De a 20d-vel sem volt lényegében semmi gond a 80e km alatt ( a nem tervezhető "hibák" kimerültek egy hardy és egy légtömeg mérő cseréjében ) . Igaz most már ismerve a 25d-t nem vennék még egy 20d-t, annyival jobb a 25d ( viszont 30d-t se )
Én gyakorlatilag 3 fölött egy kicsivel vettem a nem csak képről hanem az életben is szép ( és jó ) 25d-met. Igaz kézis is és touring is:) De itt volt Mategyurcsovics 25d touringja, ami (szerintem) szintén gyönyörű volt az 3 alatt ment el kb egy hónapja.
Mert ha már benzines akkor menjen is ( ha kell ) . Biztosításban nem duplája hanem gyakorlatilag ugyanannyi. ( most számoltattam ki magamra A0-val, a 40i-re 20290, a 28i-re 19505 lenne a kötelező. ) . A teljesítmény adója a 1,5 szerese, alkatrészára miért másfélszerese? Gyakorlatilag 2 gyertyával ( de ugye azt is minimum 30e km-enként cserélsz ) meg kb 2 liter olajjal kell többet venni hozzá.. A fogyi egy külön téma de erről nem volt szó:) Egyébként egy nagyon jó barátom Diósd-Bp viszonylatban eljár 13 literrel egy 40iA-val
Az automata 30d-k minden barátomnál horrort 10 felett, de inkább 12-őt fogyasztanak Budapesten, a kézisek lényegesen jobb ( 8-9 körüli ) értékeket produkálnak. A feleségem a kézi váltós 25d touringgal Érd-Örs Vezér tér viszonylatban ( reggel-este dugóban ) 8 literrel járkál és neki ( főleg nőhöz képest:) ) meglepően nehéz a lába:)
Azt írtad, nem mész sokat. Akkor pedig inkább ízlés kérdése, hogy B vagy D. Öregnél én B-t vennék, mert egyszerűb konstrukció, kevesebb a hibaforrás. Na meg hiána eszik kevesebbet a D, már kurva drága a gázolaj :-P
Hogy lehet a 40i alternatíva? :) Biztosításban a duplája, alkatrészügyben minimum másfélszerese, tankolásban is legyen másfélszerese.
Azt sem értem mondjuk, hogy némely 40i tulaj azt meri mondani, hogy eljár 13.5 liter benzinnel. Hogy a picsába? Az automata 30d-m mostanában itt a külvárosban nem túl hosszú távokkal, általában klímázva 13 liter, és nem mondhatom hogy anyjába pörgetem. Az e32 40i automatám anno 15-16 alatt nem tudott enni, és az súlyban ott van mint az e39 touring. Itt a cimbim 740d-je, 16.6 a városi átlag. Valami nincs itt jól, és nem merik bevallani a fogyasztást a 40i tulajok.:DD
láttad nekem volt,patika e34-em,de eladtam mert a gyerekkori barátom 1.5 év kuncsorgásom után eladta a 39-ét,én is csak ezért mertem meg venni,idegentöl nehéz jó 39-et venni-én nem adom el egy darabig,se az 530 d-ém,se a 328 coupém-mind 2ö zsir,a 30d-vel pont tegnap voltam autómata váltó adaptáláson eddig is jó volt,de most sokkal simábban vált--ugy hogy marad mind 2ö
Engem minden csalogat amiert sokat kérnek, es rom ez az benne :DDDD Viccet félretéve olyan késön a szemem már kába. Nem feltétlenül néztem meg minden részletet. Mindazonáltal fent tartom a véleményemet,hogy érhet többet egy 28i mint 2milla. Érdekes, ahogy fecoE mondja, mindenki tud venni patikát, a legolcsóbban,de érdekes módon ha épp az illető is erre készül, ugysem tud,mert nincs ilyen a kínálatban.. néha néha nagy ritkán ki lehet fogni, de ahhoz kurvanagy mák kell. Szerintem. A belinkelt példányok lehetnek még jók, a sport kipuffos nem tetszij,de a másik kettöt lehet megnéznem, ha e39et akarnék. Ha müködik az abs vezérlö, és rendben a futöműve, lehet a könyöklő sem érdekelne :) ha a futómű gatya, es a könyöklő patika, akkor megette a fene. Keresnék másikat:) és alkudnék, hátha én is lehetek kiválasztott :DDDD
A keret véges, (az E34ért nem valoszinü, hogy értelmes pénzt kapok, lehet elbontom akkor :-(, 528iabol <a href="http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?start=0&command=keres&rendezes=1&data=YToyMTp7czo3OiJyZXN1bHRzIjtzOjI6IjEwIjtzOjExOiJzY3JlZW53aWR0aCI7czo0OiIxMDI0IjtzOjk6ImthdGVnb3JpYSI7czoxMToic3plbWVseWF1dG8iO3M6NDoia19oYSI7aToxO3M6NToia19zemEiO2k6M" target="_blank">ez</a> a választék, egyik se annyira meggyöző.
Ez is elég drága. és nem vszinü, hogy enged belöle egy miliot...
<a href="http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?start=0&command=keres&rendezes=1&data=YToyNDp7czo3OiJyZXN1bHRzIjtzOjI6IjEwIjtzOjExOiJzY3JlZW53aWR0aCI7czo0OiIxMDI0IjtzOjk6ImthdGVnb3JpYSI7czoxMToic3plbWVseWF1dG8iO3M6NDoia19oYSI7aToxO3M6NToia19zemEiO2k6M" target="_blank">Diesel front 1...</a>
<a href="http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?start=0&command=keres&rendezes=1&data=YToyNDp7czo3OiJyZXN1bHRzIjtzOjI6IjEwIjtzOjExOiJzY3JlZW53aWR0aCI7czo0OiIxMDI0IjtzOjk6ImthdGVnb3JpYSI7czoxMToic3plbWVseWF1dG8iO3M6NDoia19oYSI7aToxO3M6NToia19zemEiO2k6M" target="_blank">Diesel front 2...</a>
és akkor még jöhet egy turbo vagy egyébb dieseles bizbasz csere...
vagy ennek beprobálni egy pofátlan ajánlatot, ha egyáltalán jo.
de megb*szta az egészet, ha ennyi pénzért nem lehet normális autot venni...
Akkor szerintem hagyom a francba, inkább veszek bele egy kompresszort:) Nemtudja véletlenül valaki hogy az M54 2.2 170LE motorra elég-e az Eaton M65 kompresszor?
hát nem tudom,de én 3 felett vettem kicsivel a 30d-ét 2001-es ismeröstöl.nem olcsók ezek a 99 es vasak,amugy a metál zöldnek 2x fogsz örülni,1x amikor megveszed,1x meg amikor eladod(:-)
Ha minden összejön, átköltözöm E34böl E39be, ezért elkezdtem a hasznaltauto.hu-t nézegetni.
528ia lesz, ahogy olvastam a forumot, számottevöen nem eszik többet 23inél, cserében azért érezhetöen több. Persze ezt csak a forum alapján szürtem le. 30d meg vszinü több km-esek, több a hibaforráss, és nem is megyek éves szinten sokat. bár ha jo...
ezeket a nézegetem, minden észrevételt szívesen fogadok, valamint ha tudtok jot, megkiméltet olcson :-)...
16:9 monitor vagy 4:3-as Navigációs rechner(MKI,MKII,MKIII,vagy MKIV)minimum MKIII ajánlot Rádió modul (BM54vagy BM24) TV modul+tv antenna GPS antenna +kábel Ha CD-t is akarsz akkor CD tár Kábelköteg Tartókonzolok(előre,hátra)
Ja és ami fontos egy ballag lóvé én végig csináltam.
Ja, 300 alatt nemigen áll meg még fapadosan se. Nem is olyan rég leírtam már asszem. De ha érdekel tudok olyan kütyüt, ami az igo-t kirakja a gyári monitorra. Így egy monitor +70 rongyból megvan az egész, bár tv még így sincs és a rádiózáshoz is kell modul.
