Keresés

Részletes keresés

imi972 Creative Commons License 2019.10.28 0 0 59315

Pedig egyszerű:

A szegedi kocsi tartós kisegítésben van Nagykanizsán.

Előzmény: György barát (59310)
György barát Creative Commons License 2019.10.28 -1 0 59314

Köszönöm. De a kérdés még él. 

 

Előzmény: Schmidt-féle túlhevítő (59313)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2019.10.28 -1 0 59313

KTH > Körzeti Járműfenntartási Telephely

Előzmény: György barát (59310)
BahnScorper Creative Commons License 2019.10.28 0 5 59312

Ezért mondom mindig, hogy kéne egy olyan mellékvonal, ahol pont az ilyen járművekkel - a 100 éves vonat kocsijai mellett az acélvázas Bz (és Az, Dnz) kocsik, a GySEV kéttengelyesei, meg a BCmot-ok a hozzájuk tartozó pótokkal - lehetne nosztalgiaüzemet fenntartani. Persze nem pusztán olyan, ahol csak vonatozni lehet, hanem más turisztikai látványossággal is összekombinálható. 11-es, felső 87-es tökéletes lenne ilyesmire, de még jobb lett volna a 6-os, ha nem kisvasutat raktak volna a helyére (képtelen vagyok megérteni, pártunk és kormányunk miért nem érezte át annak a lehetőségét, hogy Budapestről - és Fehérvárról - átszállás nélkül lehessen oda vonatozni...).

Előzmény: C50 (59307)
György barát Creative Commons License 2019.10.28 0 0 59311

JDŽ járművekről csak C J Halliwell mozdonyos könyve van meg. Ha abban találok vagont is ... 

 

Előzmény: alkotasu (59309)
György barát Creative Commons License 2019.10.28 -2 0 59310

Ez kinek jó – és miért nem? 

(Honállomás <-> Költséghely.) 

 

 

alkotasu Creative Commons License 2019.10.28 -1 0 59309

Van képed egy eredeti JDZ kocsiról hogyan kellene kinéznie a modellemnek?

Előzmény: György barát (59137)
rezgaras Creative Commons License 2019.10.28 -2 0 59308

OT

A Ligetben, az Ajtósi Dürer soron volt egy AGIP kút. Ott árultak 100 oktános, "Supercortemaggiore" benzint. Mivel tudomásom szerint az ÁFOR nem gyártott 100 oktános benzint, csak 98-ast, ezt vagy külföldről hozták be, vagy ügyesen adalékolták,

Előzmény: alkotasu (59286)
C50 Creative Commons License 2019.10.27 0 0 59307

Kár hogy ennek ellenére lemondtak róluk. Szerintem ezek voltak a flotta ékkövei.

Előzmény: fantal (59306)
fantal Creative Commons License 2019.10.27 0 1 59306

A 100 éves kocsik engedélyezett sebessége kicsi és kevés utast szállíthatnak, tehát úgymond nincs "piacuk".

A Cmn-ek és az ABak már egy más "súlycsoport", hisz egy Cmn 70 főt tud szállítani, és a 80 km/ó sebességgel még el lehet menni sokfelé, de 60-nal már nem-

Előzmény: C50 (59304)
C50 Creative Commons License 2019.10.27 0 0 59305

ABaü 630-ról nincs képed felújítás előtti állapotról?

Előzmény: fantal (59303)
C50 Creative Commons License 2019.10.27 0 0 59304

Köszi. A 100 éves kocsik hatóság miatt lettek leállítva (favázas) vagy nyereség nem termelési okból? Ha előbbi, tudtommal a Cmn-ek és az ABak is favázasak mégis mehetnek 80-nal.

Előzmény: fantal (59303)
fantal Creative Commons License 2019.10.27 0 0 59303

Nem, a 1574 az amit korhűen favázzal építettek újjá, sőt még az eredeti hordrugóit is meghagyták, ami kis híján végzetes lett az 1984-es váci sajtómeneten, mert az egyik hordrugó eltört mire Vácra értek... Ezzel a kocsival az volt a turpisság, hogy bár 2. osztályú, van benne egy 1. osztályú szakasz is (ezért a mai 12 jegyű pályaszáma előtt az AB áll...), illetve a Közlekedési Főfelügyelet futásbiztonsági okokra hivatkozva nem engedte a középső tengely visszaépítését.

