Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

downer Creative Commons License 2022.02.26 0 0 118907

Hát, csak elővettem a bevásárlókocsimat. :D

 

downer Creative Commons License 2022.02.24 0 0 118906

Valahol Romániában...
500 km, de úgy néz ki, meglesz a Thesis váltó is.

 

Adm Creative Commons License 2022.02.24 0 0 118905

Szép hosszú kifogáslistát tudok írni :)

De azért lassan csak beindul...
Pincében végre kész a víz és a csatorna, rendet lehet rakni, aztán átvinni a motort ami még a cimborámnál lakik (ott szét is kapom, mert így hogy minden sallanggal egyben van, hárman kellenénk a mozgatáshoz).

Illetve még a ropogómmal is kell némi időt töltenem, mindennapi rohangálós, fontos hogy menjen. Első teleszkop szimmering meg valahol falsot szív...

Előzmény: downer (118889)
bovoar Creative Commons License 2022.02.23 0 0 118904

Ő kiköltözött olaszba ha jól emlékszem

 

Előzmény: downer (118903)
downer Creative Commons License 2022.02.22 0 0 118903

Valamicskét ma is haladtam, hétvégén lehúzom.

 

downer Creative Commons License 2022.02.22 0 0 118902

Jószándék garantálva! :)

Löncire magam is úgy tekintek, bár személyesen nem találkoztunk. De egy-két évtizede tudta már azokat nyilván, amiket én csak mostanában tanultam.
De mi van vele mostanában, nem tudod? Mintha elmúlt volna a tevékeny érdeklődése ezen a területen.

Előzmény: TudatLan (118901)
TudatLan Creative Commons License 2022.02.22 0 0 118901

Kerítek valahonnan egy normalis meretu kijelzot, utana folyt.köv.

Tenyérnyi telefonocskáról 'osztom az èszt ' = ( értsd heJesen , kerlek)...

Gyorsan akarok sok infót megosztani / közölni , de gyakran felre sikerül...

Nem 3 fele kulkung van vagy volt benne, hanem , inkabb hybrid.

Pelda kedveert : kapppa16 vt szett, de tarcsa kevlar vagy szinter vagy ijesmi.

Par napja .....hete.....eve....Csabi volt fent Erden vagy bp-en kb....es volt olyan kedves , eljott , megnezte bravot is.

Sok hasznos tanacsot adott plusz atbeszelte dolgokat Peti baratommmal. 

En a szokasos tudogyula vagy vmi hasonlo elott utan kozben voltam, felig lazasan stb....

Elegge szet voltam esve esx mem birtam rendesen odafigyelni....

Ir6ok meg de sajnos majdnen mindig felresikerul pedig nem az a szandek

Mag,arazkodasnak (is t) túnhet pedig nem az.

Leirom meg egyszer, hatha nem vilagos.

En a Löncit kb. felistenkent tisztelem es becsulom azert ami. Amit tesz ,tett es ahogy azt teszi.

Elmeny ha szoba all velem es értékelem ha aldoz ram abbbol ami minden jo embernek 1re keveseb van, a szabad idejebol.

Ebbol a szempontbol maga a kocsi is masodlagos. Mar azert megerte kifizetni ..megvasarolni, mert ezaltal megismerhettem / talalkkzhattam Vele.

Keretik fentieket mosoJogva es maxipozitivan olvasni es ertelmezni.

Jo szandék wanted!!!

