Keresés

Részletes keresés

dzsoszer3 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 182
Remélem is...:))
Előzmény: Törölt nick (181)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.13 0 0 181
Nem törölnek kevés utas miatt járatot, legalábbis a tapasztalat azt mutatja.
Előzmény: dzsoszer3 (180)
dzsoszer3 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 180
Ez jó kérdés, de van rá egy igazán egyszerű válaszom!:))

Mégpedig az hogy:
                             Én ma megnézem,mondjuk kerul 11ezerbe(10990ft)de attól még nem tudom hogy, azt a járatot nem-e törlik kevés utas miatt!(jó ezt megtudhatnám a bud.hu-n)de így gyorsabbnak gondoltam..Ugyhogy azért továbra is várnám válaszitokat(ha nem baj..:))))))   ).!
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.13 0 0 179
Te miért nem nézed meg most mondjuk holnapra?
Előzmény: dzsoszer3 (178)
dzsoszer3 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 178
Figyelem, figyelem..!!!:))  Van egy kérdésem azokhoz akik repültek már wizel, és előző nep(vagy még az nap) megnézték az aktuális jegyárat/fő részére!!!Szóval a kérdésem az mennyi volt!!Előre is köszi!:)))))
DAttis Creative Commons License 2004.07.13 0 0 177

Hát az nem sok a 28 utas :(

A brüsszeli (charleroi) járattal kapcsolatosan is az az aggodalmam, hogy a hazai nagy légitársaság gépei is csak általában kifelé vannak tele, hazafelé már nem, és napi 2 járat van és a két járat között van egy belga gép is egy közepes méretű géppel.

Ennyi utas azért nem mozog errefelé. vagy mégis?

Volt terv, hogy a hazai légitársaság a legnagyobb 737est közlekedteti (annyi utas lesz) aztán mindig változik, sőt a reggeli járat csak a kis Fokker általában. Előfordult, hogy az se volt tele.

Szóval a Wizzair-nek majd megéri e fenttartani. Az első járat biztos tele lesz illetve lesznek elegen, de idővel hogy lesz, ez még a jövő titka.

 

Innen Brüsszelből csak mi "sporólós magyarok" váltunk majd jegyet a Wizzair-re, akinek meg van pénze, nem rengeti meg ha a MALÉV-nál kell váltani, különösen, hogy ha itt vmelyik hivatal alkalmazottja.

Vagy üzletemberek és Uniós hivatalnokok tömkelege fog a Wizzair-rel repülni?

 

Jó hogy a charleroi indulás nem konkurense a zaventemi-nek, de mint mondtam napi két magyar járat és egy belga járat van zaventemről, valahol az SN Brussels és a Malév konkurense lesz a Wizzair-nek ezen az útvonalon.

Én örülök, hogy járni fog, de idővel nehogy megszüntessék, mondván kevés az utas.

 

Ja és amit mindig kérdezni akarok, hogy a menetrenden (honlap) miért csak okt 31ig érvényes a menetrend. Tudom akkor van menetrendváltás, de ahogy ott a táblázatban ott a dátum, olyan mintha november után bizonytalan tényező lenne, hogy lesz-e tovább járat. Lehet ezt csak én találom így.  

Előzmény: Ryan (174)
Ryan Creative Commons License 2004.07.13 0 0 176
Igen, sajna valóban kongott az ürességtõl a madár. Még fekvõhelyet is lehetett kreálni :-)
Előzmény: Vinnen (175)
Vinnen Creative Commons License 2004.07.13 0 0 175

28??? Az nem sok!

 

Akkor jutott mindenkinek hely az ablak mellé!:)

Előzmény: Ryan (174)
Ryan Creative Commons License 2004.07.13 0 0 174
Kifelé júli 3., szombaton kb 130-140 utas, vissza 8-án, csütörtökön 28 :-(
Előzmény: Vinnen (172)
DAttis Creative Commons License 2004.07.13 0 0 173

Remélem majd pénteken majd Charleroi felé jön ez az új repcsi :))

 

Én már várom a péntek estét. Beszámolót viszont csak Brüsszelbe való visszatértemkor tudok tenni valószínűleg. De hát ez van, nyaralni, pihenni megyek haza és nem a számítógép előtt ülni.

