Na, most elbizonytalanodtam.
A gépjármű kereső szerint is 260-as.
Viszont kinézetre abszolút 256-os:
-ugyanúgy néz ki, mint a Volánbusz ráncajtós 256-osai
-ládatér ajtók mint a 256-oson
-oldalablak osztás mint a 256-oson
A 2. ajtó mögött nem látok hűtörácsot, tehát mintha nem farmotoros lenne.
Szóval az említett Ikarus:
Ez szerintem egy 256-os, mondjuk érdekes, hogy ilyen ajtókkal megy. Az elején látható 260-as jelzés, nyilván véletlen, vagy tévedek? Szerintem ez a busz a Volánbuszé lehetett, erre a busz baloldalán a második ablak feletti csíkból következtetek, olyan mint a papagály fényezésű buszoknál.
traficc :
NEM.
Ez nem 256-os, hanem echte - gyári - 260-as.
Nem lengő ajtaja van hanem ráncajtaja.
Még akkor ha csak kétszátnyú.
Leánykorában ez a kocsi egyike volt a 10 reptéri busznak.
Majd sárgává vedlett, és mostani életében a vállalkozó épithetett bele 256-os üléseket.
Ez a kétajtóssá alakított 263-as jószág még a VT Transmanné? És tudja valamelyiktek, mi vala néki a régi rendszáma?
Sajna csak egy ilyen képet sikeredett készítenem róla.
Előre is köszönöm a választ, pacsi: HB
Ez szerintem egy 256-os, mondjuk érdekes, hogy ilyen ajtókkal megy. Az elején látható 260-as jelzés, nyilván véletlen, vagy tévedek? Szerintem ez a busz a Volánbuszé lehetett, erre a busz baloldalán a második ablak feletti csíkból következtetek, olyan mint a papagály fényezésű buszoknál.
Akkor mondjuk kell egy picit gyalogolni az M3-tól.
Akkor viszont lehet, hogy a legegyszerűbb eljutás az, hogy elmentek 7,7a,78,7gy,173gy-vel a Ferenciek teréig, ott átgyalogoltok a Március 15. térre, onnan 2-es villamos a Zsil utcáig.
Közlekedés: viszonylag jó, nem tudom, hogy az utca melyik végén van, de ha a túl végén van sincs valszeg túl messze az M3 Ferenc körúti és a 4-es 6-os villamosok Üllői úti megállójától. Eme aluljáró állapotát és közbiztonságát viszont inkább hagyjuk.
A hely abszolút belváros, Iparművészeti Múzeum és a Dunapart környéke.
15-ös busz is arra van + 2-es villamos, úgyhogy várost nézni lehet bőven.
"Van e közelében valami jó kis busz végállomás vagy valami? "
Legközelebb a Boráros tér van. Népliget sincs messze metróval.
Keleti Pu.: 4-6 v-vel 3 megálló + 2 megálló 7, 7a, 78-cal vagy 1 megálló 7gy, 173gy, M2pótlóval.
Egyébként nem rossz környék, de nem is túl jó. Azért nem árt kapaszkodni az értékekbe és figyelni. Vannak kisebbségiek arrafelé. (de jelentősebb számú kóbor apáca is)
Korábban említettem, hogy Bp és környékét szeretnénk megtekinteni nyáron a családdal és szállás hely van ebben az utcában.
Közlekedési szempontból milyen hely?
ellehet valahová jutni?
Belváros, külváros?
Van e közelében valami jó kis busz végállomás vagy valami?
Merre van a Keleti Pu.-tól?
Noszóval, ma láttam Őkelmét, és ezáltal jól le is fotóztam. Végre ugyanis egy olyan alkalommal sikerült összefutnom Vele, amikor se kocsival nem voltam, se nem volt rossz idő, és volt nálam gép is.
:o)
Egyik 75-79-es trolin elől megszólal a nénike: Jézusom, mi ez a tömeg és miért megyünkk erre? Válasz: koncert van Nénike: Már megint koncert? Tegnap volt a Sting.
A buszok állapotánál arra gondoltam, hogy nem mindegy, hogy egy BKV-s motorikusan kigyilkolt, átlagban 50-el is alig menni tudó (menetridőt tartani normálisan nem tudod, csak ügyeskedsz az ajtókkal, meg pofátlankodsz az autósokkal, hogy beengedjenek, mert ugye a menetidőt is tartani kéne), vagy egy felújított (pl. egri) 260-ason (ezzel méeg kénylemesen ott vagyok, mert ha odalépek akkor megy..)vezetek napi X órát...
