Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

immortal100 Creative Commons License 2021.02.11 0 0 33169

Köszönöm a választ. Időközben kiderítettem,hogy ennél a fojtószelepháznál nincs külön tisztítható vagy cserélhető alapjárati szelep.Amennyiben gáz van, sajnos a komplett fojtószelepet kell cserélni.

Előzmény: marcony (33168)
marcony Creative Commons License 2021.02.11 0 0 33168

Ez más mint az enyém.

Keresd úgy, hogy a motoron van egy 4-es csatlakozó, vagyis 4 vezetéken keresztül szabályoz.

Előzmény: immortal100 (33165)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.11 0 0 33167

Az enyém 2005-ös, nem pereg a festés, nem pattogzik. Igaz, a fényezése még gyári. Előzőleg 106-om volt, 19 évesen adtam el, csak a jobb első sárvédőn hólyagzott fel a festék, igaz azt már itt fényezte egy mester...

Előzmény: Jennon (33166)
Jennon Creative Commons License 2021.02.11 0 0 33166

Üdvözletem Mindenkinek!

 

Autóvásárlás előtt állok, 206-osok tetszenek. Típusbetegség a lakk lepergése? Mert néhány példányon megfigyeltem, olyanon is, amiben egész kevés a km, igaz, inkább a korai példányokon, az ezredforduló környékéről. A környéken parkoló 206-osok közül is van pár, amin pattogzik le a lakk. Mitől van ez, maga a festék minősége pocsék, vagy esetlegesen a tulaj hanyagsága is közrejátszik? Gondolok itt arra, hogy nem mosta le rendszeresen, stb. 

immortal100 Creative Commons License 2021.02.10 0 0 33165

Sziasztok. Nagyon szépen megköszönném,ha valaki megtudná mondani,hogy a képen látható fojtószelepházon hol van az alapjárati motor ill.rajta van e egyáltalán. Az autó egy 206+ 1.4 2009-es.

fireolto1 Creative Commons License 2021.02.09 0 0 33164

Közben kutakodtam.. Amazonas Grün P07G. elvileg...

fireolto1 Creative Commons License 2021.02.09 0 0 33163

33128 hozzaszólasomban van fotó  a színről..

fireolto1 Creative Commons License 2021.02.09 0 0 33162

Hi. Folytatódik  a facelift projekt.. Ugye az elso lámpák már benn vannak, a hátsó lámpák is anpolcon vannak.. Kérdés, hogy a hátsó lökhárító kompatibilis? És tudná valaki az akril (nem metál) sötétzöld 2003 előtti szín kódját? Nincs nálam  az autó, nem tudom megnezni rajta.. Köszi 

marcony Creative Commons License 2021.02.08 0 0 33161

Köszönöm válaszod.

 

Meglépem, ez egyszerű. :-))

Amúgy meg már rendeltem egy alapjárati motort, nem vészes kiadás.

 

Üdv.

M

Előzmény: hungarianprosztó (33160)
hungarianprosztó Creative Commons License 2021.02.08 0 0 33160

Tankolj 100-as benzint. Nekem elmulasztotta a problémát. 

Előzmény: marcony (33148)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.08 0 0 33159

Akkor most már tudod, hogy a mi okozta a hibát? 

Előzmény: leveste (33150)
soryton Creative Commons License 2021.02.07 0 0 33158

..nem értem mi értelme volt , van ennek ...de te tudod... ha a kettős relét kell cserélni mind anyagilag mint munkában sokkal kedvezőbb ..nem beszélve arról ha a relé hibás a BSI csere sem fogja megoldani a problémád... 

Előzmény: dominoo (33156)
FeZ_ Creative Commons License 2021.02.07 0 0 33157

A motortéri egység az BSM, az utastéri (biztosíték tábla) a BSI. Az utóbbit nem tudod "csak úgy" cserélni, ill. nem fog indulni, csak törlés és feltanítás után. A BSM simán cserélhető.

Előzmény: dominoo (33156)
dominoo Creative Commons License 2021.02.07 0 0 33156

köszönöm ,rendeltem egy komplett Bsi-t kicserélem és meglátjuk.

 

Előzmény: soryton (33155)
soryton Creative Commons License 2021.02.07 0 0 33155

..lehet a kettős relé adta meg magát ..az kelti életre az üa. szivattyút ...próbáld meg direktben meghajtani ...ha akkor működik nagy valószínűséggel a relé a bűnös.. 

Előzmény: dominoo (33149)
immortal100 Creative Commons License 2021.02.07 0 0 33154

Köszönöm a gyors választ!

Előzmény: Törölt nick (33153)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.07 0 0 33153

Lehet termosztát hiba is -mondjuk ezt elég egyszerű ellenőrizni-, de lehet légtelenítési hiba is!

Előzmény: immortal100 (33152)
immortal100 Creative Commons License 2021.02.07 0 0 33152

Sziasztok. Még mindig a 2009-es Peugeot 206 plus kerget az őrületbe. A lyukas fűtőradiátor szerencsésen ki lett cserélve,nem kellett a műszerfalat lebontani.A fűtés most már remekül működik,viszont a vízhőfok mutató 8 km megtétele után is nullán áll és kb.12 km.után kezd csak lassan emelkedni és áll be üzemi hőmérsékletre.Termosztát hiba lenne?

