Keresés

Részletes keresés

szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.28 0 0 541
Próbáld ki minden off, kivéve: TC, clutch. Ehh...:)
Előzmény: kvázi-mondó (540)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.28 0 0 540
Nem, nem cockpit volt, hanem a TV-cockpit, tehát kicsit feljebb, kint a fülkéből... De a HUD tényleg TÖKUGYANAZ volt. Szerintem elírták.

Segítségek. Én egy kicsit leegyszerűsítettem a kikapcsolásukat. Az első szezont Begginer módban "vonatozva", a második közepétől Novice, kissebb módosításokkal (Pit Assistance off, AI Skill és aggression fel...), és a következőt majd Intermediate. Egyszer már kipróbáltam, elég rázós (kipörgések, stabilitás...), de nem tűnik megtanulhatatlannak.

szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.28 0 0 539
Ha cockpit nézet volt, akkor egyértelmű: a kormány teljesen más. De a hud sem ugyanolyan.
Előzmény: kvázi-mondó (538)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.28 0 0 538
Tegnap este kapcsolgatom a tévét, és a Fix-tv nevű számítógépes-zenei tévén (ismeritek?) valami furcsát láttam. Egy meglehetősen tehetségtelen szőke lány egy tuti kormánnyal Räikönnen mercijével tépett a spa-i pályán. Kergette a Minardikat :) és pörgött forgott. A mi kedves játékunkat játszották, és erről beszéltek. Tetszett a dolog, otthagytam. Aztán a végén kiírták a képernyőre: GP3. ???? Én nem ismerem ezt a játékot, de ENNYIRE hasonlít, vagy elírták? Mert még a fejléc, a HUD is tökugyanaz volt, mint az EA-nél...
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.28 0 0 537
Bocsesz, természetesen 1.26:) De az 1.28 is nehezebb lesz kikapcsolt segítségekkel;)
A segítségek leépítése igényel némi fanatizmust. Bár ez ennél a társaságnál nem probléma;)
Az elején vezethetetlen lesz az autó. Nekem is kínkeserves volt a tanulóidő, most meg azon csodálkozok, hogy min szenvedtem ennyit:)
A 10% féknyomás változás nem feltétlenül jelent sokat, de teljesen más lesz az autó viselkedése.

"De szerintem csak megfelelő alázat és türelem kell hozzá. "

Pontosan. Lehet gyors köröket menni egy Beginner beállítással, de akkor talán észre sem veszi a delikvens, hogy a progi magától vezet:)
Ha viszont kikapcsolgatod a segítségeket, tényleg neked kell idomulnod a játékhoz...

Előzmény: kferro (535)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.28 0 0 536
Nekem annyira megbontotta a szokásos rutinomat a féknyomás változás, hogy ezt így hipp-hopp nem tudom alkalmazni. Lehet, hogy gyakorlással be tudom építeni a szokásaim közé.
Előzmény: kvázi-mondó (534)
kferro Creative Commons License 2004.01.28 0 0 535
Milyen 1.28? Nem 1.26-ot akartál írni? :-)
Elismerem, segítséggel biztos könnyebb, ám szvsz vannak olyan segítségek melyeket billentyűhöz kötelező használni (pl. kipörgésgátló). De ki fogom próbálni amit írtál.
De köszönöm az elismerő szavakat. :-) Egyébként rendesen megizzadtam, mire ezt az időt elértem. Tegnap este csak tudtam 5-6 kört mennem, de 1.27.376-nál nem tudtam jobbat autózni. Én 90%-os fékkel játszom, 100%-al még ki sem próbáltam. Sokat jelent az a 10%?
Tegnap eljött az egyik haverom és kipróbálta a Monza-i pályát. Hááááát.....
Összevissza pörgött, csúszkált, nem tudott tiszta időt menni, pedig anno egész jó volt GP3 és GP4-ben. Szerinte ez a progi játszhatatlan. De szerintem csak megfelelő alázat és türelem kell hozzá.
Előzmény: szenyor Lopez (533)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.28 0 0 534
Sziasztok!