😊

 

Előzmény: downer (118899)
downer Creative Commons License 2022.02.21 0 0 118900

Én meg tovább gondoltam az elméletet, eddig arra készültem, hogy a Lybra 2.0 ECU-ja fogja hajtani a 2.4 motort, a tempomat miatt, mert az tudja. Itt is van már a polcon, a nullázott, immo szűz vezérlő.
Aztán csak motoszkált, hogy mégis jó lenne egy eleve 2.4-es vezérlőt alkalmazni, mert a vezérműtengely is nagyobb és ha kiadja, akkor az injektorokat is nagyobbra cserélném. De még csak pár napja gyúlt a fény a fejemben, hogy ott van a Kappa, ami létezett Euro2-esként ezzel a motorral és megvolt ugyanaz a fl. rajta is ugyanakkor, mint a Mareán. És főleg, tudja a tempomatot. Na olyan Kappát még sehol nem láttam, az is biztos. De mit ad Isten, épp hirdettek egy abból való ECU-t az allegro-n Lengyelországban. Mondom, megkérdezem az eladót, hogy postáz-e külföldre, de nem. Így ismét meg kellett kérnem a lengyel sporttársat, hogy hadd szállíttassam már hozzá, nulláza már le ezt is, aztán próbálja bele az övébe, hogy elfogadja-e a Marelli immo-t a Bosch helyett. Megteszi szívesen. :)

Pedig már kész voltam beruházni és megismerkedni az MPPS kütyüvel, amivel le-fel töltögethetők a szoftverek az ECU-ra, aztán küldözgethetnénk egymásnak a moddokat emailben. Bár ilyen mélységekben már nem vagyok érdekelt, de ha muszáj lenne...

 

downer Creative Commons License 2022.02.21 0 0 118899

Nahát, azt nem gondoltam, hogy már megetettek vele két kuplungot gyakorlatilag, mielőtt hozzád került.
Tudom hogy volt köztes tulaj, láttam az üléseit is külön hirdetve, mondjuk azt sem értem, hogy miért...

 

Na mindegy, az a lényeg, hogy ha jó akkor kurva jó. Akkor legyen jó! :D

Előzmény: TudatLan (118898)
TudatLan Creative Commons License 2022.02.21 0 0 118898

Gondol6od, én mennyit vártam.... Amikor hozzám került, kb. 1 hónapig volt ' üzemképes '..... ez alatt belement kb. 10 e km....😎😁👍..... első nap 3x tankoltam ( omv 100as-t, 20ft per alkalom )  a következő napon, amely az első teljes nap vót ( nulla huszonnégyben nálam volt a Qlcs😉).... 5x vagy 6x..... kb.eufória volt, a sok nyomi dizel szutyok után... elötte, azt hiszem , 20 szelepes olajkályhám volt.....mindegy1, lényegtelen.

 

 

 

Viszont , egy fontos dolog, legalább is szerintem az: az alkotó  és köztem, volt egy köztes állomás.  Az úriember szerelőjének , irántam tanúsított viselkedése alapján..... és igy egy csalódott sohaj ikonnak kellene következnie.

 

Gyengébbek kedvéért, akarom mondani, az 1x-űbb lelkek számára, Lönci munkáját semmiféle kritika vagy negativum nem érheti részemről. Csak szuperlativuszokban tudok róla nyilatkozni.

De én nem Tőle jutottam a kocsihoz.

 

Egész röviden, a F.Bravo.hu-n , egy dolog , hogy mi van leirva.

A barátom , aki csinálni fogja, a valóságra kíváncsi. Kizá4ólag a száraz tények.

 

Hamarosan kiderül.

 

😎😁

Előzmény: downer (118897)
downer Creative Commons License 2022.02.21 0 0 118897

Na végre, erre a hírre vártam! :D

Ott van a fiatbravo.hu-n minden információ. A kuplung nagyon-nagyon átalakított darab, nyomó működtetésű, idegen típusból való szerkezettel, de még a tárcsa és a lendkerék is át van alakítva hozzá.

Valamelyik turbós olasz húzókuplungját lendkerékkel együtt esetleg lehet alkalmazni helyette. 

Előzmény: TudatLan (118896)
TudatLan Creative Commons License 2022.02.21 0 0 118896

Erősen tàmogatom az 5letet!!!

Hasonló értékek TSeréjében gondolkozva, kb. májusra, elkészül 1 db önjáró Bravo....