Na meg akkor vessük össze pl. az egri és a BKV-s üzembentartási viszonyokat, a "szereldék" minőségét... Mer uyge az se mindegy hogy a kocsi kibírja szemlétől szemléig, néha csak apró hibái vannak, vagy pl. mindennap beszarik a váltó és nem képesek megcsinálni mert olyan a szerelő gárda hozzállása, munkafegyelme... És amíg a sajátod áll, addig lehet hogy egy a sajátnál rosszabb fregolival kell menned....
Nem sok tapasztalatom van a pesti buszokkal szemben inkább két-három éves tapasztalataim vannak, de akkori 280-asok voltak olyanok mint itt Egerben a legrosszabb két fregoli...
A lényeg az hogy a buszok kapcsán ez szerintem nyilvánvaló különbség...
Tudom hogy vannak a BKV-nál is szép, meg új meg felújított buszok...
Amúgy nekem tök mindegy milyen csak IKARUS legyen és ne MAN (jó nem feltétlen IKARUS, mer van még sok jó buz, de ne MAN)...
Ház azé a BKV-hoz nem akarok menni buszt vezetni (de a fene tudja), akkor már inkább helyben maradok.
A BKV valahogy a buszok állapota miatt nem vonz annyira... Bár, Pesten van sok szép IKARUS...
Persze. Készült róla egy közelebbi fotó is. Ezzel a busszal mentünk Nyírbátorból Balkányba, majd onnan egy Hajdú Volános csuklós trágya mannal Téglásra...
Hogy lehet bejutni egy BKV garázsba (telephelyre)? Körülnézési és autóbusz fotózási okokból kérdezném.
Jól emléxem, hogy valakinek egy fax-ot kell küldeni (vagy mifene)?
Igen, pontosan úgyan így nézett ki tegnap is (a rendszám még mindig fehér :))
Egyébként amelyik Ikaruson vastagabb az oszlop egy ablak körül (mint ennél a 3. ablaknál), akkor az minden esetben arra utal, hogy ott valaha ajtó volt?
Én pedig egy fehér 2-0-2 ajtóelrendezésű (bolygóajtós) Ik 260-at láttam Debrecenben valami AKD-549 rendszámmal (a számokban nem vagyok biztos). Ez miskolci volt?
A NABI megrendelést kapott a floridai Broward County-tól
A NABI Rt. (BÉT:NABI) bejelenti, hogy 25 darab autóbusz szállítására kapott megrendelést.
A floridai Broward County tömegközlekedési vállalata 25 darab 40 láb hosszúságú, alacsony padlószintű, acél karosszériás diesel autóbuszra vonatkozó megrendelést adott a NABI-nak. Az autóbuszok 2005. májusáig kerülnek leszállításra. A szerződés értéke 7,8 millió dollár, amely összeg nem tartalmazza a 3x25 darab opcionálisan megrendelhető autóbuszt.
A NABI Csoport máig összesen több mint 500 autóbuszt szállított Floridába. A NABI 20.9%-os piaci részesedést ért el az USA hosszúélettartamú városi autóbusz piacán 2003-ban.
Azt szeretném megkérdezni, hogy tud-e valaki a FIS-540-es névre hallgató kocsi (Ikarus 260) előéletéről? Szerdán láttam elsuhanni Miskolc-Tapolcán, egy raklap kiscsávót szállított. Ahogy elnéztem nem mai darab...
A szabolcs volánnak egyetlen 300 asa volt.Egy 386 os BPG-871 rendszámmal.Vagy három éve eladták,azt hallottam,hogy a fékekkel volt baj,nem tudták rendesen megcsinálni.
Mint olvashatjátok tupolev oldaláról,most magánkézben van.(Most biztos jó a fék... na ha persze tényleg azért adták el)
A 385 ös tárgyalóbusszal ami szintén ezen az oldalon található most hol van?Magyarországon? Meg kéne vennetek,szépen felújítani,ez lehetne a fan club hivatalos busza.Lehetne vele járni az országot,és tárgyalni :) Nagyon sokat kéne rákölteni(mégha olcsón meg lehetne venni),igaz?Ebbe nincs tachográf?És Autómata váltós? Kár lenne érte,jó lenne ha valaki felújítaná,és ismét forgalomba állítaná.
