Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

redbaron Creative Commons License 2000.05.04 0 0 42
Hali!

en alapbol francia parti vagyok. Jelenleg egy twingo packom van (S3). Szuleim decemberben vettek autot es a kerdes naluk is az volt, hogy Megane vagy se? En mindent megtettem, hogy azt valasszak, de gyozott a Xsara..ami szerintem azert nagyobb belulrol, de a motorja csak 75 lovas. Erdekes hogy a legkondi megse zavar be...nagyjabol ugyanugy megy. 80 folott kicsit meghal de 100-nal meglodul, eszmeletlenul csendes, es a fogyasztasa 6 liter (igaz apam nem vezeti durvan, de foleg rovid tavon hasznalja)
En a Megane mellett dontenek, bar a Xsara renault motorral lenne az igazi...(kenyelem, vezetes, meg egyeb szempontbol)
(Ami a szervizet illeti a Meganerol nem tudok mit, mondani, a Twingom viszont (2,5 ev, 22000 km) csak a 3 es 15 ezres ellenorzesen latta a szervizt es vegyes hasznalat mellett is csak 4.8-5 lityit zabal)
Egyebkent a Xsaraban is elol van az ABS a lampatest mogott...

Ha tobb infor akarsz, csatlakozz a hivatalos renault levelezesi listahoz

belphnaque Creative Commons License 2000.04.27 0 0 41
A Megane-unk bukott az első vizsgáján, mert a határértéknél nagyobb volt a különbség a hátsó fék % -os hatékonyságában. Nem vittük elővizsgálatra, nem tűnt úgy, hogy kell.
Belph.
Karcsika Creative Commons License 2000.04.25 0 0 40
Nekem 2 hónapos az Classic RXE-m. 6000 km. Imádom.
A CD-je is szépen szól. Szerintem megéri az RXE a felárat. Vedd meg...
Előzmény: Kopi (37)
lore Creative Commons License 2000.04.22 0 0 39
Így van! Erre érdemes áldozni, hál' istennek a középkategóriában már soxor adják szériában... Abszolút klíma-párti vagyok. Persze ésszel kell használni, főleg érzékenyeknek.

lore

Előzmény: hasekapu (38)
hasekapu Creative Commons License 2000.04.22 0 0 38
Akinek nincs klima az megideologizálja hogy miért. Nagyon jó érzés pihenten kiszállni 36 fokban ami nélküle elég nehéz , amúgy meg pont olyan mint a mobil telefon ki is lehet kapcsolni....
udv hasek
Előzmény: Kopi (37)
Kopi Creative Commons License 2000.04.22 0 0 37
Már arra gondoltam, a Moderatorokkal bezáratom a topicot érdektelenség miatt(bár a végén mindenféleképen ez lesz a sorsa), de most megindult egy kicsit.
Köszi érte.
Ráadásul értékes infokat kaptam.
Egyre inkább Mégane mellett vagyok. 1,6 és tán RXE. A klíma nem kéne, de 1,6 csak azzal van. Egy (relatíve) kicsivel többért (néhány apróság mellett) könnyűfém felni, meg fényszóró mosó. Ez utóbbit nagyon tudom értékelni hosszú sáros utakon! (Eddig inkább a hiánya bosszantot.)

Tényleg: a klímáról mi a véleményetek? Van aki szerint nagyonjó, csak nem szabad kiszállnia a kocsiból, mert akkor kóvályog, mint akit fejbe vertek.

lore Creative Commons License 2000.04.22 0 0 36
Nincs! :-)))
Középkonzol ügyben egyetértünk...

lore

Előzmény: Asszem (34)
sansalvador Creative Commons License 2000.04.21 0 0 35
off
Asszemnek igaza van. Az (új)5-ös BMW szégyenteljesen kicsi autó belülről. Elöl meglepően kicsi a hely, de az ülés is kicsi szerintem.
on
Előzmény: Asszem (34)
Asszem Creative Commons License 2000.04.21 0 0 34
OFF

Ha már az elférésnél tartunk.

Az 5-ös bömös nekem még elől is szűk pedig nem vagyok egy nagy termet. Nem azt mondom, hogy nem lehet benne elférni, de oldalirányban a lábaknál kevés a hely. Ez tapasztalatom szerint, főleg németautó betegség. Szép tágas a kocsi, de akkora középkonzolt rittyentenek bele, hogy a lábakat össze kell zárni. Én, engedtessék meg, "terpeszülésben" szeretnék araszolni a dugóban, főleg, ha automata. De a legtöbb kocsiban a lábszáram végig a középkonzolnak nyomódik.