Utólagos kábel szettel pofon egyszerű de bontottal van vele szívás.Ja és szét kel rendesen borítani az autót.Az E39.hu-n a navis topicokba megtalálod mikkel hozzá, a letöltések között meg van beépítési leírás is.
a BMW Magyarország, ahogy én tudom, nem egy valamilyen improtör, hanem a BMW Ag tulajdona. Ezért sztem jogosan lehetne verni náluk az asztalt, hogy a többi nyelvhez hasonlóan magyarul is bocsássák rendelkezésre a használati utasítást ingyér. Egy próbát legalábbis megér. Esetleg Münchenbe is lehetne küldeni egy levélkét a problémával - sokszor ez is segíthet ;)
(bár most, hogy ez felmerült, gyorsan utánanéztem: nem közvetlenül a BMW Ag a tulajdonos, hanem a BMW Ausztria. de talán ez nem akkora különbség.)
Akkor pont ugyanott vagyunk mint a BMW használati utasításnál, magyar nyelven csak pénzért...
Ezt az opciót én is ismerem ( Sony ) , de ugyanúgy szomorúnak tartom.
Egyetlen egy ok miatt "fogadom el" : a fordító munkadíja "fix" és nagyon enm mindegy, hogy azt mennyi eladott darabra kell tervezni. És itt sajnos csúnyán nagy különbség van a német és a magyar nyelvterület között ( bár pl a sony-n román, finn, svéd nyelven is tölthetőek a leírások és azért azt gondolom, hogy nagyságrendekkel csak nem adnak el többet pl egy dvd íróból azokon a nyelvterületeken )
Igen, de nem biztos, hogy magyar nyelven is elérhetőek azok a doksik.
Ez a 20k+tréfás ár annak tükrében is tréfás, hogy pl a német nyelvűért mennyit kellene fizetni...
Nem BMW, de szintén nem kis márka.
A Sony oldalain is a támogatás résznél minden ( legalábbis amiket idáig néztem ) modellhez ( az aktuálisan futókhoz is! ) egy rakat nyelven letölthető pdf-ben a használati utasítás. A sony.hu-ról is, viszont érdekes módon a magyar nyelvű leírás sehol nem szerepel a listákban ( a sony.hu-n sem )
én tennék egy próbát a BMW Magyarországnál. A német BMW-nél ugyanis ha regisztrálod magat alvázszámmal a MeinBMW oldalon, teljesen INGYEN, pdf-ben letölthető egy rakás vonatkozó használati utasítás.
E39es 540i s BMWm van, es ma jelentkezett egy fura problema... hatha valakivel elofordult mar. A ventillator egyik indulasnal egyszeruen nem kezdett mukodni. Semmi. Sok ujrainditas utan sem, es a ferjemmel a biztositekokat is leellenoriztuk (foleg O), de nem talalt semmi rendelleneset. Van valakinek valami otlete?
Egyebkent ez a gond mar fel evvel ezelott is jelentkezett, de akkor leallitas utan rendben volt es mostanaig szuperul mukodott.
Behalt teljesen az aksim (3hétig nem használtam az autót). Bikázva indítottuk, persze minden meghülyült benne, ami elektromos. Nagyjából helyrejöttek a dolgok, kivéve, hogy a csomagtérajtót nem lehet bezárni, nem húzza be a motor. Mit kell ilyenkor csinálni? (E38 750i)
nemannyira az "árával" volt a baj, hanem utána Alpha említett pohártartót, és valószínű, hogy a sima hátsó tárolórekesz nálam is a polcon végezte volna. Akkor meg már legyen egy olyan kollégáé, aki használja is! Tudom, hogy ezt akkor is leírhattam volna, he haragudj.
hát, Duc nick névre hallgató kollegánk ugyan lecsapott rá 20 napja, de azóta sem jelentkezett érte, így úgy gondolom, hogy annyira nem is kellett neki "ilyen drágán"
persze , legyen a Tiéd. Én a Váci úton dolgozom a west end-del szemben, csörögj rám és megbeszéljük
az a csati,ha ügyes vagy simán letudod huzni,és akkor adsz neki külsö áramot meg testet és ki tudod deriteni mi a rossz,én is igy jártam beszart nekem is a venti motrom-már meg van csak nincs még eröm levenni a lököst
Eladó BMW 530d,MAGYARORSZÁGI, Wallisnál vásárolt, második tulajdonos, végig vezetett szervizkönyv, MANUÁLIS VÁLTÓ, bézs bõrbelsõ, Nokia kihangosító, esõérzékelõs ablaktörlõ, összes gyári kulcs, 6-8l-es fogyasztás.Ár:2.840.000ft.06702368928
A modic megmondja az tuti! Ingadozó alapjárat, erőtlenség. Nekem most ez van. Inkább az, hogy alul nincs benne nyomaték. A jeladó csatlakozója lett gyújtásnál lehúzva? Mert az szerintem olyan mintha meghalna és akkor gondolom ad hibakódot.
Mi az egzakt hibajelensége annak, ha beszarik a vezérműtengely jeladó, illetve a MODIC megmondja-e, hogy melyik a rossz. Továbbá az okozhat-e hibakódot ha gyújtásnál lett lehúzva a stekker. M52B28TU
ezzel kapcsolatos hirem, hogy az 535i-m 5w40et kap jopar eve /elozo tulaj is ezt nyomta/. ette az olajat. attertem 10w40re es most teljesen normalis a fogyas, szinte alig van. szoval ha valaki hasonloval sziv, hat erdemes megprobalni.
Ok! :) Annyit még ír, hogy nem árt áramtalanítani a mocit előtte, nehogy leégjen. Illetve azt írja, hogy a készüléket áramtalanítsd, nehogy a moci leégjen, de akkor nem tudom, hogy tanítod...
1. lépés. ki kell törölni a memoriáját. ((II-es állásba teszed a kulcsot (gyújtás))
Ezt úgy tudod megtenni, hogy az 1 es és a 3as gombot nyomva tartod kb 20 mp-ig ( amíg el nem kezd gyorsan villogni.)
2. lépés. megnyomod azt a gombot a 3 közül, amelyikre programozni szeretnéd a garázsajtót és nyomva tartod míg a másik kezeddel megnyomod a távirányitón a gombot, úgy, hogy a távirányitót odatartod a tetőkárpithoz a led közelébe.
Ha minden jól megy, akkor pár másodperc múlva lassan villogni kezd a zöld led és utána egyenletesen világit.
Ezzel kész is a programozás.
3. lépés. gyújtás le illetve fel, megnyomod az egyes ( vagy amelyikre tanítottad ) gombot és már viszi is a garázsajtót.
a homelink.com-on talász róla videófilmet is, elötte ki kell választani az autó tipusát , évjáratát és a távirányitó márkáját és már indul is az arra vonatkozó video.
NOTE: Some vehicles may require the ignition to be turned on or to the second (or accessory or ACC) position for training and/or operation of HomeLink. It is also recommended that a new battery be replaced in the hand held transmitter of the device being trained to HomeLink for quicker training and accurate transmission of the radio frequency.
If programming a garage door opener or gate, it is advised to unplug the device during the "cycling" process to prevent possible motor burn-up.
During programming, your hand-held transmitter may automatically stop transmitting. Continue to press and hold the desired HomeLink button while you press and re-press (cycle") your hand-held transmitter every two seconds until the frequency signal has been learned. The indicator light will flash slowly and then rapidly after several seconds upon successful training. If necessary, follow steps 5-7 to complete the training for a rolling code device.
Retain the original transmitter of the RF device you are training for use in other vehicles as well as for future HomeLink training. It is also suggested that upon the sale of the vehicle, the trained HomeLink buttons be erased for security purposes. Refer to step 1 only.
1. For first time training, press and hold the two outer HomeLink buttons releasing only when the HomeLink indicator light begins to flash after 20 seconds. (Do not perform this step when training the additional HomeLink buttons.) 2. Position the hand-held transmitter 1-3 inches away from the HomeLink surface (located on your overhead ) keeping the HomeLink indicator light in view.
