Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.02.12 0 0 168
Majd szépen kitöltögetem, de egyedül nem fog menni...
http://eag.uw.hu/e95al.html
(P=Phoenix=újrakarosszált)
Előzmény: E94.27G (166)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.12 0 0 167
Az E95 altípusai sokkal követhetetlenebbek, mint például az E94-eseké... De a legjobb az E14, ami egyféle altípusba készült: pont-nulla-nulla :-)
Előzmény: E94.27G (166)
E94.27G Creative Commons License 2008.02.12 0 0 166
Igen, ez a kettő hiányzik. Amúgy .50, .52, .55 között nincs is nagy különbség, mindhárom Rába alvázas, .50-esben nem tudom mi a különbség a többihez képest, .52-ben van klíma(gyárilag), .55-ben nincs. De ez így eléggé lekövethetetlen, ha utólag kapott klímát, akkor már rosszul állapítod meg az altípust...
Előzmény: Törölt nick (164)
E94.27G Creative Commons License 2008.02.12 0 0 165
Szerintem jó ötlet.
Előzmény: Törölt nick (161)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.12 0 0 164
.00 és .50 hiányzik, ugye? Vagy melyik altípusokra gondolsz?
Bővebben? Háát megpróbálok...
Előzmény: E94.27G (163)
E94.27G Creative Commons License 2008.02.12 0 0 163
Ezekről tudnál bővebben is írni(a táblázatban szereplő pontok szerint)? Nomeg ebből még hiányzik néhány altípus...
Előzmény: Törölt nick (152)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.12 0 0 162
*ötlet
Előzmény: Törölt nick (161)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.12 0 0 161
Mit szólnátok, ha készítenénk "Ikarus EAG buszok emléklapját"?

A fórumon elhangzó infókat, képeket, linkeket stb. össze lehetne gyűjteni egy weboldalon, ezzel is emléket állítva az Egyedinek. Emléklapja volt anno a Rába buszoknak is, a Classicoknak van is oldala, létrehozhatnánk egyet az EAG-nak is... vélemények?
Valami ilyesmire gondoltam én: http://eag.uw.hu/e96.html
Döntsétek el Ti, hogy halott tölet, vagy van értelme...
Dtomesz Creative Commons License 2008.02.12 0 0 160
Egy csöppet az elején kezdeném:
Adva vagyon egy (minden valószínüség szerint) elvi t2 típus:
395.00 SCANIA L113 CLB vázon szerelt busz
395.50 RÁBA B20680235 vázon szerelt busz
E két altípus szerintem ilyen formába kevés helyen található. A különféle egyéb motor, felszereltség, üléskialakítással láttak napvilágot a 395.1X (395.00-ból), illetve a 395.5X (395.50-ből) kiindulva...
Igaz később, de ehhez jött a Volvo vázas típusok (395/E95.4X)...

Előzmény: Törölt nick (152)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.12 0 0 159
A Viszlónak egész különleges EAG flottája lesz.

Talán egyszer majd az utolsó E91-esek is hazatérnek? :-)
Előzmény: 0225 (157)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.02.12 0 0 158
Akkor már 3 E91-es lesz, amit le kell fotózni!
Előzmény: 0225 (157)
0225 Creative Commons License 2008.02.12 0 0 157
Hazataláltak Finnországból az E91.20-asok ha jól írom a pontszámukat ,állítólag Viszlóékhoz! Az egyik az ezüst,kék a másik a metálzöld!
EKM-765 Creative Commons License 2008.02.12 0 0 156

Szia!

 

Jó hogy benéztél,úgy érzem itt a helyed!

Előzmény: Erika56 (153)
Abrantes Creative Commons License 2008.02.12 0 0 155
Ha minden igaz már csak 1 db E99-es van, mert az egyik borult. :-(
Előzmény: Erika56 (153)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.12 0 0 154
Szia Erika!

Egész nyugodtan "kotyogjál" ám bele, mi minden infót szívesen hallunk!

