Köszönöm a választ. Időközben kiderítettem,hogy ennél a fojtószelepháznál nincs külön tisztítható vagy cserélhető alapjárati szelep.Amennyiben gáz van, sajnos a komplett fojtószelepet kell cserélni.
Az enyém 2005-ös, nem pereg a festés, nem pattogzik. Igaz, a fényezése még gyári. Előzőleg 106-om volt, 19 évesen adtam el, csak a jobb első sárvédőn hólyagzott fel a festék, igaz azt már itt fényezte egy mester...
Autóvásárlás előtt állok, 206-osok tetszenek. Típusbetegség a lakk lepergése? Mert néhány példányon megfigyeltem, olyanon is, amiben egész kevés a km, igaz, inkább a korai példányokon, az ezredforduló környékéről. A környéken parkoló 206-osok közül is van pár, amin pattogzik le a lakk. Mitől van ez, maga a festék minősége pocsék, vagy esetlegesen a tulaj hanyagsága is közrejátszik? Gondolok itt arra, hogy nem mosta le rendszeresen, stb.
Sziasztok. Nagyon szépen megköszönném,ha valaki megtudná mondani,hogy a képen látható fojtószelepházon hol van az alapjárati motor ill.rajta van e egyáltalán. Az autó egy 206+ 1.4 2009-es.
Hi. Folytatódik a facelift projekt.. Ugye az elso lámpák már benn vannak, a hátsó lámpák is anpolcon vannak.. Kérdés, hogy a hátsó lökhárító kompatibilis? És tudná valaki az akril (nem metál) sötétzöld 2003 előtti szín kódját? Nincs nálam az autó, nem tudom megnezni rajta.. Köszi
..nem értem mi értelme volt , van ennek ...de te tudod... ha a kettős relét kell cserélni mind anyagilag mint munkában sokkal kedvezőbb ..nem beszélve arról ha a relé hibás a BSI csere sem fogja megoldani a problémád...
A motortéri egység az BSM, az utastéri (biztosíték tábla) a BSI. Az utóbbit nem tudod "csak úgy" cserélni, ill. nem fog indulni, csak törlés és feltanítás után. A BSM simán cserélhető.
..lehet a kettős relé adta meg magát ..az kelti életre az üa. szivattyút ...próbáld meg direktben meghajtani ...ha akkor működik nagy valószínűséggel a relé a bűnös..
Sziasztok. Még mindig a 2009-es Peugeot 206 plus kerget az őrületbe. A lyukas fűtőradiátor szerencsésen ki lett cserélve,nem kellett a műszerfalat lebontani.A fűtés most már remekül működik,viszont a vízhőfok mutató 8 km megtétele után is nullán áll és kb.12 km.után kezd csak lassan emelkedni és áll be üzemi hőmérsékletre.Termosztát hiba lenne?
Adott egy 16 éves 206 benzines,kanyarban lefulladt azóta be sem indul.Motort tekeri,a Bsi vagy mi a fene a motor térben indítózáskor berreg.Esetleges hibát tud mondani valaki? A fordulat jelző 7 ezerre ugrott,a km óra 210 van nem hajlandó 0 lemenni akku saru eltávolítás ,gyújtás ráadás után sem . Köszönöm a választ ha valaki írná a hiba okát.Üdv
Nálam is jelentkezett a karamell a tágulási tartályban. Előtte-utána kép:
Az autó a legelejétől fogva a családban van napi használatban, szinte csak városban. 166.000 km van benne. Kíváncsi vagyok, hányan ellenőrzik még ma a kiegyenlítő tartályt :)
Akkor innen folytatnám, miután megnéztem a 206 plus-ra vonatkozó részt a Service Box-ban.
Tehát: Igazából a 206-ra írtak lényegében érvényesek a 206 Plusra is, ugyanaz a 6448.G4 cikkszámú javítószett (amely tartalmazza a csövet, O-gyűrűket, csavarokat) kell ide is. A javítás menete is hasonló, azzal a különbséggel, hogy -szemben a sima 206-al- itt a szerelési utasítás nem írja elő a műszerfal kiszerelését, a gázpedál kiszerelése után a radiátor kihúzható.
Egyébként Itt láthatod a radiátor csatlakozását, a két "O"gyűrű a "B" jelet viseli. A 6448.G4 cikkszámon kapható az A+B+C tétel, mint írtam, úgy 6000 Ft körül.
1.)A fűtőradiátor és a bejövő cső kötésénél (karimás kötés, három csavar fogja össze -bár gyárilag ez a három egy szokott lenni-) van két "O" gyűrű tömítésként ezek 10-15 éves korban elveszítik a rugalmasságukat és itt szokott leggyakrabban folyni. A tömítés külön nem kapható, a bevezető műanyag csővel, csavarokkal van szettben, úgy 6000 Ft körül kapható. A hűtőfolyadékot le kell engedni, a fűtőradiátort nem kell kiszerelni,csak kicsit ki kell húzni -ehhez a rögzítő kapcsait le kell törni- és a tömítés csere elég egyszerűen elvégezhető, a műszerfal marad a helyén. A javítás végén a radiátor a javító szettben levő két csavarral kerül rögzítésre.
(Az én autóm 15 éves, három hónapja végeztem ezt a javítást!)
2.)Ha a folyás a radiátor kilyukadása miatt van, a helyzet bonyolultabb, a gyári javítási utasítás (baloldali kormányosról beszélek) a műszerfal kiszerelését írja a radiátor cseréhez. Ilyet még nem csináltam, de a youtube-n láttam videót arról hogy kis farigcsálással megoldható a radiátor kiszerelése is a műszerfal kiszerelés nélkül. Itt a fórumon is írt erről valaki nemrégen.
Sziasztok. Az autó egy Peugeot 206 plus 2009-es 1.4 benzines.Hűtőfolyadék nem ott van ahol lennie kéne,hanem az utastérben.A fűtőradiátor vagy csövei adták meg magukat.Kérdésem: ilyen hiba megoldásához ki kell e szerelni az egész műszerfalat vagy létezik más megoldás is?