3. Using both hands, simultaneously press and hold both the desired HomeLink button and hand held transmitter button. During programming, your hand-held transmitter may automatically stop transmitting. Continue to press and hold the desired HomeLink button while you press and re-press (cycle") your hand-held transmitter every two seconds until the frequency signal has been learned. The indicator light will flash slowly and then rapidly after several seconds upon successful training. DO NOT release until the HomeLink indicator light flashes slowly and then rapidly. When the indicator light flashes rapidly, both buttons may be released. (The rapid flashing indicates successful training.)
4. Press and hold the trained HomeLink button and observe the indicator light.
If the indicator light is solid/continuous, training is complete and your device should activate when the HomeLink button is pressed and released.
If the indicator light blinks rapidly for 2 seconds and then turns a solid/continuous light, proceed with the following training instructions for a rolling code device. A second person may make the following steps quicker and easier. Please use a ladder or other device. Do not stand on your vehicle to perform the next steps.
5. At the garage door opener receiver (motorhead unit) in the garage, locate the learn or smart button (usually near where the hanging antenna wire is attached to the unit). If there is difficulty locating the training button reference the garage door openers manual or contact us. 6. Press and release the learn or smart button (the name and color of the button may vary by manufacturer). NOTE: Once the button is pressed, there are 30 seconds in which to initiate the next step. 7. Return to the vehicle and firmly press and hold the trained HomeLink button for two seconds and release. Repeat the press/hold/release sequence up to 3 times to complete the training process.
HomeLink should now activate your device.
In case you need it, Homelink's on-line reference site is at http://www.homelink.com/training/train.taf and BMW's programming instructions can be found in your Owner's Manual.
engem az idegesitett hogy zorgott bent a motyo... igy sokkal praktikusabb :)
nekem ra van kotve az assistance meg az elsosegelyhivas a tukorre :) megnyomod a gombot es kapcsolja a szamot :)
allitolag legzsaknyilas utan is meg a pluszkabel lerobbantasakor is, bar ez utobbit nem tudom hogy oldja meg.... a legzsaknyitast meg nem tesztelnem :)
köszi a választ, igen a tükreim electrochrom-ok, akkor valszeg ezért van a tetőkárpitban.
Tegnap ahol vettem a tartalék távirányitót (marantec) azt mondták, hogy akkor csináljam azt, hogy a garázsnyitó motoron lévő párosító gombbal házasítsam össze, de akkor meg a gyári marantec távirányitót nem fogja érzékelni.Az meg nem megoldás, mert az azt jelentené, hogy a többi használatban lévő távirányitó sem fog működni.
igen, ez a homelinkes kivitel. leginkabb amerikaiakban volt, pl X5 :)
nem sok garazsnyitos auto rohangal itthon, de en azt vettem eszre, hogy akkor NEM!!! a tukorben van a garazsnyito ha nincs riaszto (LED-es) vagy nem elektrochrom a tukor!
bevallom, nemis értem ezt az egészet. Olyan, mintha nem gyári eredeti lenne, pedig az autó felszereltségei közt ott van a listában. És ugyebár ebben az autóban minden eredeti, tehát ez is az. De sehol egy német felirat vagy bármi más. Vagy nem is kellene hogy legyen?
Felmentem az ebay.com-ra , rákerestem és mindegyikben ilyen matrica van..bár az mind amerikai.
És az autó kézikönyvében sem írnak róla semmit, hogy milyen frekin megy és a homelink.com-on sem.
Esetleg ha itt van valaki, akinek ugyancsak a tetőkárpitba integrált van, megnézhetné, hogy mi van a hátulján...megköszönném.
Néztem én, de nekem nem mondott semmit :oD Félre a tréfával olyan mintha merakná sebességbe, de ténylegesen nem sikerülne neki. Ezekután felpörög a motor és letilt a váltó :o$
30d-én kiszoktam cserélni 50-60-ként--még egy kérdés--kaptam klima ventit-de ez 4 vezetékes az enyém meg 3-rom,de ahogy nézem a motor ua 2 vezetékes mind kettönél,csak más elektormos kütyü van a motorkon,jó lehet eznekem? köszi
mivel kb 10-12ezer ezert en ra szoktam dumalni az embereket olajcserenkent egy ilyenre. persze ez lehet tulzas, de van aki ket olajcsere alatt 50ezret meg el.
mi mondjuk a 20d-kben is 15ezrenkent csereltetunk olajat, ott 2 olajcserenkent raer ezt is cserelni
képtelen vagyok belenyugodni, hogy az integrált kapunyitóm nem képes vezérelni a kaput és garázsajtót valamiért. Marantec ( 868Mhz ) távirányitóm van és nem tudom valamiért összehangolni.
Létezik külön az elektromos ablakemelő szerkezetéhez, az az alu öntvény, ami a függőleges sínen csúszik? (ebbe megy bele a bowden sajtolt alu hengere. Ez mozgatja az ablakot)
hmmm, 1 hónapig megvolt, senki sem érdeklődött.Tegnap este felhívott valaki, hogy kellene neki, nincs 3 perce hogy a kezébe adtam az irodám elött és elhajtott vele.
Szia. Nézem itt az online bank-on a partnerek közt de nem talállak, pedig úgyrémlett egyszer már rendeztük ilyen módon, nembaj, légyszi kűld el mailban, mehet az itt megadott címre! Köszi
Igen tudom, a kresz is előírja, hogy azonos tengelyen azonos mintázat.:-) Szükségmegoldásként ajánlottam csak fel. Defekt miatt maradt meg. Meg azóta már E60 a paripa :-)
Öregem meglepte magát egy BMWINPA interfésszel illetve a hozzávaló kábelekkel. Kipróbáltuk de nam minden része tiszta számunkra. Nincs valaki Köztünk aki esetleg használt már ilyet és tudna némi segítséget nyújtani a program részleteinek kiaknázásában?
Szia! Koszonom, nagyon rendes vagy, de egy darab jelen esetben nem jo mert igy egy tengelyen eltero minta lenne ami nem tul szerencses. De koszonom meg egyszer. Borgasz
BMW barátok találkozója Tihanyban 2008. május 30-tól június 1-ig
A Magyar BMW Autóklub-1962 szeretettel vár minden BMW-barátot a fenti találkozóra az alábbi programmal:
Május 30. Péntek:
12.00-19.00 óráig: bejelentkezés a Rendezőségnél a BMW Társasüdülőben (Kiskopaszhegyi út 15., a révtől 500 méterre a faluba vezető út mellett). Szállások elfoglalása, fürdés, séta, pihenés.
19.00 órától: Szalonna - és grillsütési lehetőség saját anyagból, beszélgetés, ismerkedés.
Május 31. Szombat:
8.00-10.00 óráig: Reggeli (szálláshelyen hozott ételből, vagy az Adler fogadóban büféasztalról személyenkénti kedvezményes áron 1200 Ft-ért, vagy a Révnél a Popei büfében kívánság szerint)
8.30-10.30 óráig: BMW autók típusazonossági és ápoltsági felmérése, versenye (csak bejelentkezés alapján).
10.30-11.00 óráig: Az autós vetélkedő szabályainak ismertetése, a menetlevelek kiadása.
11.00 óra: Az autós vetélkedő startja.
11.00-13.30 óráig: A vetélkedő feladatainak teljesítése, közben ebéd.
13.30-17.30 óráig: Szlalom verseny.
17.30-18.30 óráig: BMW korzó Tihanyban és Balatonfüreden.
19.00-23.00 óráig: Vacsora a Ferenc Pincében. Közben tombola, eredményhirdetés, törzstag avatás gyönyörű panorámával.
Június 1. Vasárnap:
9.00-10.00 óráig: Reggeli, mint az előző napon.
10.00 órától: Strandolás, közben PZL sportrepülőgéppel repülési lehetőség a Balaton felett vagy közös hajózás a Balatonon.
Kora délután: hazautazás, vagy még néhány nap nyaralás Tihanyban.
Mindhárom napon ritkán látott BMW autók bemutatása!