Előzmény: rDave (170)
Vinnen Creative Commons License 2004.07.13 0 0 172
Mennyire volt tele az athéni gép?
Előzmény: Ryan (169)
dzsoszer3 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 171
Peace!Tegnap én láttam a fejem felett élőben, szép... (tegnap fél órát néztem távcsővel , és vártem a menetrendszerinti járatot(londonit)aztán lementem a kutyával sétálni és akkor láttam elhúzni felettem !!még 2 perc és látom távcsővel...:(Sebaj..
Előzmény: rDave (170)
rDave Creative Commons License 2004.07.13 0 0 170

Üdv! :)

Tegnap megérkezett a 2. itteni Wizz gépecske. Repült is asszem egy próbakarikát vmerre az országon belül.

Dave

Előzmény: dzsoszer3 (167)
Ryan Creative Commons License 2004.07.12 0 0 169
Hali! Hozzászólásod idején épp az athéni járaton ültem hazafelé, valahol Szófia fölött járhattunk. Lehet, hogy 1-2 képet hozok majd.
Előzmény: DAttis (161)
szande Creative Commons License 2004.07.12 0 0 168
Sziasztok! <P class=MsoNormal> <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>

<P class=MsoNormal>Hétfőn utaztunk a Wizz Air-rel 3 napra Párizsba. A benyomásom nagyon pozitív az új fapadossal kapcsolatban. Megjegyzem financiálisan is nagyon jól jártunk, mivel akkor rendeltem meg a jegyeket, mikor 990 HUF-ért árulták, így 2 repjegy illetékkel együtt oda-vissza 25.000 HUF volt. J

<P class=MsoNormal>A gép mindig pontosan érkezett (visszafele volt egy fél órás csúszás a „tankolás” miatt, de így is csak 5 percet késtünk. Magyarázat: a szél miatt visszafele csak 1 óra 40 perces az utazás).

<P class=MsoNormal>A személyzet kedves és segítőkész. A barátom nagyon parázott a repülés miatt és ezt már az indulás előtt a 2 steward tudtára adta, akik kb. fél óránként kérdezték, hogy minden rendben van-e.

<P class=MsoNormal>A transzfer busz is nagyon korrekt. 1 óra 10 perc volt az út odafele. Visszafele kicsit több autópálya építés miatt, de így is simán elértük a gépet. Mindenkit megvártak, mindenki felfért.

<P class=MsoNormal>És mellesleg Párizs is gyönyörű volt. Most jártam kint először és teljesen elvarázsolt. A szajnai hajózásunk alkalmával elúszunk egy olyan híd alatt, amiről az idegenvezető azt mesélte, hogy mikor a híd alá érünk lehet valamit kívánni. Nem nehéz kitalálni, mi volt az: egyszer még szeretnék visszamenni. J

<P class=MsoNormal>Üdv,

<P class=MsoNormal>Szandra

Ui: akinek kérdése van a wizz airrel kapcsolatban, írjon. Szívesen válaszolok!
dzsoszer3 Creative Commons License 2004.07.11 0 0 167
Üdv topictársak!Újra itthon!!!!(képzelem hogy örültök....) )Na szóval elolvastam a hozzászólásokat,(nem volt kis idő..) megnéztem a képeket, és el vagyok ragattatva..:) Én mikor megnyitottam ezt a topicot azt hittem lesz egy két hozzászólás azt kész , de nem...:) Hála nektek!!Én ugyan csak augusztus közepén megyek, de most már még jobban várom az utazást...!
DAttis Creative Commons License 2004.07.09 0 0 166
Örömmel láttam, már szaporodik a fotó a Wizzair-ről az airliners.net-en, és már ferihegyi leszállás is van. :)))
Runneburg Creative Commons License 2004.07.08 0 0 165
Szerintem a harsány színeknek pont ez a célja, hogy felfigyeljünk rá és érzelmeket váltson ki belőlünk. Erről mindekinek a Wizz jut (majd) az eszébe. Még a földről is jól látható, hogy Pesten éppen egy Wizz húzott el a fejünk felett.
DAttis Creative Commons License 2004.07.08 0 0 164

Én is királynak tartom a szinezést (bár még élőben nem láttam) de kicsit túl harsány szín. Nem??

De végül is nem is ez a lényeg azt hiszem

Előzmény: Törölt nick (162)
Runneburg Creative Commons License 2004.07.08 0 0 163
....és belülről sem rossz.
Előzmény: Törölt nick (162)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.08 0 0 162
Én tegnap láttam első alkalommal élőben, relatíve közelről egy Wizzairt. Tulképp szép festése van, na.
Előzmény: DAttis (161)
DAttis Creative Commons License 2004.07.08 0 0 161

No mi történt, mindenki egy Wizzair gépen ül? :))) 

Senki nem jár erre.