Az Asztra az egyik legijenebb.

Bocs Lore, de ez meg Asszem vesszőparipája :)))
Azért nincs harag?

ON

Sziasztok

csillag Creative Commons License 2000.04.21 0 0 32
Szerintem pedig egyedi hiba. A mi R19-ünkkel semmi baj nics az egyenesfutás terén. (Tipp: megütött futómű).
Előzmény: Kopi (-)
lore Creative Commons License 2000.04.21 0 0 31
Hali Norboi!

Az 5-ös a kategóriájában elég szűk hátul (nem is ezért olyan jó autó :), de hidd el nagyobb mint a fikusz. A hetesben meg még én is elférek hátul (196).
A kompakt kategóriában a golf és az 145/146 a legszűkebb hátul, az astra és a fucus az egyik legtágasabb. Szélességben sajna ford nem bajnok.

Bocs az offért, de ez lore vesszőparipája...

lore

Előzmény: Norboi (29)
PTZ Creative Commons License 2000.04.21 0 0 30
Az egyhatos Mégane (110 Le) ha nem is egy sprintbajnok, húz rendesen. Gyári adat 0-100: 10,3s ami nem rossz, még egy másodperccel rosszabbat is elviselnék. Az AutóMagazin összehasonlító tesztjében ez a motor volt a nyerő, lenyomta a következőket: Toledo 1.6, Astra 1.6, Focus 1.8 (de ebben hosszú a váltó) stb... és mindezek mellett ez fogyasztotta a legkevesebbet. Pedig van vas a kasztniban bőven.

Szóval lehet nyugodtan gondolkozni a Mégane-on, mert reális választási lehetőség.

ui: tudtok vmit arról, hogy a Renault-t nem kellene elvinni 1500 km-nél első olajcserére, csak 20 000 km után? Nekünk ez furcsán hangzott...

Norboi Creative Commons License 2000.04.20 0 0 29
hi!

nekünk Focusunk van 1.4-es mocival Trend (sport) felszereltséggel!
a kocsival minden rendbe van, sportos úttartás, rugózás, jó menetteljesítmények a motorhoz mérten
1.4 (75 LE) 180 km/h a vége.
nem is beszélve a benne lévő ford audio rendszerről!
viszont kicsi a csomagtere, és ha nyomjuk neki akkor a fogyasztás is megugrik 10 lityire 100-on

a Megane-t nem ismerem, csak azt hallottam, hogy nagyobb hely van benne elöl mint a fordban, de a focusban sem kell szűkölődni (szerintem nagyobb a hely a focusban hátul mint egy 5-ös vagy 7-es bömösben)