Részvételi díjak:
BMW járművenként: klubtagoknak 2500 Ft, nem klubtagoknak 3500 Ft, törzstagoknak 1250 Ft
Szlalom verseny: klubtagoknak 1000 Ft/fő, nem klubtagoknak 2000 Ft/fő, törzstagoknak 500 Ft
Vacsora: menü 2000 Ft/fő (halászlé+túrógombóc) vagy szabadon választott az étlap szerint
Autó szépségverseny és ápoltsági felmérés: díjtalan
BMW Klubélet magazin 2008. júniusi száma: díjtalan
Szállásköltségek:
BMW Társasüdülőben 2 éjszakára önellátóan:
2 ágyas apartmanban 13.000 Ft, illetve 14.400 Ft
3 ágyas apartmanban 12.960 Ft, emeleten 18.120 Ft
4 ágyas apartmanban 16.200 Ft, emeleten 19.440 Ft
Panzióban:
2 ágyas szoba reggelivel 2 éjszakára 24.000 Ft, pótágy 2000 Ft
Magánházban:
2 ágyas szobában 2 éjszakára személyenként 6000 Ft, pótágy 2000 Ft
Balatonfüredi kempingben:
sátorhely (60 nm) 3270 Ft/nap + 1530 Ft/fő/nap
Nevezési határidő: 2008. május 30. 9.00 óra
Szállásfoglalás, nevezés:
Papp Zsuzsa: 06 (30) 575-7264 (délután)
Nevezési és további információk:
Horváth Zoltán: 06 (1) 405-3993 (este), e-mail: horvathzoli@t-online.hu, 06 (20) 596-0343
Ha BMW barát vagy, ne hagyd ki Várunk!
Magyar BMW Autóklub 1962 Rendezőség
Hello, nekem olyan gondom van par napja, hogy a kozponti zar nem nyitja a csomagtartot. Ja es kulccsal sem lehet nyitni, akkor szinten csak az osszes ajtot nyitja zarja, ha elforditom a csomagtartoban. Taviranyitoval viszont nyilik, ahogy kell. Kb egy hete csinalja ezt. Otlet valaki?
Ha ez így komplett, akkor mehetne is így ennyiért!
Megrendelném tőled a fedelet is.
Megyek majd nászútra ( nem röhögni!!!), St Wolfgangba, és horgászcuccot is viszek ( még mindíg nem röhögni !!! ), és nem lenne sikkes, ha az ülésen lennének a horgászbotok. Sajna az igazi botok kétrészesek, nem teleszkóposak.
A bömbi lesz a felvezető kocsi a lagziba, kap egy full polírt előtte, majd lövök képet!
Előre végül is adja magát, bár ebben engem az is zavar, hogy a legkisebb - akár ön, akár idegenhibás parkolási kocc eddig egy lökhárító javítás és/vagy fújás volt, ezután meg PLUSZ százezres kárt fog jelenteni...
Irigykedve nézem a sok szép opel astrát :-))) , hogy a vízszintes hűtőrácsba beteszik. Lehet hogy szét kéne szabdalni a veséket...?
De ennél is gázabb hátul:
Elvileg ide kéne tenni:
Akkor jól védi a lámpát és rendszámot.
De mi baj történhet, ha kivágok ott két lyukat?
Praktikusan mondjuk beázik...
Na meg feltűnő, hülyén néz ki, és nem utolsó sorban tönkrevágtam vele egy csomagtartó fedelet.
All in all, szerintem nem egy könnyen, kompromisszummentesen védhető autó az E39....
Hát igen, a múltkorában mindent elfelejtett, kézzel kellett nyitni, csukni, akkor Nt-ék betanították. előtte egy órás megpróbálta szétszedni, persze nem ment neki : )
Alpha! Neked nincs véletlen sízsákod? ( már kezdek sízsák függő lenni )
biztos magneses viharba kerult vagy napkitores volt :)))
az uj kulcsok mar toltosek, nincs bennuk elem.
ha nagyon merul vagy valami akkor csomo mindent elfelejt, de a Car Key Memory is meg szokott neha hulyulni. akkor meg a kormanyoszlopot is tudja mashova allitani....
nekem az E39-ben az volt hogy folyamatosan koppanasig hatratolta az ulest.
Sziasztok,,, elado lenne egy 18 colos 5x120 as 8 col széles M6 felnigarnitura 2007 es germany gyartmany e38 on volt de jo 5 er re is,ára90 huf tel 06209773282
Tiszta sor, de egy évbe én 2-3 alkalommal kitévedtek nevetgélünk rajtuk aztán ennyi :) http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.05.08.&351973 No comment!
Hát nem tudom... én szerintem találok jobb esti programot is. Tény, hogy még sose láttam ott egy normálist autót se, olyan erőlködésnek tűnik az egész. Kimegy egy csomó cicatuningos szar és eljátszák a fásztendöfjúriöszt csak náluk a tenszekönd kar az 0-100 nem a 1/4 mérföld.
ortodoxbunkó :DDD Amúgy volt kint M5-is ;) Én már csak visszafelé érkező csapatot láttam. Az tény, hogy a szarok vannak többségbe, de csemegébe is lehet néha botlani. Akkor lesz jó, kimenni amikor már mocskos meleg lesz és nincs jobb esti program.
Kösz, a coupés már egy külön ortodoxbunkó faj a béemwések között? :)
Milyen gyorsulás? JETnél? Én azokról csak hallani szoktam, pl. 3 hónapos swiftről leszakítják a vezérműszíjat meg ilyenek. A múltkor meg egy volt kollega hívott, aki egy 1.2-es kombi fábiával jár ki. Valahogy nem vágyom ezek közé! :) Meg amúgy sem érdekel az ilyesmi.
civis_e34 néven ír egy debreceni srác és ott az enyém is és akkor Viktor, mondjuk nem zavar, mert nem vagyok ennyire sznob f@sz :D Viszont láttam tegnap e34 M5-t DVU-... rendszámmal, nem ismered?
Arról nem beszélve, hogy a 3. E34 lenne debibe ezzel a felnivel :) M5 felnire 99e-re emlékszem, de majd a gazda megírja. Elvileg van egy lelkes csapat Debrecenbe szerelés ügybe. Jövőhéten megyek el hozzájuk pofavizitre, ha minden OK, akkor egy kisebb munkával meg is bízom őket.
lenne még 4db gyári e39 alufelnim--2db 8x17-és 2db 9x17---4db 235/40/17 firestone firehawk sz80-as gumi 4ekm mentek---hibátlanok a gumik!----egyben vagy külön eladó--204548727
ha ez alapján kiszedi valaki, akkor jelentkezhet Geller úrhoz. Legalább ne írj hülyeséget, ha nem tudod!
A multipadot nem kell kivenni, ráadásul a multipad össze van csavarva az alsó betéttel, ergo a multipad külön nem is jön ki.
Két nyílás van a kormány hátoldalán, ott kell vékony csavarhúzóval benyúlni és egy-egy rugót megnyomni. Ha jól csinálod, kiugrik a légzsák és kézzel kivehető.
Belerakni is elég volt. Hátul két csavar fogja a multipadot (vagy ha más van ott akkor azt), szerintem azt le kell venni aztán két nagy dücskő köröm tartja a légzsákot, talán már valahogy hozzá lehet férni. Mondjuk ez E46 M3 kormány és csak az összerakás közben tapasztaltakból saccolom.
na megnéztem, kéket 58 foknál hagyja el. Ami érdekes, hogy 78 foktól a mutató középen áll moccanás nélkül... csalnak :) A menü szerint 93 foktól elkezdett lefelé menni, 88 alá nem ment. Onnantól megint felfelé. Közben a mutató meg se rezzent.
ha szin szerint tudsz valogatni, az az igazi kiralysag :)
Padre540,
a belevalo olaj a valton levo matricatol fugg.
az biztos hogy most csak ugy tudod rendberakni a valtodat, hogy valto leszerel, minden olajat kiont belole, wandlerbol is!!!! uj szuro, uj olaj, atmos, stb...
19L van egy ballonban, 13L a feltoltesi mennyiseg.....
nagy valoszinuseg szerint a belevalo olaj az LT 71141 vagy a vagy valamelyik ETL olaj, de ezt mondom, meg kell nezni a matrican!!
ha kell segitseg (akna, olajcsere, valtoranezes, modic hibakiolvasas), akkor keress batran, itteni emailem publikus.
