Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

meatloaf1991 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 44318

Köszi!

 

A toronymerevítő mindegyikre ugyan olyan kell ugye? Nincs eltérés?

Előzmény: bgombas (44316)
csoki46 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 44317

Üdv!

Az mitől lehet urak, hogy gyorsításnál ráz az autó? Főleg 2-3 fokozatban csinálja minél jobban nyomom neki, fix tempónál minimális észrevehető csak.

Előzmény: bgombas (44316)
bgombas Creative Commons License 2016.05.23 0 0 44316

http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/skoda_felicia_toronymerevito

 

Kérdezd meg őt, szerintem pár éve tőle vettem én is.

Előzmény: meatloaf1991 (44315)
meatloaf1991 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 44315

Ez nem fog működni szerintem, de ha már megrendelted legalább megbizonyosodsz róla. Az OBD II, az az a diagnosztikai rendszer nem kiépíthető utólag. Vagyis de, csak az többe kerülne, mint az autó egy új ECU-val. 

 

Én vettem neten egy occó kínai KKL-VAG kábelt, feltettem Linux alatt egy XP-t virtuális gépbe és azon keresztül tört VDCS és VAG-COM szoftverekkel dolgoztam. Ezzel olvastam ki hibakódokat, állítottam be alapjáratot. Tökéletesen ment nekem, de én informatikus vagyok, szóval az egyik végéhez azért érts, mert különben kárt tehetsz az autódban.

 

MÁS:

Valaki nem tud occóért toronymerevítőt? Használt, bolti, bármi jól jönne. Előre is köszi!!

Előzmény: henzus (44311)
Joeey Creative Commons License 2016.05.23 0 0 44314

Sziasztok!

 

Kerestem a fórumon termosztát témában, viszont nem leltem válaszra. Cserélnem kell, mert 70-75 fok körül nyit az enyém, és ez alacsony. Amit néztem bele Bárdinál az egyik 80, másik 88 fokos lehet. Érdemesebb a magasabb kapcsolásút választani? Dicsérve volt a lengyel gyártmány (amit nem fogok megrendelni netről..), az hány °C-nál nyit?

svgyula Creative Commons License 2016.05.23 0 0 44313

Egy fénykép arról hol is található:David232

Itt egy kép a "szivargyújtó" beépítésről mert ugye az USB-vel minden helyettesíthető:-))

Előzmény: henzus (44311)
svgyula Creative Commons License 2016.05.23 0 0 44312

Szia! Minden feliben van ODB csatlakozó! Nem ez a kérdés hanem az, hogy I. vagy II.?

A csatlakozót a jobb oldalon a biztosíték tábla mellett találod. Az enyémben sajna I.es és ez nagyon kevés adatot ad ki. DE ami fontos az az, hogy az ODB II. vevővel nem fog működni! A fiam vett egy ilyen ODB-Bloetools kütyüt de nálam csak a led világít rajta de adatokat nem közöl! Ha(?) jól tudom az újjabb feli II (octavia orr) jött ki ODB II. csatlakozóval.

A fogyasztásnak ez a formája amúgy is csak egy placebó.............

Bemész a kedvenc kutadhoz teletankolod egy kattanásig aztán mész és a következő tankolás ugyanígy. Akkor kapsz kb megközelítően jó eredményt. A menet közbeni az csak ~kb eredmény....

Előzmény: henzus (44311)
henzus Creative Commons License 2016.05.23 0 0 44311

Sziasztok!

 

Friss Skoda Felicia (1996 1.3 GLX) tulajdonos vagyok és lenne pár kérdésem.

Szeretném pontosan mérni a fogyasztást és más diagnosztikai adatokat legjobb megoldásnak ezt találtam: ELM327 BLUETOOTH diagnosztika INTERFÉSZ amit rákötök a az odb 2 csatlakozóra aztán telón látom mi hány méter az autóban :) de itt jön a problémám ugyanis nem találtam az enyémben odb 2 csatlakozót.

Kicsit utánajárva az derítettem ki, hogy 1996-ban kezdték el belerakni ezt a csatlakozót szóval vagy van csak nem találtam vagy nincs.

A kérdésem az lenne, hogy ha van benne odb 2 akkor hol lehet esetleg kiszerelték lehet-e bele szerelni vagy régebbi diagnosztikai csatival van-e hasonló módszer amivel a pillanatnyi fogyasztást tudnám mérni.

 

A válaszokat előre is köszönöm.

hubo44 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 44310

Est ed ficko arulja. Mar meg kert a csoki46 hod irjak a hirdetônek de meg nem jôt valas.