üdv.: Norboi

belphnaque Creative Commons License 2000.04.20 0 0 28
Hogy valami használhatót is olvashass:
Nekem egy kocka, tetőablakos ötösöm van, de apám Meganján tanultam.
Kuplung, vajpuha. Kajüt, kissé szűkös fejnél, mint sisak. Fék brutális, szerintem nagyon jó. Első szélvédő oszlopa túl benn van. Gyorsulni valóban nem akar egy bizonyos szintnél jobban, nem nagyon lehet kipörgetni véletlen, mert a számítógép a fogyasztást helyezi előtérbe. A 170-180 utazó, igen stabil. Igen jó az alaphifi is. Kicsit kemények az ülések az enyémhez képest. Osztható ledönthető hátsóülések, nagy hely. Ha autódból néha hálóhelyet akarsz csinálni ez alkalmas, mert teljesen lehajtható a háttámla, és kész az ágy. Profi a jobboldalon (indexkar módján) elhelyezett hifivezérlő. Asszem egy kicsit könnyen sérül. Azaz ropi, bár az enyém is. Halk, és kényelmes. Tolatás rémálom. A hajlított visszapillantó OK, de a tolatást nem könnyű megszokni így sem. Jól jön az anyós integetni.
Most nem jut több az eszembe.
Belph.
Macimedve Creative Commons License 2000.04.12 0 0 27
Azt írtad, hosszú távra veszel autót... Néhány adalék ehhez a Meganeról:
Az apámnak van egy 1,4 Meganja, újonnan vette, most kb. 4 éves. Elvileg 75 LE. Mondjuk én ezt nem hiszem, ha a Trabantos nem akarja, nemigen tudom megelőzni. Vagy állandóan padlón kell taposni, akkor meg sokat zabál. Azt mondják az új 1,4-es már jobb. Azt még nem próbáltam.
Apám szereti, ő komótosan autózik, nem hiányzik neki a dinamika. Őszerinte az előző 1,6 D Golfja jobban harapott a gázra. Különösen úgy 40-50 körül városban. És ez SZVSZ szégyen. Egyébként kellemes, komfortos, csendes autó. Én azért szeretem a sportosabb futóműveket.
Elég jól felszerelt modell, a kárpit elég szép, de a műszerfal elég ócska kinézetű műanyag. Viszont egyre több apró vacak kell hozzá így négy évesen... Nem súlyos dolgok, apróságok. Kapcsolók, patentok, ez-az. És minden aranyárban van, csak gyári, utángyártott sehol. A szervízben láttam egy gépháztetőt, egy törötthöz hozták, 160 rugó+fényezés. Ez azért durva.
Kellett 2 hátsó gátló, volt vagy 50 rugó. Ezt rá lehet írni a magyar utak számlájára is, de 60 ezer km-nél azért korainak tűnik. És az apám lassan autózik, vidéken, ahol nincs Bartók Béla út kelenföldi szakasza. Hajlamos vagyok azt monadni, hogy a Renaultnak továbbra is gyenge a futóműve a mi útjainkhoz.
Most spekulál, hogy eladja és vesz valami mást.
Kopi Creative Commons License 2000.04.10 0 0 26
HUHHHHHHHH!
Dehát ezért csináltam :)))

Köszönöm, hogy foglalkoztok velem, illetve a Mégane-nal! Rövidesen döntenem kell. Valószínűleg a francia mellett fogok. Biztos furcsa lesz, mert eddig egy kemény, vagy inkább fapados géppel mentem (18 éven keresztül - Daihatsu Charade).
Rejtett müszaki hiba - sajna - minden típusnál előfordulhat. Stone kolleganőjénél valószínűleg az volt a gond. Viszont típushibáról szerencsére nem írtatok (vagy csak figyelmetlen vagyok).
Japikat nem nagyon néztem, mert ha mindent összeadok, jóval drágábbak, pedig szeretem "Őket". A kiállításon beültem egy Civic-be, de még vagy kettővel hátrább kellett volna tolnom az ülést, hogy elférjen a lábam, pedig a Charade-ban hozzá szoktam, hogy az ölemben van a kormány. Ilyen szempontból legjobban a Xsarában éreztem magam, de azzal a motorkínálattal nem kell.
Remélem még írtok! Ti is, más is.

PTZ Creative Commons License 2000.04.10 0 0 25
Mi épp most szándékozunk venni egy Megane kombit. Választási lehetőségnek a Focus volt, ami ugyan a kedvencem, de nem olyan kényelmes, és nem volt rá 400e engedmény :-) Kipróbáltuk mindkettőt+Corollát (abból nem a kombit, mert az ahogy kinéz...) és ezek után is a Megane mellett döntöttünk. Az egyhatos motor nagyon király, a futómű remek, hely van bőven, felszereltség is jó, kényelmes hátul is (Focus nem annyira), bazi nagy csomagtér (ha nem elég, felpakoljuk a plafonig) és mindez jó áron... mi kell még?

Focus: külsőre jobban tetszik (és mint említettem egyik kedvenc) király a futómű, csak kicsit kemény (a családnak, nekem nem).
Corolla: nagyon egyben van, minden vajpuhán működik, szuper a motor (VVTi) , de kicsit sok a futóműzaj, és drága.

Opel Astrát elvből nem. Még akkor sem, ha... bár... nem nem, akkor sem!

pepey Creative Commons License 2000.04.10 0 0 24
Hali Kopi !