Tegnap járt nálunk az szdsz tárgyaló 386? osa.Renault alvvázas(a hátulja szerint. Úgy tudtam,hogy csak 396 os volt rönó alvázon.) Nem lehet hogy ez 396 os?Habár nem,mert hátul van az ajtaja.Nincs róla képetek?Sajnos nem tudtam lefényképezni,se felmenni rá.A tévéből láttam a belsejét,olyasmi mint az előbbi SL busznak lehetett.
Haza felé ment a színházból (azt nem tudom honnan, vagy Egerből vagy BP-ről) és akkor történt az eset.
Most nem tudom mi van vele, nem nagyon érdekel, de ha kell megkérdezem.
tavaly volt RTL Kulb - Westel Road Show és elöttek Egerbe is. A Dobó téren volt. Azzal szembe van a HBH söröző és étterem. Este 9 fele, Palotás Petrát egy magyas nagy darab férfi meg a Prokrivtság Móni kisérgette ki az ajtón, alig tudott megállni a lábán.
Namár most én eszt nem láttam, osztálytársnőm (mivel az is volt1 hónapig..) de délután 4 körül a kis rokonunknak kértem tőle autogrammot és bűzlött a piától, meg úgy ránézésre volt benne...
amúgy valamelyik nap délután a játék vezetése közben is nagyon be volt... meg úgy ha ő van akkor 10-ből egyszer biztos be van csípve
(azt a rohadt játékot is azért nézem mert ha haza megyek csak az van a TV-ben....)
Mondom én, hogy semmit sem képes tisztességesen megcsinálni...
Más:
Keresek a netes buszmenetrendben.
Beírom:
Salgótarján-Palotás
Erre azt írja nekem, hogy Palotás kezdetűből több van, és nem keres meg nekem semmit. Kíírja a megállólistát, de ez nem jelent nekem semmit, én nem tudok mit kezdeni vele, mivel nem ismerem. Innen hogyan tovább? Hogy kell kikeresnem a palotási járatot???
MAN képeket azért ne nézz, akkora bűnt nem követtél el :-)
Megelégszem azzal, hogy megnézed a honlapomon az összes képet, nagy méretben és megszámolod, hány busznak van a dísztárcsa a kerekén és hánynak nincs. :-))
Na, Kavics barátom is Tupolevnek adott igazat, így én szépen csöndben befogom az arcom, és sűrű elnézéstkérés közepette megnézem Tupi képeit mégegyszer.
Sőt 20 percig MAN képeket fogok nézni. Legfeljebb rosszul leszek :o)
Bazeg, ez nem semmi...
Ilyet megérünk, hogy egy volán vegyen használt Ikarust magánszemélytől, s nem fordítva...
(Mindamellett mégis sokkal jobb, mint a török veszedelem...)
:o)))
Megint ki megy a börtönbe? Hát perszehogy a vezér...
Hülye Wartburgos megáll a szélső sávban az út közepén. Ha lehúzódott volna, biztos nem trafálja telibe a 266-os. Egy teherautó ment a busz előtt, ami kikerülte a wartyogót, és a busz előtt hipp-hopp ottlett az autó. Aztán már a szalagkorlátban...
és fotóztál?
én aznap ott voltam az aut.állon, egész délelőtt és délután három után 4-ig
egyedi dolog lehetett.
utaztam a 449-el a felújítás előtt egy héttel, akkor sem volt rossz, láttma háromszor miközben felújították. és elsőként utaztam vele Bp-re felújítás után és én ma láttam, semmi kínja nem volt (bár én a két buszt orrba-szájba mindig keverem, de ez most biztos és a 450-nek sincs semmi ilyen kínja...
Milyen motor van bennük?
Egyébként a CCR-449-et láttam hétfőn Egerben, olyan hangja volt, és olyan füstöt eregetett, hogy egy Berkhofot lazán vert volna. (Lehet, hogy ez csak valami akkori egyedi dolog volt, mindenesetre nem volt szép.)
