Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LUKI Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9079
:-))) Minden ami egy autóval lehet. Egy kerékcsere több koncentrálás igényelt mint más autónál egy motorgenerál...
Amúgy hengerfejes lett (a kiegyenlítőtartály nélküli rendkivűl praktikus hűtőért külön elismerésem a franciáknak), össze vissza kotyogott minden a futóművében, hemzsegett az elektromos hibáktól, ha valami probléma felmerült az mindig a legrosszabb lehetőség miatt következett be, néha leesett a lökhárítója:-) Amúgy AX 1,4D. Nagyon kevesett fogyasztot amikor tudtuk használni. Eleinte ment 150-160-at is, később 120-nál olyan hangja volt mint egy felszállás előtti Mig 29-esnek. Azóta is ideges leszek ha meglátok egyet. Miután eladtuk a fickónak visszafizettünk egy csómó pénzt, hogy ne vigye perre az ügyet. A szerelőnél eladás előtt (mindig ő szerelte tudta a kálváriákat az autóval) a szél rácsapta az ajtót és javíthatta meg zsebből. Szerintem Citroeneket (én csak az o-ra tudok pöttyöt tenni:-) azóta sem vállal.
Szóval nem volt egy szerencsés darab...
Előzmény: Flacika (9047)
LUKI Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9078

Részlet a fenti Kalos tesztből::-)

"Egészében olyan kifogástalanul jól sikerült, hogy még kisautó-kedvencemmel, a Punto II-vel is felveszi a versenyt. Addig nézegettem a bemutatón a ferde hátú Kalosokat, míg elhatároztam, inkább a lépcsős hátú változatot kérjük, mert az embert menthetetlenül kiröhögik a kollégák, ha egy Daewoo-ról áradozik.":-)Ugye-ugye

Kinyomoztam, hogy ki az ügyintézőm a biztosítónál. Nem volt egyszerű mert elírták a rendszámomat. Mostantól őt kell ostromolnom az igényeimmel.

Januárban állítólag mindenhol nagyon gyászosak az eladások, sokkal rosszabbak mint az előző években. Lehet, hogy komoly akciózás veszi majd kezdetét? Már vannak erre utaló jelek.

MI LETT A CSIRIBIVEL????

Phoere Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9077
Ezt levélben is írjátok meg vv65-nek, nehogy véletlenül ne vegye észre itt a Fórumon.
Előzmény: Hodhaver (9075)
Hodhaver Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9076
Egyetertek! Sajnos demokracia van, ami koztudottan marha nehezkesen muxik. :-)

Hodhaver

Előzmény: Kopi (9059)
Hodhaver Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9075
Sziasztok!

A miheztartasvegett megirom meg egyszer a kituzo "igenyunket" : Hodhaver
Hodne (ekezeteket kerem kitenni)

Azt hiszem ebben az esetben nem kell kulon jelolni, hogy Hodne kihez is tartozik.

Elore is nagyon koszi,
Hodhaver

Előzmény: vv65 (9058)
Phoere Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9074
Nekem is 3 darab van, szerintem ugyanez a méret, így saját részre megoldom a kitűző ellátást. :))
Csak a tartalmát igényeltem le vv65-től.
Előzmény: Kopasz (9073)
Kopasz Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9073

OK. Csinálja vv65, hogy egyforma legyen, én kérnék egy Mrs. Kopasz feliratút is! Így csak 3 db. szabad kitűzőm marad. Az enyémeken van csíptető a zsebre és tűs megoldás is. A hasznos mérete 9 x 5,8 cm.
Előzmény: Phoere (9069)
Phoere Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9072
"Viszont van egy hátránya is a téli guminak: roppant bosszantó tud lenni az a sok (nyárigumis) lámer aki 20 km/h-val retteg az úton, miközben Te nyugodtan autóznál akár 50-el is. "
:))
A Téligumi topicon egyszer hasonlót írtam be. Nem szeretném idézni, mit kaptam ezért. :)) Természetesen azoktól, akik végig amellett érveltek, hogy számukra felesleges kiadás a téligumi.