Fékerő: Nem is tudom. Úgy érzem, egészen máshogy vezetünk, Lopez. Egyszerűen féktávhoz érve hamarabb kell észbekapni, mint azelőtt, de legfeljebb 3-4 méterrel. És ha 90%-os AI-nél Ausztriában 3 kör alatt 5 mp-t vertem Häkkinenre akkor azért nem lehet olyan rossz (persze Breaking Point Assistance Off).

Rally: Ma reggel 50 percig tartott a sárga busznak a 15 kilométeres út Dunakesziről. Gondolkoztam, hogy odaállok a sofőr mellé, mondván: "Szigorú jobbos 30 méter, 100 egyenes, finom balos 4-esben..."

Előzmény: szenyor Lopez (533)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.28 0 0 533
Sziasztok!

Én is rodeoztam, bár felénk csak kis hó esett. A kolléganőimnek tetszettek a kézifékes fordulók;)
Szerintem nem jelenthet 1-1,5mp-et a Ferrari a McLarenhez képest. Tudom bátor kijelentés, de szvsz ennyi különbség talán a Jordanhez képest van. Lehet, hogy szimplán neked jobban fexik a Ferkó? Azt inkább el tudom képzelni.
A hang beállítást én már rég így használom és a susogó szellőn keresztül rendesen eljut hozzám a TC és a csúszó gumik hangja, tényleg segít.
Kferro: megnéztem a replayedet legalább 10-szer. Többféle kameraállásból végignéztem és -remélem nem sértő, de igaza van StevenJCnek- a segítségek soxor megfogják az autót. Ha sikerül megint mennem egy 1.31-es kört, felteszem én is a replayt. Tegnap valamiért nem sikerült 1.33 alá menni. Nemtom mi lehetett velem.
A célegyenesre ráfordító kanyar előtt van egy balos, amit lassan kell bevenni. Na ha én ott úgy mennék, ahogy te, összetörném magam. Ez fizikailag lehetetlen szvsz. Az általam annyit próbált -és már talán gyűlölt- sikánt viszont fantasztikusan jól veszed. Próbáld ki kevesebb segítséggel, meglátod mennyire nehéz 1.28-at menni;) Két "nagyobb" hibát láttam, a kék bukóteres jobbosnál elfékezted magad és még egy helyen látszik,hogy küzdesz (nem jut eszembe hirtelen). Ezek nélkül talán még közelebb lett volna az 1.28-hoz. De jól nyomod!
Kvázi-mondó: levettem próbaképp a féknyomást 90%-ra és jópár bukóteres kaland után visszatettem 100-ra:) Vagy nem ez lesz a járható út, vagy gyakorolni kell;)
Kipróbáltam magam az A1-Ringen is, 1.11.4-es időt autóztam a Jaguarral. Ez 5 kör után szerintem nem rossz. Látom, hogy hol tudok még hozni 1-2mp-et.
Baromi érdekes, de így kormánnyal érzem a hátsó szárny 1 emelését vagy csökkentését is. Billentyűzettel nem volt ennyire érzékelhető.
És a setupokhoz: próbálgattam a Notoriust és letöltöttem egy másikat is Ausztráliához (egy harmadik koncepció, abszolút nincs köze sem a TKD-hoz, sem a Notoriushoz) és számomra még mindig a TKD a nyerő. Az A1-re is. Viszont az látszik, hogy Ferrarihoz készítették. A hosszú egyenesekben a Jag 6-ban pirosba pörgött, 7-ben pedig visszaesett a sebesség. Úgyhogy azt kicsit változtattam a setupban, de rendesen kimunkálni nem volt időm. Egy erősebb motor biztos ki tudná forgatni 7-ben is.

