Keresés

Részletes keresés

nazabiker Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150464
"Nagyon hamar fárad a lábam, főleg a hátsó" - és mondd, a mellső lábad azért rendben van?:)) Két láb rossz, négy láb jó:))
Bocs, nem tudtam kihagyni:)
Előzmény: gÖndÖr (150462)
kocsi Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150463
Előzmény: gÖndÖr (150462)
gÖndÖr Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150462
Sziasztok

Nem tudtok egy olyan honlapot, ahol le van írva, esetleg illusztrálva, hogy hogyan kell beállitani a nyerget rendesen? Egy merida crossway vázra épitett bicajom van és sehogy se akar kényelmes lenni. Kifejezetten kényelmetlen:) Egyrészt a nyergem nagyon nyom és szerintem nincs is jó pozicióban. Nagyon hamar fárad a lábam, főleg a hátsó, lábhajlitó része. Kormány helyzete se túl jó. Mi alapján válasszak stucnit? Egyszerre akartam, hogy sportos legyen, de ugyanakkor kényelmes is. Most egyik se teljesül. Nem nagyon értek hozzá. Ha tud valaki segiteni, tegye meg, mert kezdem megutálni a bicajozást. Utána olvasnék én, csak nem tudom hol.

Köszi

NagySün Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150461
S mindezt 40C mellett.

Ti is tudtok szórakozni! ;-)
Előzmény: Butch Cassidy (150454)
J.K.F. Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150460
...és az garantáltan defektálló, a pumpa elhagyásával is csökken a cipelendő súly! ;)
Előzmény: nazabiker (150458)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150459
:-)
Előzmény: nazabiker (150458)
nazabiker Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150458
Yes! Titán kerék jó kerék:)
Előzmény: J.K.F. (150457)
J.K.F. Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150457
Vagy egyből az űrtechnika, mint a Lunar Rover-eknél:












Acél "rács-fonat", titán merevítőkapcsokkal... :o)
Előzmény: nazabiker (150456)
nazabiker Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150456
Nemnem, ez egy rossz irányba tett lépés:) A jó irányba tett lépés az lett volna, ha a felni mellőzésével egy nagy-nagy ballonos gumi közvetlenül a küllőkhöz csatlakozott volna... a technológiai megvalósítást a mérnökökre bízom:)
Előzmény: Törölt nick (150448)
PIER Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150455
A betonon nem volt olyan veszélyes.
A poros részen az utánnam jövők szerint elég határozott nyomokat sikerült hagyni:)
Előzmény: agytorzsy (150445)
Butch Cassidy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150454
Abszolút el is hiszem neki. Ez egyébként nekem is eszembe jutott, de első ránézésre semmi furcsát nem láttam a bowdenen. Talán máshogy kell nézni...

Mai mérleg, egyébként: mintegy fél óra alatt egy láncszakadás, egy hajtókat meghúzás, egy fékbeállítás és két defekt. Szerencsére az enyém csak a láncszakadás volt, a többit az edzés egyéb résztvevői, illetve arrajárók szenvedték el, ezekhez csak asszisztáltam. De azért szép sorozat. :))
Előzmény: NagySün (150451)
cseya Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150453
Ma útban hazafelé, mikor az órám már 41°C-ot mutatott, egyszerre két fordulat alatt elhagyta az erő a hátsó gumimat. Itthon megnéztem, két lyuk is volt, melyet a felni vágott bele (persze a védőszalagon keresztül). Úgy látszik nem túl jó ötlet ilyen melegben tökig felfújni.
gyuri62 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150452
Jézusom, Te most fotózod a Gázlót ?! Hisz' már rég vége ! :))
Előzmény: dhpage (150441)
NagySün Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150451
Lehet, hogy nem tipikus, de az enyémnek is ez volt a baja (s én is meglepődtem rajta).

Elkezdett ugrálni a lánc a pontatlan váltás miatt a fogaskoszorú azon felén ahol lazább a bowden s a rugónak kellene jobban dolgoznia (nekem low-normal hátsó váltóm van, így ez nem a kisebb, hanem a nagyobb fogaskereknél jelentkezett).

Több hónap hiábavaló állítgatás és átkozódás után levittem a Nellába, s Feri kis vizsgálódás után szintén a hátsó bowdenvezető elkoszolódását hozta ki valószínű hibának. Kicserélte a bowdennel együtt, s az azóta tekert 250km-en (benne a 130-as Gázlóval) semmi hiba.