Előzmény: SNIIPER (44309)
SNIIPER Creative Commons License 2016.05.22 0 0 44309

Szia láttam árulod a kompjutert!Kérdezni szeretném tőled, tudnál nekem segíteni abban mi mit mutat? Valamint az óracsoport hátulján van egy állító gomb az mire való?Választ előre is köszönöm!

Előzmény: hubo44 (44303)
Joeey Creative Commons License 2016.05.22 0 0 44308

Most olvastam vissza :)

Igen, hallhatóan zörög kicsit alapjáraton, szerelőm is mondta hogy következő olajcserénél (tavasszal) cseréljük ki, viszont ez tényleg hihetetlen hogy a minőségirányítás ilyen hajszolása mellett ilyenek a dolgok minőségi szempontból. Esély sincs akkor VIKA-n kívül mást beszerezni, igaz?

 

Kormányművi kérdésedre a válasz pedig, hogy igazából nem tudom. Annyit mondott a szerelőm, hogy bezsírozzuk mert valószínűleg csak ki van száradva. Holnap megyek egyébként, kiderül :)

Előzmény: Szkotti1 (44289)
Joeey Creative Commons License 2016.05.22 0 0 44307

Sziasztok!

Kérdésem lenne Felicia-val kapcsolatban :) Néha hallhatóan kattog a km óra spirálom. Mit lehet ezzel tenni egyszerűen?

aijaeg Creative Commons License 2016.05.22 0 0 44306

ezmiez? :-)

Előzmény: hubo44 (44303)
csoki46 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 44305

Írtam email! :)

Előzmény: hubo44 (44303)
gyvelholm Creative Commons License 2016.05.22 0 0 44304

Ha érdekel valakit hűtőrendszer felújításáshoz Felicia 1,3-hoz való hűtő és fűtő radiátor (dán NISSENS gytm.) hűtőhöz csatlakozó két vastag gumicső, egy vízpumpa (SKF) és egy 75mm átmérőjű Skoda embléma. (hantosf kukac freemail)

hubo44 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 44303
David232 Creative Commons License 2016.05.21 0 0 44302

Sziasztok! Skoda feliciához van valakinek működő komplett szivargyújtója? Mert ha rendelek pl az ebay-ről! Akkor a műanyag házába hogy tudom bele tenni?  Nem látom rendesen hol -mi fogja!?

 

Válaszokat a nemetrichard19@gmail.com ra várom, mert itt nem mindig vagyok fenn. Köszi ;)

kicsinelly Creative Commons License 2016.05.21 0 0 44301

Újban 150ezer körül van a 3 db műanyag, a bontottat meg max. ajtóval együtt adják el állapottól függően szintén nem olcsón. Én 1,5 évet vártam, amire lett ilyenem, meg használható (új) platóajtóm. 

Előzmény: ZeroToshi (44300)
ZeroToshi Creative Commons License 2016.05.21 0 1 44300

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy a platóhoz kellene nekem ilyen műanyag burkolat. Ugye arra gondolok ami a plató szélein megy végén + a platóajtóra is kellene. Előre is köszönöm a válaszokat! További skodálatos napot mindenkinek! Peace.

bgombas Creative Commons License 2016.05.20 0 0 44299

Néha olyan is volt, mondjuk benzinpumpa csere után sokat javult a helyzet, de még mindíg nem megy úgy, mint 8 éve.

Hiába, régen minden jobb volt. :)

Előzmény: svgyula (44298)
svgyula Creative Commons License 2016.05.20 0 0 44298

Alacsony benzinnyomás mellett olyan lesz mint a fűnyíró:-)) Mivel az injektor nyitvatartási idejének szabályozásával ad plusz üzemanyagot a gyorsításhoz. DE mivel kevés a rendszerben a nyomás mert az elvételkor a gyári érték alá esik a nyomás a rendszerben így nem lesz megfelelő a dúsítás. Sajna nincs egyetlen autóban sem üzemanyag nyomás érzékelő ami alapján a nyitási időket az átfolyás függvényében kiszámíthatná a vezérlő, Ezért csak a Lambdára)ami ugye lusta), meg a légtömegmérőre hagyatkozik(ami meg valami??) Van egy túlnyomás szelep amit valamikor beállítottak. Azóta átfolyt rajta több ezer liter üzemanyag, ilyen olyan lerakodásokat okozva esetenként teljesen lezárva. A központis-hoz készítettem egy állítható nyomásszabályzót ennek a rajzát fel is raktam annó'. Innen a tapasztalatom amikor ezt állogattam akkor néztem a teljesítmény és a fogyasztás alakulását is. Lehet a nyomással játszani, kinek mi a fontos, a fogyasztás vagy a teljesítmény. Mert ugye benzin nélkül nincs LE...........

