Ez jó kérdés, de van rá egy igazán egyszerű válaszom!:))
Mégpedig az hogy: Én ma megnézem,mondjuk kerul 11ezerbe(10990ft)de attól még nem tudom hogy, azt a járatot nem-e törlik kevés utas miatt!(jó ezt megtudhatnám a bud.hu-n)de így gyorsabbnak gondoltam..Ugyhogy azért továbra is várnám válaszitokat(ha nem baj..:)))))) ).!
Figyelem, figyelem..!!!:)) Van egy kérdésem azokhoz akik repültek már wizel, és előző nep(vagy még az nap) megnézték az aktuális jegyárat/fő részére!!!Szóval a kérdésem az mennyi volt!!Előre is köszi!:)))))
A brüsszeli (charleroi) járattal kapcsolatosan is az az aggodalmam, hogy a hazai nagy légitársaság gépei is csak általában kifelé vannak tele, hazafelé már nem, és napi 2 járat van és a két járat között van egy belga gép is egy közepes méretű géppel.
Ennyi utas azért nem mozog errefelé. vagy mégis?
Volt terv, hogy a hazai légitársaság a legnagyobb 737est közlekedteti (annyi utas lesz) aztán mindig változik, sőt a reggeli járat csak a kis Fokker általában. Előfordult, hogy az se volt tele.
Szóval a Wizzair-nek majd megéri e fenttartani. Az első járat biztos tele lesz illetve lesznek elegen, de idővel hogy lesz, ez még a jövő titka.
Innen Brüsszelből csak mi "sporólós magyarok" váltunk majd jegyet a Wizzair-re, akinek meg van pénze, nem rengeti meg ha a MALÉV-nál kell váltani, különösen, hogy ha itt vmelyik hivatal alkalmazottja.
Vagy üzletemberek és Uniós hivatalnokok tömkelege fog a Wizzair-rel repülni?
Jó hogy a charleroi indulás nem konkurense a zaventemi-nek, de mint mondtam napi két magyar járat és egy belga járat van zaventemről, valahol az SN Brussels és a Malév konkurense lesz a Wizzair-nek ezen az útvonalon.
Én örülök, hogy járni fog, de idővel nehogy megszüntessék, mondván kevés az utas.
Ja és amit mindig kérdezni akarok, hogy a menetrenden (honlap) miért csak okt 31ig érvényes a menetrend. Tudom akkor van menetrendváltás, de ahogy ott a táblázatban ott a dátum, olyan mintha november után bizonytalan tényező lenne, hogy lesz-e tovább járat. Lehet ezt csak én találom így.
Remélem majd pénteken majd Charleroi felé jön ez az új repcsi :))
Én már várom a péntek estét. Beszámolót viszont csak Brüsszelbe való visszatértemkor tudok tenni valószínűleg. De hát ez van, nyaralni, pihenni megyek haza és nem a számítógép előtt ülni.
Peace!Tegnap én láttam a fejem felett élőben, szép... (tegnap fél órát néztem távcsővel , és vártem a menetrendszerinti járatot(londonit)aztán lementem a kutyával sétálni és akkor láttam elhúzni felettem !!még 2 perc és látom távcsővel...:(Sebaj..
Sziasztok!
<P class=MsoNormal> <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
<P class=MsoNormal>Hétfőn utaztunk a Wizz Air-rel 3 napra Párizsba. A benyomásom nagyon pozitív az új fapadossal kapcsolatban. Megjegyzem financiálisan is nagyon jól jártunk, mivel akkor rendeltem meg a jegyeket, mikor 990 HUF-ért árulták, így 2 repjegy illetékkel együtt oda-vissza 25.000 HUF volt. J
<P class=MsoNormal>A gép mindig pontosan érkezett (visszafele volt egy fél órás csúszás a „tankolás” miatt, de így is csak 5 percet késtünk. Magyarázat: a szél miatt visszafele csak 1 óra 40 perces az utazás).
<P class=MsoNormal>A személyzet kedves és segítőkész. A barátom nagyon parázott a repülés miatt és ezt már az indulás előtt a 2 steward tudtára adta, akik kb. fél óránként kérdezték, hogy minden rendben van-e.
<P class=MsoNormal>A transzfer busz is nagyon korrekt. 1 óra 10 perc volt az út odafele. Visszafele kicsit több autópálya építés miatt, de így is simán elértük a gépet. Mindenkit megvártak, mindenki felfért.
<P class=MsoNormal>És mellesleg Párizs is gyönyörű volt. Most jártam kint először és teljesen elvarázsolt. A szajnai hajózásunk alkalmával elúszunk egy olyan híd alatt, amiről az idegenvezető azt mesélte, hogy mikor a híd alá érünk lehet valamit kívánni. Nem nehéz kitalálni, mi volt az: egyszer még szeretnék visszamenni. J
<P class=MsoNormal>Üdv,
<P class=MsoNormal>SzandraUi: akinek kérdése van a wizz airrel kapcsolatban, írjon. Szívesen válaszolok!
Üdv topictársak!Újra itthon!!!!(képzelem hogy örültök....) )Na szóval elolvastam a hozzászólásokat,(nem volt kis idő..) megnéztem a képeket, és el vagyok ragattatva..:) Én mikor megnyitottam ezt a topicot azt hittem lesz egy két hozzászólás azt kész , de nem...:) Hála nektek!!Én ugyan csak augusztus közepén megyek, de most már még jobban várom az utazást...!
Szerintem a harsány színeknek pont ez a célja, hogy felfigyeljünk rá és érzelmeket váltson ki belőlünk. Erről mindekinek a Wizz jut (majd) az eszébe. Még a földről is jól látható, hogy Pesten éppen egy Wizz húzott el a fejünk felett.
Talán nem itt kellene ezen filóznom, de manapság nem tudom (fogyasztás, károsanyagkibocsátás, zaj) miben tudja az egyik gyártó a másikat lepipálni, hisz végül is mindegyik a fogyasztás, zaj károsanyag kib. csökkenésére törekszik és lényegében pld a fogyasztás attól függ milyen madárra kerülnek fel az adott gázturbinák
"Ezek szerint egy vadászgépnek se kellene feltétlenül fáklyát használni felszálláskor."
Hát elvileg nem, de ha bevetés van, v speckó körülmények (pl. 300m-es pálya) akkor azért szoktak utánégetni. Erre jó példa volt, amikor Taszárról indultak Koszovóba az amcsik és egymás seggébe értek a gépek a holding pointnál - akkor az éppen felszállónak minél előbb el kellett takarodnia, persze h nyomta a fáklyát.
De alapból nem szokták használni, a vadászgépek kb 60%-os teljesítménynél is fel tudnak szállni, más kérdés hogy elég-e a pálya:)