A két E99-es az RVE 906 és az RVG 236, az utóbbiról kép: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-61581.html.
A hosszabb E95-ről, a 397-esről és két E98-asról még nem láttam képet.
Előzmény: Erika56 (153)
Erika56 Creative Commons License 2008.02.11 0 0 153

Sziasztok! Jó estét mindenkinek az "új fórumon"!

Kedves Márk! Köszönöm az útbaigazítást, az ide vezető linket!

 

Szia GSA-465!

 

Nem olvastam vissza és nem akarok belekotyogni sem, de csak hogy teljes legyen a virtuális leltár, Litvániában összesen 9 EAG-busz van:

 

2 db E95,

1 db 397,

4 db E98 és

2 db E99.

 

Közülük a kaunasi Kautra tulajdonában lévők az átlagnál is sokkal jobban karbantartva. :-)

 

Előzmény: Törölt nick (143)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 152
Nah, akkor E95. Kezdem:

E95.04 Scania
E95.05 Scania 13m
E95.06 Scania
E95.07 Scania 13m
E95.08 Scania 13m Facelift
E95.09 Scania 13m Facelift
E95.10 Scania Facelift
E95.11 Scania 10.9m
E95.12 Scania
E95.15 Scania
E95.16 Scania
E95.23 Volvo
E95.24 DAF
E95.25 Volvo
E95.26 Volvo Facelift
E95.27 Volvo 13m Facelift
E95.41 Volvo Facelift
E95.42 Volvo Facelift
E95.44 Volvo 14.5m Facelift
E95.52 Rába
E95.55 Rába
E95.60 Rába Facelift
E95.70 Rába Military
E95.80 Scania 12.8m Express
E95.81 Scania 12.8m Express
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 151
Vagy B-B-B?
Itt egy gyári fotó a 248-as STA kocsiról - nézd a harmadik ajtón a kapaszkodót:
248
Előzmény: E94.27G (150)
E94.27G Creative Commons License 2008.02.11 0 0 150
Köszi! Elvileg B-B-L az ajtótípus.
Előzmény: Törölt nick (149)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 149
E94.02 adatok:

Alváz:
12m: Scania L94 UB 4x2
13m: Scania L94 UB 4x2
14.5m: Scania L94 UB 6x2

Motor és váltó:
12m: Scania DSC 1124 EDC E2 (260 LE) és ZF automata váltó
13m: valószínűleg ugyanaz
14.5m: mivel nagyon hasonlít az E94.03-ra: Scania DSC 915 (310 LE) és ZF automata váltó

Ajtók: 2-2-1 az összesnél, BBL vagy BLL, nemtudom :-(
Előzmény: E94.27G (148)
E94.27G Creative Commons License 2008.02.11 0 0 148
A 12m-es változatnak akkor milyen alváza van? Motor, és ajtóelrendezés maradt ugyanaz mindnél?
Előzmény: Törölt nick (147)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 147
...az Excel táblában tévesen.

Az E94.02-est 2000-2001-ben készítették, ugyanezekben az években át is adták őket. Az alvázuk L94 4x2 és L94 6x2, merthogy ez az altípus háromféle hosszban is készült! 12, 13, 14.5 méter.

Részletes állományi adatok:
HeLB 73 GEJ-624 12m (2000) ex. STA 247
HeLB 74 GEJ-625 12m (2000) ex. STA 248
HeLB 70 GEJ-569 14.5m (2000) ex. STA 182
HeLB 136 GEL-857 12m (2001) ex. STA 10
HeLB 137 GEL-861 12m (2001) ex. STA 11
HeLB 138 GEL-815 12m (2001) ex. STA 12
HeLB 139 GEL-837 12m (2001) ex. STA 13
HeLB 140 GEL-698 12m (2001) ex. STA 14
HeLB 141 GEL-872 12m (2001) ex. STA 15
HeLB 130 ZIJ-240 13m (2001) ex. STA 292
HeLB 131 ZIJ-241 13m (2001) ex. STA 293
Előzmény: E94.27G (146)
E94.27G Creative Commons License 2008.02.11 0 0 146
Én a .02-est 1996-tól írtam, de nálad is '99-től van, L113 CLL alvázzal.
Előzmény: Törölt nick (145)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 145
Szerintem a honlapodon az E94.01 adatait írtad ki E94.02 néven!