 

A 100 éves vonatnál még a nagy átalakítások nem mentek, csak a faváz kapott vas csomólemezes erősítést.

 

Ezért Vmax= 60 km/ó minden 100 éves kocsi.

 

A teljesen hegesztett vasvázzal újjáépített kocsi az ABaü 630, amit mivel eredetileg 140-es tempóra akartak felspécizni (végül csak 120 lett, az eredeti eng. sebessége: 100 km/ó), eleve úgy terveztek, hogy szó sem lesz a faváz kocsiszekrényről.

Előzmény: C50 (59289)
gumidani Creative Commons License 2019.10.27 -3 1 59302

Ha nem venné elő újra és újra valaki ezt a gumicsontot, akkor eszembe sem jutna az egész baromság. Ez a legnagyobb probléma amikor elfogy a zoxigén, meg fogunk főni, betemetnek minket a műanyagszívószálak és nem akarnak a férfiak űlve pisilni?

Előzmény: György barát (59301)
György barát Creative Commons License 2019.10.27 -1 2 59301

Nyissunk már egy minusz topicot! 

 

Ha a szoftver és az üzemeltető kellően intelligens lenne, akkor a saját profil beállításába egy kapcsolót építene: 

 

Értékelés elrejtése <-> megmutatása. 

 

Én szóltam.   😊 

 

Előzmény: k.novotny (59299)
C50 Creative Commons License 2019.10.27 0 1 59300

Akkor a legegyszerűbb megoldást választom: nem foglalkozom vele.

Előzmény: k.novotny (59299)
k.novotny Creative Commons License 2019.10.27 0 1 59299

Ez a mínuszolás egy marhaság. Már ez az eszmecsere is hosszabb mint amennyit a téma érdemel. Vagy meg kéne szüntetni vagy nevesítetté tenni. Résztvevője vagyok egy belső fórumnak, ott csak pozitív értékelést lehet adni de nevesítve.

 

Jó helyen tapogatsz, csak van egy kis gond

 

Leirom, igaz egy kicsit hosszabb a kelleténél, elnézést kérek érte.

 

https://forum.index.hu/Topic/showTopicList

 

Ha megnézed a linket, és esetleg van rá energiád végignézni, az almenükben, hogy hány részre tagozodnak azok, hamar rálehet jönni arra, hogy kb. 3000-4000 forum szerepel benne.

 

Ha most valaki regisztrál benne egyszer, bármelyikbe irogathat, minuszolhat, tetszés szerint.

 

Az Index-nek ez a jó, hiszen az elöugró ablakokban 99%-ban fizetet reklámok vannak, ami neki a bevételt növeli. Tehát az Indexnek az a jó, ha minél többen tesznek hozzászolást.. Természetesen van aki ezeket az elöugró reklámokat kibirja iktatni, de a többség nem.

 

Tehát nem biztos, hogy az itt forumozó minuszol, az lehet akár egy 10 éves gyerek is, akit esetleg apukája regisztrált egyszer.

 

Arról már nem is beszélnék, hogy akár 10 vagy 20 nick neved is lehet a forumon belül, gyakorlatilag a nick neved változtatásaival, még komplett társalgást is végig csinálhatsz. (Volt már rá példa, ha nem is 10 nick névvel)

 

Ezáltal teljesen szétvan taglozva minden almenü.

 

Példával élve, és csak a vasúti forumot nézve:

 

A vasútvonalak topikjai, majd minden vasúti vonalra,

A különbozö mozdony típusok topikjai

A modellezök topikjai lehet a végtelenségig sorolni, de az baj hogy ezt kb 100 ember irogatja. (Nézd meg hány ember irogat például a személykocsi topikba)

 

 

 

De nézegetheted a fenti linken bármelyiket, és rájössz arra, hogy az összes forumon a minuszolás nagy divat. Sajnos védekezni nem lehet ellene.

