Keresés

Részletes keresés

jázminapja Creative Commons License 2016.12.04 0 0 58396

SZILVI...

Előzmény: erdőszéli (58394)
jázminapja Creative Commons License 2016.12.04 0 0 58395

Feri, a miskolci Magyar Királyi Erdőgazdaság M1-es sínautója az egykor Darázs, ami ma Fertőbozon van? M6 pedig az, amelyik később Aro kasztnit kapott?

Előzmény: Felek Ferenc (57768)
erdőszéli Creative Commons License 2016.12.04 0 0 58394

a homokoló elhelyezéséből a 394,057-re tippelnék. a gvi-s pályaszámtábláját szurdokpüspökin is megtartotta.

Előzmény: erdőszéli (58393)
erdőszéli Creative Commons License 2016.12.04 0 0 58393

ez valószínűleg az egyik ex. gv-s 394-es gép a kettőből.

Előzmény: jázminapja (58390)
7578 Creative Commons License 2016.12.04 -1 0 58392

Igen, ez Feriék 1 sz. mozdonya lenne?

Előzmény: jázminapja (58391)
jázminapja Creative Commons License 2016.12.04 0 1 58391

Előzmény: jázminapja (58390)
jázminapja Creative Commons License 2016.12.04 0 0 58390

 

Egy másik netes kép Szurdokpüspökiről, azt írták: " A ..Parafakőgyár" mozdonya a „Muki" 1960-as évek."

Előzmény: 7578 (58387)
erdőszéli Creative Commons License 2016.12.03 0 0 58389

köszönöm. 1964-ben még üzemben volt szurdokpüspökiben. 

Előzmény: Felek Ferenc (58388)
Felek Ferenc Creative Commons License 2016.12.03 0 0 58388

Igen.

 

1918. Sigl WN. 5565 gysz. 210 jelleg, Cn2t - 600 mm

1918.IV.17. KKHB RIIIc 186 psz.

1918.IX.10. Magyar Nemzeti és Szabadkikötő, Soroksári Dunaág

1951. Parafakőgyár, 1 psz.

?

Előzmény: erdőszéli (58385)
7578 Creative Commons License 2016.12.03 -1 0 58387

Találtam egy netről mentett képet is...

 

Előzmény: 7578 (58386)
7578 Creative Commons License 2016.12.03 -1 0 58386

Van egy Gy372-5088/61 sz. selejtezési jegyzőkönyv, melyet 1961. május 23-án vettek fel Cegléd kv fűtőháznál. Ezen szerepel (többek között) a 389.005-ös is.

 

Tehát a mozdonyt 1961-ben selejtezték, majd utasították a ceglédi szertárt, hogy a mozdonyok szétbontását rendelje meg...

Előzmény: Felek Ferenc (58382)
erdőszéli Creative Commons License 2016.12.03 0 0 58385

feri, viszont találtam egy gépet szurdokpüspökiben, melyről semmit sem tudok. ő a parafakőgyár 1. psz. gépe. sigl. 5565. gysz. 1918-as gyártás. 

 

van erről bármi infód? 

Előzmény: Felek Ferenc (58382)
Mk45-2010 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 58384

Bár ez lehet hogy a "nagytestvér" (MÁVAG 78.szerk.). A kép egy jugo topikbol.

Előzmény: Pályaőr (58377)
erdőszéli Creative Commons License 2016.12.03 0 0 58383

én annyit tudok hozzátenni, hogy a máv keskeny nyomközű állaglistájában:

 

- 1960.11.30-án két 389-es sorozatú gép szerepel. (egy üzemben, egy letétben)

 

- 1961.10.30-án a 389-es sorozat már csak egy üres mező. 

 

átadási jegyzőkönyvet nem találtam, de ez nem jelent semmit.

Előzmény: Felek Ferenc (58382)
Felek Ferenc Creative Commons License 2016.12.03 0 0 58382

MÁV 389,005 tényleg Szurdokpüspökibe került Ceglédről 1961-ben és ott selejtezték 1969-ben?

benbe Creative Commons License 2016.12.03 0 0 58381

Nem baj, hogy betetted, az se off és nem is csúnya hely:

 

Előzmény: Pályaőr (58375)
Milos Grimasz2 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 58380

O&K. Volt ennek dízel változata is. Amúgy ennek a gyárihoz képest meg van emelve az áramszedője.

Előzmény: Pályaőr (58379)
Pályaőr Creative Commons License 2016.12.02 0 0 58379

Ha a legegyszerűbb eszembe jut, az mindjárt sokat segített volna... ismerős valakinek a mozdony típusa?

Pályaőr Creative Commons License 2016.11.30 0 0 58378
Előzmény: Pályaőr (58377)
Pályaőr Creative Commons License 2016.11.30 -1 0 58377

 

70-001

760 mm locomotive with 0-C-0 wheel arrangement. 
Former MAV 399.004.


