legalább 100eFt.ha megsérül, télen kirohad a sótól, különösen az olcsóbbak.
más.a vezetőülés támlája lassan lefekszik a zötykölődéstől.a tekerőre ragasztottam egy jelet, és igen, lassan mint egy óramű kb napi 1 centit tekeredik.ennek önzárónak kellene lennie az áttételből kifolyólag.
azért jó hogy ilyen kisebb dolgok zavarnak, régen mikor rossz autóm volt pl. dacia és havonta kivettük a motort azok voltak az igazi gondok.
köszi, kicsit megnyugodtam, hogy más is érzi ezeket a dolgokat, a kormányt nagyon könnyű tekerni, talán ebből fakad, hogy ha nem a legjobb helyen van akkor is lehet boldogulni vele mondjuk "tenyerezni" .nekem picit csalódás azért,a másik autómhoz képest ami 7 éves A Vectra.
még egy rosszaság hogy a dísztárcsa kb üvegből van, úgy mint a fordokon. még nem mertem megkérdezni az árát.az opelen lágy kenődő anyagból csak karcos lesz.
Novemberben jön az új Megane, én már elő is jegyeztem. Képeket már láttam róla a neten, szerintem tarolni fog a kategóriában, ha megjelenik. Főleg ha az ára sem lesz sokkal magasabb a mostaninál, és a felszereltség is igényes lesz (remélem légkondi alapban lesz hozzá). Láttátok már a gépet? Mi a véleményetek?
most vettem egy kétésféléves megane-t.titeket nem zavar hogy a fékpedál olyan magasan van a gázhoz képest, hogy úgy kell fellépni rá mint egy sámlira? és hogy a kormány olyan messze van hogy ha lábilag jó az ülés akkor függőlegesre kell állítani a támlát, és hogy a kormány síkja olyan ferde mint a teherautóknál és emiatt tekeréskor előre kell hajlongani ?
tegnapig Thaliában gondolkodtam, de megláttam az akciót a Megane Classicra és inkább egy Alizé Break-et néztem ki 1.4-es 95 LE. Beleültem mindkettőbe és a feeling azért teljesen más a két modell között (thalia-megane). Kérdezném, hogy mi a véleményetek az autóról ill. érdemes-e rámozdulni.
Az első Meganomat.
Renault Megane Classic 4 ajtós 1.4 75 LE
Szervokormány, el.ablak, el.fényszóró, gyári hifi kormánykapcsolóval, bordó metálfény, riasztó, központi zár, ködlámpa.
98.12 havi.
Még nincs nálam, de mentem már vele. Tetszik. Belülről kurva jól néz ki, baromi otthonos. Nekem ez kell a vezetési élményhez, hiszen sokat ülök majd benne. Ja 25.000 km van benne!!!
úgy néz ki, beleülök egy új Megane Classic Alizé 1.4 16V gépbe. Elolvasgattam a topicot, van itt minden pro és kontra, de úgy tömören, össze tudná valaki fogni, milyen ez a gép?
Üdv újra mindenkinek!
Kész az autóm! Madarat lehetne velem fogatni. Tudjátok mi volt a gond? A riasztó (nem gyári) Mekk-Mester módjára lett bekötve, és ez teljesen kikészítette a computert. A szerelők szerint - akik 3 napig tanácstalanul nézegették a Megane-t - a végén már annyira idült elmebeteg tüneteket produkált a kocsi, hogy pl. a féket nyomva a ködlámpa gyulladt fel. Már be sem akart indulni, mire teljes részletességgel átvizsgálták az egész kábelköteget. Riasztó. Legszívesebben elmennék ahhoz aki beszerelte, és kifizettetném vele a számlámat, ami meghaladta a 30 e Ft-ot (5 munkaóra, benzinszűrő csere, 4 gyertyacsere included) Otthon vettem észre, hogy a szervízkönyvbe bebélyegezték a 60e km-es szervízt, ami kicsit meglepő 47e km-es óraállásnál. Mindegy. Túl vagyok rajta, és az autó gyönyörűen megy..
Üdv: Cudar
Nem is tudom, hogy mit mondjak..
Már két álló napja van a szervízben, és még mindig nem jöttek rá a hibára. Most akarják kipróbálni egy új computerrel, hátha amiatt csinálta. Valahogy furcsa lenne számomra, nekem is inkább mechanikus hibának tűnik. Lassan kell vennem egy BKV bérletet.
