Valakinek nincs véletlenül dupla rudazatos fékkel ellátott kerékpárja, amit olcsón - reális áron - eladna. Egy jó ismerősnek kellene de csak 30-40 ezer között találok indiai Hero-t.
Komolyra fordítva... Nem publikus a mailed, az enyém igen, a nickemre kattintva előjön... :-) Írj egy mailt majd a kormány mérettel. Egyébként 3000/ pár RM, sárgaréz vagy vas gyűrűvel... Dió, cseresznye, bükk, tölgy és talán éger fám van most...
Ismét egy példány a "csonka" családból. 48 fogas a lánckerék, arra rájöttem a régebbi hozzászólásokból, hogy a "BHSZ" az Barna Endre Szegedet jelent. De akkor miért nem "BESZ"???? A váz tiszta olyan, mint a Csepel Tura, de nyaktábla lyuknak nyoma sincs, a vázszám, meg végképp nem fér bele a képbe. Mindenesetre jó nagy kiadós számokat használtak. Középhajtásház, és az üléscső befogó másik oldala jelölés mentes.
Esetleg valakinek van valami információja, vagy ötlete ez ügyben?? Szívesen venném!
Mondjuk a villaváll és a kerekek sokat elárulnának, de hát az ember ne legyen telhetetlen, nem igaz?
Sajnos külföldre költözés miatt eladó sorba került Csepel Tihany férfi kerékpárom.Rengeteg vadonatúj alkatrésszel,új fűzött króm acélfelnik,vadonatúj fehér szegélyű gumik,Sram T3 agyváltócal szerelve,Brooks B66 nyereggel stb...
Az összes gyári alkatrésze megvan,pumpa,pumpatartó,kerekek,gumik,nyaktábla,láncvédő,ülés...
Egy korrekt ajánlatért vihető a bringa,de csakis egyben.
Faesztergályos ismerősöm nincs. A vasesztergályosok meg (jogosan) rázzák a lábukat a faforgács és a por miatt.
Ráadásul nem lehet érte rendesebb pénzt kérni. Na majd megoldom. Valamikor fúrógéppel esztergáltam fát. Lehet újra nekifogok, de én is ócckodok. Minden tiszta por lesz a műhelyben.
Köszönöm. Nem akarok én ezzel tudományosan foglalkozni. Akkor rögtön a nyerget is el kéne dobni. Amit kinéztem csomagtartó sem korabeli. Festése is külön művészet lenne.
Csak azért tettem fel, mert örülök neki és meg akartam osztani az örömömet.
A fórumozáshoz az itt lévő mesterekhez szólni kicsi vagyok.
Beütőcsésze volt benne, a méretet nem tudom, de biztos nem kompatibilis a mai kerókba valóval:-)) Szerintem 42 mm külső átmérő, vagy hasonló. Megpróbálhatod a monoblokkot is bele. (azt hiszem így hívják ezt az új féle tengelyt)
aki meg nem sajnálja a gumira a 25-30 e forintot szóljon hozok neki .éppen holnap megyek a szlovákokhoz import ócskavasat venni. 1 kis kitérő jó pénzért belefér a büdzsébe .
Zoli bácsi , ,kevesen tudják hogy a gőzgépek megjelenése elöttől kezdődően az 1960 as évek végéig rengeteg nagy teljesítményű gépeket hajtottak meg olyan szíjakkal amiket az általad használt sherfeléssel végtelenítettek . nagyon jó megoldás nincs benne semmi hiba ,és sokkal jobb erősebb és biztonságosabb mint a vulkanizálás .