Ismét egy példány a "csonka" családból. 48 fogas a lánckerék, arra rájöttem a régebbi hozzászólásokból, hogy a "BHSZ" az Barna Endre Szegedet jelent. De akkor miért nem "BESZ"???? A váz tiszta olyan, mint a Csepel Tura, de nyaktábla lyuknak nyoma sincs, a vázszám, meg végképp nem fér bele a képbe. Mindenesetre jó nagy kiadós számokat használtak. Középhajtásház, és az üléscső befogó másik oldala jelölés mentes.
Esetleg valakinek van valami információja, vagy ötlete ez ügyben?? Szívesen venném!
Mondjuk a villaváll és a kerekek sokat elárulnának, de hát az ember ne legyen telhetetlen, nem igaz?
Sajnos külföldre költözés miatt eladó sorba került Csepel Tihany férfi kerékpárom.Rengeteg vadonatúj alkatrésszel,új fűzött króm acélfelnik,vadonatúj fehér szegélyű gumik,Sram T3 agyváltócal szerelve,Brooks B66 nyereggel stb...
Az összes gyári alkatrésze megvan,pumpa,pumpatartó,kerekek,gumik,nyaktábla,láncvédő,ülés...
Egy korrekt ajánlatért vihető a bringa,de csakis egyben.
Faesztergályos ismerősöm nincs. A vasesztergályosok meg (jogosan) rázzák a lábukat a faforgács és a por miatt.
Ráadásul nem lehet érte rendesebb pénzt kérni. Na majd megoldom. Valamikor fúrógéppel esztergáltam fát. Lehet újra nekifogok, de én is ócckodok. Minden tiszta por lesz a műhelyben.
Köszönöm. Nem akarok én ezzel tudományosan foglalkozni. Akkor rögtön a nyerget is el kéne dobni. Amit kinéztem csomagtartó sem korabeli. Festése is külön művészet lenne.
Csak azért tettem fel, mert örülök neki és meg akartam osztani az örömömet.
A fórumozáshoz az itt lévő mesterekhez szólni kicsi vagyok.
Beütőcsésze volt benne, a méretet nem tudom, de biztos nem kompatibilis a mai kerókba valóval:-)) Szerintem 42 mm külső átmérő, vagy hasonló. Megpróbálhatod a monoblokkot is bele. (azt hiszem így hívják ezt az új féle tengelyt)
aki meg nem sajnálja a gumira a 25-30 e forintot szóljon hozok neki .éppen holnap megyek a szlovákokhoz import ócskavasat venni. 1 kis kitérő jó pénzért belefér a büdzsébe .
Zoli bácsi , ,kevesen tudják hogy a gőzgépek megjelenése elöttől kezdődően az 1960 as évek végéig rengeteg nagy teljesítményű gépeket hajtottak meg olyan szíjakkal amiket az általad használt sherfeléssel végtelenítettek . nagyon jó megoldás nincs benne semmi hiba ,és sokkal jobb erősebb és biztonságosabb mint a vulkanizálás .
Sziasztok! Új vagyok ezen a fórumon, igyekeztem átlapozni a már fent lévő dolgokat, de azért nem könnyű több év munkáját végig nyálazni :D! Az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek ötlet, hogy ebbe a középrészbe milyen szereléket lehetne tenni(modern megoldás is érdekel), semmim nincs hozzá, igy került hozzám Előre is köszi!
Ezen kár vitázni. Egyértelműen, műszakilag jobb a gyári gumi, de ár-érték arányban lehet a házi készítésű jobb.
Aztán ha valakinek csak 5000 Ft-ja van a két gumira, akkor nagyon nem is tud válogatni a két alternatíva közül.
Ha azt is belevesszük a számításba, hogy az ember nem használja minden nap megint a "bohóc gumi" felé billen a mérleg nyelve. Ráadásul nem kötelező Pazolta szaki megoldását választani, mindenki úgy oldja meg ahogy akarja, vagy tudja a problémáját. Megosztott a fórumozókkal egy megoldást, van másik megoldás is, legalább lehet választani.
Én személy szerint tizenkét éve ragasztottam az első külsőmet a WM árúkihordómra, és el kell mondjam nem igazán kérdezősködtem, bár nem is nagyon volt kit. Az elmúlt évek alatt összesen négy darabot ragasztottam össze, tehát meglepően jól teljesített ha elmondhatom átlagosan két-három évet kibírt egy egy ilyen szükség köpeny. Három esetben nem is a ragasztás volt a végzete, szóval megbízható és tartós ez a maszek megoldás. Vannak olyan speciális méretek mint korábban esetemben is hogy kénytelen voltam a 2000-es évek elején ilyen megoldásokhoz folyamodni amikor még egy egy 28-as akkor még BARUM-külsőként ismert köpeny beszerzése is nehézkes volt. Azóta nagyot fordult a világ, újabb nevek is megjelentek néha egészen hangzatosak is, a paletta percről percre színesebb az ember csak úgy kapkodja a fejét a rohamosan bövülő választék láttán.
Aki esetleg komolyan is gondolja 26X 1 1/2 gumiperemes gumi:
ma már könnyen elérhető. Természetesen még mindig vannak kritikus méretek melyek váratnak magukra.
Szerencsére és talán a véletlen műve is hogy mára már sikerült beszereznem ezt a speciális méretet eredeti köpenyben, tehát én már nem bohóckodok tovább.
Apropó ez még azzal a kezdetleges technikával lett toldva, vagy netán sikerült vulkanizáltatni valakivel?
A felirat is magáért beszél. Volt képed, mármint az illesztéséről is?
Unbekannt kérdéskörben lenne érdemes megpróbálni a vázadat.
A karok biztos hogy nem Steyr-ek ezért valószínüleg a közepe sem az.
Ilyen motívum Styria kerékpárokon is szerepel, de ettől függetlenűl még bármi lehet, ezért ne csak a motívumra koncentrálj, mert a szétszedett közepe a leginkább mérvadó, és ez esetben ez az ami a legtöbbet elárulna a vázadról.