Csak szeretném megosztani egy tapasztalatom tankoltam Auchan kútnál többnél is egyik sem volt egy forma tankoltam Mol kúton tankoltam OMV kúton és AGIP kúton az AGIP és a OMV kiváloan vizsgázott még a Auchan jó volt viszont a Mol nem jött be.Szerintetek ha a Mol felvásárolta a Agip kutakat jó az nekünk?Lukoil még nem próbáltam valakinek van tapasztalata?
Kilométeróra továbbra sem jó.Rádiót lecsatlakoztattam,mentem egy kört,de semmi változás.A régi jeladót szétszedtem,a nyák és a mágnes ami forog gyakorlatilag áll az olajban,nem tudom ez mennyire árt vagy használ neki.A váltóból felmegy az olaj,mert még egy tömítést sem raktak bele.
Más.Próbálgattam a féket,először álló helyzetben csak úgy pumpálgattam és néztem hogy változik az alapjárat,nem is ez a érdekes,hanem az hogy 0,0-ról 0,2 ugrott a napi számláló! Itt jött a kérdés,az autóban van ABS? Mert kijelző lámpája az van,de nem világít.Próbafékezés kerék megcsúszik! Utána néztem Expression felszereltségnek a neten,hol azt írják van hol azt nincs,tehát nem tudtam eldönteni van vagy nincs,ha van akkor valószínű rossz. Ha van az hogyan lehet kideríteni,és akkor a kilométer jel is onnan jönne? Beszarás hogy ennyire elkomplikálták.
Kiszagolod a kipufogógázból, ha ELF olajjal mennek előtted! Ezen még most is sírok! :-)
Kezdem unni ezt a Mannol majmot amúgy! Megnézném én azért a szar, Mannolos HKCS-ját, és összehasonlítanám a végig ELF-et kapott, 10000km-ként vagy évente cserélt olajos HKCS-mmal! Szerintem nagyon meglepődne a Mannolos, Xados okoska! Remélem azért előbb-utóbb meglátja ő is a hajtókart! Csak úgy, hogy szét sem kellett szednie a motort, mert kinézett a blokk oldalán! :-)
Aztán majd jön ide sírni, hogy most mi a teendő!?
Elmondom:
Használj ELF olajat, megbízható forrásból, és ne adalékold a szar Xadoddal!
Addig is, míg várod, hogy HKCS-t cseréljenek az ELF olajosok, cseréltess csapágyat a búrádban, mert valami nem jól működik! Zavart érzek az erőben! Egy hatalmas játszótér van a fejedben, úgy néz ki, odabent nem vagy egyedül...
Látod látod.Én komolyan kérdeztem,mert tényleg érdekelt mi a célod. De te sajnos egyre betegebb vagy. Tőlem azt csinálsz amúgy amit akarsz, csak sajnos te teszed tönkre ezt a fórumot.
Elkezdtél ide írogatni.Kérdeztél ezt azt.Majd elkezdted mondani a "tutit".Találtál kettő embert aki bólogatott neked.Mára csak egy maradt. Többen nem értettek veled egyet. Erre te kifordultál önmagadból.Bár lehet alapból ilyen vagy, és nem az itteni körülmények tettek ilyenné. Te vagy az aki menet közben kiszagolja a kipufogógázból, hogy elf olaj van az előtted haladó autójában.Te vagy olyan mint a reklámból az izmos faszi. Csak te azt ordítod: HAGYD AZ ELF-ET!! CSAK A MANNOL!!! Te kívánsz mindenkinek aki nem bólogat neked hajtókarcsapágy cserét. Te vagy rosszindulatú.
Azt nem értem mi a célod. Csinálsz magadból tíz külön felhasználót.Próbálsz elvegyülni mindenféle átlátszó semmitmondó írásokkal. Tegyük fel hogy sikerül.Lesz pár nick amiről már nem tudják hogy te vagy. Majd magadnak válaszolgatsz? Egyetértesz magaddal? Elmondhatod a többieknek hogy: látjátok szerintük is nekem van igazam. De a 22 emberből aki helyesel 21 saját magad leszel a 22. meg az egyetlen követőd. Amennyiben eljön ez az idő akkor elégedett leszel? Esetleg megnyugszol picit?
Fordítva ülsz a lovon.Te nem fogadod el más véleményét. Ami nem lenne gond csak ne akarnád tűzön vízen át érvényesíteni az igazadat.
Amúgy meg vegyél gyár hajtókarcsapágyat,ha elment 200 ezret akkor talán elmegy megint annyit.Lehet még többet is ha javítottak rajta esetleg valamit.
