Én személy szerint tizenkét éve ragasztottam az első külsőmet a WM árúkihordómra, és el kell mondjam nem igazán kérdezősködtem, bár nem is nagyon volt kit. Az elmúlt évek alatt összesen négy darabot ragasztottam össze, tehát meglepően jól teljesített ha elmondhatom átlagosan két-három évet kibírt egy egy ilyen szükség köpeny. Három esetben nem is a ragasztás volt a végzete, szóval megbízható és tartós ez a maszek megoldás. Vannak olyan speciális méretek mint korábban esetemben is hogy kénytelen voltam a 2000-es évek elején ilyen megoldásokhoz folyamodni amikor még egy egy 28-as akkor még BARUM-külsőként ismert köpeny beszerzése is nehézkes volt. Azóta nagyot fordult a világ, újabb nevek is megjelentek néha egészen hangzatosak is, a paletta percről percre színesebb az ember csak úgy kapkodja a fejét a rohamosan bövülő választék láttán.
Aki esetleg komolyan is gondolja 26X 1 1/2 gumiperemes gumi:
ma már könnyen elérhető. Természetesen még mindig vannak kritikus méretek melyek váratnak magukra.
Szerencsére és talán a véletlen műve is hogy mára már sikerült beszereznem ezt a speciális méretet eredeti köpenyben, tehát én már nem bohóckodok tovább.
Apropó ez még azzal a kezdetleges technikával lett toldva, vagy netán sikerült vulkanizáltatni valakivel?
A felirat is magáért beszél. Volt képed, mármint az illesztéséről is?
Unbekannt kérdéskörben lenne érdemes megpróbálni a vázadat.
A karok biztos hogy nem Steyr-ek ezért valószínüleg a közepe sem az.
Ilyen motívum Styria kerékpárokon is szerepel, de ettől függetlenűl még bármi lehet, ezért ne csak a motívumra koncentrálj, mert a szétszedett közepe a leginkább mérvadó, és ez esetben ez az ami a legtöbbet elárulna a vázadról.
RM Sport villád van.Azt most nem tudom a képekről megmondani, hogy férfi vagy női, az a menetes cső hosszától függ. Ez nem kisműhelyes termék, de nem sok maradt meg belőle. Nekem van egy komplett nőim, ill. az egyik ffi Budapestemben is ilyen van. 26-ös kerék kell bele. MGYVK- n vannak képek nézd meg, vagy esetleg privátban én is tudok küldeni. Szép lelet!
A napokkal ezelőtti feltett 60 fogas kerékpár váz,és lánckerék,ügyében kérdeznék.
Hosszas keresgélés után némi segitséggel,talán sikerült a tipust belőni. Steyr nek nézem A netet bujva próbáltam a lánckerék mintáját levadászni,és 1 ugyan olyan mintát találtam,de a lánckerék nem olyan de az 1898-as gép.Az enyém biztos fiatalabb,de ami fiatalabb volt vagy a minta,nem eggyezett,vagy már felirtaozva volt a lánckerék. Tehát a kérdésem az lenne,hogy vázszám alapján hol lehetne belőni az évszámot,vagy Steyr-t hol kereshetnék még a neten 1900-20-ig. Köszönöm elöre is!
Ezt ember nem mondja meg...Kisműhelyes,azon belül igen ritka,hogy van villa sapkája!Szép,előre tolt,jó nagy tengelytávú bringáé lehetett...Kereket próbáltál bele,26"-28"-as?
Valami olyasmi lehetett, vagy morzsoló, de mikor én ráleltem, már elég felismerhetetlen és nagyon hiányos állapotban volt.
Most találtam róla képet, de így sem tudom, pontosan mi ez.
A jobb oldali része valami szelelőnek tűnik, az mondjuk darálóra, morzsolóra nemigen kell, lehet, hogy valami törpe cséplőgép? Mondjuk ahhoz elég munkás lenne.
ezt a gépet egy Kovács Géza úri embernek a lányától kaptam és az ő állítása szerint 1960' években vásárolták a franc tudja hol...
10 évet egybe használták utána meghalt a papa.
Átadták a csepelt a lányának ő meg leszarta... ő is összeházasodot egy Kocsis Mihály nevű emberkével aki eléggé pénz éhes volt és eladta az alkatrészeit és csak váz volt a 90' évekig utána eltellt az idő valahol 2005 fele egy "szellem" vissza hozta a kerekeit és a kormányt + az ülést.
És Eltelt az idő máig amikor jó magam megláttam az utcáról és beleszerettem . Összeraktam
Am: a szegecs távolság : 65mm és a kerekei 28- asak :)
Gondoltam rád pont ez ügyben. Az asszony mindig azt a *urva rudazatos féket használja a gépén, ha nagy néha ráül. Nem bírom beadni neki, hogy nem kéne. Lehet most a télen Én is megpróbálom leutánozni a találmányodat, feltéve ha megengeded.