Sajnos több képem nincs ilyen, már csak a 322-es Sziliről van egy lerakat. Meg filmem van, amin a 265-ös Szergej a Bartókot hozza (63), és a 230-as egy személyvonatot. Valamiért csak most kerültek elő ezek a képek... Elfelejtettem, hogy ilyen is van. :-)
Ha van még hasonló képed, főleg a komáromi feszmentesítés idejéről, akkor azokat légyszi tedd már fel ide. Több mint fél éve volt a baleset, és még csak most látjuk ezeket a képeket? -:)))))
Gondoltam, hogy a második csak hülyeség. :-) Komáromtól Kelet felé volt feszmentes. De gondolom te is tudtál erről, hisz október 9-én volt. (V43 322 kampec)
A másodikat már csak hülyeségből írtam, nem gondoltam komolyan, hogy tényleg a PoloniaEC tol egy remot Dácsit a gépmenet megspórolása miatt. Pontosan hol is volt a fesz-mentesítés?
Különbség, az M47 1000-es motorblokkja alumínium,az M47-2000-es öntöttvas.Mivel megfejtés nem érkezett a kérdésemre,a helyes válasz.Az M47 1100-asok előzőleg M47 2000-esek voltak,csak kivették belőlük a generátort,és a hiányzó súlyt helyettesítették ballaszt súllyal.Ja, meg új sorozatszámot kaptak.