Úgy van, ahogy írod. Selejtezésének fő oka pedig az volt, hogy a D10-es motor nem szuperált benne túl tökéletesen, de egyéb kisebb problémák is voltak a megbízhatóságával (utolsó éveiben többet állt, mint amennyit ment).
Hello
m2-ön a hiradóban olyan 20.15 körül lesz egy buszbaleset.
A volánok miért selejtezik le a 396-osokat? aztán meg sir a szájuk ha nem tudnak buszt különjáratba adni ,nem hiszem hogy egy m.a.n. jobb lenne mint egy 8-9 éves IKARUS 396-os.
Bocs ez az én véleményem.
Az ülésekbe nem ültem bele,mert már csak egy hátrafelé néző hely volt, és akkor már inkább elöl figyeltem. A motorerő a Kiskörútra elég volt, az átlagos forgalomban nem maradt le a többi járműtől.
2-3 évvel ezelőtt amikor Pesten voltunk, rábeszéltem apumat menjünk ki Mátyásföldre. Korábban sokat járt arra, Pesten tanult, dolgozott és lakott egy idejig. Utoljára 82-ben látta a gyárat (és akkor bent is volt) és kívácsi volt hogy néz ki.
Amikor ott voltunk, jött az ötlet, hogy be kéne menni. A portás kapcsolt valakit telefonon, majd az azt mondta: a főnök azt mondta csak úgy gyárlátogatásra nincs lehetőség, hívjuk fel ezt meg ezt és megadta a központi számot. Majd azzal beszéljünk meg egy időpontot és körbe vezet. Tavaly nyáron ez az illetékes telefonon kersztül elhajtott....
Sziasztok, új vagyok és az lenne a kérdésem, hogy akkor most az Albánál várható-e EAG érkezés vagy sem?
Amugy konkrétabban most mit művel az Irisbus az EAG-gal, volt róla szó, hogy szakosodni fog midi buszok gyártására, ami elég kár lenne, hisz a többi általa gyártott típus egyszerűen csodálatos...
95-ösök idén érkeznek valamelyik társasághoz?
Akkor engem félrevezettek, mert hétfőn ott voltam és megkérdeztem a portást, hogy van-e gyárlátogatás és azt mondta, hogy itt már semmi nincsen minden magánkézben van. Akkor most van gyárlátogatás, vagy nincs,:)
Miért selejtezték az a 396-ost? Azok még nem olyan régi buszok, vagy rosszul tudom? Esetleg összetört? Az az igazság hogy az nagyon rossz kocsi volt sokfelől sok negatív tapasztalatot hallottam róla, állandóan volt vele valami probléma. Állítólag egy messzi külföldi útján annyira megfeneklett hogy szinte egy komplett motort kellett utánavinni...
Ez most micsoda? Ilyet tenyleg gyartott az Ikarus (a hianyzo lancszem az evolucioban), vagy az NDK-lakok elelmessegerol van szo? Atmenet a faros es az 556-os kozott?!?
Üzembe állították őket már "régóta"... :) úgyhogy megvan az 5db, ezen kívül jön még 1, ha jól tudom...
Annyi eltérés van, hogy az IZL-023 valamint a 024 és a 025 kb csak egy hónapig jártak ezekkel a rendszámokkal, utánna másikat kaptak...
IZL-023 -> FJU-396 (Szekszárd)
IZL-024 -> FJU-397 (Szekszárd)
IZL-025 -> FJU-398 (Paks)
A Gemenc Volánnak 'elment' már a 2-n kívül (IOA-582 és az IUN-050) még 3 db (IZL-023 - 025 rendszámúak). Az már más kérdés, hogy üzembe állították-e őket. Így elvileg a Gemenc Volánnál 5 db E94F-nek kellene lenni.
"A 34 db-on osztozik 5 vagy 6 Volán, ebben benne van a Hajdú. A 7 darabon 6+1 arányban osztozik két cég (szintén nem vagyok biztos benne, hogy melyik kettő), ebben nincs Hajdú."
A 34 db-on osztozik az Agria, Alba, Borsod, Hajdú, Zala.
A 7 db-on osztozik Kunság:Gemenc 6:1. (Ez az "Aktuális E94F által megnyert tenderek" blokk 3 sorában szerepeltettem is.)
