Hello meg kell osztanom veletek egy furcsa megallapitast
alkalmam volt egy hetig hasznalni egy 2006os audi a6 kombi 2.7tdit(180le)
nagyon jo auto nagyon halk 130 alatt nagy meg extra hegyek,de erdekes modon nem kicsit ereztem gyengebnek bar hanyadikban mint a cromat ,viszont meghalalja hogy ugy fogyaszt mint egy benzines nem nyomja az ember meg 6litert is kilehet hozni de ki lehet 15 kornyeket is es nem nehez aszem a croma max 10et evet de akkor szinesfemel ultetett VW lt huzott bp salgotarjan tavon hat ez hogy lehet:D:D:D????? ennyit fejlodott a tecnika az ember komolyan elgondolkozik vissza valt egy regi kicsit szerviz igenyesebb autora mint a mostani swifttol-a8olig valo muanyag elolapcseres hat nem tom autokhoz vagy ez eros:D:D:D
Hy. Nekem van egy szervízkönyvem az összes modelt említi. de kombi nincs közöttük. Sokszor jártam kocsival Olaszországban ott sem láttam sose. Annak idején egy négy éves Thema TD-t hajtottam az szuper volt. Üdv Kapi
Nem tudok róla, de kallódik otthon valahol egy eredeti katalógus, majd megnézem. Mindenestre akkora volt így is, hogy a haverom folyton engem rángatott el az IKEA-ba, amikor valami bútort vett. Egy heverö simán bement.
2.0 8v se rossz szerintem azt hiszem mas fiatokba is ugyanaz a motor talalhato pl tipoban es nem teljesit rosszul.En arra lennek kivancsi vajon cromabol volt-e kombi mint a themakbol
Emlékeim szerint a 2.5 TD 135 lóerös, de érzésre jóval durvább. Egy rádió taxis mesélt nekem róla, aki pár évig ilyennel mászlált. Nagyon kedvezö volt a városi fogyasztása, és nagyon ment.
Az én 2 literes, 8 szelepes benzinesem volt 120LE, az volt a leggyengébb a `92 utániakból.
Ez a video mutat valamit azert itt 20 evutan meg gondolom egy kis butykoles utan meg elojott a 100le vagy 120 vagy mennyi mindegy eleg konnyen meg van a 200
es e melle mar csak azt a 8literes fogyasztast lehet oda tenni meg azt az erzest ami erdekes mas kocsiban nem nagyon van meg hiszen ez kenyelmes gyors keveset eszik es nezo pont alapjan sztem meg ma sem csunya auto kategoria.De ha epp le nyomsz vele pl egy audi a6 2.5tdi 180les quattro technikat egyenesbe illetve kanyarba ( bar az nem en voltam es nem is a csoda futomu hanem joisten es osszes örzövédö haverja:D) akkor lehet mondani hogy öcsem hat ez egy 20 eves zöldseges fiat:D:D:DMi van veled::D:D:D
Sziasztok, én jó rég voltam erre, de ahhoz képest ami akkor volt itt, nagyon is van élet ezen a forumon. Akkoriban azt hittem, rajtam senki nem jár Croma-val. :)))))
nem nagyon megy ez a forum mi az oka senkinek nem kell szerelni vagy mi?:D
Aminek be vallom orulnek de hat az lehetetlen elvegre nem fordunk van ami minoseg meg allitolag megbizhatosag hanem olasz diego limo ami minden csak nem a minoseg:D nah ma lattam egy kombi themat sline csomagal tehat fel spojlerezve kar hogy nem volt nalam fenykepezo lehetett volna latni mit nem szabad csinalni az autoval:DRemelem irtok ti is majd valamit.Hello sziasztok(akinek meg nekem kell irni igerem nem sokara valaszolok ahogy meg neztem a cuccokat mi van es milyen allapotban)
Hello sziasztok van egy ket croma alkatreszem nem tudom kit erdekel lehet senkit:)
De ha esetleg megis kellene valami akkor egy mailt meger hat ha akad.Ja dieselbol 2.5 retenet turboboooool Az arak pedig nagyon durvak:D:D:D kuksi2@freemail.hu
Érdeklődnék,hogy az új Croma mennyire megbízható autó.alkatrészt lehet e kapni hozzá,ha igen milyen áron?Lehetőségem lenne venni egy 2006-os példányt 1.9mjtd-t és nagyon barátságosnak tűnik az ára...
Ráadásul oktatnék vele..
Eddig stilóm volt..vagy is még van én nagyon szerettem,pedig ugye arról is hallani rosszakat.
Igen, mert a csapágyfedél-házon vannak a motortaró bakkok és amúgyis fejre kell fordítani. Jól gondold át mielőtt belevágnál, mert sok járulékos költséggel járhat.(összes tömítés, O-gyűrűk, főtengelyszimering) Például nézd meg az olajnyomásod meleg motornál és ha 4000-es fordulaton már nem éri el a 3 bárt, akkor a csapágsor csere is megfontolandó. Ha már szét van szedve...
Válasz az e-mail-edre. A Lancia Thema 2.5 Td megegyezik a motor-váltó-futómű terén a Cromával és a négy ajtó is azonos. Tehát jó lesz alkatrészesnek ha megszerzed. A hátramenet recsegésröl meg annyit, hogy a kinyomólap is lehet ludas!
Sziasztok! Világitás probléma megoldva.Relé és vezeték csere.Megtudjátok mondani,hogy a kilométeróra spirál ha a helyén van miért nem megy a kmóra?Csak,hogy ne unatkozzatok:)
köszi! Nem is merek már mást irni olyan rendesek vagytok de van egy kis villamossági gondom is:a helyzetjelző hol világit hol nem sőt olyan is van,hogy nincs gyújtáson (az autó is zárva)és világit.Van a motortérben egy relé ami azt hiszem nem gyári egyébként a lámpa újra van vezetékezve,de müködött.Amikor égve marad a lámpa az egyik saru lehúzásával elalszik.Esetleg tipp?
Ha tényleg láthatóan ott szivárog, akkor a szivárgás mértékétől függ. Ha egy-két csepp parkolás után, akkor kár vele behatóan foglalkozni. Ha tócsa, akkor végig kell járni a teljes bontás útját. A kinyomócsapágyhoz úgyis le kell venni a váltót, így kapóra jön a teljes motor-váltó kiemelése, majd a váltó leválasztása a motorról. A motor fejre fordítása után leszerelésre kerül a teljes vezérmű-fogaskerékház, a kuplungszerkezet a lendkerékkel és a főtengelyszimering-házzal, a turbó olaj visszafolyás a hátsó tartóbakkról, ami a csapágyfedél-házon maradhat a közvetítő tengellyel. Ezután már csak az olajteknőt és a csapágyfedél-házat kell kicsavarozni, majd leemelni. Ekkor válik láthatóvá a két félből álló bűnös tömítés. Ezt újra cserélve mindenképp jó minőségű tömítőanyaggal kerüljön összeszerelésre a többi bontott résszel együtt.
Ha nem vagy autószerelő(mint én), akkor ebbe már ne fogj bele egyedül, ez már nem hobbi szintű feladat...
A 99%- ot túlzásnak tartom. A hengertömb és a csapágyfedél-ház(közdarab) között valóban általános a szivárgás. Biztos, te is erre gondoltál. Kár, hogy ez csak motor kiszerelés után hozzáférhető. A kinyomócsapágy tuti tipp...