Zeg: a tárolás valóban komoly gond tud lenni, de érdemes megoldani. Én is csak javasolni tudom, hogy vegyél (méghozzá 4-et, mert 2 db-balnem igazán növeled a biztonságodat, de erről rengeteg hozzászólás olvasható a Téligumi topicban), nem kell szuper márkájú méregdrága. Normál közlekedéshez a 12-15-ezer Ft-os alsókategóriások is tökeéletesen megfelelnek, engem a Dayton még nem hagyott cserben. Illetve ma reggel, amikor az autó fele hosszában a havon feküdt az alváz, akkor már nem tudott továbbtolni (betolattam volna a beállómba a munkahelyen), de előre lehozott róla. Jött a lapát és utána állhattam be.

Más:
Kiszereltem a bal első fényszórót, viszem ragasztani.
A fényszórókat 2-2 csavar tartja (TX 30), az egyik ilyennél tört el a műanyag fül. 3 csatlakozó van bekötve, pattintós rögzítéssel biztosítva. (A biztosítás minden csatlakozónál csak az egyik oldalon van, tehát fordított bekötés kizárva.)
A lámpatest alul a karosszéria fém "fülei" által van biztosítva, tehát nem olyan egyszerű kiemelni a lámpát, illetve a visszahelyezésnél ezekre figyelni kell.

Előzmény: a218 (9070)
drbg Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9071
Üdv mindenkinek!
Sajnos a találkozón nem tudok résztvenni. Fiam középiskolás, kollégista, hétvégeken itthon van. Vasárnap megy vissza, vagy busszal, vagy viszem a vastehenünkkel. Emiatt a hétvégék számomra foglaltak. A FORUM-on keresztül kívánok jó szórakozást, tartalmas beszélgetést a megjelenteknek. Minden bizonnyal az újonnan előkerült dolgok a megfelelő helyen előbb-utóbb olvashatók lesznek, így az elmenni nem tudók is kissé úgy érezhetik, a hasznos eszmecsereében azért résztvettek.
a218 Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9070
Én azért rábeszélnélek arra a téli gumira. Ehhez két dolgot hoznék fel érvnek:
1. egy korábbi olvasmányélményem itt a topic-ban. Valaki írta, hogy lekoccolt valamit a tehenével. Látszólag nem is volt olyan nagy a baj, de mivel sok minden van ezekben az autókban ott elöl, a javítási számla 7-800 eFt lett. ( négy téli gumi – ha 1.4-es autód van- 50 eFt alatt megáll)
2. személyes tapasztalat. Én több mint 10 éve minden napomat úgy kezdem, hogy beülök az autómba és elhelyezem a családtagjaimat különböző intézményekben, majd magamat is dolgozni viszem. Ez idő alatt talán kétszer fordult velem elő, hogy nem tudtam elindulni otthonról (és egyszer sem , hogy ne tudtam volna célhoz érni), pedig a mi utcánkban jár utoljára a hókotró…
Azt az örökérvényű igazságot már nem is akarom említeni, hogy a családod és tenmagad testi épsége pediglen megfizethetetlen.
Viszont van egy hátránya is a téli guminak: roppant bosszantó tud lenni az a sok (nyárigumis) lámer aki 20 km/h-val retteg az úton, miközben Te nyugodtan autóznál akár 50-el is.
Előzmény: zeg4 (9063)
Phoere Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9069
Azért lenne jó, ha vv65 csinálná mindet, mert akkor egyforma lehetne.
Ha van egy jó ötleted alapmotívumnak, ami jól mutat ebben a méretben, küldd el inkább neki.

A kaja eltolása valóban felvet egy-két problémát.
Az ebéd befejeztével nem kell még hazarohannunk, tehát folytathatjuk egy második felvonással, pl. séta az esztergomi várban. Igaz, hogy ez visszafelé van, de hátha belefér.

Előzmény: Kopasz (9066)
Z-M-an Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9068
Kajálás időpontja: jómagam nem szívesen tenném későbbre, akkorra már valószínűleg éhesek lennénk.
A másik dolog az, hogy gondoljatok bele: kb. 45 embernek kell az étteremnek kaját adni! Ez sem lesz kevés idő! Az is lehet, hogy az étterem nem is vállal ekkora létszámra étlap alapján, csak ha megállapodunk valamilyen menüben.
Erre ma (egyelőre asztalfoglalás nélkül) rákérdezek.
Előzmény: Kopi (9059)
Z-M-an Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9067
vv65!
Kitűző méret: az enyémek 5,5*9cm-esek, a hozzá való címke Wordben az L7417-es.
Neked is ilyen?
Előzmény: vv65 (9052)
Kopasz Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9066

Ilyen elindulási nehézséget az is okozhat, hogy a benzinpumpa valamilyen oknál fogva "visszaengedi" a naftát és kell párszor indítózni, mire felszívja ismét a benzint. Persze a 20-25 próbálkozás kicsit soknak tűnik ehhez. Anno a Dacia benzinpumpáján volt egy kézi kar is, hosszabb állás után célszerű volt pumpálgatni indítás előtt. Ez esetben lehet, hogy az injektor rendszerben volt valami gond (pl. kis víz kicsapódott és lefagyott). Ha azóta pöccre indul, akkor valószínűleg valami ilyen egyszeri probléma volt. Ha visszatérne, akkor irány a szervíz.

