Keresés

Részletes keresés

iarkom Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62751

Remélem eléggé látszik ezen a képem, itt épp frissen van homokfújva. Ez egy Wittler márkájú cangi!

Előzmény: Blazso23 (62737)
csaszi-k Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62750

Üdv!

Ismét egy példány a "csonka" családból. 48 fogas a lánckerék, arra rájöttem a régebbi hozzászólásokból, hogy a "BHSZ" az Barna Endre Szegedet jelent. De akkor miért nem "BESZ"???? A váz tiszta olyan, mint a Csepel Tura, de nyaktábla lyuknak nyoma sincs, a vázszám, meg végképp nem fér bele a képbe. Mindenesetre jó nagy kiadós számokat használtak. Középhajtásház, és az üléscső befogó másik oldala jelölés mentes.  

Esetleg valakinek van valami információja, vagy ötlete ez ügyben?? Szívesen venném!

Mondjuk a villaváll és a kerekek sokat elárulnának, de hát az ember ne legyen telhetetlen, nem igaz?

 

 

iarkom Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62749

Köszi szépen a választ! Sokat segitettél! Igy legalább van valami sejtésem, hogy milyen irányba induljak el!

Előzmény: papuka (62736)
gaborpejko Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62748

Előzmény: gaborpejko (62746)
Pigolino Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62747

Hello!

 

Tudtok valakit aki készít bőr szerszámos táskákat?

gaborpejko Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62746

Üdv Urak.

Sajnos külföldre költözés miatt eladó sorba került Csepel Tihany férfi kerékpárom.Rengeteg vadonatúj alkatrésszel,új fűzött króm acélfelnik,vadonatúj fehér szegélyű gumik,Sram T3 agyváltócal szerelve,Brooks B66 nyereggel stb... 

Az összes gyári alkatrésze megvan,pumpa,pumpatartó,kerekek,gumik,nyaktábla,láncvédő,ülés...

Egy korrekt ajánlatért vihető a bringa,de csakis egyben.

Érd: 06209888773

képek hamarosan.

gepesz Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62745

Ezt rátegyem?

Ettől régebbit nem találok. Ennyiért.

http://sport.vatera.hu/kerekparozas/kerekparos_kiegeszito_felszereles/kerekpar_csomagtarto/kerekpar_csomagtarto_2005339847.html

Ne üssétek le az orrom elől. :-)

Blazso23 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62744

62682. hsz

Előzmény: Blazso23 (62743)
Blazso23 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62743
Előzmény: gepesz (62742)
gepesz Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62742

A fogantyú rajzot köszi.

Faesztergályos ismerősöm nincs. A vasesztergályosok meg (jogosan) rázzák a lábukat a faforgács és a por miatt.

Ráadásul nem lehet érte rendesebb pénzt kérni. Na majd megoldom. Valamikor fúrógéppel esztergáltam fát. Lehet újra nekifogok, de én is ócckodok. Minden tiszta por lesz a műhelyben.

Előzmény: kramoto (62741)
kramoto Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62741

Én is kicsi vagyok az itt rendszeresen fórumozók tudásához csak emlékeztem rá, hogy a fa fogyantyú készítési rajzát láttam a belinkelt oldalon.

Máshoz nem is tudtam hozzászólni.

Előzmény: gepesz (62740)
gepesz Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62740

Köszönöm. Nem akarok én ezzel tudományosan foglalkozni. Akkor rögtön a nyerget is el kéne dobni. Amit kinéztem csomagtartó sem korabeli. Festése is külön művészet lenne.

Csak azért tettem fel, mert örülök neki és meg akartam osztani az örömömet.

A fórumozáshoz az itt lévő mesterekhez szólni kicsi vagyok.

Előzmény: kramoto (62739)
kramoto Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62739

Szia,

 

Itt bőven van infó másról is.

 

http://veterankerekpar.gportal.hu/gindex.php?pg=28568429&gid=2504149

 

De azért itt fórumozz!!

Előzmény: gepesz (62738)
gepesz Creative Commons License 2014.11.14 0 0 62738

Tisztelt Uraim!

Napi használatra vettem egy biciklit. Teszek rá egy régi csomagtartót.

Azt még venni kell. Van itthon egy kerekes csengőm, vagy mi a neve?