Ez azt is jelenti, hogy a 22944 hozzászólásomból egyszerűen az alábbi sor törölendő, és a többi eddigi ismereteim szerint helyes, de ha nem javítsatok ki:
"7 db (Agria, Alba, Borsod, Hajdú, Zala)".
Én úgy tudom, hogy össz. 6 cégről van szó, de most lusta vagyok visszakereseni.
Egyáltalán nem biztos, hogy az 5 cég mindegyike kap mindkét fajtából, tehát pl. nem hallottam róla, hogy a Hajdú kapna E94F-et.
A 34 db-on osztozik 5 vagy 6 Volán, ebben benne van a Hajdú. A 7 darabon 6+1 arányban osztozik két cég (szintén nem vagyok biztos benne, hogy melyik kettő), ebben nincs Hajdú. Úgyhogy amit beírtál, az nagyon félrevezető.
Úgy tudom igen.
Ez az 5 cég együtt kiírt egy tendert két kategóriában, elővárosi szóló normál hosszúságú (34 db), ezt nyerte meg az Alfabusz (Regio); a másik kategória elővárosi szóló hosszú (7db), ezt az EAG (E94F). Mármost úgy emlékszem traffic írta be, hogy az alfabuszos tender miatt megbüntették a VE-t 13(?) millió forintra.
Egyáltalán nem biztos, hogy az 5 cég mindegyike kap mindkét fajtából, tehát pl. nem hallottam róla, hogy a Hajdú kapna E94F-et.
Megpróbáltam összegyűjteni a hazai már leszállított és a megrendelt E94F-eket, és azokat a még függőben lévő tendereket, ahol az EAG-nak van esélye ezzel a típussal (is). Ha külön nem írom oda, akkor 13,5 m-es buszról van szó. Ha van benne hiba, légyszi javítsatok ki. Köszi!
Már leszállított:
Alba Volán, 1 db
Gemenc Volán, 2 db*
Volánbusz, 1 db (12 m-es, alacsonypadlós)
Vértes Volán, 2 db*
Tisza Volán, 2 db (az egyik 12 m-es)
Zala Volán, 19 db (6 db 13 méteres, ebből 2 db alacsonypadlós)
Aktuális E94F által megnyert tenderek (még nem, vagy csak részben szállított):
7 db (Agria, Alba, Borsod, Hajdú, Zala)
6-7 db (Vértes)
7 db (Gemenc-1, Kunság-6)
**5 db (Bács, Borsod, Kunság, Somló, Vértes; 1-1 db)
Függőben lévő elővárosi tenderek (nyertes még nem ismert - akár lehet az EAG is):
8-12 db elővárosi szóló (Szabolcs)
1-5 db elővárosi szóló 12,5-13 m (Gemenc)
1 db helyi szóló, 1-2 db elővárosi csuklós, 19-22 db elővárosi szóló, 3-4 db távolsági (Bács, Jászkun, Kunság, Mátra, Nógrád, Vasi)
1-2 db helyi szóló, 2-4 db elővárosi szóló, 1-2 db elővárosi csuklós, 2-3 db helyközi szóló (Körös)
(*)- a Gemenc és Vértes esetében a 2-2-ben nem tudom, hogy benne van-e a (**) tender eredménye, tkp. a kérdés, hogy ezzel együtt hány van/lesz nekik.
Tenyleg el felejtettem azokat, vannak pirosak is.
Van meg Agora Line (fekvo motoros Agora) 21en Gare St Lazare, Renault Citybus (Heuliez GX317es, akkor csak Renault buszokat vettek es igy a Renault szerelte ossze) a 20ason, az is Gare St Lazare-nal.
Villamosok Parizson kivul vannak:
Citadis-ok a La Défencenal
TFS-ek meg az eszaki vonalon.
Ez egy Ikarus 435.19 , eleve az olaszoknak gyártották.
"Van valamilyen midibusz Montmartre-nal" A múltkor én is találkoztam vele "odafönt", de a típusát nem tudtam megállapítani, amikor elment mellettem.
+ traficc-nak: van pár, emeletes (sárga) városnéző Neoplan is Párizsban...
Szerintem ne hadgyt ki a Gare de l'Est, Gare du Nord, Gare St Lazare-t (Vonat, busz, Metro), itt mar lattal nagyon sok dolgokat, ha meg esetleg le tudsz menni a Scaniahoz.