Előzmény: StevenJC (532)
StevenJC Creative Commons License 2004.01.28 0 0 532
Üdv, de beindultatok:-)
Kvázi-mondó, a Monacoi versenyed kisértetiesen hasonlít ahhoz, amit múltkor én is átéltem! A felvezetőben ugyanúgy egymásra másztak a többiek:-( Viszont ami furcsa, hogy nálam is Fisico volt a második. Biztos fekszik neki ez a pálya:-)
Kferro:
"Aztán egyszer kipróbáltam úgy, hogy később fékezek és szinte a kanyar közepén fordulok be." Hm. Ha ezt így megpróbálom segítségek nélkül, akkor posztert csinálok a palánkon a jó kis mercimből...:-)
Szóval valahol itt lehet eltemetve nekem is az a bizonyos 3mp...
Múlt nap Lopez belinkeltél egy oldalt a magyar ligára, megnéztem, és sok érdekességet találtam. Többek között letöltöttem az általuk használt (Ferrari2002) carsetet. Nem hagyott nyugodni, hogy miben különbözik a McLarentől, úgyhogy kipróbáltam. A helyszín Brazilia. Néhány próbakör, aztán hajrá. Mit mondjak? Úgy tűnik a McLaren után, hogy kezelhetőbb az autó. Bersze meg kellene szokni rendesen, de kijelenthetem, hogy stabilan tudok kábé 1 - 1,5mp-cel gyorsabb köröket menni, mint a mercivel! Viszont amit esetleg próbáljatok ki, ha még nem tettétek, hogy a hangokat állítsátok át a következő képpen: Motorhang egész picire, környezeti hangok hangosabbra. Persze ez így nem reális, de szerintem könnyebb így vezetni az autót, mert a füledre is kapsz jócskán visszajelzést arról, hogy hogyan vezetsz!
Egyébként tennem kell egy rövid kirándulást a Rally világában is... Na nem számítógépen, hanem az igazi utakon. Autóval járok dolgozni, és most, hogy leesett ez a bazi nagy hó, megy a rodeó:-) Persze csak módjával...
Előzmény: kferro (529)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.27 0 0 531
Winrar fel tudja darabolni. De én a helyedben megpályáznék egy újraírható CD-t és egy óvatlan pillanatban belenyomnám abba a CD íróba.
Előzmény: kvázi-mondó (530)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.27 0 0 530
Letöltöttem én is a 2003RH-t, csak azt nem tudom még, mit kezdek vele itt az irodai gépemen:) Valahogy fel kellene darabolni, de nem igazán tudom hogyan. Vagy... Felteszem a tar.hu-ra, és kiíratom CD-re egy ismerősömmel. Akkor már egyszerűbb, ha egyenesen a Lopez oldaláról iratom ki. Ja, nem vagyok egyedül? Bocs a monológért... Elmentem haza sört inni a vizsgaidőszak végének örömére, holnap jelenkezem. Sziasztok! wroáááám-wroáááááááááám...
kferro Creative Commons License 2004.01.27 0 0 529
Csak a sisakból gondoltam (sárga-fekete), hogy Frentzen az. Egyébként gondoltam, hogy éppen te nyomod le őt a pályáról. :-)
Megnéztem a Renault-t,de nem tudom. Eddig egy képet láttam az új gépről, de az valahogy ívesebb volt, mint pl. a Sauber. Ez a gép viszont szögletes mint a tavaly, ám az oldala a hátsó keréknél ugyanolyan keskeny, mint az idei autók többségénél.

Lopez:
Én sosem szoktam nézni a sebességfokozatokat, ezért nem tudom leírni az én módszeremet. Ám az a 3 mp nem lehet, hogy egyrészt a setup, másrészt a kormány miatt adódik? Ha nem felejtem el, holnap belinkelem az én setupomat, hátha az segít.
Nekem az első jobb kanyar a mumusom. Sokáig úgy vettem, hogy rámentem a kerékvetőre, ám sokszor megperdültem. Aztán egyszer kipróbáltam úgy, hogy később fékezek és szinte a kanyar közepén fordulok be. Így szerintem gyorsabb, csak sajnos nem mindíg jön össze.