És keresek egy esztergályos, aki hajlandó fa fogantyút drehálni a kormányra.

Annak valami skiccét adhatnátok. Ne legyen ormótlan reszelőnyél.

Tudom, hogy minden dolog annyit ér, amennyit adnak érte, de véleményeket, akár negatívot is elfogadok.

De hízna a májam, ha dicsérnétek, hogy DEJÓVÉTELVÓT! :-)

http://sport.vatera.hu/kerekparozas/kerekpar/wm_csepel_veteran_kerekpar_antik_bicikli_weiss_man_2004042263.html

Blazso23 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 62737

Üdv!

 

Tehetnél fel teljes fotót is a vázról.

Előzmény: iarkom (62733)
papuka Creative Commons License 2014.11.13 0 0 62736

Beütőcsésze volt benne, a méretet nem tudom, de biztos nem kompatibilis a mai kerókba valóval:-)) Szerintem 42 mm külső átmérő, vagy hasonló. Megpróbálhatod a monoblokkot is bele. (azt hiszem így hívják ezt az új féle tengelyt)

Előzmény: iarkom (62733)
1.bendeguz Creative Commons License 2014.11.13 0 0 62735

aki meg nem sajnálja a gumira a 25-30 e forintot szóljon hozok neki .éppen holnap megyek a szlovákokhoz import ócskavasat venni. 1 kis kitérő jó pénzért belefér a büdzsébe .

Előzmény: pazolta (62726)
1.bendeguz Creative Commons License 2014.11.13 0 0 62734

Zoli bácsi , ,kevesen tudják hogy a gőzgépek megjelenése elöttől kezdődően az 1960 as évek végéig rengeteg nagy teljesítményű gépeket hajtottak meg olyan szíjakkal amiket az általad használt  sherfeléssel végtelenítettek . nagyon jó megoldás nincs benne semmi hiba ,és sokkal jobb erősebb és biztonságosabb mint a vulkanizálás .

Előzmény: pazolta (62726)
iarkom Creative Commons License 2014.11.13 0 0 62733

Sziasztok! Új vagyok ezen a fórumon, igyekeztem átlapozni a már fent lévő dolgokat, de azért nem könnyű több év munkáját végig nyálazni :D!
Az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek ötlet, hogy ebbe a középrészbe milyen szereléket lehetne tenni(modern megoldás is érdekel), semmim nincs hozzá, igy került hozzám
Előre is köszi!

papuka Creative Commons License 2014.11.13 0 0 62732

Olyan mint a postagumi, az is egy idő után egyszerűen elfolyósodik.

Előzmény: jozanparasz (62729)
Blazso23 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 62731

Lehet a szénpor hiánya miatt van, de nem tudom biztosan a gumiról anyagtanon igen keveset tanultunk.

Előzmény: jozanparasz (62729)
merays Creative Commons License 2014.11.13 0 0 62730

Ugy néz ki 60 év alatt elbomlott..

Előzmény: jozanparasz (62729)
jozanparasz Creative Commons License 2014.11.13 0 0 62729

Hamár gumikról van szó, nem tudja valaki mi az oka annak, hogy az ötvenes évek fehér gumijai így mennek tönkre:

 

 

 

Ezek nem töredeznek, repedeznek, hanem megrohadnak.

Blazso23 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 62728

Sziasztok Szakik!

 

Ezen kár vitázni. Egyértelműen, műszakilag jobb a gyári gumi, de ár-érték arányban lehet a házi készítésű jobb. 

Aztán ha valakinek csak 5000 Ft-ja van a két gumira, akkor nagyon nem is tud válogatni a két alternatíva közül. 

Ha azt is belevesszük a számításba, hogy az ember nem használja minden nap megint a "bohóc gumi" felé billen a mérleg nyelve. Ráadásul nem kötelező Pazolta szaki megoldását választani, mindenki úgy oldja meg ahogy akarja, vagy tudja a problémáját. Megosztott a fórumozókkal egy megoldást, van másik megoldás is, legalább lehet választani.

Előzmény: pazolta (62726)
pazolta Creative Commons License 2014.11.13 0 0 62727

A leírás pedig a 15431 hsz-ben van részletfotókkal.