Sajnos (vagy szerencsére???) ez nem csak rajtam múlik. Sanszos, hogy ezen a 7en ki lesz cibálva a vadregényes külbirtokról az OFFos Fiat156-om....ezután már hozzá lehet férni, az ON Bravohoz.

Nem lesz fejlesztés (lehetőségek hiányában ez per.pill. elmarad).

Ha minden terv szerint alakul (remélem, olvasod, Peti😎), akkor 7VG-n felugrik a TSáposra , és kiderül hogy milyen kupplung van benne valójàban.....Kappa 16VT, vagy Thema, vagy Thesis ...

Következő 7VG-n össze....

Utána trélerre fel----> goto kipufogós bácsi

IF the auspuff anlage is ready, then goto kulinpapa (vems nincs a hejzet magaslatán)....ha ez is megvan, akkor indul6 a banzáj...

😉

Írnék még, de úgy tűnik, felébredt a targoncás.... akarom mondani , építem tovább az államszocializmust / orbanisztánt / kleptokráciát.... Ízlés szerint lehet választani = nem kívánt törlendő. 

😉😋😎😁

Előzmény: downer (118895)
downer Creative Commons License 2022.02.20 0 0 118895

Látod, már nem te vagy az első, aki egy Mareába ülve, reálisan értékelve ilyen pozitívan nyilatkozik. 

Nekem ez megerősítés, hogy nem vagyok hülye, amikor még mindig csak ebben gondolkodom. :D

Nepper ügyfelünk, mikor műszakiztatta az enyémet ősszel, visszajött és dícsérte, milyen "ügyes kis kocsi". 

Hát ha majd átépítés után valahol a környéken jársz, szívesen odaadom ezt is egy próbára. :)

 

 

Másik téma, már több mint 4 éve vettem az a Stilo Abarth-ot, aminek a motorját jelen pillanatban is hajtom már kb. 53000 km óta. Csak érdekességként, akkor a 450 CHF-re hirdetett autót lealkudtuk 300 EUR-ra. Euro4-es ez a motor a Stilo-ban, a lömlő alatti katalizátoron kívül még az autó hasa alatt is van egy. Akkor elraktam a két katalizátort, mai napig megvan. Csak az elülső magában ér most 320 eurót...mindamellett, hogy mennyire hasznos volt nekem az az autó, meg még jópár más embernek is.

Előzmény: TudatLan (118894)
TudatLan Creative Commons License 2022.02.20 0 0 118894

Igen, ez így van.

Finom kis darab. Jó vezetni. 

Bele sem merek gondolni, milyen lehetett , egy ilyen Fiat, újkorában, ha , most 20+ évesen is 'élmény'autó. 

Pár apróbb, idegesítő vacaktól eltekintve, jó koncepció és harmonikus az  egész, a részegységek összeállnak és kiadnak egy jó értelemben vett , nagybetűs autót. 

Mai napig vállalható lenne, nullkilométeresen, szalonból. Persze, biztos nem 4-5 M ft lenne az ára....

Nem a mai műanyag tucat közlekedőedény és multimédiás guruló kanapé, hanem kulturált jármű.

:-) 

 

Előzmény: downer (118893)
downer Creative Commons License 2022.02.19 0 0 118893

Ja, hát akkor mentél egy fl. előtti 20V-vel? Ha ez az óra az eredetije, akkor benzines és öthengeres, mert vélhetően 240-ig skálázott. Abban pontosan olyan váltó van, mint amit lentebb taglaltam. C510

Előzmény: TudatLan (118892)
TudatLan Creative Commons License 2022.02.19 0 0 118892

Oooopsz, akkor ezt benéztem.... avagy félre érthető voltam ..((régi, rossz szokásom)

A Bravoban 6-os váltó van, de a műszerfala is egészen más....