A 73as (Renault R312) busz meg a Champs Elysée-n megy fel!
Vegyel egy Mobilis (Napi jegy): 1525.
Hat Ennyit tudtam igy hirtelen.
Szia,
Sajnos nem tudok veled lenni (football biro vagyok es lesz egy meccsem :( ).
Nem vagyok nagyon Parizs szakerto, de javasolhatom :
-Man Nl223 28ason Gare St lazare - Porte d'Orlénas.
-Citaro 350esen Gare de l'Est - Roissy repter.
-Csuklos Scania Omnicity Orlybuson Denfert-Rochereau - Orly repter.
-Gaz uzemu Heuliez GX317 30ason Gare de l'est - Trocadero.
-Gaz uzemo Agora 24 Gare St Lazare - Maison Alfort.
-Az ujab Agorak a 31en vannak (klimasak) Gare de l'est - Charles de Gaulle Etoile.
-Van valamilyen midibusz Montmartre-nal
-Ne hagyd ki a 14es metrot, az automatikusat, leg elol szalj fel lehet az utat nezni ,Gare St lazare-nal.
-A vonatoknal : Gare du Nordnal van a legjobb kinalat: TGV, Eurostar, Thalys, "Intercityk", az emeletesek, Emeletes TGV a Gare de Lyonba.
Holnap kb. 11,00-től 18,0-ig Parizsban leszek.
Kb. 11,30-or leszek az Av. FOCH 5-nél, a magyar nagykövet rezidenciájánál.
telefonom : 00 32 495 64 54 26
Találkozhatunk ?
Ha épp nem érsz rá, van tipped, hogy mit nézzek meg közlekedésügyileg ennyi idő alatt ?
üdvözlettel
traficc
ON
elnézést a többiektől, de háromszor megirtam neki ezt privátban is de mindig viszajött a MaleirDemon-
Egyik autós topicban volt róla szó, hogy azért igyekeznek mindenféle témát kitalálni, mert a stílusukkal kihúzták a gyufát az autós cégeknél, ezért már nem, vagy csak alig-alig kapnak új autót tesztelésre. Ez meg is látszik a műsoron, régebbi autókkal tesztelnek (főleg a rendszámokon látszik), illetve egyéb dolgokat találnak ki.
Amúgy jó, hogy vannak egyéb dolgok is, de azért nekem hiányoznak az új autó tesztek :-) .
A műsorvezetés tényleg egyre rosszabb...
A mai totalcarban volt egy riport egy "traktor" kiállításról. A háttérben egy gyönyörű Faros, a csodálatos piros 311-es, de egy mondatra sem méltatták őket ... Bezzeg Dömsödi G gumicsizmája kapott műsoridőt... :(((
Tehat kaptam infokat a buszrol.
Ezt 1998ban vettek, Mila - Desio vonalan kozlekedik.
Azt mondta a fiu hogy estleg ez ex-Pozsonyi kocsi ??? Lehet ilyen ???
Majd kuld meg kepeket es infokat.
Elvileg még láthtasz (augusztusra várható az újak érkezése), hacsak nem dölglik meg megint. Múltkor újra elő kellett venni, mert nem volt hadrafogható kocsi :-(
Egerszegen is csak az egyik megy.
Igen, az lesz. 4 darab helyi kocsi érkezése várható. Ez az, amiről a napokban nem akartam konkrétan írni. Sajnos mégis igaz :-( A link amúgy nem működik.
Ugyanaz a tender.
Ide valóban csak a Kapos van írva, mint ajánlatkérő, de nézd meg, hogy itt az vagyon írva, hogy az eredeti pályázat közzétételének napja március 17. A március 17-i közbeszerzési értesítőben (itt) is "Kapos Volán Autóbusz-Közlekedési Rt. felhívása" szerepel, de itt az ajánlatkérőknél megemlítik a másik két céget is.
Na akkor a tegnap már beharangozott közbeszerzés:
Kapos Volán Autóbusz-közlekedési Rt. tájékoztatója az eljárás eredményéről (4596/2004)
A beszerzés tárgya: az ajánlatkérési dokumentációban részletesen meghatározott műszaki követelményeknek megfelelő elővárosi-helyközi szóló autóbusz.
A beszerzés mennyisége: 16 db + 50%.
