékletére vonatkozó adatok, illetve nem foglalkozott azokkal. Pedig szenyor Lopez egy korábbi nyilatkozatában valószínűsítette a fékhiba okát és az analizálás lehetőségét is megemlítette."
Előzmény: kvázi-mondó (411)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.16 0 0 411
Aha... Kezd világos lenni. AKKOR IS KIPRÓBÁLOM, BEEEE... :)))

Röviden a tegnapi versenyemről:

"Kvázi-mondó, a reményteljes magyar tehetség imponáló versenyzéssel a 4, 3, 2, helyen autózott, egy ízben a vezetést is majdnem átvette a finn világbajnoktól, mígnem két körrel a vége előtt, a világbajnoki sorozat során immáron másodszor, a fék meghibásodása miatt feladni kényszerült a viadalt. A 3. helyről állt ki. Lapunknak elmondta, mindent megtesz, hogy San Marinoban ne koptassa szét a fékeket, és felzárkózzon a pontversenyben, ahol jelenleg 4 pontjával a 4. helyen tanyázik, míg csapattársa a kolumbiai torreádor 2 helyezett 16 pontjával. A versenyt egyébként Hakkinen nyerte, aki 30 pontjával eddig 100%-os teljesítményt nyújtott"

Előzmény: szenyor Lopez (410)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.16 0 0 410
Nem, biztos nem az a gond a rajtnál. Én eddig high TC-vel mentem és úgy sem rajtoltak le 4-en, 5-en. A moci lassan pörög fel a max fordulat kb. 2/3-áig, de ez inkább az F1 motorok sajátságos jellegének köszönhető. A low TC a kanyarból kigyorsításnál érződik, amikor a motor a két váltás közti fordulatszámtartományban van (felváltottál és tolod neki). Most leírom érzékletesen:)
High TC: Zoooooooooom-(váltás)-zooooooom-(váltás)-zooooooom

Low TC: Zooooooom-(váltás)-zooooom-(váltás)-zooooom. Lehet, hogy Mazdám van? :)))
Pl. a melbourni célegyenesbe 3-ban szoktam befordulni. Tolom neki és a célvonal közelében rakom 7-be a Jaguart. Most ez a pont előrébb került érezhetően.

Előzmény: kvázi-mondó (409)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.16 0 0 409
Gyorsan pörög fel... Akkor lehet, hogy ez a probléma a rajtnál. Mert a rajtprobléma lényege, hogy a többieknél sokkal lassabban pörög fel a motor. Ki fogom próbálni.

A magyarítást nem sikerült feltennem, mert a "part 2"-nél valami hibát fedezett fel, nem tudta kicsomagolni. Lehet, hogy csak a lemez volt sz@r, megpróbálom egy másik lemezre menteni, oszt úgy.

Előzmény: szenyor Lopez (408)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.16 0 0 408
Üdv embörök!

Húhúhúhúúúú ez király masina, le is zuzzantom azonnal. Tegnap teszteltem a Jaguarral Ausztráliában (hol máshol? :) ). Levettem a TC-t low-ra. Kis gyakorlás és végig tudtam menni a pályán. Viszont összehasonlíthatatlanul gyorsabban pörög föl. Kigyorsításnál eszméletlen jól húz. A TC high-on nagyon sokat visszafog. Igaz, könnyebb is vezetni a gépet.

Előzmény: kvázi-mondó (407)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.15 0 0 407
Nna íme, itt van Mansell 1992-es Renaultja. Letölthető a racesim-oldalról, F1C-be.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.15 0 0 406
Döglődött a fórum. Szívesen. A weboldalt én is egy fanpage-nek gondoltam sok okossággal.
Előzmény: kvázi-mondó (405)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.15 0 0 405
Huh! Valamiért egész eddig nem fértem hozzá a fórumhoz! Leszedtem a cuccot, hálás köszönet érte!!! hazacipelem, oszt elmondom, milyen lett.
Ez a website egyébként nem is olyan rossz ötlet... Setupok, linkek, okosságok számára.
Előzmény: szenyor Lopez (404)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.15 0 0 404
Na fennvan. Rarral szedtem szét. A Winrar automatice összerakja otthon.
Előzmény: kvázi-mondó (403)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.15 0 0 403
Hááát, ha nagyon ráérsz, széttördelhetnéd, mert hiába zippelgetem, még mindig 8 mega, és kicsomagolni sem tudom. Amatőrségem nem ismer határokat.

Már látom a Bar-t a hóesésben:) Gyönyörű...

Előzmény: szenyor Lopez (401)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.15 0 0 402
Pedig sűrű hóesésben láthatsz egy BAR-Hondát, amire nem tették fel a reklámokat:)))
Előzmény: kvázi-mondó (400)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.15 0 0 401
??? Ha szükséges, felteszem a magyarosítást darabokban is.
Előzmény: kvázi-mondó (399)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.15 0 0 400
Bocs, ezt nem ide szántam:)

Lopez, állati jó az oldalad! Bár a grafika még hagy némi kívánnivalót maga után...