Szóval Kiviből is a tapasztalat szólhat ;-)
Előzmény: Butch Cassidy (150435)
B.Laci 50 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150450
Igen.
Előzmény: Rooger Preed (150447)
zéééz Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150449
azt ne is mondd ,romantikus az biztos de most is építettek egy szakaszt bele ,de minek???? és a rómainál a kajáldák között ??? az a másik horror ...
Előzmény: Fishtax (150355)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150448
még egy lépés a teljesen merev bringa felé. ;-)
Előzmény: agytorzsy (150445)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150447
Te említetted nekem ezt a Gázló előtt?
Előzmény: B.Laci 50 (150446)
B.Laci 50 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150446

I.Martonvásári Bringás Találkozó és Börze ,  2007.Július 28.

Plakát itt :  http://tomifoto2.atw.hu/plakat.htm

agytorzsy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150445
A videón legjobban az a rész tetszett, mikor az egyik induló a csupasz hátsó felnin ment. Gondolom, neki azért annyira nem tetszett a helyzet.
agytorzsy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150444
Köszönet, hogy láthattam a videót a Gázlóról. Igencsak kedvet kaptam hozzá, szóval jövőre biztos megyek, készülök is rá. Addigra remélhetőleg egy izmos terepes bringát is sikerül összepofozni.
Előzmény: dhpage (150441)
AnnMary Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150443

Szia!

 

DhPage volt a motoros (utólag is köszi neki) és a párom Lackó a videós és a vágó.

Előzmény: SzeZo (150381)
kivi Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150442
Ez jó szokott lenni, pár futárnak már csináltam ilyet a téli locspocs miatt. Egyedüli hátránya, hogy bilincsekkel kell a felsőcsőhöz rögzíteni mind a 3 bowdenházat, ami nem túl szép látvány.
Előzmény: nazabiker (150439)
dhpage Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150441
mert még készülnek :)
Előzmény: gyuri62 (150429)
kivi Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150440
Vannak csőrös bowdenház-kupakok, és a csőrre illeszkedő kis fitymák.
Előzmény: halaloszto (150438)
nazabiker Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150439
Mondok egy egyszerűbbet: faltól-falig bowdenezés, megszakítás nélkül a váltókartól a váltóig. Na?
Előzmény: halaloszto (150438)
halaloszto Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150438
Azon gondolkoztam a minap, hogy vannak azok a vekony hosszu lufik. Amibol a kiskutyat hajtogatjak. Az felfujas elott max 1cm atmeroju gumicso.

Ha azt felfuznem a bowdenre, megkotnem mondjuk cernaval a bowdenhazon es a bowdenen is vizmentesen (akar ragasztoval), akkor lenne tuti tomites. Ahogy a bowden mozog, visszafele befordulna a gumihurka magaba meg vissza, es sehol egy res.

Egy baja, hogy a plusz anaygtol a szemben szorulhat a bowden. Ha a haz belsejeben az a kis cso kiloghatna egy centit, akkor megvedene a szemben a bowdent a gumitol.

vajk
Előzmény: kivi (150433)
nazabiker Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150437
Polar: úgy néz ki. végleg elhalálozott a wearlinkem, legalábbis a pántja - erre gyanakszom a tüzetesebb vizsgálat után. Visoznylag jó hírnek tűnik, hogy 3eFt körüli áron lehet kapni csak pántot külön, nem kell komplett jeladót venni.
Azt csak azért írtam, mert téma volt a T61 vs Wearlink, és mintha más is említette volna, hogy korrózió és más bajai vannak a wearlinkkel.
Hogy nekem megoldotta-e ez a problémát, arról majd beszámolok.
kivi Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150436
A piacon jelenleg egyetlenegy olyan bringa van 30 körül (33-35e szokott lenni) amit nyugodtan mernék javasolni: a Hauser Rattler. Nem mondom hogy a többi mind ócskavas, de ebben a kategóriában bármi más amit _én_ eddig láttam, az mind rosszabb volt nála.

És természetesen szóba sem jöhet ennyi pénzért a teleszkóp.
Előzmény: agytorzsy (150434)
Butch Cassidy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150435
Tipikus? Akkor ezt megnézem. :))
Előzmény: kivi (150433)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!