5. a) A nyertes ajánlattevő neve és címe: NABI Autóbusz ipari Rt., Budapest, Újszász u. 45. 8. 8. Az ajánlattevő(k) neve és címe:
- NABI Autóbuszipari Rt., Budapest, Újszász u. 45.,
- IKARUS Egyedi Autóbuszgyár Kft., 1165 Budapest, Margit u. 114.
NABI tájékoztató:
A Kapos, Gemenc, Pannon Volánok közös tenderét a NABI nyerte meg
2004. május 26.
A Kapos, Gemenc, Pannon Volánok közös tenderét a NABI nyerte meg
A NABI Autóbuszipari Rt. (BÉT: NABI) bejelenti, hogy 16 darab 700 SE autóbusz értékesítésére kötött szerződést.
A Kapos, Gemenc, Pannon Volán társaságok közösen kiírt közbeszerzési tenderén a NABI ajánlata a 700SE típussal a legjobbnak bizonyult. Az 594 millió forint összértékű megrendelés teljesítésére 2004. október 30-ig kerül sor.
A NABI korábbi szerződéseinek megfelelően 2004. április 29-ig leszállította a Kapos és a Gemenc Volán társaságok részére értékesített egy-egy autóbuszt. A NABI 700SE típusból további 2 darabot szállít a Volánbusznak 2004. június 30-ig.
A NABI 700SE a magyarországi piac szereplői számára kifejlesztett elővárosi autóbusz, amely Scania alvázra épül.
2003-ban Magyarországon 209 autóbuszt értékesítettek, ebből a NABI 19 darabbal részesedett.
Sziasztok nézzétek a tv2-n a tényeket 18.30-kor:
"Gyerekek,fiatalok" kiszurták néhány busz kerekét Budapesten.
Ha valaki fel tudja venni és felrakni netre megkösznném.
Köszönöm
HELLO
Biziny bizony, GWW-888 volt, Nagybörzsönyben futottam vele össze, a fene, hogy mi csak 211-essel meg 256-osasal mentünk mindig osztálykirándulni :-((
Teli volt középiskolás csajjal :-)
Józan voltam :-) Tegnap agyilag igencsak lefárasztottak. Aztán este mentem le a konyhába, épp' az órámat vettem le a kezemről, ekkor nem figyeltem a lábam elé és pont a lépcső élére léptem. Aztán eltaknyoltam...
ÚÚÚÚ, mit csíptem el az MTV1-en. Dunaújvárosról volt szó a Főtér c. műsorban. Nagyon komoly képek voltak. Régi felvételek a városról: Vasmű úton pótos Ikarus..... Ja! És a műsorvezető az EZY-690-el /Ik. 66/ mászkált mindenhova :o)
10pont!
Róla van szó!
Vele utaztam Szeged - Békéscsaba - Debrecen - M3 - M0 -M7 - Vészprém - Tapolca útvonalon röpke 11h-t megállsákal megy mint egy állat!
A belseje teli van EAG jelekkel, de nekem nagyon bejött!
Ha valaki BOZ-021-el utazik, ne adjon kazettát a sofőrnek, mert beesik :o)
Mint említettem, Hugiék eme csodajárgánnyal romboltak le Paksra. A Lágymányosi Hídtól a PAKS tábláig tartott, mire lebontották a műszerfalat, kioperálták a kazit, és visszacsináltak mindent. Közbe a vezér tekerte a karikát :o)
Tied a pont Tupolev, tudod miért?
Mert a csabicsucsu képén a kád oldalán levő táblicskuk a felújításban résztvevők neveit tartalmazzák.Ilyen nincs a többin, ezért tehát a DZA 700.A csabicsucsu képe igen megtévesztő-ebből a szögből a fürdőkád egész a műszerfalig ér...
Akkor csak a kaposvári farosé lehet, mert: ott volt a DZA 700,(Deszk) meg a GWW-888,(Báta) meg a GEX-274 (Tatabánya) is, és egyiké se ilyen.Mondjuk a kaposvárié lehet is, lévén Ikarus kísérleti darab....
Egyetértek MALWIN-nal, inkább menj el minél hamarabb, mert később még nagyobb lehet a gond. (Bár nálam már volt olyan, hogy a kedves orvos nem vette észre a lábtörést a röntgenen, csak otthon anyukám...)