Szia, ha betegesen nem is, de néha megnézem :) amikor elhagyja a kéket az 60 fok, egyébként meg áll függőlegesen a mutató mint a cövek, ekkor 90 +- pár fok (20i) Ha nem felejtem el, holnap beírom pontosan a board szerint nyitást-zárást.
Köszi a segítséget!Jó tudni az olajat mert ezt ajánlották a bárdiban...Akkor ebbe mi való?Lehet az olaj a vétkes?Tegnap az esőben elkezdett rezonálni mintha hozzáérne a kipuffogó a váltóhoz.Most kb 4.-ik ben van úgy jöttem vele haza.
ra kell dugni modicra es ki kell olvasni a hibat. utana lehet javitgatni. ha mazlid van csak valami magnesszelep halt meg, ha nem, akkor valtofelujitas.
a castrol transmax z egy jo olaj, de nem az A5S440Z valtoba valo :(((
ha jól gondolom ez azt jelenti, hogy valami történt a váltóval és biztonsági üzemmódba váltott át. Úgy tudom, hogy ilyenkor nem megy minden sebességi fokozat.
Keresd Bömbölöt. Ő ilyenekkel foglalkozik. Ámbár a gyűrüshöz szerintem nincs külön búra. Legalábbis mikor én keerestem nem volt. De ezzel régen sokat foglalkoztunk itt nem mennék bele ismét.
Ott van bizony!:) Köszi! Bár annyi kiderült belőle, hogy jó értékekre állították, mégis szar az érzés. Lehet a 18as gumi +légrugó kombináció miatt pattog, hiába keményíttettem a gátlón is...:(
Amikor autópályázok, és elkezdem kergetni a kocsit, rövid időre visszahül a vizem, titkosmenü szerint akár 60 fokig is visszalép. Ha tartom a tempot, akkor kis idővel visszaáll 89-90 fokra. Ez így helyes, vagy lassan illő termosztátot cserélnem?
A csomi záram épp most szedik ki. Az Nt-nél 22 körül van a zár, és a motor egyben, remélem nem kell cserélni. (külön motort, vagy zárat nem tudnak adni )
Bár lehet valami széthullott, mert csörgött is egy kicsit.
valakinek van biarritz-blau metallic jarganya? GeryV8, asszem a tied pl :)
ha kinyitna valaki a motorteret es lefotozna a szinkod matricat (elmeletileg jobb oldalt a gepteto belsejeben a pollenszurohaz felett van), akkor rendkivul halas lennek!!!!
(mar csak igy lehet rendelni... es nekem nincs matricam)
Benne van a TIS-ben, csak nem tudom, hogy sportfutómű van e a Tiédben.. (nem válogatja le, mindkettőt hozza hozzá.) Amugy:technische daten, lenkung und.., elektronische fahrwerksve..
a hangot nem hallottam, nekem a váltás akadt nagyon, kivenni is nehezen tudtam sebességből. A mutatvány árát tekintve pontos összeget nem tudok mondani, mert mást is csináltattam ugyanakkor, de 15K és 20K között lehet valahol. Mindenesetre az olcsóbb kategóriába tartozik, nem hasonlítható pl a kéttömegű lendkerék árához.
efer,
cserélhető, természetesen, viszont alpha-nak igaza van a kéttömegű lendkereket illetően. Nekem ezzel már nincs gondom, mert tavaly "hibakeresés" közben kicseréltük a lendekeket, a kuplungot kétszer is (a 2. alkatrészgaranciás csere volt :-), váltótartó bakokat és miegymást, szóval kevés eleme van az erőátvitelnek a kardánig, ami nem új. Üröm az örömben, hogy a nem olcsó lendkerék csere után semmi nem javult, ellenben egy 20 filléres műanyag bizbasz cseréje a kuplung munkahengernél megoldotta a dolgot...szívás. Viszont most tutira tudom, hogy jó a lendkerekem és az is lesz egy jódarabig..
alpha,
na lesz nekem E87 mesekönyvem? nagyon bízom ám benned!!! :-)
Segíts lécci! TIS-ben hol találom a futómű beállítás értékeit? Már kigúvadt a szemem, de nem lelem.:) Főleg a hátsó érdekelne, mert amióta elvittem egy szervizbe hogy állítsák be, egész fura lett... gv51099 a vin, és ültetett sportfutómű légrugóval.
ezt a nyelestengely-csapágyat ki lehet cserélni? mert nekem azt mondták, hogy azért klattyan erőváltáskor (pl kuplung kinyomás), mert kopott ez a csapágy. csakhogy azt is mondták, hogy nem lehet cserélni. akkor most mi van? (az enyém 28i kéziváltós)
ja, és én is kérdezem, hogy mibe fáj egy ilyen mutatvány?
Nekem az történt hasonló esetben, hogy csak a zár nyelvének rugója tört el. Szétszedtem a zárat (nagyon egyszerű!), a rugó utolsó menetét kihajtottam a letört fül helyett és azóta is prímán működik.
Nálam a váltással, kiemeléssel nincs gond, viszont ha bemelegszik, akkor egész halk ketyegés (kattogás??) hallható, felengedett kupplung pedállal. Kinyomott állapotban síri csend van. A hang sem hallható minden egyes felengedésnél, mert van mikor csak minden ötödik kupplungolásnál jön elő a hang. Mennyiben állt meg neked ez a művelet?
A művelet nem mágia, legalábbis ha nekem sikerült akkor nem lehet az.
Felpolíroztam az összes fabetétet körbe + a középkonzol. De a körbelécek szépek voltak alapból, semmi karc, úgyhogy csak egy kis fényt kaptak.
A középkonzolt, meg a hamutál fedelét lecsiszoltam vizesen 2000-es polírpapírral, aztán jött a polírpaszta, meg a "gép". Ne gondolj semmi komolyra: a gép sima multifunkciós masina, cserélhető fejekkel. Csiszol, gravíroz, políroz, stb. Szóval azt használtam a hozzá adott filc korongokkal. A paszta meg Sonax karceltávolító volt, bár eredetileg akril dolgokhoz való nekem elég jól bevált.
Egyre kellett vigyázni, hogy a fordulatszám alacsony legyen, különben dobhatod ki az egészet, mert beleég a fej. Plusz jótanács ha belekezdenél: védőmaszk az arcod elé. Nem olyan kellemes belélegezni...
Időben nem volt vészes, bár a végére belezsibbadtam... ha nem vagy műkedvelő, akkor add oda valami szakinak sztem hamarabb megvan.
én nem figyeltem fel különösebb hangra, bár az is igaz, hogy nem kerestem hangot. Sokáig csak a váltóreteszelésre és olajra gyanakodtam. Aztán mikor inspekción voltam megnézettem mégegyszer a kuplungot, mert többen mondták, hogy az lehet a gondom. Az rendben volt, de ha már szétszedtük, akkor nézzünk körül felkiáltással ezt találtuk... most minden OK (kop-kop)
ha tudsz segíteni a manualban, akkor összeköthetjük a tankszellőztetővel :-)) Bontottat keresek, mert ez szinte sosem romlik el, .... csak nálam persze.
Egyébként a vezérműtengely jeladó bent van már az E39-ben, azzal egyidőben cseréltük a nyelestengely csapágyat meg a tengelykapcs szimmeringet is, így most megtáltosodott az autó....
Érdekes, hogy ugyanezt hallottam a héten a textar tárcsákról... nekem brembot ajánlott kendtamas topictárs, végül annál is maradtunk textar betétekkel.
