Egyébként az RH2003 nagyszerű. Igen meglepődtem, amikor az időmérőn a gyors köröm után kikapta az irányítást a kezemből. :-)
Időmérőn az ellenfelek versenyre kész üzemanyaggal mennek? Mert 110%-on sikerült egy Jordannel a 3. lennem. Ha viszont ez így van, akkor ki kell találnom, hogy induljak neki az időmérőnek. Azaz, töltsek sok üzemanyagot a tankba és ezáltal hátrébbról induljak (mint a valóságban), vagy jobb pozíció miatt nevessem ki a realizmust?
Viszont az gépek formája nagyon jó, ez új festések készítésére serkent.
Örülök hogy tetszenek a képek. :-)
Most látom, hogy a piros-fehér-zöld sisakból nem sok látszódik.
Azt az 1.26.818-as időt úgy sikerült elérnem, hogy vagy két helyen hibáztam, na nem nagyot. A segítségeim ugyanazok.
A beállítás az internetről leszedett (a neve most nem jut eszembe, de asszem ti is ezt használjátok), de kisebb módosításokat eszközöltem.
Ennek a körnek a replay-et belinkeljem?
Na idefigyu kiskomám! Ilyen frusztráló képeket ide betenni kisebbfajta bűn ám! :)))
28.8-as szektoridő? Ez olyan, mintha ott veszíteném el azt a 3mp-t. Én ugyanis mintha 31mp körül küzdeném le az első szakaszt.
Milyen segítségeket használsz? Még mindig ugyanazokat, mint régen?
A festésed szép. Olyan komor, nekem ez nagyon bejön:)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
És az új rekordom Melbourne-ben:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Tegnap megint volt időm tesztelgetni. A Jaguarral már magabiztosan futom az 1.31-es köröket a napfényes Ausztráliában. Gondoltam, hogy ez Ferrarival lejjeb mehet 0,5-1mp-et. Kipróbáltam, de sajna azzal is csak 1.31 sikerült. Addigra elfáradtam. Tegnap megnéztem a magyar ligát és kvalifikációra 1.26.x-1.30.x idők voltak. Ehhez képest nem is vagyok rossz:) Lehet, hogy a setup nem tökéletes. Ennek ma még utánanézek.
Nincs mit!
A Ferrari nagyon hasonlít a tavalyira. Legalábbis komolyan indulhatna egy találjon 7 különbséget a kettő között versenyen:) Ezexerint a Williams az egyetlen, aki bízik a forradalomban?:)
Az 1.26 messze van, jelenleg 1mp eredményhez is kihívások tucatjaival kell megküzdenem. Ugyanis hiába tudok egyik kanyarban magam felett teljesíteni, ha egy másik -ezerszer próbált- kanyarban pont akkor bakizok. Szóval az 1.26 majd... :)
"A blokkoló fékezés tényleg nem tehet jót a féknek ám az aktuális időnek igen. :-) "
Próbáltad már kikapcsolt stability assist mellett? :)))
A cím: lopezf1.uw.hu , de még nincs fönt. Valami gond volt a feltöltéssel, most megy másodszor. Sokáig tart 32MB feltöltése. A link már ott van, de csak akkor töltsd, amikor itt szólok!
Kezdesz veszélyes lenni! Egyik nap majd azzal kezded: "Sikerült megdöntenem az eddigi legjobb időmet és mentem egy 1.26-os időt!" :-)))
Mi meg majd csak irigykedünk és vágyakozunk egy jó kormányra. (Na nem mintha most nem ezt tennénk)
A blokkoló fékezés tényleg nem tehet jót a féknek ám az aktuális időnek igen. :-) Félek, hogy ha végig akarok menni minden futamon, akkor lejjeb kell vennem emiatt az AI erősségét.
Mi a cím?
THX!!!!
Megy felfelé a fájlocska.
Szerintem nem a hűtéssel van gond, sokkal inkább a blokkoló fékezéssel. De ez sem biztos.
Az 1.31-et Ferrarival egy teszt alatt futottam, de aztán Jaguarral is sikerült reprodukálnom egy 1.31.8 körüli időt. Kezdek ráérezni kanyarokra.
Nagyon hálás lennék ha feltennéd. Előre is köszönöm.
Gratulálok az 1.31-es időhöz, azért ez már szép. Melyik csapattal sikerült ez? Ha egy Minardival, te vagy az Isten! :-))))
A visszatérő fékproblémához egy gondolat: nem mindegyik versenyen jön ez elő. A táv ugyebár nagyjából megegyezik minden futamon. A legutóbb futott Melbourne-i versenyen nem jött elő, pedig fékeztem keményen, viszont egy Monaco-i futamon simán odacsaptam miatta a gépet. Monacoban sokat kell fékezni és kisebb a hűtés, viszont Melbournben nagyobbakat fékezek, ám jobb a hűtés. S bár két verseny tapasztalatainak összevetése kevés, ám valószínű, hogy mégicsak köze lehet a hűtésnek a dologhoz.
Eddig 61:39 volt a fékerőelosztásom, ám kipróbáltam amit írtatok és most már 58:42. Valóban jobban kanyarodik a gép.