Előzmény: bgombas (44297)
bgombas Creative Commons License 2016.05.19 0 0 44297

És mi történik, ha a szelep nyitva marad?

Sosem lesz meg az üzemi nyomás?

Vagy csak fordulaton lesz kevés a benzin, és emiatt gyenge a motor?

Ilyen előfordulhat?

Előzmény: svgyula (44296)
svgyula Creative Commons License 2016.05.19 0 0 44296

Szia! Hát nem! Azért nem, mert fordulaton sokkal nagyobb az áramlás és akkor amúgy is 90%-ban zárva van a túlnyomás szelep normál és !jó! rendszernél is! Viszont alapjáraton és alacsony 1500-2000-es fordulatnál még a magas nyomás miatt sokkal több anyagot tol a motorba. Az felett meg már igen ritkán vagy egyáltalán nincs nyitva a túlnyomás szelep..................

Ráadásul a lambda is el van öregedve és lassan reagál a változásra(ha?) így ez a fogyasztás simán belefér.

Előzmény: Szkotti1 (44295)
Szkotti1 Creative Commons License 2016.05.19 0 0 44295

Igen, de akkor nem csak alapjáraton lenne magas a CO, hanem fordulaton is.

Előzmény: svgyula (44294)
svgyula Creative Commons License 2016.05.19 0 0 44294

Szia! Annak a CO értéknek lehet a nyomástartó szelep az üzemanyag rendszerben. Aminek az a szerepe, hogy megfelelő nyomáson tartja az üzemanyagot. Ha ez nem nyit ki akkor sajna azt is valahova el fogja nyomni valószínűleg a motorba. Ez jelenthet akár több literes túlfogyasztást is.....

Előzmény: DarthRoni (44291)
András52 Creative Commons License 2016.05.19 0 0 44293

üdv. Google  2000 választ adott. Gondolom tegnap már megnézted.......

Előzmény: FELICIAPICKUP (44290)
Szkotti1 Creative Commons License 2016.05.19 0 0 44292

Az alapjárati Co értéke olyan, mint egy berhelt Zsigulinak ráhúzott szívatóval...rendesen túltolja a benzint.

Ezek alapján emelt fordulatszámon megfelelően adagol, de alapjárat közelében valami átvágja a rendszert.

A gyertya jó ötlet, az adalék szerintem annyit fog használni, mint halottnak a fokhagymás beöntés.

Előzmény: DarthRoni (44291)
DarthRoni Creative Commons License 2016.05.18 0 0 44291

Sziasztok!

Nemrég kértem itt tanácsokat sokat fogyasztó felíciámmal kapcsolatban, csak egy kis helyzetjelentést szeretnék, több részletben egészen a megoldásig, hátha a későbbiekben másnak segíthet. 

Ma volt az első lépés, elmentem egy autóvillamosság szerelőhöz, aki egy CO mérést javasolt, ezt meg is csináltuk. 

Az értékek: 
Alapjárati CO: 2,95

Lambda: 0,92

 

Fordulat alatti CO: 0

Lambda: 1,01

 

Ez alapján ő azt mondta, hogy kicsit "lusta" a lambda szonda, illetve hogy szerinte a befecskendezésnél van valami, ezért adott egy adalékanyagot a tankba, hogy ezt autózzam ki, elvileg a befecskendezőket tisztítaná, utána pedig ismét megméri az értékeket. Lehet hogy lehúzás az adalék, de majd meglátjuk. 

 

Ezen kívül még tanácsolta a fojtószelep tisztítást, illetve a gyertyákat mondta, mint lehetséges ok. A gyertyáim 2 évesek.

Egyenlőre ennyi, ha bármi észrevételetek van, ne tartsátok magatokban :) 
Minden jót, Üdv! 

FELICIAPICKUP Creative Commons License 2016.05.18 0 0 44290

Sziasztok. Beszakadt hengerfej csavarra van megoldás? Úgy be van gyógyulva hogy bent maradt az alja.

 

Szkotti1 Creative Commons License 2016.05.18 0 0 44289

Bátorság.

Viszont, ha csak "illene" cserélni, mert pl. még nem lett cserélve, (de még nincs hangja), akkor hagynám benne a régit. Ha zörög, zakatol alapjáraton, akkor úgysincs más megoldás, mint beszerezni egy újat.

 

Csere esetén lélekben fel kell rá készülni, hogy kb. 2 év múlva megint cserés lesz. Mondom, technikailag nem okoz gondot, nem is kifejezetten drága, de bosszantónak bosszantó a (nem)tartóssága.

Előzmény: Joeey (44287)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!