Some forty years before, there was rich web of the narrow gauge railroads in Yugoslavia, with numerous locomotives run on it. While few of them are still at service in several mines, the majority remained only at photographs
 or WWW sitesNice text and photographs can be found at

 

David Sallery's Web Site, while some more facts about 760 mm gauge railways at SE Europe can be located at 

Club 760Austrian Steam Base or 

Helge Ralf Harling's Web Site. text and photographs can be found at 

 

Pályaőr Creative Commons License 2016.11.30 0 0 58376

Amíg el nem felejtem, a kép lelőhelye: http://760net.heimat.eu/cff.html  

Előzmény: Pályaőr (58369)
Pályaőr Creative Commons License 2016.11.30 0 0 58375
Előzmény: benbe (58371)
Felek Ferenc Creative Commons License 2016.11.30 0 0 58374

A váltók sínjeinek feliratait feltétlen írd le, mert a Békés-Vésztő kisvasútból bontották ki annakidején.

Előzmény: siófoki35 (58372)
M63 010 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 58373

Mikuláskor egészen biztosan. A Facebookjuk szerint. Érdekes lenne oda bekukkantanod!

Előzmény: siófoki35 (58372)
siófoki35 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 58372

Pécsi kisvasútnak ez a menetrendje az aktuális? Azaz, még decemberben is jár vasárnaponként? ;)

 

http://mecsekikisvasut.extra.hu/menetrend.php

benbe Creative Commons License 2016.11.30 0 0 58371

Jó az az erdélyi fogas, de a második képen a Matterhorn-Gotthardbahn 1000 mm-es svájci kisvasút fogaspályája látható Oberalppashöhe-Calmot és Nätschen állomások között.

Előzmény: Pályaőr (58366)
Felek Ferenc Creative Commons License 2016.11.29 0 0 58370

Akik Békéscsabán kezdték:

 

FVV 5409 > MÁV Ck 206 > MÁV B 206 > ?

FVV 5448 > MÁV Cak 213 > MÁV Ba 213 – Ceglédre

FVV 5402 > MÁV Cak 214 > Ceglédre

FVV 5415 > MÁV Cak 215

FVV 5429 > MÁV Cak 216 > Sárospatakra

FVV 5434 > MÁV Cak 217 > Ceglédre

FVV 5437 > MÁV Cak 218 > Sárospatakra

FVV 5446 > MÁV Cak 219 > Sárospatakra

FVV 5458 > MÁV Cak 220 > Sárospatakra

FVV 5435 > MÁV Cak 221

FVV 5447 > MÁV Cak 222

 

Nézd a KBK járműlistával! Voltak később Mezőhegyesen, Kapuváron, Szegváron, Dombóváron, stb.

 

1962.III.26.-án 16:10 órakor Szabadkígyós-Újkígyós között a 118/119 szelvényközben a 9023 számú vonatban futó MÁV B 206 pályaszámú személykocsi siklott.

Előzmény: vigimodell (58368)
Pályaőr Creative Commons License 2016.11.29 0 0 58369

                           

 

                                                 

 

 

Bild: 764-222, ex Berzasca, Voislova und Zăvoi und 764-224, ex Iţcani, Mănăştiur und Berzasca im Feld- und Industriebahnmuseum in Freiland (Foto vom 29.7.2007)

 

Waldbahnen Voislova und Zăvoi: Das 1907 eröffnete, 74 km lange Waldbahnnetz um Voislova und Zăvoi, das sich bis Poiana Mărului ausdehnte, besorgte neben dem Holztransport auch Personenverkehr. Im Einsatz standen Drei- und Vierkuppler, wovon die 764-222 ins Feld- und Industriebahnmuseum nach Freiland in Österreich gelangte.  

 

Die 763.217, die bis zur Streckeneinstellung 1976 dort fuhr, kam danach nach Armeniş, während die 763.137 (Budapest 1946/1907) verschrottet wurde. 

 

A 764 222 üzemben 1975-ben. Závoly-Szörénybalázsd környékéről Berzászkára került, Bégamonostorra, majd Iţcaniba.  1898-ban épült egy keskeny nyomtávú vasútvonal Iţcani-Suceava közt, a végállomás Obor volt, ha akkor még létezett. Ma itt Suceava Nord pályaudvar található, a 764-es gőzös Ausztriába került, múzeumba.

Felek Feri kedvenc 763-asai közül a 217 Örményesre került, a 137-est azonban felaprították.

Emberek...! Drága Pályatársaim!  Arany!!! http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?17,4986541


vigimodell Creative Commons License 2016.11.29 0 0 58368

Üdvözlet a tagoknak!
Segítséget szeretnék kérni: megismerném a következő személykocsik történetét:
Ck 201-206
Cak 207-225
ONV 9-16
Mikor merre jártak ezek a kocsik, pontosan mikor selejtezték őket, melyek maradtak meg? És fényképeknek is nagyon tudnék örülni!
Mindenkinek köszönöm a segítségét!

 

Vígh András

vigimodellvgmail.c om

Pályaőr Creative Commons License 2016.11.29 0 0 58367

Szépen le voltak kicsinyítve és egymás mellé téve-csak visszanagyította, a ménkű, hogy...

Előzmény: Pályaőr (58366)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!