E39 523i 97es-hez szeretnék féktárcsát+ betétet venni előre és hátra. Érdekelne, hogy ti mit és hol javasolnátok. Illetve , hogy a bárdinál kaphato márkák közül melyiket érdemes venni. Ott lenne valami kis kedvezményem, de ha máshol van jobb kb egyforma árért, azt venném.
nekem van elado hibatlan elso es hibatlan hatso pohartartom, illetve van egy bonthato pohartarto hatra, ami alkatreszbazisul szolgalhat hogy megjavitsuk a tiedet :)
még régebben vásároltam egy hátsó pohártartót így van egy karcmentes, hibátlan állapotú tárolórekeszem a helyére. Ha valakinek kell, szívesen odaadom márkatársi szeretetből.
továbbra is keresek magyar nyelvű gépkönyvet E87-hez. A márkakereskedésben rendelhető cirka 24.000 Ft-ért, ami nekem egy kicsit mulatságos árnak tűnik egy füzetért :-))). Ezt nem is tudom komolyan venni, szóval ha valakinek van és scannelne, fénymásolna, vagy egyéb formában copy-zna, hálás lennék érte.
Esetleg egy használt, de működő tankszellőztető szelep elfekvőben, ha valaki netán bontana? 13 90 1 744 150, képen az 1-es alkatrész
ígértem, hogy beszámolok a fejleményekről a BMW szervízzel történt nézeteltérésemet illetően. A teljes előzmény a 16225 hsz-ben, ahol ott tartott az ügy, hogy levelet írtam a cégvezetőnek a nemteccésemről... Szóval kisvártatva meg is keresett telefonon és híreket közölt, miszerint felvette a kapcsolatot a BMW Magyarországgal, illetve a BMW AG-val akik igazolták az autó eredetét és előéletét és elismervén a hibát érvényesítették a garanciát. Vagyis az alkatrész árát és a munkadíjat is visszakaptam. Csak ne akart volna annyira meggyőzni a munkafelvevő és a szervízvezető, hogy nincs igazam...
Az E39-emmel kapcsolatban igazatok volt! Kuplungra tippeltetek és bár az tökéletes volt, a nyelestengely csapágy miatt mégsem emelt ki rendesen, azért akadt váltás közben. Csapágy csere után, mintha kicserélték volna (kop-kop).
Azért még a váltóolaj cserét megejtem, nem árthat...
Télleg természetvédelmi területen volt? Eszem megáll. Amúgy itt a debreceni temető mögött is ki van rakva a tábla és minden fasz behajt kocsival. Dehát ezeket nem bűnteti senki, csak azzal vannak elfoglalva kinek van becsatolva az öve.
én azt szeretném látni és akkor ott is leszek, amikor majd börtönbe viszik a szervezőket az engedély nélküli rendezvény természetvédelmi területre engedett megrendezése miatt...
volt valaki a CER-en? szerintem kihagyhatatlan alkalom volt, ha valaki élőben akarta látni Carlos Sainz, vagy Peterhansel vezetési stílusát (esetleg azt, hogy hogy néz ki Palik egy borulás után...). szóval:
ha valaki olthatatlan vagyat erezne egy fekete makulatlan nem rolos kalaptartora a szellozoracsokkal egyutt akkor 12ezer ft-ert megvalnek tole! nem szivta ki a nap es az UV, nincs letorve semmilyen ful, nem szakadt.
ha jól emléxem, közülünk valaki felpolírozta a kardánbox fabetétjét, de nem találom a keresőben, pedig még képeket is linkelt hozzá. Tud valaki segíteni?
jó a sedan és touring-ba is, coupe-cabrioba nem jó A kardánbox 4 el. ablakos, de ha Neked 2 el. ablakemelős, az sem probléma, megrendelem Neked helyette.
1-es alkatrész. De az lesz az. Nekem visszajött a fulladozás most pár hideg reggelen, pedig ki lett cserélve nekem is minden a karterkörben. Remélhetőleg nemsokára eljutok Alpha-hoz.
A számra nekem nem hoz ki semmit a realoem, de valami szellöztetö dolog. A fogyija meg ennyi...M52B28TU automatával, csak hidegen. A leghosszabb utam vele a benzinkút kb 2km-re tölem. A többi meg bevásárlás 1-1,5km-es körzet. hazafelé meg kb 2 tonna összsúllyal.
A masinka még jól mükszik, az alapjáratingadozást januárban orvosolták az ajánlott membráncserével, meg az összes vákuumcsö cseréjével, ezzel elmúlt a fütyülés is, kicsit több erö lett a gépben, meg kevesebbet is fogyaszt(relatív)(15-17l kb 1-2km-eket járok vele).
Urak, ha valaki gumi vagy felni vásárlásán töri a fejét látogasson el a www.startgumi.hu oldalra, válassza ki amit szeretne és az ottani ár 80%-ért 1-2napon, de maximum 1 héten belül megvan.
Kösz, nekem is teccik! :) Ez egyébként pont egy előnyös szög, lehet baromi bénának is ábrázolni egyes perspektvákból. 8 éves design már a kocsi is, a felni sem sokkal korábbi szerintem, amúgy meg van itt Debrecenben touring, kettő is, a legújabb ötküllősel és elég szarul néznek ki. A dupla küllős talén jobb lett volna de ez is teccik. A legjobb meg a CSL felnyi lett volna de a 19-est gumizni...
Szép ez a kocsi vazze..:) Régen valahogy nem jött be se az e46 se az e39, de úgy látszik változik az ízlésem.:DD
Felniválasztásban általában próbálok korhű maradni, és olyat választok ami abban az időben ütős volt amikor a kocsi kijött. Az e30ra is inkább lett Azev A, az olyan klasszikus design. Én e46ra a 2 újabb sniccert tenném, de azért mutathatnál egy szines képet oldalnézetből kicsit távolabbról is...;)
The instrument cluster determines the current outside temperature using the outside temperature sensor (NTC resistor). The outside temperature sensor is connected by means of its own ground (analog ground) and a sensor line (analog positive) to the instrument cluster electronics (IKE ). The outside temperature is not displayed in the multi-information display (MID), but rather permanently in the instrument cluster. If the outside temperature drops below +3oC while the car is being driven, dependent on the coding, the gong warning 2 (T2) is triggered and the displayed value flashes. The display unit (oC/o F) is specified in the coding data.
The display change is delayed since heat from the engine and other ambient conditions influence the outside temperature display.
The "outside temperature" information is placed by the instrument cluster electronics (IKE) on the instrumentation bus (I-bus) and body bus (K-bus). In ignition lock position "0", the outside temperature sensor is read by the IKE at time intervals which are within the minute range. For this purpose, the IKE is temporarily activated, provides the information and then switches itself off again.
Die Anzeigeeinheit (o C/o F) wird in den Codierdaten festgelegt. Es besteht jedoch die Möglichkeit (ab Diagnoseindex 31 siehe "Diagnoseprogramm", "Instrumentenkombination", "Identifikation"), die Anzeigeeinheit von o C nach o F und von o F nach o C umzustellen. Dazu muß bei gedrückter Tageswegstreckenrückstelltaste das Zündschloß von Stellung "1" (Klemme "R") in Stellung "0" (Klemme "15" und Klemme "R" AUS) geschaltet werden. Nach loslassen der Tageswegstreckenrückstelltaste und ab Zündschloßstellung "1" (Klemme "R") hat die Temperatureinheitenanzeige gewechselt. Die eingestellte Einheitenanzeige bleibt erhalten, solange eine Versorgungsspannung an der Instrumentenkombination anliegt und kein Reset ausgelöst wird.
Erdekelne, hogy hol tudok venni jo aron single cd lejatszot, ami mp3-at is tud? A kazettas lejatszo megadta magat mar reg, ezert is kene vmi helyette. Otleteket, tippeket varok,
Asszony nincs itthon, a pótlás összetörte a kocsiját, úgyhogy ráérek egész héten! :)
Vazze tegnap voltál a főnixnél? Gondoltam, hogy tömeg lesz de, hogy ennyire! Gyorsan (a lehetőségekhez mérten) le is léptem, de azért még azt a szerencsétlen egyenesútonfelborulokkanyarbanutoléridekigyorsításkorlemaradpalikot pont sikerült elcsípni! :|
Mindent feladnak :-) Ma reggel benyögték hogy felhagynak a szlovákrendszámos autók ellenörzésével, rájöttek hogy cégesdivel full legális, unió az unió :-)))
Szerintem ez nem E39-é. Az ajtón kellene lennie két mágnestappancsnak, ami a kalaptartólemezen tartja, ha használod a sízsákot. Ezen kívül a teljes keretet lefedi az ajtó, az általad linkeltnél meg van valamennyi rés körben. A zsákot egyébként sem szokták a keretről leválasztani, ezért is felejtős. Én anno 15.000 Ft-ért vettem az 5erben a zsákot, a beépítése pár óra volt.
láttátok a mai híradót? kondorosi zérotolerancia ferenc szemlesütve jelentette be, hogy nem lesz átlagsebesség-mérés május 1-től. elb...tak valami jogszabályalkotást.
a híradósok megsúgták, hogy úgy tudják, az idén már nem lesz ebből semmi.