E94.02-eseket 2000-től gyártottak, akkor meg már volt L94 alváz, az 1999-től készülő E94.03-asok is L94-esek, és az 1999-es svéd E94.05-15 is L94 vázas.

De azért várj a javítással a szakértők véleményééig! :-)

A feltöltött képed E94.01, KGV-252 vagy 282 talán!
Előzmény: autocarro (144)
autocarro Creative Commons License 2008.02.11 0 0 144

Az E94.02 típus nem Scania L113 CLL alvázon van? Az L94 UB-s későbbi!
Ha nincs igazam javítom a honlapomon is:))
A motor típusa stimmel

 

Előzmény: Törölt nick (141)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 143
Pisti_hb Creative Commons License 2008.02.11 0 0 142
FIY-437 és 438 biztosan.
Előzmény: Törölt nick (140)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 141
Csatlakozom E94.27G kéréséhez, miszerint gyűjtsük össze az E95 altípusait!
Az E94 altípusainak listája megtekinthető itt: eag.uw.hu/e94.htm
(Remélem nem került bele olyan infó, amit nem kellene publikálni, ha mégis, akkor leszedem...)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 140
FIY gépek?
Előzmény: Zahnrad (139)
Zahnrad Creative Commons License 2008.02.11 0 0 139
Igen, például a Szabolcs Volánnak.
Előzmény: Törölt nick (127)
JLW990 Creative Commons License 2008.02.11 0 0 138
FHA-889.Egy időben az járt Kvárra.Ugyan azok a helyközis ülések vannak benn, mint a helyközis C56-okban.
Előzmény: 698 (109)
E94.27G Creative Commons License 2008.02.11 0 0 137
Akkor esetleg fel tudnád sorolni az altípusokat jellemző tulajdonságaikkal? Ilyen pl. az alváz, motor, ajtóelrendezés, homlokfal, hosszúság, stb. Egyszer az IFC-ben már elkezdtem ezt a témát, de akkor csak néhány apróságban merült ki a dolog, jó volna átfogó képet kapni. Az E94-est valamiért mindenki jobban vágta :-)
Előzmény: IKARUS Egyedi (122)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 136
Ááá, a második sort ne olvasd el...
Előzmény: Törölt nick (135)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 135
Na a CKC-t én is elfelejtettem, de GMJ-668 és GSZ-339 altípusa E94.50!
Egyszárnyú első ajtós például a GSA-465 is, és az is E94.60 sok más 1-2-0 ajtós társával együtt.
Előzmény: Pisti_hb (134)
Pisti_hb Creative Commons License 2008.02.11 0 0 134
CKC-651-et (.P4) meg el is felejtettem. :-)
Előzmény: Pisti_hb (133)
Pisti_hb Creative Commons License 2008.02.11 0 0 133
Nem mind, van két .60 is, de nem egyformák. :-) GMJ-668-nak egy, GSZ-339-nek már kétszárnyú az első ajtaja.
Előzmény: Törölt nick (132)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 132
A Hajdú Volán E94-esei is különlegesek, mindegyik E94.50, de senki sem tudja, miben különböznek az E94.60-tól :-)
Előzmény: Pisti_hb (131)
Pisti_hb Creative Commons License 2008.02.11 0 0 131
A Hajdú két 395.52-esében (GBG-911, 912) van a középső ajtóval szemben állóhely, valamint a .55-ök légkondisak és dönthető üléseik vannak, de peron itt is van. :-)
Előzmény: Dtomesz (125)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 130
Ikarus EAG E95.60:
IAW-043 Kisalföld Volán
IAW-044 Kisalföld Volán
IAW-045 Kisalföld Volán
IAW-046 Körös Volán
IAW-047 Körös Volán
IAW-048 Balaton Volán
A balatonos MAN motoros, a kisalföldesek gondolom rábásak, és talán a Körös gépei is...
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 129
Egyszer régen (2002-2003?) utaztam egy 2+1-es üléses gemences E95-tel, azon távolsági ülések voltak.
Előzmény: Dtomesz (128)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!