A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Pár éve a MotorradAbenteaur-nak megjelen egy GS különszáma, rengeteg átalakítással foglalkozó cég volt benne, meg négy teljesen felszerelt GS, az egyik félidom burkolatot kapott csörr nélkül, na ezen az olajhűtő ilyen hagyományos BMW-s vese alaku volt, gyanítom ugyanezen cég gyárthatja ezt is. Megprobálom majd megtalálni az újságot.
lesegetem már régóta ezeket a takarókat,nekem ez a veseforma nagyon tetszik.ha ilyet nem tudok szerezni akkor egy kicsit várok a megoldással. egyébként tényleg kitakar valamennyit a hűtőfelületből. ( de annyira jól nézki!!!!) múltkor egy dekoros cégnél láttam ilyen expandált lemezt,gondolom adnának belőle kéttenyérnyi darabot.
Ha a "gyári" megoldásokat részesíted előnyben, akkor ez jó lehet. De miért nem próbálod ki az expandált lemezt? Egész sűrű rácsút is lehet kapni, és ugyanúgy véd a felverődő kövek, meg a nagyobb rovarok ellen, csak szerintem jobban néz ki, és kevesebb levegőt takar ki a hűtőtől, mint ez a megoldás. Ja, és postaköltség sincs, magad vághatod méretre. Vagy vehetünk közösen egy nagyobb darabot, én is régóta szeretnék a sajátomra. A Touratech is zsíros összegekért árulja a sajátját, pedig szerintem kivágással, a profil meghajlításával és a beszereléssel együtt 2-3 óra alatt megvan az egész.
Van mindenféle lyukformátum, és befoglaló profilt is lehet kapni, szerintem kultúráltan meg lehet oldani a dolgot. Ez csak egy példa, egy csomó helyen lehet kapni.
bocs ,hogy megtöröm a csendet,de nem tud valaki nekem szerezni ilyen olajhűtő takarót/védőt,nem is tudom mi a neve? Ilyesmit csak a németeknél láttam,nálunk miért nincsen?
Szerintem ne várd, hogy egy olasz motor tulaja egy BMW-t dícsérjen, vagy legalább ne fikázza. Hiába nagytudású, ez szimplán érzelmi kérdés. :-) Nem igazán ismerem a régi Guzzikat, a mostaniakat is csak valamennyire, de elég erős falat kell építeni ahhoz, hogy az ember meg tudja védeni az ideológiát. ;-) Tapasztalatból mondom, volt olasz motorom...
Amúgy nem vitatom, hogy van sok klasszikus, nagy múlttal rendelkező modell. De ez ugyanúgy van BMW-ből, Bimotából, Guzziból, Ducatiból, ahogy Hondából, Yamahából is, stb. Mindegyiknek megvolt a maga kora.
Nemrég jártam egy elvakult Guzzi rajongónál,aki szószerint nagyívben leszarta,lefikázta az összes BMW-t .... kivéve egyet,az R-69-re aztmondta,hogy az igenn...
Igazából nem érveltem a BMW motorok mellet,csak mélyen hallgattam,mert olyan motoros szaktudása volt a srácnak,hogy úgyis belebuktam volna.
Igazából az érdekelne,hogy mi szösz az,ami annyira különlegessé tesz az R 69-et?
A BMW-ben a sok láncot emlegette mint átkos dolgot...én úgyhallotam tőletek,hogy még panasz nem volt rájuk normál futásteljesítményeket figyelembe véve.
Karácsony van, jó kajával megtömve a hasam, kimegyek a garázsba megnézem a Vasam! Csorgatom a nyálam, elmennék egy körre, bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre. Kurvára várom már a nyarat, kínomban zabálok még egy kis halat. És ezt így addig-addig csinálom, míg az egészet sugárba kihányom. Azt mondom én neked motoros barátom, motorozás nélkül szart sem ér a Karácsony! Boldog Karácsonyt!
A huzat a motorozas resze. Tessek motorozni, es ne a plexivel vacakolni. ;-))))
Szerintem meg a laminar lip a legjobb megoldas, de ki kell probalni ezt is. Vagy a csodalatos katalogusban (Wunderlich), vagy a Touratech-ben van ilyen ize. Egy ismerosom hasznal ilyet, 185 cm magas, ADV-je van, gyari plexivel es elegedett az eredmennyel.
Korte
(ma' megin' ekezetek nelkul irtam, csak tudnam miert...)