Valami ilyesmi: http://importados.testdelayer.com.ar/test/fiat-bravo-hgt.htm

 

Mármint , ami ezen az oldalon, jobboldalt látható....

 

Ez egy 5 sebességes váltóval felszerelt, másik típus műszerfala, csak lemaradt a fotóról, a jobb oldalon található vízhőfok mérő....

Konszernen belül maradtunk természetesen, Fiat az eszköz....

 

 

(no offense)

 

:-)

Előzmény: downer (118891)
downer Creative Commons License 2022.02.19 0 0 118891

Szóval tudnom kell, hogy milyen váltó van a mi alatt? :D
A PJ Edition alatt? Egy C530-as, dízel hatos váltó valamelyik Alfa JTD 16V-ből szerintem. 
És a diffiház meg a diffiagy cserélve a sebességjeladó meghajtás miatt, mert az abban nem volt. De főleg a visco miatt is kellett a Coupé turbó diffiagy, így arra átt lett csavarozva az Alfa eredeti fogaskoszorúja.

Előzmény: TudatLan (118890)
TudatLan Creative Commons License 2022.02.19 0 0 118890

Kukucs....

 

(pici kő az állóvízbe)

 

 

downer,

 

mivel Te úgy is ,mindent tudsz (maxi  riszpekt ofkorz) : tehát, a kérdés:

-milyen váltó van ez alatt?

Nagyon jó a fokozatkiosztás és a kapcsolási érzet is.....

downer Creative Commons License 2022.02.18 0 0 118889

Hát mi tart vissza? :)

Előzmény: Adm (118888)
Adm Creative Commons License 2022.02.18 0 0 118888

Szép darab, ilyenkor mindig elgondolkozom, hogy neki kéne már állni annak a motornak, amit még a múlt nyáron vettem.

Előzmény: downer (118887)
downer Creative Commons License 2022.02.18 0 0 118887

Újabb részegység kezelés alatt.

Glenbenton317 Creative Commons License 2022.02.09 0 0 118886

Igen. :)

Előzmény: bojo (118883)
TudatLan Creative Commons License 2022.02.08 0 0 118885

Jelen.😎

Előzmény: downer (118862)
Aty10 Creative Commons License 2022.02.08 0 0 118884

Köszi!

Előzmény: downer (118870)
bojo Creative Commons License 2022.02.08 0 0 118883

Motor 1750 TBi?

Előzmény: Glenbenton317 (118882)
Glenbenton317 Creative Commons License 2022.02.08 0 0 118882

Nekem is nagyon tetszik.

Ez egy sw 159-es.

Előzmény: bojo (118881)
bojo Creative Commons License 2022.02.08 0 0 118881

Szép a 159/Brera páros. :)

Előzmény: Glenbenton317 (118880)
Glenbenton317 Creative Commons License 2022.02.08 0 0 118880

Pedig még vágtat az utakon. Tavasszal egy hosszabb pihenőre megy. A szerelőnek összeírtam a hibalistát, amit megcsinál, utána pedig megy a kasznishoz, aki rendberakja. Onnantól már csak ritkán fogom használni, szeretném megőrizni még hosszú-hosszú ideig. Mivel azonban nem maradhatok autó nélkül, ezért lesz egy társa is, amit lefoglalóztam és majd márciusban a születésnapomon fogok elhozni. 

 

   

Előzmény: downer (118878)
downer Creative Commons License 2022.02.07 0 0 118879

Én már majdnem kész lettem a váltóval.

 

 

A sebességjeladó meghajtás  hiányzik csak, mert az bele van gyógyulva a régi váltómba, túrni kell rá egy megfelelő méretű anyát, ami nem műanyag, mint a jeladó és akkor alá lehessen feszíteni a megfelelő erővel.

downer Creative Commons License 2022.02.07 0 0 118878

Arról a V6-ról se hallottunk már ezer éve... :)

Előzmény: Glenbenton317 (118877)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!