Bocsi, hogy közbekotyogok, de Felnémet felett tudomásom szerint kőbánya van, ott szén nemigen terem, a Visontára döcögő szenet inkább mintha Bükkábrányból hoznák, általában valamilyen lepukkadt Szilivel a vonast élén- végig drót alatt.
Igen, ez a tehervonat a visontai erőműbe megy. Eger fölött valahol (talán Felnémet után) megrakják lignittel a kocsikat, és majd ez a remot Dácsia viszi Füzesabonyba, ahol egy Szilivel megy az erőműbe. Mávnak állandó bevételi forrás. Korábban Szergej végezte a munkát, de rá máshol is szükség van, és mivel azon a környéken sok a remot Dácsia, ezért beállították a szerelvény elé. Egyszerre asszem 8 kocsit tud lehozni, napi 3 fuvar, Füzesabonynál összerakják a 24 kocsit egy szerelvénnyé, majd megy Visontára.
Egyébként a miskolci fűtőháznál annyi a remot Dácsia, hogy azt tervezik, hogy azon a környéken tisztán remot Dácsiák lesznek a tolatók.
Bocs menj arra h Magyarország azon belül menj 2004 őszhöz ha az megvan menj arra h utazás az Ózdi.................... stb ! És ott ha oda is beléptél nézegesd meg majd ott lesz !
Szerintem is belehetne venni az M43-asokat is. Ez a két sorozat (M43, M47) a (szerintem) klasszikus állomási tartalék, illetve mellékvonali, könnyű tehermozdony. És össze is lehet őket hasonlítani ebben a topikban.
Szabad élnem egy javaslattal? Engedjük be a M43-at is! Most jártam a 6341-6342-es topicon (Usgyi, Desiro), és ott működik, pedig az eltérés sokkal nagyobb. Nos?