Ez a topik a magyar villamosok képes topikja. Számos villamosos topik van, de itt a magyarországi villamosok képi megjelenítése kap hangsúlyt. Legyen az a villamos régi vagy új, jelenleg is üzemben levő vagy régebbi/nosztalgia (akár lóvasúti kocsi is), nappali vagy éjszaka készült fotón… olyan, amelyik tetszik, azért örökíted meg, vagy éppen különösnek ill. furcsának találtad, azért fényképezted le. Lényeg, hogy korábbi vagy jelenlegi magyarországi villamos legyen rajta :-)
Látrányi Királyleányka az egy édes fehérbor, a Conrads Bioborászat Terméke. De mondom 1,5 dl után már nem bírom inni. - - - A Lellei Vadmacskát is szívesen megkóstolnám (ZS)
Nah megnéztem HB oldalát kemény 2 db Csatolt tátrát fog kiadni Szépillona 1 db sima csatolt Tátrát ezen meglepődtem szvsz szóval 18/118-ra most inkább Kátrákkal lesz tele.
Fradiba meg: A villamos üzemi területen állt meg,kérjük maradjon a Csufiban mert a kiszállás balesetveszélyes,várakozzék türelemmel rövidesen a peron mellé érve kiszállhat
Forradalmi ötlet!!!Csufi műtyúkot kell rakni!! Tárcsa Mari pölö vagy hogyhivták. Trilala trilala pssz pak pak....Köszöntjük tisztelt utasainkat és jóutazást kivánunk a villamos..... /hatásszünet/ .....a Ferenc körút.... /hatászünet/... végállomásig közlekedik. Első megálló a Vágóhid utca.
OFF Akkor majd ha megérkezik a meghívó, küldök egy mailt és te megmondod a nevét és én az alapján megkeresem. Számíts arra, hogy ki kell oktatnod engem IWIW-ből. ON
A 41-es és a 47-es kb. 8-9 hónapig el lesz vágva a "külvilágtól", tehát csak a Kanizsai utcáig fog járni. Elvileg, mire a metróépítés befejeződik, meglesz a típuscsere is, ilyen alapon rögtön három "az utolsó" címkét ki lehet osztani:
- az utolsó 41-es UV a Batthyányi téren, dátum: 2006.08.18. - az aug. 20-i előkészületek miatt
- az utolsó 41-es UV a Lánchídnál, dátum: 2006.08.20. 17:30, utána rakpart lezárva
- az utolsó 47-es UV a Deák téren, dátum: 2006.08.20. kb. 17:30 - a Szabadság-híd ünnepi lezárása miatt
A 19-es a vágányzár alatt sűrűbben fog járni a kieső 41-es miatt, viszont csak iker-UV közlekedik majd, ennek okán:
- az utolsó pótos 19-es UV, dátum: 2006.08.20. 17:30 körül. Utána lezárják a rakpartot, tüzijáték, tömegek, csak másnap reggel megy arra villamos.
- az utolsó pótos 19-es UV a Batthyány téren, dátum: 2006.08.18. - másnaptól a Red Bull repülőnap és 20-i előkészületek miatt Lánchídig közlekedünk
azok, itt már sosem lesz hurokvágány:-( egyébként nem értem, hogy miért építettek ilyen mély árkot a Combinóknak, miközben a Batyin az UV-k a felszínen fognak vissza. Lehet, hogy a hernyóknak rosszabb a fékrendszerük? :-)
Estefele ráérek ha ugy jó 6-7 fele mert megyek a bnőmhöz és már egy hete megigértem neki meg már szeretnék vele lenni:-) De este lejöhettek Ráckevére Hévvel és akkor közbe megtudjuk beszélni hazafele a dolgokat:-)
Nagyon jó a téma mindegyiknél, de remélem nemn haragszol, ha azt javasolnám, hogy a záridőt növeld!! Akkor lesz igazán jó a kép. Mindjárt keresek egyet példának...
18-as csoportositásokat sikerült kikövetkeztetnünk. tehát nagyából. Nagyrész am Budafokon van Tátra az megy át Kelenföldre és kb 6-8 db Tátra lesz csatolva. Szerintem innen-onann hoznak még tátrát. Ez attól füg hogy Szépillona fog e kiadni Kátrát a 9 hónap alatt 18/118 (szvsz nem!).
Tudod sok ismerős... Amugy lehet hogy az is lesz,de ez nem száz erre kicsi az esély de megprobálok ezzel tenni valamit mert jólenne méghozzá a villanyos üi-hez
Hát no comment... Egyébként a biztonsági őrök mit csinálhattak ez idő alatt csak nem tv-ztek vagy aludtak... áhhh nem is akarom elhinni ezt az egészet ami ebben az országban folyik
Egyébként a pótláshoz még annyi hogy a 118-ast miért kezdik el járatni?! Minden 2. 18 Budagyöngyére közlekedne az sokkal észerűbb lenne. Jah Combino topikot nézzétek meg van benne egy cúnya képecske...
Egy Off(szerű) képpel újra jelentkezem. Voltam most a Balatonon egy pár napot, de a BKV-tól így se szabadulhattam, az üdülönktől egy köpésre ugyanis ez volt :)
amit a veke ír, az ideális állapotra vonatkozik. nem hiszem, hogy öt év múlva lesz pénz a csuklósok lecserélésére, mert az a combinónál is jóval nagyobb beruházás lenne.