Csak arra gondolok, hogy az esti műszakján lerohadhatott az MXU Kecskemét környékén, és Kecskeméten átmenetileg valamelyik kékvolvót utalták ki ideiglenesen, amíg az MXU-t helyre rakják. Lehet ma este már vissza is cserélik, hamrosan kiderül...
Azt minden busznál figyelembe kell venni, legyen bármilyen korú, kialakítású, hogy van egy bizonyos összeg, ami felett nem rentábilis a javítása. Lehet egy komolyabb váz-, vagy motorprobléma, és a ráfordított munkaórák számával máris összejön 4-5 millió Ft, ami egy idősebb kocsinál egyből a selejtezéssel egyenlő. A régi, Volános szemlélet, ami az elmúlt ~15 évben volt jellemző, ilyeneket simán megcsináltak. Ma, az aránylag nagy számú beszerzések miatt ez már nincs.
Arról nem beszélve, hogy ez pl. egy légkondis busz, miközben a mai napig nem 1, nem 2 olyan busz szaladgál a volánnál, amiben nincs kondi, vagy akár pl, gyártási éve szerint öregebb.
Az én logikám azt diktálná, hogy előbb akkor azokat kellene kidobni, az ilyen ITA-013 féle menne a helyére, és majd ha jön új, akkor megy az ITA is...
De hát a Volán már sokszor, sok téren bebizonyította, hogy hülyének lenni menő, most se hazudtolják meg magukat...