Tegnap ahogy letöltöttem a HF1L carsetet, benne volt egy txt, leírással, hogy melyik pályafrissítést honnan lehet leszedni:
http://spider.m4driving.sm/TantraRH03Updates.htm
http://maxrevs.gamigo.de/download.php?spiel=26&subgroup=51
Ausztrália, A1 Ring, Kanada, Európa, Németó., Monacó, Magny-Cours
Ha ez segít. Még nem próbáltam őket, de állítólag ezek a frissek...
De azóta megnéztem (naná, az volt az első), sajnos nem az új van benne.
Tegnap megnéztem amit írtál az ellenfelek szorzójáról, de nem igazán igazodom el rajta. A 2002-es driver file-okat rámásoltam a 2003-asra, de semmi nem változott, mintha nem azokban volna meghatározva. Pedig szvsz azokbann van. Akkor viszont nem értem. Amíg ezzel nem vagyok tisztában, nem akarok belekezdeni a VB-be.
Hova siessünk? Ha meglesz az 1000, akkor mehetünk talizni az üres Hungaroringre (feltéve ha 1000-hez kötjük a talit) :)
Nemrég kérdezted, hogy a 2003RH-ban az új Magny-Cours van e. Én meg visszakérdeztem, hogy az csak annyiban változott, hogy a célegyenes előtti sikánt elvették e. De nem válaszoltál. Szóval?
Mentségemül szolgáljon, hogy az összes szezon összes gépével mentem már (néha nem többet mint egy két kört), de valahogy a fehér-kék Williamsekkel még soha. Így én azt hittem, hogy az ott alapban kék.
Eddig a Williamseknek nem tetszett a formájuk és a festésük, ám az FW-26-al mindez megváltozott.
Most már csak a festésük nem tetszik. :-)
"Észrevettétek a Minardi hátsó szárnyának függőleges elemén azt a kis rést? Ezt még nem láttam egy gépen sem. Mi lehet a célja? "
Oda fexik be a Gyurcsány és lövi ki a Montoya szemét, amikor jön lekörözni Zsoltit:)))
"Lehet, hogy igazad van, csak a Ferrari esetében kevesebb "gépészkedés" (kedves törött kezű kommentátorunk szavaival élve:-)) is elég a jó eredményhez."
Ha még így volna. De én ezt nem vettem észre. A mintha jobban menne megvan, de aztán Jaguarral is jól megy. Lehet, hogy azzal már annyit gyakoroltam, hogy kiismertem? Most már elég ritka, hogy elszállok százhetvennel izé.... akármennyivel:)))
Egyébként csalódtam bennetek:) Hát senkinek nem tűnt fel a belinkelt versenyképeimen, hogy milyen szép sötétkék LCD kijelzőm van??? Nemrég töltöttem le. Van még narancs (brrr...), bézs, világoskék, talán zöld is... Apróság, de esztétikus.
Észrevettétek a Minardi hátsó szárnyának függőleges elemén azt a kis rést? Ezt még nem láttam egy gépen sem. Mi lehet a célja?
Az biztos, hogy nem sok fantáziával áldotta meg a sors a csapat azon tagjait, akik a festésért felelősek. Tudom persze, hogy még nincs meg az össze támogató, de most nem erre gondolok. Ez a fekete-fehér design nem igazán szép vagy ötletes. Nézzék meg a Mclarent, Toyotát, vagy anno a Stewartot a skót kockás sállal. De a legjobb a BAR első éves, cipzáras festése volt.
Szerintem van rá esélyed, ha te nyerted meg azt az ötöst amít még nem vettek fel. Mennyi is volt, talánt 5,6 milliárd? Abból már telne és Eddie is más színben látná a világot. :-)
Nem baj hogy nem vagy hivatásos versenyző, az F1C-s múltad biztos beleszámít. :-)
Na hát ez az:-)
"A TKD mitől nem jön be? Mi az, amiben konkrétan jobb a TN? Nézd meg a két setup közti különbséget. Érdekes, hogy totál eltérő filozófiával felépített setupokkal hasonló időket tudunk menni..."