 

A hozzászólásokat előre is köszönöm.

Baratombonca Creative Commons License 2021.02.06 0 0 33151

14-es gyári dísztárcsákat keresek szép állapotban. Ha van valakinek, kérem, jelezze. Előre is köszönöm.

 

Bonca

leveste Creative Commons License 2021.02.05 0 0 33150

Sziasztok! 

Aliexpress-ről vettem egy ELM327 obd2 olvasót.

Kemény 1300 HUF.

Úgy tűnik hogy működik, a  lentebb leírt hőfok hibát ki lehetett vele olvasni.

 

Mobil app vagy XP-s gép kell hozzá. 

dominoo Creative Commons License 2021.02.05 0 0 33149

Tiszteletem!

Adott egy 16 éves 206 benzines,kanyarban lefulladt azóta be sem indul.Motort tekeri,a Bsi vagy mi a fene a motor térben indítózáskor berreg.Esetleges hibát tud mondani valaki? A fordulat jelző 7 ezerre ugrott,a km óra 210 van nem hajlandó 0 lemenni akku saru eltávolítás ,gyújtás ráadás után sem . Köszönöm  a választ ha valaki írná a hiba okát.Üdv

marcony Creative Commons License 2021.02.05 0 0 33148

Tisztelt Urak!

 

206 GTI 2,0

Hidegen nincs alapjárat, melegen megjön.

 

Mi lehet a bánata?

 

Válaszokat köszönve, üdv:

M

Baratombonca Creative Commons License 2021.02.05 0 1 33147

Nálam is jelentkezett a karamell a tágulási tartályban. Előtte-utána kép:

Az autó a legelejétől fogva a családban van napi használatban, szinte csak városban. 166.000 km van benne. Kíváncsi vagyok, hányan ellenőrzik még ma a kiegyenlítő tartályt :)

 

Bonca

immortal100 Creative Commons License 2021.02.04 0 0 33146

Köszönöm a felvilágosítást,nagy kő esett le a szívemről.

Előzmény: Törölt nick (33145)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.02 0 0 33145

Akkor innen folytatnám, miután megnéztem a 206 plus-ra vonatkozó részt a Service Box-ban.

Tehát: Igazából a 206-ra írtak lényegében érvényesek a 206 Plusra is, ugyanaz a 6448.G4 cikkszámú javítószett (amely tartalmazza a csövet, O-gyűrűket, csavarokat) kell ide is. A javítás menete is hasonló, azzal a különbséggel, hogy -szemben a sima 206-al- itt a szerelési utasítás nem írja elő a műszerfal kiszerelését, a gázpedál kiszerelése után a radiátor kihúzható.

 

Előzmény: immortal100 (33141)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.02 0 0 33144

Bocsánat, elkerülte a figyelmemet, hogy 206 Plus-t írtál. Az általam leírtak a sima 206-ra érvényesek!!!!

Előzmény: immortal100 (33141)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.01 0 0 33143

Egyébként Itt láthatod a radiátor csatlakozását, a két "O"gyűrű a "B" jelet viseli. A 6448.G4 cikkszámon kapható az A+B+C tétel, mint írtam, úgy 6000 Ft körül.

Előzmény: immortal100 (33141)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.01 0 0 33142

A hiba oka lehet:

1.)A fűtőradiátor és a bejövő cső kötésénél  (karimás kötés, három csavar fogja össze -bár gyárilag ez a három egy szokott lenni-) van két "O" gyűrű tömítésként  ezek 10-15 éves korban elveszítik a rugalmasságukat és itt szokott leggyakrabban folyni. A tömítés külön nem kapható, a bevezető műanyag csővel, csavarokkal van szettben, úgy 6000 Ft körül kapható. A hűtőfolyadékot le kell engedni, a fűtőradiátort nem kell kiszerelni,csak kicsit ki kell húzni -ehhez a rögzítő kapcsait le kell törni- és a tömítés csere  elég egyszerűen elvégezhető, a műszerfal marad a helyén. A javítás végén a radiátor a javító szettben levő két csavarral kerül rögzítésre.

(Az én autóm 15 éves, három hónapja végeztem ezt a javítást!)

 

2.)Ha a folyás a radiátor kilyukadása miatt van, a helyzet bonyolultabb, a gyári javítási utasítás  (baloldali kormányosról beszélek) a műszerfal kiszerelését írja a radiátor cseréhez. Ilyet még nem csináltam, de a youtube-n láttam videót arról hogy kis farigcsálással megoldható a radiátor kiszerelése is a műszerfal kiszerelés nélkül. Itt a fórumon is írt erről valaki nemrégen.

Előzmény: immortal100 (33141)
immortal100 Creative Commons License 2021.02.01 0 0 33141

Sziasztok. Az autó egy Peugeot 206 plus 2009-es 1.4 benzines.Hűtőfolyadék nem ott van ahol lennie kéne,hanem az utastérben.A fűtőradiátor vagy csövei adták meg magukat.Kérdésem: ilyen hiba megoldásához ki kell e szerelni az egész műszerfalat vagy létezik más megoldás is?

A hozzászólásokat előre is köszönöm.

fireolto1 Creative Commons License 2021.01.31 0 0 33140

Meglepődtem mennyivel jobb a fénye éjjel :)

Hamarosan bekerül a hátsó lámpa is ..

Előzmény: recés (33139)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!