Szerintem egy próbát nem szabad kihagyni - ha nem is mehetsz el vele Miskolcig - legalább valódi tapasztalataid lesznek. Mi egy Scenicre pályázunk, várva az 1,9 dci-re. Ha jól megnézed a papírokat, akkor kitűnik, hogy az 1,6-os motor jóval erősebb az 1,4-esnél, viszont alig nagyobb a fogyasztása. Szerintem ez az egyik legjobb motor – ha az összes paramétert végignézzük. Még a német “talpnyaló” autós magazinokban is veri a többi 1,6-ost (Golf, Astra, Focus, Citroen, Fiat) A Hondával és az Alfával nem hasonlították össze, pedig ezeknek tényleg jó motoruk van. Nem is fogyasztanak, ha nem nyomod nekik, csak az a baj hogy ezekben az autókban pont az a jó. Úgysem bírod megállni, szóval ha nem akarsz túl sok a kutakhoz járni akkor az 1,6-os Renault a legjobb választás. Nem kell félni, nagyon modern motor van benne és azért ez sem marad le a zöld lámpánál. A fenti problémák tényleg kicsit ijesztőek, de sajnos minden típusra állnak (kivétel a jobb japán kocsik).

pepey

Ittse Creative Commons License 2000.04.10 0 0 23
Hahó!

Nemrég kezdtem el használni egy Migrén 1,4RL-t. Ez a gép kb. 1,5 éves, 1,4-es motorral, ötajtös, királykék, 45K km-rel. Hát... Eddig a saját féléves Civicemet hajtottam 0km-es korától, ez meg egy cégautó. Próbáltam előitéletek nélkül átülni a Mégane-ba, de hamar rájöttem: nem nekem szól ez az autó: az ülései már kényelmetlenül puhák, a kormány szervós, de sokkal keményebb, mint a japánban, a fékerőt két hét alatt nem tudtam megtanulni adagolni, mert harap, mint egy felhergelt pitbull, ez a sebváltó meg inkább egy teherautóba való, nem személyautóba. ezen kívűl zavar még, hogy rettentő hangos az ablaktörlő mechanikája, és kiábrándítóak a kopogó fényes műanyag felületek, bár ez utóbbi - gondolom - az alapnál alapabb kiadás miatt van. Viszont el kell mondanom, hogy a futómű kitűnő konstrukció, veri a Civicet, és a rövid motortérnek köszönhetően _sokkal_ tágasabb az egész autó. Nagyon szépek a színezett üvegek. Pokolian hiányzik a belsőlevegő-keringető kapcsoló -> egy pillanat alatt tele a kocsi kamionfüsttel, de ha lezárod a szellőzést, akkor párásodik az autó. Első tesztem szerint nem megy olyan jól, de kevesebbet fogyaszt, bár a Civicen 16" kerekek vannak, így ez nem nehéz. Nem ismerem a Migrén értékcsökkenését; az előző Civicemet 1 évesen 13K km-rel 2,5M-ért adtam el, 2,7M-ért vettem. És sok vevőm volt rá.

Motoradatok: 1,4i: 90LE; 1,5i Vtec-2: 115LE (és kevesebbet eszik az 1,4-nél); 1,6VTi: 160LE (láttam már ilyet 320K km-t lefutva, tehát jó ez a motor)

Mivel a kiindulópont Mégane volt, szerintem nem sok örömödet lelnéd a németekben, de az olaszokban sem igazán. Ez a kat. a franciák, angolok, svédek kategóriája, és egy kicsit a japcsiké. Az Astra sportosságát meg hagyjuk...

Szvsz ha a belső tér mérete, a biztonságosság és az alacsony költségek számítanak, akkor jó választás a Mégane, de ha a dinamika, külső megjelenés, vezethetőség, felszereltség, kényelem jobban számít, keress másikat. A Civic kitűnő választás, de fel kell rá készülni, hogy az újaknak nagyon magas a felszereltségük ergo relatíve drágák, a használtak meg nagyon tartják az árukat ergo nem olcsók.

Remélem megnehezítettem a választást ;-)

Üdv:

Ittse

AttiM Creative Commons License 2000.04.10 0 0 22
Én már sok márkával kapcsolatban hallottam ilyen elrettentő híreket, de szvsz egyedi esetekből nem lehet általánosítani. (A szenvedő alany persze valószínű nem fog többet olyan márkát választani...) Szerintem a mai autók általában elég jó műszaki színvonalon készülnek, új autónál hasonló az esély a meghibásodásra mindnél.
Nekem az új Astra nagyon tetszik külsőleg, de a kényelem és a belső minőség dolgában már gyenge.
Amióta Renault 19-em van, azóta érzem a különbséget a francia és a többi autó között: ha a kényelmes utazás fontos számodra, a Renaul-ot fogod választani!
Stone Creative Commons License 2000.04.10 0 0 21
Kolleganomnek egy eves lesz a Meganja (1.4), most pereli a Renaultot. 1 ev alatt 5x volt hosszabb ideig szervizben a kocsi, tobb szazezer erteku villamossagot csereltek ki benne meg a garanciaidon belul, mig utoljara kitalaltak, hogy semmi baja (csak epp nem megy) A hibak legtobbjenel trailerrel kellett eljuttatni a szervizbe.
Erdemes elgondolkodni rajta ennek fenyeben. Egyebkent nincs vele semmi kifogas, 5 nagymeretu emberrel 180 utazo gond nelkul, a hegyekben sem halt meg, teli legzsakkal, meg mindenfele elektromos szarokkal - csak epp tobbet van szervizben, mint uton.
Előzmény: Kopi (-)
Kopi Creative Commons License 2000.04.09 0 0 20
Hát akkor: Hol vagytok Mégane-osok? :(((((
Előzmény: Joe 155 (19)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 19
Végül is tök jól elvitázunk azon hogy az alsó középkategóriában ki milyen autót venne, pedig
Kopi kolléga csak a Megane-ról szeretne némi infót. Miután a többségnek erről halvány fogalma sincs, így marad az alsó közép gépek hasonlítgatása. Akkor folytatom az Alfa magasztalását:))
A 146 1.4 TS is már 105 LE a 1.6 TS pedig 120LE.
Bár valóban kifutó tipusok,( a 147 előreláthatólag csak jövőre lesz itthon kapható )
formájuk abszolut megfelel a mai nap követelményeinek, sőt. Az autó egyszerre sportos és elegáns , és egyáltalán nem tömegcikk mint az Opel ( bocs lore ) és a Renault. Kuriózum a maga kategóriájában. Ahhoz hogy az elöbbi márkákból sportos gépet vehess GSi-t vagy Coupet kell venned, a 146 ból viszont az 1.4 TS is igazi kis méregzsék tud lenni. Egy sportos autó nem csak attól sportos hogy megy mint az állat, gyerünk ki a szerpentinre, és lássük ki mit tud!
Szal Kopi vegyél Renault-t ha átlag autót keresel,
és bele akarsz szürkülni a forgalomba, egyébként biztos nem járnál vele rosszul. Viszont ha ugy érzed hogy kicsit is más vagy mint az átlag, és ennek nyomatékot is adnál, vegyél 146-ot. Szerelmes leszel bele! ( ennek is meg van a hátránya):))))
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 18
Én aszondom nem rossz az Astra és nekem saját tapasztalataim is vannak. De úgyse hisznek nekem, ti se higgyetek senkinek.
Tehát: elmenni a szalonba, kikényszeríteni egy próbautat, kikényszeríteni egy hasonló felszereltségű modell mustrálgatását. Ez esetben mindkét márka több képviselettel rendelkszik Mo.-n szal lehet kutatni. Ha mész velük egy kört akkor elválik, hogy télleg szétrázza-e a segged az Astra, vagy, hogy télleg tengeribeteg leszel a meganetól.
Az ismerettségi körben lévő említett modellekről egyébként még nem hallottam rosszat bár ez lehet, hogy a tipikus akkoris-jól-döntöttem szindróma...

lore

Előzmény: horai (17)
horai Creative Commons License 2000.04.09 0 0 17
En is most gondolkodom autovasarlason, es mar redukaltam is magamban a lehetosegeket ket tipusra, a Megane-ra es az Astrara. Igy en is nagyon varom a hozzaszolasokat, Renault-tulajok, irjatok!!!
Kopi Creative Commons License 2000.04.09 0 0 16
Asszem, amit a műszaki vizsgálatról írtál, kicsit zavar! A jelenlegi gépem 18 éve gyűröm. Nem rövidtávra veszek autót. (Bár ez a mostani cégautó lenne.)
A kényelem főleg a családnak fontos. (Említettem a Daihatsu GTti-t!) De az Astra tényleg kényelmetlen, legalábbis nekem. A konzol kicsit útban van a lábamnak. Nincs mozgástere. Lehet, hogy valakinek az a jó, hogy tartja a lábát, de engem zavar. Hogy az ülés, a rugózás, meg a többi milyen, csak hosszabb úton derülne ki.
1,6-os mellett döntenék, de az csak klímával van, nekem meg az nem kell! Az RXE fényszórómosója praktikus, de az meg nem rendelhető szerényebb felszereltségű kocsihoz. Más autót apró "darabokból" lehet összerakni, sajna a Renault-ot nem. Persze igaza lehet a gyárnak, hogy minden kocsiba beteszi pl. az ABS-t, mert így tuti, hogy olcsobban jut hozzá, meg a biztonságot is fokozza (látszólag). Meg nem kell vele törődni, hogy kéri-e a kuncsaft, vagy sem.