Üdv: Cudar
Szia mindenkinek!
Ma reggelre csúcsosodott a hiba, már kettesben sem tudtam gyorsulni :-((, végül egyszerűen lefulladt az autó. Többszöri próbálkozásra újraindult, de haladni már nem volt képes. Egyik ismerősöm bevontatott egy Bp közeli vidéki szaxervízbe, ahol ismételten ráakasztották a laptop-ot, ám azonkívül, hogy "memória törölve" semmi hibaüzenetet nem írt ki. Otthagytam. Du fél ötkor szóltak vissza, hogy még mindig nem tudják, hogy mi baja a Megane-nak. Benzinszűrő cserén már túl vagyunk. Tisztára cudar kedvem van.
3 éves Megane Chic-em van (benzines, 1598cm3), 3 hónapja
vettem használtan 42e km-rel. A problémám az, hogy az autó
kb 1 hónapja menet közben rángat, amit a motor pillanatnyi
leállása és azonnali újraindulása okoz. Kezdetben ritkán,
később egyre intenzívebben mutatta ezt a tünetet, majd két
hétig semmi baja sem volt. Elvittem szakszervízbe, ahol
rákapcsolták a számítógépet, de (talán mert épp abban az
időszakban nem rángatott) a gép semmi hibát nem jelzett.
Egy hét óta azonban ismét egyre intenzívebb a hibajelenség,
sőt a dolog odáig fajult, hogy a rángatás gyors
egymásutánban 5-6 alkalommal jelentkezik, sőt, néha
teljesen leáll a motor, és csak a 4-5. újraindításra lehet
beindítani.
Alapjáraton nem mutatkozik a hiba, jellemzően gyorsuláskor,
gázadáskor merül fel, függetlenül attól, hogy melyik
sebességben van.
Kérem, amennyiben ismeritek a jelenséget és tudtok vmit javasolni, írjatok!
Köszönettel:
Cudar
Lenne egy rövid kérdésem a tisztelt nagyérdemű olvasótáborhoz. Van valakinek olyan megbízható (tipikusan olcsó, de mégis jó :) RENAULT szervizese (szervize) aminek adatait megosztaná velem? Válaszokat ide vagy az e-mailem-re kérném.
Ui. természetesen Megane-t szeretnék szervizeltetni.
Nekem 1,6 16V és 8 litert fogyaszt, míg ősszel olyan 7 liter körül volt. A város/vidék arány kb. ugyanaz nekem is. Ma figyeltem a ford.számot és nekem nem emelkedik, legalábbis ma nem tette.
"Pl. az egyhatos renó motor gyengébb, mégis nagyobb a nyomatéka, jobb a telj. leadása és az autó gyorsulása is jobb. És akkor mi van ?"
Ezt egy "alfisto" irta, nem ro:nyo's, tehat hiheto...
Es akkor az van, hogy egy 5 eves atiratasaert 2500 BEF-et kell fizetnem, mig egy 1.6 TS-ert 12000-et, mert pont atlog a 85kW-os hataron. (Kulfoldon vennem az autot, tehat 1.6 a max. a fogyasztasi ado miatt, hazaterokent szeretnem hazavinni, es surgos a vasarlas, mert meg fel evre van szerzodesem, Renault-bol meg talan nagyobb a valasztek, mint Alfabol. Es ha otthon netalan fontos kerdesse valik az uzemeltetesi koltseg, a markaazonos gepet konnyebben beszamitjak egy Clio dCi-be. Hat ezert lehet, hogy fajo cuore-val lemondok a sportivo-rol.)
Ambar, ha csak haromajtos, lehetne eppen egy 145 is...
Biztos a hideg miatt is emelkedhet a fogyasztás, de azért a ford. szám emelkedés azért aggaszt. A motor 1,6 8V. A fogyasztása 80% várossal most 9 liter.
Megane-n gondolkodom, 1.4-esen vagy 1.6-oson, de csakis a 16V-s johet szoba. (Alfa-potlonak kellene.) Az a kerdesem, hogy mikortol voltak ilyen motorverziok? Mert az egyik informacio-forrasom szerint csak a Phase II-vel lettek bevezetve, ami nem jo, mert max. '97-est engedhetek meg magamnak.