A vágás szöge 11.5 fok.

Előzmény: pazolta (62726)
pazolta Creative Commons License 2014.11.13 0 0 62726

Szervusz!

 

Igen ez még azzal a kezdetleges technikával készült, mint az első 2009 májusában.

 

Igen volt képem hozzá,    még a 14246 hozzászólásomban megtalálod.

 

Nekem még mindegyik ragasztás tartja.

 

Valóban szebb egy eredeti gyári - bár többen ódzkodnak a 25-30 E + száll ktsg ártól..

 

Nálunk kb. 2300 ft a 28-as Rubena és végtelenítés is hasonló...

 

Én személy szerint nem hiszek a vulkanizálásban és inkább bohóckodok még egy darabig ezzel a kezdetleges technikával, ha valaki kéri.

Előzmény: goglarka (62725)
goglarka Creative Commons License 2014.11.13 0 0 62725

Szervusz

 

Én személy szerint tizenkét éve ragasztottam az első külsőmet a WM árúkihordómra, és el kell mondjam nem igazán kérdezősködtem, bár nem is nagyon volt kit. Az elmúlt évek alatt összesen négy darabot ragasztottam össze, tehát meglepően jól teljesített ha elmondhatom átlagosan két-három évet kibírt egy egy ilyen szükség köpeny. Három esetben nem is a ragasztás volt a végzete, szóval megbízható és tartós ez a maszek megoldás. Vannak olyan speciális méretek mint korábban esetemben is hogy kénytelen voltam a 2000-es évek elején ilyen megoldásokhoz folyamodni amikor még egy egy 28-as akkor még BARUM-külsőként ismert köpeny beszerzése is nehézkes volt. Azóta nagyot fordult a világ, újabb nevek is megjelentek néha egészen hangzatosak is, a paletta percről percre színesebb az ember csak úgy kapkodja a fejét a rohamosan  bövülő választék láttán. 

Aki esetleg komolyan is gondolja  26X 1 1/2 gumiperemes gumi:

 

http://www.ebay.com/itm/1-Wulstreifen-26x1-1-2-furs-Schweizer-Militarrad-Velo-Ordonnanzrad-05-Fahrrad-/360985243840

 

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/wulstreifen-fuer-schweizer-armeefahrrad-militaervelo-1,5-x-26/146783978-217-6422

 

http://www.yatego.com/q,wulstreifen,26,x,1,1,2

 

http://www.classic-cycle.de/Reifen-Schlaeuche-und-Zubehoer/Wulstreifen-26-x-1-1-2-Classic-Cycle-schwarz.html

 

 ma már könnyen elérhető. Természetesen még mindig vannak kritikus méretek melyek váratnak magukra.

Szerencsére és talán a véletlen műve is hogy mára már sikerült beszereznem ezt a speciális méretet eredeti köpenyben, tehát én már nem bohóckodok tovább.

Apropó ez még azzal a kezdetleges technikával lett toldva, vagy netán sikerült vulkanizáltatni valakivel?

A felirat is magáért beszél. Volt képed,   mármint az illesztéséről is?

Feltennél arról is egy képet a kedvemért?

Előzmény: pazolta (62697)
csiszist80 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 62724

Üdv. Köszönöm az infót egy darabig vadászhattam volna...

Előzmény: csaszi-k (62721)
goglarka Creative Commons License 2014.11.12 0 0 62723

hello

 

http://www.altesrad.net/phpBB3/     oldalon a

 

FAHRRÄDER VON 1900 BIS 1945  kategóriában az 

 

Unbekannt  kérdéskörben lenne érdemes megpróbálni a vázadat.

 

A karok biztos hogy nem Steyr-ek ezért valószínüleg a közepe sem az.

Ilyen motívum Styria kerékpárokon is szerepel, de ettől függetlenűl még bármi lehet, ezért ne csak a motívumra koncentrálj, mert a szétszedett közepe a leginkább mérvadó, és ez esetben ez az ami a legtöbbet elárulna a vázadról. 

 

 

 

Előzmény: csep-el (62720)
Lacman68 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 62722

Megkövetlek! Engem meggyőztél..:)!

Előzmény: csaszi-k (62721)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!