A 2002-t valszeg csak újratelepítéssel fogod tudni visszaállítani:(
Az RH2003 itt van. Feltegyem a weblapomra?
Pénteken volt egy kis időm játszani, nekikezdtem egy versenynek (már tudok 1.31-es köröket Melbournben:) )és toltam neki keményen. Mi történik a kerékcsere után második körben? Bizony-bizony... a fékprobléma. Fék megnyom, autó pörög. De jóval egyszerűbben kézben tartható kormánnyal -nyilván csak kis sebességen. A féktárcsa hőmérséklete lement 25 fokra. Ekkor -mivel a versenynek már nem volt értelme- elkezdtem játszadozni. Addig fékezgettem tiszta erőből, míg a másik elsőről is lekopott az anyag:) Aztán továbbforszíroztam és mind a 4 kerekem fékezés nélkülivé vált:) Úgy láttam, hogy akkor a legkeményebb a fékkopás és a fék-hőmérséklet emelkedés, amikor gázzal együtt fékeztem. Felment 2000fokra és nem fogott semmit:) A visszajátszásban végig izzottak a tárcsák:) Szóval óvatosan a fékezés közbeni gázadással és gázadás közbeni fékezéssel. Én sajna szoktam csinálni, mert stabilizáló szerepe van (főleg füvön csúszásnál), de így nem tudok végigmenni egy versenyen. Úgyhogy most próbálok finomabban fékezgetni. Ja és a fékhatást még fél százalékkal hátrébb tettem, mert így is az első fékek pusztultak meg hamarabb. Nekem most az 57,5:42,5 a megfelelő.
Na, ma mutatják be az új Ferrarit, s bár nem a kedvenc csapatom (Mclaren forever!), azért kiváncsian várom a Todt által beharangozott különleges szárnyat.
Az RH2003-at még mindíg nem sikerült letöltenem, ám apróbb kiegészítéseket igen. Egyszerű file felülírásokkal sikerült azt elérnem, hogy a 2002-es szezont nem tudom játszani, a gép kidob.
Tehát kényszeredetten visszaléptem egy évet és hirtelen ötlettől vezérelve kipróbáltam a Saubert. Hát nagy volt a meglepődés, amikor kiderült, hogy számomra az egyik legvezethetőbb gép.
Majd belekezdtem egy VB-be egy Ferrarival, de valahogy nehezebben kezelhetőnek tünt, így hát visszatértem a Sauberhez. A Melbourne-i versenyt a 6. helyen zártam 100%-os AI-nál.
A fékarány asszem 60:40 volt (F:R), ezt tettem 58:42-re. Ha ennél többet tettem hátra, blokkolt a hátulja és pörgött. Nekem ez volt ideális.
Teszteléskor engem is bedob a garázsba. Nem tudom, hogy lehet e ellene tenni. De jó lenne, csatlakozom.
A hipotetikus számolásodhoz: ez a mi lett volna ha, sok sebből vérzik szvsz, mert a Williams is biztos belszólt volna. Sőt a teamorder is. Szvsz a McLarennél nem értek volna el mindketten jó eredményt együtt.
Szia! Valószinüleg ezt történt velem is a múltkor, amikor arról számoltam be, hogy a fékerőmegosztást megbizergálva az autó kormányozhatóbb, "könnyebb" lett. Kiváncsi vagyok nálad milyen arány volt, ami bevált. Úgy tervezem, hogy kedden megcsinálom az utolsó vizsgám, és utána végre folytatom F1-es pályafutásom. De mielőtt nekivágnék, elvégzem a finombeállításokat, mint pl. a Controls megfelelő beállítása, meg a fentihez hasonló dolgok, nem beszélve a fékprobléma kiküszöböléséről, ami létfontosságú. Barcelonában fogok tesztelni, nem csak azért, mert most épp aktuálisan a "nagyok" is ott tesztelnek, hanem mert úgyis az a soronkövetkező. Tudja valaki, hogy hogyan lehet megoldani azt, hogy tesztelés során, ha elfogy az üzemanyagod és beállsz a boxba utánpótlásért, ne dobjon ki az alapképernyőre, hanem folytathasd úgy, mint versenyen? Hiába nyomtam S-t, és állítottam be a kiállás adatait, miután beálltam, kidobott a verseny előtti box-nézetbe.
off
Hipotetikus számolást végeztem. Ugye eldöntött tény, hogy 2005-ben összeáll a Räikkönnen-Montoya álompáros (legalábbis nekem álompáros). Ezt a 2003-as idényre vetítve a következőt kapjuk:
Kimi 91p., + Montoya 82p. = 173 p.
Schumi 93p., + Rubens 65p. = 158 p.
No comment. Persze kérdés, hogy Montoya mit ért volna el egy McLarennel...
Tegnap olvasgattam a F1C driving guideot és találtam benne egy érdekes részt. Ha nagyon elöl van a fékerő, akkor nehéz kanyarba fordítani az autót. Kitapasztaltam, hogy mennyire lehet hátranyomni és sokkal kezelhetőbb a gép. Most már az 1.32-1.33 körök stabilan mennek az Ausztrál pályán. Lejjeb nem akar menni, de rajta vagyok az ügyön:)