Á tényleg de jó hogy te tudod, segítesz vele, meg a sok altenegród-dal :D
Olyan okos vagy , el kellene, hogy gyere a szervizünkbe, biztos kenterbevágnád a közel 35 éve valódi szerelőt, meg azt is aki csak 20 éve szerel, a most végzett srácokat is. Bár ők csak naponta szerelnek megélhetésükért, ezt azt nem hobbysták :D
El rozsdálsz a végén, vigyázz ezzel a nagy tudással.
Èrtem.Már csak 1 kèrdèsem van a szètszedèssel kapcsolatban.Nehèz szètszedni?Kinlódás?Ugyanis a youtube-n találtám egy videót ès ott elèggè megszenvedett vele.
A múltkor én rám hitték hogy te vagyok álnéven hát nem nekem ismerős ajánlotta ezt a fórumot de már látom hogy pengének is igaza volt ez nem az a fórum ahol segítik egymást az emberek .Én úgy látom ha valakinek eltérő tapasztalata van és ezt meg próbálja itt megosztani ha alátudja támasztani az állítását az akkor sem állja meg a helyét a fórumon csak azért mert az nem a megszokott.Én nem értek sok mindenhez de hiszitek vagy sem van amikor nem az a jó amihez hozzá vagytok szokva .Remélem nem bántottam meg senkit .Én hiszek ab-roncsnak.
Ezt jól tudod nagya2 ! A motor mindig ugyan azon a helyen áll meg. A kétütemű is pl. Trabant, mert a fogas koszorú, ha megkopott ( mindig egy helyen) egyszerűen elfordítottuk. Ne higgyél diletánsoknak, még egyszer írom, jól tudod.
Papalac ! Ne írjál butaságokat, főleg akkor, ha nem vagy jártas a dologban. Az olajról annyit, hogy az a hamisított ELF lehet, hogy éppen MANNOL.
A csapágy kopása egy rendkívül bagatel dolgon múlik és itt kívánok kellemes HKCS cseréket. Jó találgatást kívánok !
A motor 4 csavarral van felfogatva a tartályhoz és a szivattyuházhoz. Ha a csavarokat kicsavarod le lehet venni a motort ami egy menesztön keresztül hajtja a szivattyu szerkezetet. Korábban volt szétszedett állapotban kép feltéve. Az talán jobban hozzásegit a megértéshez.
Köszönöm a válasz.Kiszerelve a szervó motort azt tapasztaltam hogy a motor részét csak a felső olaj tartály levétele után tudom megbontani. Azt hiszem ami a tartályban van/volt az lehet a hidraulika?! A motor pedig ha jól láttam vagy 6 helyen pont hegesztéssel rögzítve van. Gondolom szétszerelés ellen. Akkor ha én ezt megbontom akkor hogy fogom összerakni hogy az olaj ne foljon ki?
Ha a motor ugyanott áll meg, akkor valamelyik henger jóval nagyobb kompresszióval rendelkezik. Az ilyen nálam már hibás motort jelent.
Ha megnézed a rossz csapágyat, akkor látszik, hogy a közepénél kopott el, ami nálam "mannol olajat" jelent.
Valószínüleg gyenge minőségű olajat használnak vagy a főtengely tervezésénél kisebb olajozó nyilásokat terveztek, nem vették figyelembe a dízel kormosodását, ráadásul nem is egyforma méretű a két csapágyrész.
Ha a motor szorul,azt le lehet venni emlékeim szerint anélkül,hogy a hidraulikát megbontanád. Szét kell szedni, bele nézni. Az enyémből vagy 5 éve 3 evőkanálnyi trutyit szedtünk ki, le voltak tapadva a kefék a kosztól nekem. Egy itteni fórumtárstól kaptam annak idején két szett kefét,de még azóta sem kellett használnom. (Igazából már azt sem tudom hol lehetnek)
Köszönöm a segítséget. Valóban a 80A biztosíték volt a ludas első körben. Ki is cseréltem és láss csodát volt szervóm. Sajnos csak egy pár méterig mert elkezdett morogni és megint ki ment a bizti. Valószínű szorul.Ezzel mit lehet tenni? Vagy más a baja?
Hali! Tudnátok abban segíteni, hogy mi lehet a baj? A "Biztonsági öv becsatolására figyelmeztető" és a "SERV" lámpák néha menet közben egyszerre kigyulladnak majd elalszanak. A segítséget előre is köszönöm!