Úgy egyezkedtetek itt, hogy azt hittem, már csak buliból is megnézitek. :))) Nekem még nem válaszolt, ha holnap sem fog, akkor jó lenne megkérdezni az árát.
Még mindíg keresek E39 limóhoz sízsákot. A 3 m hosszú, kétrészes horgászbotok nem férnek be hátra : ( Legközelebb kombi lesz..... Gyáriban mibe fájna a cucc?
Rendesek vagytok:) Valamelyik nap próbáltam hívni az iparost, de nem válaszolt. Gondolom látta, hogy nem magyarországi a szám. Azért még megpróbálom holnap is.
Az Audi klub kihívott minket (értsd: Magyar BMW Autóklub-1962) április 27-ére (jövő hét vasárnap) Soltvadkertre egy klubok közötti paintball csatára. Várjuk a gyors jelentkezéseket, hogy választ tudjunk adni nekik a kihívásra. Ők szerveznek mindent nekünk csak mennünk kell. Jelentkeztek elég gyorsan és elég sokan mert ha nem akkor visszavonulót kell fújunk. A paintball ingyenes csak a töltényekért kell fizetni! Ha valaki csak lejönne a bulira de nem akar paintballozni nem probléma. Utána lehetőség van egy közös bográcsozásra is, amit az ő szakácsuk készítene el.
Szívesen látunk nem csak klubtagokat, akik bmw-vel érkeznének és résztvennének egy klubbok közti tűzharcban!
Én már sejtem is hol van ha az egy E32 a képen. De gondolom nem az ötküllőst adja 106db-ért , mert úgy írja, hogy annyitól és más is van ott. Ettől még lehet nem túl drága. Legfeljebb mennyünk együtt, nekem nagy a pofám és gyorsan futok, te meg addig feltartod őket! :)
Ez a hírdetés, már elég régóta kering a neten, és már sokan hívták más BMW fórumról az eladót.Az "első" képen látható felni, az természetesen nem a 10e forintos kategória. Draku, mielött elmentek megnézni, mindenképp hívjátok fel.
Rack-nál van valakinek kontakt? Egy vas állapotfelmérésének az eredményét szeretném megtudni. Nem naon engedik, hogy ott a kereskedésbe mindenféle laptopokat meg modic-okat dugdossak rá a verdára:) Eléggé sürgős lenne. Köszi
Létezik belőle "replika" R.O.D. gyártásuként. Nekem volt és le a kalappal elötte, mindent kibirt a felni. Csak jókat tudok róla mondani, ha tényleg ennyiért el lehet hozni, ne gondolkodj a megvételével. Ráadásul jól áll a kocsin.
A hozzáállás dícséretes, nem fér kétség. Az más kérdés, hogy én az utángyártott alkatrészt szeretem inkább eladni mert azon több a haszon. Van, hogy a vevőnek is jobban megéri, hiszen ugyanazt kapja mint ha gyári dobozba adnám de jobb áron.
Mai példa, vettem az e39be 4db hátsó hídházszilentet. Lemförder dobozban gyári szilent, kiköszörülve a propeller és a cikkszám. A 4en spóroltam egy 10est...
250 dollar felett kell vamot fizetni /ezt a repuloteren mondtak, amikor megerkeztem egy radiatorral a kezemben ami 130dollar volt/
ha benne van a szivattyu a taskaban, es nem kutatjak at, akkor nem kell fizetni. meg hatugyis azt hazudom, hogy 200dollar volt. nem postan fog jonni, aazert annyira hulye nem vagyok. ez mar macera. akkor inkabb megvezsem itt valamelyik rablotol a forumon 90ert (:
Leszarom én magasról az ilyeneket! Végignézegettem már az ebayen is ezeket, vannak lengőkarok 11xEUR-ért PÁRBAN!! is de vajon milyen az? Ráadásul ott is kavarnak össze vissza, hogy mindenbe jó aztán mégiscsak négyhengeresek vannak felsorolva meg a sportfahrwek így meg úgy. Ehh... Inkább megveszem VIN alapján a gyárit még ha sokszorannyi is! Az biztos jó. Amúgy szerintem ez egy sima "erősítettnek" hívott meyle lengőkar csak az nem egyértelmű melyik futóműhöz való. Ezt lehet kapni itthon is.
Nagyon egyszerű! Írj nekik egy levelet, hogy szeretnél a kocsidba venni ilyeneket, de most nem tudod hogy mi van, meg hogy írják le hogy miért lesz neked ettől jobb..:)
Ha esetleg küldenék csomagban figyelj oda, nehogy kifizesd az áfa-t meg a vámot (50USD felett kell), mert majdnem ugyanott leszel mintha itthon vennéd! :)
Szerintem az M-sportfahrwerkről van szó, de annál én is úgy tudom, hogy más mint a simánál. De érdekes módon itt meg a simába jó az M-sportfahrwerkesbe meg akkor nem, mert nem sorolja fel. Tiszta hülyeség! Még jó, hogy az M3-at nem keverte bele.
A PU szilent az egy dolog. Az M-es meg sima lengőkarnak más a cikkszáma. Alpha biztos tudja miért, én nem. Lehet, hogy jó az M-es a simába, de itt miért csak abba? Ez a legérdekesebb. M-technik futóműbe nem is jó az M lengőkar? Rengeteg ilyen kavarást láttam már amcsi oldalakon.
Nem értek hozzá csak feltételezem, hogy ez amolyan upgrade cucc lehet, mint pl. sima e36ba az M3 eltolt toronycsapágy, vagy az e30ba az e36 m3 lengőkarszilent. Magyarul nem oda való, de jó bele...
Hát az benne a fura, hogy ha egyszer más az M-es meg a nem M-es, akkor miért nem M-esbe hírdetik az M-est? És ha M-es akkor miért csak nem M-esbe jó? Érted?!
De ennek ellenére M-esnek hírdetik! :) Én elég sokat vásárolok netről de az ilyesmit kerülöm. Sose lehet tudni mi más náluk, egy amerikai modellnél vagy mittomén. Aztán meg csak magadra vethetsz, mert le van írva, hogy ez M-es meg az is, hogy nem M-es, és innentől kezdve ők nem tehetnek róla ha nem passzol a kocsiba.
Akkor már megkopott az angol tudásom, mondjuk nem is csoda mert általánosban tanultam utoljára annak meg már 17 éve..:))
"The aluminum control arms included in this package are the latest M Sport package arms"... A csomagban az alu lengőkarok az utolsó szériás M sport lengőkarok.
..."This arm/bushing package fits all non-M 4 Door 1999+ 3 Series and all other non-M versions..." ... Ez a szilent/lengőkar csomag jó a nem M-es 4 ajtós 99 utáni 3as sorozathoz és az összes nem M-es verzióhoz.