Lopez, te írtad nagyon találóan, hogy egy adott setupot a magad szájíze szerint átalakítottál, úgy érezted, hogy most az igazi, majd az alapra visszatérve mentél egy sokkal jobb időt. Nálam pontosan így alakult a dolog mindkét fajta (notorius-TKD) setupnál, míg végül a Notorius mellett maradtam apró módosításokkal... Egyszerűen az fekszik jobban. Nem vagyunk egyformák:-)
"Az eredmények mégsem igazolnak túl nagy különbséget. Volt, hogy Ferrarival gyorsabb voltam, de aztán némi gyakorlással ment ugyanaz Jaguarral is."
Lehet, hogy igazad van, csak a Ferrari esetében kevesebb "gépészkedés" (kedves törött kezű kommentátorunk szavaival élve:-)) is elég a jó eredményhez. Persze sok dolog közbejátszik egy jó köridő elérésekor, a legfőbb pedig maga a pilóta (kikapcsolt segítségekre értem). Viszont megint csak nem mindegy, hogy egy adott verseny 50. körében folyik rólam az izzadtság annyira próbálok odafigyelni, vagy "kényelmesebben" biztonságosabban tudok versenyezni. Ott szvsz már számít az a különbség, ami a kocsik között van.
Én sem értem a Jordan féle tökölést... Kívánom nekik, hogy fent maradjon a csapat, de annak is drukkolok, hogy Zsolt néha szorongassa meg a sárga autókat...:-)
No itt van a Minardi oldalnézetből, ha sikerül.
Ma du. már tuti kipróbálom a melbourne-i pályát a Ferrarival, kferro setupjával. Megöl a kiváncsiság, hogy mit megyek vele. Szerintem 1.35 körül:(
Nekem még hiányzik néhány millióm a Jordan-es álláshoz, de ha összeszedem, megkérem Eddie-t, hogy fesse át a hagyományos citromsárgát ezüstszinűre, és cserélje le a "Benson&Hedges"-t "West"-re. Szerintem tuti ötlet. :))
Szerintem az igazi különbség a kétféle setup között, hogy a Notorious bár egy kicsit mintha gyorsabb volna, de kevésbé stabil, "táncol" a gép, míg TKD-nél könnyebb kézben tartani az autót. Ez valószinűleg abból fakad, hogy gyökeresen eltérő a szárnyak beállítása... Én mostanában visszatértem a TKD-hez, mert a kelleténél többször tört ki a fara, és ha egy kicsit rámentem a kerékvetőre - nem volt visszaút:) Márpedig én szeretem a kerékvetőt jól kihasználni.
Nálam a két utóbbi, tehát a steering és a stability van bekapcsolva, bár gondolom ez a két igazán nagy segítség.
Tegnap pakoltam fel új hangfile-okat és sikerült kipróbálnom a 2004 Testing Season-t és benne (a sajnos egyelőre csak egyedül létező) Ezüst Delfint. A hangok nagyon jók, főleg a visszaváltásoké, az MP-4/19-es viszont egy környi tapasztalat után elég nehezen kezelhető.
Maradok a 2003-as Ferrarinál. (Bocs Mclaren!)
Én is kíváncsi leszek a Minardi szereplésére. Ha Zsolt tehetséges, az ki fog bukni abban az autóban is. Tartok tőle, hogy nem lesznek eredményei a'la F-3000. De ne legyen igazam. Mindenesetre pozitívnak tartom, hogy lesz magyar pilóta a mezőnyben.