Előzmény: kvázi-mondó (399)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.15 0 0 399
Csak regények, vagy esetleg más is?
Előzmény: szenyor Lopez (397)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.15 0 0 398
Na sikerült átverekednem magam az uw regisztrációján és feltöltenem a magyarosítást. Lopez F1 oldalán le lehet tölteni. Most, hogy regisztráltam, még akár fel is fejlesztem az oldalt.
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.15 0 0 397
Én sosem bízom a véletlenre a boxkiállást, mindig kérem. És általában úgy megyek be, hogy 1 körre elég üzemanyag van még. Tudom ez nem optimális, de biztonságos:)
Egyébként szerintem ha a boxutcában vagy és megnyomod a kérést, azonnal kiállnak. De ezt ki kéne próbálni.
Észrevettem, hogyha ideges vagy fáradt vagyok, sokkal rosszabbul megy a vezetés. De valami brutál módon.
StevenJC merre jár vajon? Olvasgatja az előző napok termését? ;)
Előzmény: kvázi-mondó (395)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.15 0 0 396
Ja, és a legjobbat még nem is mondtam: Az edzés és az időmérő tragikomédiája után a versenyen minden köröm "sima" volt, egyszer sem fékeztem el magam, egyszer sem sodródtam ki. Ki érti ezt?

Még valami. Első nekifutásra kizártak a versenyből, mert mentem felállni a rajtrácsra és nem figyeltem a lámpát: pirosan égett

kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.15 0 0 395
Naszóval tegnap Brazília. A teszteken, meg az időmérőn estem-keltem, egyszerűen képtelen voltam uralni az autót, nem volt egyetlen viszonylag hibátlan köröm se, ami nem az autó vagy a beállítás hibája volt, hanem az enyém: dekoncentrált, ideges voltam. Végül a 9. helyről indultam. 23 kör, gondoltam a 14. végén állok ki a boxba. Tehát kell 16 körre üzemanyag, mert még a rajtrácsra is fel kell állnom, meg a felvezető is ugye. Elrajtoltunk. Rögtön feljöttem az 5.-re, majd az 1. kör végén az előttem autózó Hakkinent és Fisichellát is megelőztem. Az agressziót 100-ra tettem és meg is volt a hatása, helyezkedtek vadul, fedezték az ívet, cikáztak, nem néztek mulyán, mint azelőtt. Így már 3. voltam. Sumi 1, Irvine 2. Hakkinent nem tudtam levakarni, végig 1 mp-n belül volt. 14. kör, kéne üzemanyag, ekkor már második voltam, mert sumi a boxkiállás után mögém jött csak vissza. Rohanok a boxba, már csak 1 (!) liter nafta van a verdában. Sehol senki, mellesleg túl is mentem a boxomon, mert nem volt kint a nyalókás ember. Ekkor tudatosult, hogy semmi olyant nem hallottam, hogy: „Pit crew ready”, te jó isten, ezek a 16. körben vártak engem!!! Mivelhogy annyi naftát vettem fel. De hát elfogyott, könyörgöm! Eszembe sem jutott a kiállást külön kérni, ez része a stratégiának, eddig mindig vártak! Mellesleg tolatni sem tudtam, mert kikapcsoltam, és automataváltóval nehéz rükvercbe tenni. Kétségbeesés és Ideggörcs. Mondtam a magamét rendesen. Kiléptem, és majd egyszer újrakezdem.

Hogy lehet ezt megoldani? Hogy abban a körben várjanak, amikor kell. A 16 körre elegendő üzemanyag pont a 14. kör végére fogyott el, ahogy én is számoltam…

kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.15 0 0 394
OK.
Előzmény: szenyor Lopez (393)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.15 0 0 393
Most valamit nem értek:)
"Hááát, ha Zippelve van, én is szét tudom szabdalni. A .rar akkor nem"

Tehát van winziped. Ebben az esetben tökmindegy miben rakom fel, mert akár zip, akár rar, akár exe, te bezipeled és egyből csomagokra tudod bontani. Ha ez így van, akkor egyben is fel tudom rakni.

Előzmény: kvázi-mondó (392)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.15 0 0 392
Hááát, ha Zippelve van, én is szét tudom szabdalni. A .rar akkor nem.

Visszatérve Mansellre. Úgy tűnik itt csupa mansellisták gyűltek össze, mert (talán már írtam) én is neki drukkoltam. A csapatokkal és az évszámokkal kicsit bajban vagyok (a kor...) :) de emlékszem volt egy olyan szezon, mikor üldözte a balszerencse. A szívem szakadt meg.

1épként anno láttam egy F1C oldalt, ahol le lehetett tölteni Mansell autóját. Poén lenne azzal száguldozni:)

Előzmény: szenyor Lopez (391)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!