DAttis Creative Commons License 2004.07.06 0 0 160

Köszi az infót.

 

Talán nem itt kellene ezen filóznom, de manapság nem tudom (fogyasztás, károsanyagkibocsátás, zaj) miben tudja az egyik gyártó a másikat lepipálni, hisz végül is mindegyik a fogyasztás, zaj károsanyag kib. csökkenésére törekszik és lényegében pld a fogyasztás attól függ milyen madárra kerülnek fel az adott gázturbinák

 

 

Előzmény: Utas2 (159)
Utas2 Creative Commons License 2004.07.06 0 0 159

International Aero Engines

 

www.v2500.com

 

Íme a rövid statisztika (kiváncsi vagyok mi fog kisülni a copypasteből:

 

IAE V2500 Engine Facts<!-- #EndEditable -->

<!-- #BeginEditable "content" --> <H4>Product:</H4>

V2500 two-shaft high-bypass turbofan engine

<H4>Thrust range:</H4>

22,000 to 33,000lb thrust

<H4>Models:</H4>

V2500-A1, V2500-A5, V2500-D5

<H4>Applications:</H4>

Airbus A319, A320 and A321,
Airbus Corporate Jetliner (ACJ),
Boeing MD-90

<H4>Production Shares: </H4> <H4>Pratt & Whitney</H4>

Diffuser-Combustor & High Pressure Turbine

<H4>Rolls-Royce</H4>

High Pressure Compressor & Gear Box

<H4>Japanese Aero Engines Corporation</H4>

Fan Case and Low-Pressure Compressor

<H4>MTU Aero Engines</H4>

Low-Pressure Turbine Module

<H4>Entered Into Service:</H4>

V2500-A1

May 1989

 

V2500-A5

Dec. 1993

 

V2500-D5

Apr. 1995

<H4>Total Order Book
(Firm and Option):</H4>

More Than 4,000 Engines

<H4>Total Engine Hours: </H4>

Over 27 Million

<H4>Total Number of Engines Delivered:</H4>

Over 2,200
By engine:
V2500-A5 - over 1,500
V2500-A1 - over 360
V2500-D5 - over 290

<H4>Number of customers: </H4>

90

Előzmény: DAttis (158)
DAttis Creative Commons License 2004.07.06 0 0 158

Gondolom ez a hajtómű típus.

Ez milyen gyártmányú, mert hallottam róla, de az eredete nem tiszta.

CFM-ről, GE-ről dereng.

Előzmény: VAG (157)
VAG Creative Commons License 2004.07.05 0 0 157
IAE V2500
flying.reporter Creative Commons License 2004.07.05 0 0 156

OFF

 

Jó erős termik lehetett, hallod-e :-)

Előzmény: MAH224 (151)
DAttis Creative Commons License 2004.07.05 0 0 155

Off:

MiG21es is ezek szerint?

Csak mert egy kecsói pilóta egy TV riportban jó pár éve elejtette azt a mondatot, hogy a 21esek a felszállást mindig fáklyával teszik.

 

De hogy on is legyek a Wizzair A320as gépei milyen hajtóművel vannak felszerelve?

csak mert ugye nagy a választék hajtómű terén :)

Előzmény: viktorh (154)
viktorh Creative Commons License 2004.07.05 0 0 154

"Ezek szerint egy vadászgépnek se kellene feltétlenül fáklyát  használni felszálláskor."

 

Hát elvileg nem, de ha bevetés van, v speckó körülmények (pl. 300m-es pálya) akkor azért szoktak utánégetni. Erre jó példa volt, amikor Taszárról indultak Koszovóba az amcsik és egymás seggébe értek a gépek a holding pointnál - akkor az éppen felszállónak minél előbb el kellett takarodnia, persze h nyomta a fáklyát.

 

De alapból nem szokták használni, a vadászgépek kb 60%-os teljesítménynél is fel tudnak szállni, más kérdés hogy elég-e a pálya:)

Előzmény: DAttis (153)
DAttis Creative Commons License 2004.07.05 0 0 153

No ez még nekem is új.

Meg voltam gyöződve, hogy általában full gázon hajtják végre a felszállást (típustól függetlenül), tehát a hajtóművek 100% felett pörögnek ilyenkor.

 

Off:

Ezek szerint egy vadászgépnek se kellene feltétlenül fáklyát  használni felszálláskor.

Előzmény: MAH224 (151)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!