Előzmény: kvázi-mondó (528)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.27 0 0 528
„Jól látom, hogy az 5. képen Frentzen épp téged előz? :-) ”
Kferro! Ezt te sem gondolhatod komolyan:) Szerintem az ott Trulli (2001-et írunk…) és csúnyán lekörözöm, ő meg (le a kalappal) udvariasan elenged. Ami az A1-es időtöket illeti, hát beeeeee… Csak fájdítsátok a szívemet! :) Nem baj, rohamosan fejlődök!
Apropó. A jerezi és valenciai tesztekről készült fotókon az már az új Renault? Mert akkor nem sokat változott! Ahogy a Ferrari sem. Bár… A Ferrari, mintha szélesebb, tömzsibb lenne, lehet, hogy tévedek.
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.27 0 0 527
Akkor viszont nem értem az ausztrál különbséget. Főleg az első szektort. Tudom az A1 nem annyira technikás pálya, de szvsz ott is ki kellene ütközni egy nagyobb különbségnek.
Leírom a kanyarokat, hogy abszolválom én:
Célegyenes, itt 7-ben robogok.
1.kanyar: jobbos, 3-ban veszem
2.: balos, itt még 3-ban vagyok, de ahogy húzódok a jobb oldalra, úgy gangolok fel egészen 7-ig.
3.: derékszög jobbra: ezt 3-ban veszem, de tegnap észrevettem, hogy 2-ben mintha gyorsabb lennék.
4.: balos, ezt még vagy 3-ban vagy 2-ben veszem, technikától függően. Keményen kigyorsítok, 4-be váltok, sőt a Ferrarival sikerül 5-be is (Jaguarral nem, a végeredmény mégis azonos...hmmm...) és egy pillanatnyi gázelvétellel megérkezek az
5. kanyarba: itt éppen csak egy kicsit fordítok a kormányon és teszem 6-ba a gépet. (ha jól emléxem, ez kvázi-mondó kanyarja)
6. Ez egy jobbos, 3-ban szoktam venni. Ez előtt van a szektor végét jelző csík.

Hol lehet hozni 3mp-t?

Előzmény: kferro (526)
kferro Creative Commons License 2004.01.27 0 0 526
Hűha!
Csipkednem kell magam, nekem 1.10.220 a legjobbam az A1-en.
Előzmény: szenyor Lopez (525)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.27 0 0 525
Szerintem meg csak van valami jelentősége a +25% fékerőnek;) De legyen igazad. Ezt is tesztelni kell.
A reconnaissance-t én is kikapcsoltam, a formation az igazi felvezető. Én is így használom. A1-en még anno kormánnyal-segítségekkel sikerült egy 1.09.x-es időt futnom, kíváncsi vagyok most mire leszek képes.
Előzmény: kvázi-mondó (522)
kferro Creative Commons License 2004.01.27 0 0 524
Jól látom, hogy az 5. képen Frentzen épp téged előz? :-)
Félek, hogy ma nem tudom tovább javítani az időmet, mert közbejött valami. Pedig jó lett volna még belekezdeni egy új festésbe is. Pl. a 2004-es Jordan igen jó alap, vagy a Ferrari. De pl. a Mercedes nem sokat változott.
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.27 0 0 523
Muszáj leszen megnéznem, hogy nekem mi jön ki ausztráliában, mert úgy dobáloztok itt a számokkal... Hamarosan én is meg tudom mondani, mi a helyzet az én ausztrál időmmel.
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.27 0 0 522
Higgyétek el, nem olyan szörnyű a 75%-os fékerő! Én már egész megszoktam. Semmit nem romlottak a köridőim, legalábbis eddig nem tűnt fel. Eddig soha nem mentem az A1 Ringen szerintem 1.12 alatt. Ahhoz képest most szuper voltam. Monaco-ban (már eszembe jutott) 1.22 körüli volt az időm. Nekem ez elég jónak számít.

Más: a felvezetőnél nagyon zavart, hogy 4-5 perc, mire elkezdjük, ezért a reconesseince (vagy mi) kikapcsoltam, és csak a formation van bekapcsolva. Így sokkal jobb, elindul a futam a felvezető-bemutató filmmel, aztán felvezető-kört teszünk, és visszaérkezvén a rácsra, már indulunk is. Nekem ez az optimális, de ez persze izlés dolga...

kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.27 0 0 521
Namégeccer:

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

kferro Creative Commons License 2004.01.27 0 0 520
Gratulálok!
Csak még azt nem döntöttem el, hogy a sikeres vizsgádhoz, vagy ehhez az izgalmas versenyhez. :-)
Nekem még sohasem jött elő a stratégia melléfogása.
75%-os fékerő.
Azt hiszem nem sikerült volna ilyen fék mellett az 1.26.818. Ez magával vonná az AI erősségének csökkentését, azt meg nem igazán szeretném.
Előzmény: kvázi-mondó (517)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.27 0 0 519
És még nincs vége!
Aztán tegnap éjjel már fáradt voltam a tanuláshoz, és nekiálltam Monaconak. Addig-addig ökörködtem, amíg sikerült pofásan begyakorolnom. 75%-os fékerővel nosza! Megszereztem a szezon első pole-ját! Már nem emlékszem pontosan, milyen eredménnyel, de a többiek 1-2 másodperccel mögöttem! Aztán rajta! Csakhogy a felvezető körnél történt valami baj. Nem sokkal a Rascasse (asszem így írják) előtt, tehát a célegyenes ráfordító előtti rövid egyenesben 4-5 autó szisztematikusan ment neki fejjel a kordonnak, és esze ágában sem volt a rajtrácsra állni. ???? Újraindítottam. Akkor már a fél mezőny ott tobzódott a fémkerítést püfölve. ???? Akkor rájöttem. A fal túloldalán nem messze pont ott volt a rajthelyük! Hihetetlen. Az AI mintha elfelejtette volna, hogy van a pálya elrendezve! Gyorsan kikapcsoltam a felvezető-t, és rajta! Gyorsan elhúztam, és a visszajátszások, no meg a szokás szerint mellékelt képek szerint az 50-es AI agresszió megtette a hatását. Először Hakkinen kezdte, aki minden indok nélkül a falhoz vágta a mercit, aztán a középmezőny rendezett „vérfürdőt” az első kanyarból. Végig vezettem itt is, néha 45 mp-t verve a 2. helyezett Fisico-ra, de a végére nagyon elfogytak a gumijaim (egyszer cseréltem soft-ot), és sokszor megpördültem, főleg a Casino utáni jobbosban. De a fékprobléma itt nem jött elő (pedig itt aztán lehet satufékezni emberesen), úgyhogy szerintem én megoldottam. A nagy különbségeket látva gondolkodni keztem, hogy emelnem kellene a 90-es AI-n, de inkább hagyom, és segítségeket kapcsolgatok inkább. A monacoi nagydíjat egyébként végül 4-en (!) fejeztük be. Így 24 pontommal sikerült visszakapaszkodnom a vb összetett 3. helyre. Häkkinen 44 pontos, Montoya 26.Íme a Monaco GP képei, és ízelítőül:

szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.27 0 0 518
Gratula az első helyhez is!
A képeken is látszik, hogy a kezdeti szép kék égbolt hogy váltott át borús szürkére.
Ez a fékprobléma nagyon zavar. Ma megint megyek egy tesztversenyt -ha lesz időm- és próbálgatom. Addig nem merek vb-t menni, amíg ez nincs fixálva.
Próbálgattam low TC-vel menni, 3-4mp-es "késésem" volt a legjobb köreimtől (azok még high TC-vel), úgyhogy némi gyakorlással az is menne, de most egyelőre az 1.30 alatti tartomány a cél Melbourneben.
Előzmény: kvázi-mondó (517)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.27 0 0 517
No, aztán ebbe a spanyol kudarcba nem nyugodtam bele (öt futamból csak 4 pontom van…), és nekivágtam a nagy kedvencnek, az A1 Ringnek. Gondoltam ez jó próbaköve lesz a fékmegoldásomnak. Gyakoroltam egy csomót, finomítgattam a beállításokon, és az időmérőn fifikáztam is, mert a brake-duct-ot, és a motorhűtést a rövidtávú jobb eredmény érdekében lejjebb vettem. Mentem is egy (számomra) csodás 1.11.9xx-et, gondoltam ez elég lesz az idény első pole-jához. Francokat! Hárman is megelőztek. Egyébként maga a futam eseménytelen volt, az elején az élre törtem, és végig vezettem, kivéve a boxkiállást utáni kavarodást, minek során a 9. helyre jöttem vissza, de aztán rendeződtek a dolgok. Az utolsó előtti körben aztán piszkosul beborult, villámlani kezdett (félelmetesen élethű volt), az utolsóban pedig valóban elkezdett szakadni az eső, ezért nagyon visszavettem a sebességből, szinte minden kanyart óvatosan, 1-esben vettem, így az utolsó körben az 5 mp-s előnyöm 1.3 mp-re csökkent, de azért MEGNYERTEM AZ IDÉNY ELSŐ FUTAMÁT. És még csak ez után jöttek a vicces dolgok. A levezető körben, nem messze a boxbejárattól szétment az egyik fékem, és belémrohant Bernoldi. Ez úgy összezavart, hogy elfelejtettem beállni a boxba. Szóval azért előjött a fékmizéria, de szerencsére már versenyen kívül. Aztán látom ám, hogy a célegyenesnél ott vesztegel Hakkinen. Ezt kapjátok ki: az utolsó kanyarban kifogyott az üzemanyaga, és úgy gurult be a célba, Sumi megelőzte, végig második volt, és a célegyenesben esett vissza harmadiknak. Nem tudom mennyire tudatos ez, de tetszik, hogy benne van a játékban a stratégia elbénázása:) Mellesleg a vizuális megjelenítésen is alakítottam, így De La Rosa lefulladt autója végig ott vesztegelt a pálya szélén, és egy Jordan leszakadt hátsó szárnya így 4-5 körön keresztül a célegyenest díszítette, egyszer rá is mentem, és gyönyörűen felrepült a kocsim mellett… Erről is készültek képek: A1 Ring
Előzmény: szenyor Lopez (516)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.27 0 0 516
Gratulálok a vizsgákhoz, de ez talán mégsem ér fel egy kvalifikációs második helyhez!;)