Összegezve úgy értelmezem, hogy M-es lengőkar sima 3asba. Mi ebben a fura, talán nem lehet beszerelni?
majd az uleskerdesre ha aktualis akkor visszaterunk :-)
kreacsik,
ne varj csodat sem a szereloktol sem a 10eves autotol....
folyik a kormanymu, nyikorog a szervo.... fel lehet ujitani ki lehet cserelni, de utana jon a kovetkezo nyug. vagy beletorodsz vagy szorod ra a lovet vagy pedig azon stresszelsz hogy hol basznak at.
nem tudsz okos lenni, mert vagy atbasznak vagy bemagyarazod magadnak hogy atbasztak....... te ilyen vagy :-)
Ha v-mintás a gumid akkor az szokott hangosodni ha kopik, de azért örülök hogy bejött.:)
Viszont hiába van valami közöm az autószereléshez, a fát én is vágom magam alatt. Amikor megvettem az e39et megfogadtam, hogy nem rakok rá másik kereket, marad az m-paketes 17es. Most hogy felkerült a BBS, elkezdte rázni a kormányt. :)) Remélem csak a centrírt baszták el...
lehet elkéne vinni egy olyan helyre, ahol tutira megmondják, hogy mi a baja. Én nem akarok ajánlani igazából senkit, több mint 10 éve ugyanahoz a szerelőhöz járok és még soha nem volt olyan, hogy valamit ne csinált volna meg max 2 nap alatt hibátlanul gyári minőségben.
atiTDI-nek pedig koszonet. a gumikat megcsereletem, hatso elore elso hatra es most kuss van a kanyarban. Nem a csapagy volt a ludas. kibasztam 23eFt, es meg szerencse, hogy nem 50eFt-ert vettem a csapagyat. Na ezert misztifikazok mert faszok a szerelok.
igy van a postakoltseg a buko. de a garancialis ugyintezesnel sokkal kevesbe kotozkodek usaban mint itt.
igy van, tulmisztifkazom. mint mindent az autoval kapcsolatban. Nem ismeros ez itt sokaknak? Amugy lathatod, mint kiderult a kormanymubol is csopog az olaj, elkezpelhetonek tartom, hogy nem is a szivattyu a szar.
Hát pont most mondtad a visszaküldést pl. Amit már nem fognak megtéríteni, az ideküldést meg megint nem. Ide 40USD vissza minimum ennyi. 80-100USD-t rögtön elbuksz még ha vissza is adják az árát.
kerdes hogy az USA pumpara hogy ervenyesitesz garanciat... foleg ha azt mondja a mokus, hogy oke, el a garancia csak hozd el a kocsit hogy megnezzek :)))
BMW-nel is ilyenekre ugy van garancia, hogy elotte be kell vinni hozzajuk hogy megnezzek hogy tenyleg az-e a szar :)
Nem ismeri valaki az alábbi autót véletlenül? http://www.hasznaltauto.hu/1936758_bmw_540_1996 Elmentem kipróbálni, és egész meggyőző volt a másik ~10 általam megtekintett e39-hez képest...
az valóban röhej, hogy képesek elkérni kevesebb mint 1 nm bőrért 719 dollárt. Ez beteg dolog, mást nem tudok mondani. + a háttámla is ennyi. Ez azt jelenti, hogy kb 300 ezer forint a vezető ülés a két új bőrrel+szivaccsal + munkadíjjal...
valóban nem katasztrófa ahogy kinéz a bőr, hisz 104 ezer km után nem is
nézhet ( ne) ki úgy. De én már csak ilyen mániákus vagyok, szeretem, ha minden új ( vagy legalábbis annak néz ki ). Ismerem a bőröst akit link-eltél, de sok esély nincs rá, hogy lesz ilyen szinű, mintázatú, minőségű bőr. Én meg csak a gyárit vagyok hajlandó elfogadni , mint alternatíva. Az autó többi ülése olyan, mintha még soha nem ültek volna rajta, így nem hiszem hogy át kellene húzni az egész belső teret. ( Az ajtókról nem is beszélve, ami ugyancsak bőr)
biztos vagy benne, hogy a bmw-től akarsz ennyiértbőrt rendelni? te tudod, de szerintem egy frankó kárpitos megcsinalja neked azt, hogy ujrapárnázza, ezt a bőrt picit felrissíti, én nem értek hozzá, de biztos vannak bevált módszerek. 200rugó egy db első ülsére, elmebeteg ár szerintem.
köszi a bókot. Augusztusra tervezem a műtétet. Ahogy elnézem, csak a fenék rész 700 dollár azaz 100 ezer forint. Nem értem, hogy mi a f@sz kerül ezen a kevesebb mint 1 nm-en ennyibe??? + a háttámla bőr is ennyi. De úgy emléxem, hogy Bömbölő multkor mikor szó volt erről, kevesebbet mondott nekem..
Persze, számomra evidens volt, hogy a párnázását ( azaz a szivacsot) is ki kell cserélni. Ha már csinál valamit az ember...
97.6-os E39-ben femsibeda van. ezt szeretnem atepiteni uvegsibedasra. elmeletileg a tetokarpit csak azert valtozott, mert fejlegzsak meg egyebek is bekerultek.... a sibedat kazettaval egyutt raknam at.
van ebben a muveletben valakinek gyakorlati tapasztalata? esetleg kedve segiteni megfelelo ellentetelezesert cserebe? :))
TIS-bol kineztem a dolgokat, elmeletileg egy felnapos mutatvany. csak sok hely kell hozza... 4ules kivesz, oszlopboritasok lebont, stb... es utana jon le a tetokarpit. persze az jo kerdes hogy azt hogy vesszuk ki meghajtas nelkul ;-)
varnak minden hasznos gyakorlati tanacsot az atepiteshez!
en sajna kenytelen voltam mindket oldali komfortulesemet szetszedni.... a jobbost a legzsak beuleserzekelo-csere miatt, a balost meg az ulesfutes ujramutese miatt....
alapvetoen meg lehet csinalni tok feszesre, a titka, hogy meg kell venni hozza a szivacst is!
52108242779 ÜLÉSSZIVACS ELSŐ 16672ft kedvezmenyesen nalam.
illetve kell kb 20db 52101945543.-as klamni vagy helyette eros kabelkotozo.
kb 2 hónapja engem is utolért a műszerfal pixelhiba jelensége. Úgy voltam vele, hogy majd ha letámasztom a vasat és átülök a motorra, akkor majd ráérek elvinni megjavíttatni. Tegnap leteltek a zöldjeim,így csináltattam egy full szervízt ( olaj( köszi mégegyszer ImportEUr ) olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, mikroszűrő..stb ) és miután ki lett ütve és visszajöttek a zöldek, abban a pillanatban elmult a pixelhiba.
Nyilván nem látok összefüggést a kettő között...de nem bánom, hogy így történt. Kiváncsi vagyok mennyi ideig nem jön most elő.
Más: gondolkodom, hogy a vezető ülés sandbeige bőrét kicseréltetem új-ra mert sajnos kezd kikopni a sok ki-be szállástól, - pedig még csak 104 ezer km van az autóban, - és Bömbölő segítségével be is tudnám szerezni az eredetit újonnan, de nem tudom hogy ki nyúzná le a régit és ugyanilyen szépen vissza lehet e rá feszíteni. Van valakinek ebben tapasztalata?
1 kis segítség kellene. A klímámból (auto) nem folyik ki a kondenzvíz és ahogy jár a ventillátor motor égtelen csobogás hallatszik a könyöklő alól. Merre induljak hogyan lehet kipucolni a kifolyót?
nem tudom, hany lengokar van az e39-ben. mi az az e39? mi az a lengokar? ha leng, az mar reg rossz.
logikusan hangzik a szervoszivattyu melegedes-felkemenyedes magyarazat, szerintem te altalanos iskolaban biologiat oktatsz mellesleg. tudom, hogy mar mondtal nekem olcsobb arat, de most meg kulfoldi beszerzes utan nezek, aztan majd jol megveszem nalad, ha az nem jon ossze. egek a vagytol, hogy vegyek egy ujabb alkatreszt, melynek csereje utan kiderul, hogy a hiba mashol leledzik.
Érdekes ám ez az audi kérdés is. A cimbim 1 éve vett egy A6ot 2003ból 130k km-el, most van benne több mint 160 és még most sem kopog semmi. Másik havernak passat van, ő 1et cserélt az 50k alatt. Mindketten 16os télivel és 17es nyárival járnak. Ha olyantól veszel autót aki leszarta, persze hogy cserélhetsz 10 gömbfejet egyből...
Ha a kormány felkeményedik, és nyekereg a szervo az egyértelműen azt jelenti, hogy a felmelegedett/felhígult olajat nem tudja kellő nyomással produkálni. A megnövekedett résekben elveszik a nyomás...