Gabek, a dízel infót köszi, de én benzines párti vagyok! Persze a mai korszerű dízelek csodákra képesek!(+ -)

Iore, az elegáns Rover (214) sajna kicsit maradi az apró részletekben. (Persze lehet, hogy csak konzervatív! :)) Egyébként nyilvánvalóan még a hondás időkből való, nem is értem, a szalonban - a Váci úton - ezt miért tagadták!

A Xsara finom vonalvezetése negyon tetszik, csak xsar a motorja. (A Saxo VTS motorjával el tudnám képzelni!) A Peugeot 206 is gyönyörű, de szintén nem tetszik a motor. (A rali változat meg nem elérhető!) Szerintem, ahogy lanyhul iránta az érdeklődés, belenyomnak egy új motort.

A Nubirát is megkostóltam, de azt (a legutóbbi ifó szerint - mert nincs rá kereslet!?) nem hozzák be öt ajtósban, én meg azt szeretem.

Venni, vagy nem venni? Továbbra is várom az észrevételeket, és köszönöm!

Asszem Creative Commons License 2000.04.09 0 0 15
egy + 1 = egy

bocs

Előzmény: Asszem (14)
Asszem Creative Commons License 2000.04.09 0 0 14
A Megane valóban papíron a legjobb választások egyike.

Megbízhatóságban veri a két említett sereghajtót.( tudom az opelesek nem hiszik, az alfásokat meg nem ez érdekli :)))) )
A múltkoriban egy ismerős Renault szalon tulajdonosnál voltam, beszélgetés közben épp az egy 1 éves átvizsgálására jött egy Megane. Mondom ezt megnézem. Kérdeztem közben a tapasztalatokról, de azt mondta, hogy jó kis kocsik, nincsenek tipushibák. Az autó a régi 1.4-es volt, 8 ezer kilométerrel. A motortérben a váltó környéke, főleg a féltengelyek kihajtásánál, és még valahol a blokk olajnedves volt. A futómű-kormánymű környékéről is diszkrét kis kotyogás volt hallható. A tulajt ez szemmel láthatóan nem érdekelte, annyira elégedett volt a kifogástalan kényelmű autójával. Ami még nem szerencsés, hogy az ABS közvetlenül a kocsi bal első fényszórója mögött figyel, pont az első gyűrődő zóna legelején.

Az 1.4 vagy 1.6 kérdést neked kell magadban lerendezni. A Renault ill. Corolla 95 ill. 97 lova elgendő egy átlagos autózáshoz, kedvezőbb biztosítás mellett. A két egyhatos 110 paci, Én ezt ajánlom.

A 147-et csak fényképen láttam, de tiszta 156.
Nem mondom csinos autó. Tudnám ajánlani még az új Corollán kívül, a Focust a Marea 1.8 ELX-et és a 146 1.6 TS-t comfort csomaggal( ABS klíma stb 150 ezerért) bár a két utóbbi kifutó típus.
Mivel a Megánban gondolkodsz, valószínűleg a kényelem fontos számodra, így az Astrát semmiképp nem javaslom.

Üdv

gabek Creative Commons License 2000.04.08 0 0 13
Nem ma kezdtem vezetni és a ház alatt is mélygarázs van itthon, szóval tudom, hogy kell kijönni, mert elég sokat csinálom. De ilyet még nem tapasztaltam. Csak nekifutásból jött ki az a rakat ócskavas a földalatti parkolóból. A kispolák volt ilyen anno. Azzal is csak úgy lehetett kijönni a garázsból.

GABEK

lore Creative Commons License 2000.04.08 0 0 12
A kettő között kell lennie átmenetnek. Olyan kuplunghiba szvsz nem létezik, hogy nincs átmenet. Én sokáig voltam dízeles (1,7D Astra) és állítom, hogy máshogy kell vezetni. Eleinte furcsa volt benzinesbe átülögetni a dízelből. Amikor megszokod akkor szvsz kellemesen lehet vele autózni.
Az indokod más okból se okés. Akkor pl. a 2,0 16V se tud elindulni vagy főleg a TDi a baromnagy nyomatékzuhatagával?

lore

Előzmény: gabek (11)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!