Szerintem a save könyvtárban található fájlok között meg lehetne találni amelyik a vb-ért felelőst és átírni a Barcelona előtti időpontra. Csak ehhez tudni kellene a befutót, hogy a pontokat vissza tudd csinálni. Ha egyáltalán lehetséges. Lehet, hogy készít valamilyen logfájlt, nézz utána. Az a sok gyakorlás ne menjen már veszendőbe.

A 70-75%-os fékerő szerintem nagyon meghosszabbítja a fékutat. De majd kipróbálom.

Előzmény: kvázi-mondó (515)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.27 0 0 515
Halihó! Megcsináltam ma az utsó vizsgámat (5-re), és hoztam egy csomó képet. Mentem a múltkor Barcelonában, a fantasztikus 2. helyre kvalifikáltam magam. A rajtnál előre törtem, mikor Hakkinen háturól kibillentette a gépet, és irány a salakágy. Mivel a Spin Recovery ki van kapcsoltva, csak a 18. helyre tudtam visszajönni. Gondoltam ez unfair, úgyhogy újraindítottam. Bár ne tettem volna! Esc-et nyomtam, és utána már hiába kalapáltam minden billentyűt, ami a kezem ügyébe került,menthetetlenül utolsó lettem. Pedig annyit gyakoroltam a pályát! A fékerőelosztással is babráltam, meg a speed sensitivityvel játszottam a controls-menüben. Érdemes. Egészen máshogy viselkedik kanyarodás közben, ha gázt adsz. És büszkén jelentem: MEGOLDOTTAM A FÉKPROBLÉMÁT!!! A dolog egyszerű: A fékerőt kell 70-75%-ra levenni, és SOHA nem fékezni gáz alatt... A kisebb fékerőt hamar meg lehet szokni, bővebb tapasztalatokről később.
Íme a képek
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.27 0 0 514
Letöltöttem. Megnézem, köszi.
Szerintem várj egy korrekt 2004-es patchet, biztos lesz majd. Addig menj a 2003-mal:)
Előzmény: kferro (513)
kferro Creative Commons License 2004.01.27 0 0 513
Na, ezt majd megnézem.
Egyébként igazad volt, tényleg uninstallálnom kellet a progit, bár addig igazából semmi gond nem volt, amíg az MP-4/19-est fel nem raktam. Megpróbáltam file átnevezéssel becsúsztatni a 2003-as idényre. Nem sikerült. :-)
Pedig már úgy beleéltem magam, hogy kipróbálom az Ezüst Delfint.
A replayt letöltötted?
Előzmény: szenyor Lopez (512)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.27 0 0 512
A gép nemtom hogy csinálja. Neki van egy fix szorzója a kvalira és a practice-re, a versenyhez képest. Benne van a .plr fájlban.
Előzmény: kferro (511)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!