 

A másik probléma az, hogy minden túl van lihegve, nem csak itt a vasúti forumokon, hanem az egész országban, és bármely témában., és ezt úgy hivják, hogy magyar betegség.

 

Na most nem úgy néz ki a dolog, hogy erröl mi magyarok le akarnánk szokni.

 

Mi lenne a megoldás? A német DSO forumhoz hasonló, de önálló. Csak az a kérdés, hogy ki fizeti a révészt.

 

 

Előzmény: C50 (59284)
György barát Creative Commons License 2019.10.27 0 0 59298

Rendben. Kösz, hogy megosztottad. 

 

Előzmény: gumidani (59297)
gumidani Creative Commons License 2019.10.27 0 0 59297

Én csak ennyit tudok róluk.

Előzmény: György barát (59295)
György barát Creative Commons License 2019.10.27 -1 3 59296

OFF 

Büszke vagyok magamra.   😂 

27 napos korban már kapom a minuszokat. 

UFF 

Előzmény: Zsivany2 (59292)
György barát Creative Commons License 2019.10.27 -1 0 59295

Köszönöm szépen.   ☺ 

Esetleg az élettartamuk? Csak úgy kb. 

KI 

A világhálón nem a tegeződés járja? 

BE 

 

Előzmény: gumidani (59290)
gumidani Creative Commons License 2019.10.27 -1 0 59294

Csak belezavarodtam a ferde merevítőkbe.

Előzmény: Zsivany2 (59293)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.10.27 0 0 59293

Azon kívül, hogy a másik oldalát mutatja, hogy látsz eltérést?

Előzmény: gumidani (59290)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.10.27 -1 5 59292

OFF Van legalább egy minuszoló, akit személyes érzelmek fűtenek: messziről látszik, hogy csak bizonyos emberek hozzászólásait minuszolja, függetlenül attól, hogy mit ír. Ha a "feketelistás" topictárs ír, már nyomja is a minuszt. Én is rajt vagyok a listáján. ON

Előzmény: fantal (59282)
gumidani Creative Commons License 2019.10.27 0 0 59291

1926-26  1925-26,

Zechmeister forgóváz.

Méreteket nem tudok.

Előzmény: gumidani (59290)
gumidani Creative Commons License 2019.10.27 0 0 59290

Erre gondol? Schlick-Nicholson (1926-26) 50-59 és 60-64 pályaszámokLátom, hogy a rajz eltér a fényképen látható 64-estől. Lehet, hogy az 50-59 psz-úak rajza.

Előzmény: György barát (59287)
C50 Creative Commons License 2019.10.27 -3 0 59289

Fantal, nem akarom szétoffolni a 100 éves kocsikkal a 424-es topokot bár nem olvassa senki. 

 

Az 1574-esről valahol írtad jogy valójában acélvázas es gördülő csapágyas. A 4743- as viszont favázasan lett felújítva?

 

György barát Creative Commons License 2019.10.27 0 0 59288

... a Gag teherhez hasonló, ORE zsámollyal ...

 

Én a szövegszerkesztőre adok ezer minuszt.    😠 

 

Előzmény: György barát (59287)
György barát Creative Commons License 2019.10.27 0 0 59287

BE 

Létezett egy favázas, négytengelyes fűtőkazánkocsi. A Gag tehergez hzsámol: ORE zsámollyal, 9,0 m csaptávval, de nyitott peronnal. 

Ki tud többet? (Darabszám, hossz, ...) 

 

alkotasu Creative Commons License 2019.10.27 -1 2 59286

KI

 

"Volt AGIP kút is."

 

Igaz! Még gyerekkoromban kaptam is egy ilyen matricát, amit (gondolom szüleim nagy örömére) felragasztottam a szobánk ablakára. Meg szerepelt reklámban is a "lángnyelvet fúvó hatlábú kutya".

 

BE

Előzmény: fantal (59278)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!