Beszéltem Eddievel a Jordanes állásról, de aztmondta nem lesz Momo kormány a kocsiban. Ezekkel a feltételekkel sajnos nem vállalhatom:)))
A Ferrari nekem is stabilabbnak és gyorsabbnak tűnik. Az eredmények mégsem igazolnak túl nagy különbséget. Volt, hogy Ferrarival gyorsabb voltam, de aztán némi gyakorlással ment ugyanaz Jaguarral is. Szóval jó a Ferrari, de a Jaguar az igazi:))) Micsoda következtetés;)
A Notorius setuppal ha picit durvábban fordítom irányba az autót, kidobja a seggét. A TKD mitől nem jön be? Mi az, amiben konkrétan jobb a TN? Nézd meg a két setup közti különbséget. Érdekes, hogy totál eltérő filozófiával felépített setupokkal hasonló időket tudunk menni...
Setupot letöltöttem, kipróbálom. Látom ez Notorius, úgyhogy valszeg nótoriusan rosszul fog szerepelni:)
Segítségek kikapcsolása: a pit lane assist és a spin recovery szerintem alap a realitás miatt. Én a braking pointot kikapcsolnám teljesen, a brake lock vagy mi (ez az abs lehet) low-n hagynám, ez billentyűzettel nehezen érezhető; a stabilityt low-ra tenném, a steeringet kikapcsolnám. TC maradhat akár highon is. Van még valami?
Persze ez így elég nehéz lesz:)
Most olvastam: Verstappen nem szerződik a Jordanhez, mert előnytelen volt az ajánlat. A Jordan a csőd szélén, és még nincs pilótájuk 5 héttel a vb előtt... Pffff. Gáz.
off
Én már akkor boldog leszek, ha egyetlen pontot is szereznek (és azt nem Bruni). Ha Zsolt valóban végigmehet a szezonon, ha lesznek európai nagydíjak :), akkor legfeljebb a csapattársával fog küzdeni, és az lesz a nagy triumfus, ha nem a 19. 20. helyre kvalifikálja magát, és esetleg megelőz egy Jordant, aminek nincs műszaki problémája. Ha ez történne, én tökéletesen elégedett lennék. Nem nézem le a Minardit, sőt, szimpatikus, de hát realitás...
Ez valószínűleg már az új Minardi, mert az orra hosszabnak tűnik és levegőbeömlő is olyasmi, mint amit a Ferrari hozott ki már vagy két éve. Nekem a tömzsi orrú Minardi jobban tetszett, valahogy karakteresebb volt. Na de nem a kinézet számít, hanem az hogy hozzon sok-sok VB pontot és megszerezze a VB címet! :-)
Lehet hogy túl optimista vagyok?
"Lehet, hogy szimplán neked jobban fexik a Ferkó? Azt inkább el tudom képzelni."
Gondolkoztam a dolgon, de gyanús a dolog. Nem két kört mentem eddig összességében a pályákon, és merem azt mondani, hogy viszonylag jól érzem az autót. Namost a Ferrari magos autónál ugyanazt a setupot használtam, mint a Mercinél. Mégis az ismerkedés után gyorsabbnak éreztem. Nevetni fogsz, de pl. a kanyarokban majdnem olyan érzés volt, mintha a stability assistance be lett volna kapcsolva:-O Szóval szvsz a Ferrari olyannak tűnik, mint a Merci segítségekkel... Ez viszont mindenkinél javulást kellene hogy eredményezzen, nem csak nálam...
Valóban különbözik a vezetési stílusunk:-) Nálam pl. a TKD abszolút nem jött be, még a változtatások után se.
A fékerő változtatás angem is be szokott vinni a bokorba:-) Így hát maradtam minden pályánál egy adott értéknél...
Nem tudom láttátok-e azt az Esti Showdert, amiben szerepelt a Baumgartner Zsolt? Beültették egy játéktermi cockpitba, és ott kellett bohóckodnia , gondolom az F1C-vel... Persze nem ment se neki, se a Fábrynak. Azt gondolták, hogy majd hirtelen beültetik és száguldani fog, mint az igazival? Kicsit hülyén jött ki szerintem...