Más. Én valószínűleg kinyomtatom a kitűzőinket, lesz egy Kopasz és egy Mrs. Kopasz. Ha kell a többit is megcsinálhatom, bár már vannak önkéntesek.

Előzmény: Triumphator (9054)
lotht Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9065
Úgy ám!
Vigyázni magunkra!
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (9064)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9064
Amikor már szépen leesett a hó, akkor kellett elindulnom otthonról :-(
fél ötkor álltam neki havat lapátolni :-)
Most értem haza, jóól csúszik az út, az FKF nem bírja a terhelést, hálistennek a gumim viszont igen. Az utcánkat nem takarítja senki, mikor álltam be a garázsba láttam, hogy az egész alsó hűtőnyílás tele van hóval, magyarán néha igen magas volt a hó :-)

csak óvatosan holnap is!

zeg4 Creative Commons License 2003.02.05 0 0 9063
Hát igen csak jó kereskedőnek kell lennie, annak aki februárban rábeszél a téligumikra :-)
Mégha novembert írnánk, csak-csak, de így a tél végefelé haladva.... (remélem nem kiabáltam el), a valószinűségi indexe erősen konvergál a zéróhoz.
Természetesen nem vagyok téligumi ellenes, sőt elismerem minden előnyét !
Csak 1szer kéne rászánnom magam a dologra, bár a fő gondom a tárolással lenne.

Előzmény: Flacika (9048)
lotht Creative Commons License 2003.02.04 0 0 9062
Ma délután jót autóztam a városban. Lágymányos, Pestszentlőrinc, Szabadság-hegy, Lágymányos, stb. Jó volt. Jó lassú.
Kopi Creative Commons License 2003.02.04 0 0 9061
Kopi szenilis, és nem figyel: melyik ez az off autó?
:)
Előzmény: LUKI (9026)
Kopi Creative Commons License 2003.02.04 0 0 9060
Jogos az észrevétel! :)
Tudjunk róla, hogy ki kinek a kije.
Előzmény: vv65 (9058)
Kopi Creative Commons License 2003.02.04 0 0 9059
Skacok!

Nem lehetne a zabbantást 14 h-ra tenni? Vagy nagyon éhesek vagytok? :)))
Kimegyünk Visegrádra, oszt már futhatunk is tovább. Nem? ;)

("Enyi" autó nehezen moccan ám "parancsszóra"! Mire rábeszéljük magunkat az indulásra, hipp-hopp elrepül vagy fél óra! :) )

Előzmény: Z-M-an (9035)
vv65 Creative Commons License 2003.02.04 0 0 9058
Nem tudom lehetséges ezeket a modern injektoros motorokat túlszívatni? Mert ez az egyetlen ötletem a rosszalkodására, mivel az általad említett korábbi indítási próba során talán túldúsúlt a motor és ez nem tudott kellően távozni (a katalízátorból?)a rendszerból.

Tuzi javasolta, hogy a családtagok esetében fel kellene tüntetni a névkártyán, hogy kihez tartozik.Vagy a nick nevet írom mögéje/alája, vagy a számot ami a nickhez tartozik. Szerintem a nick név feltűntetése lenne a legjobb megoldás.

Vélemények?

Előzmény: Triumphator (9056)
Kopi Creative Commons License 2003.02.04 0 0 9057
Luki!
Így akarsz ismerkedni jólszituált csinos hölgyeményekkel? :)
Kicsit sok kocsi rámegy, mire megtalálod az igazit. ;)
Előzmény: LUKI (9014)
Triumphator Creative Commons License 2003.02.04 0 0 9056
2002. áprilisi évjárat. A vicc, hogy délben is kozmetikáztam rajta egyet és akkor pöccre. Most is nagy arccal, tudod, beülök és krrrrr-kehhhh.
Volt egy 20 éves LPG-s Granadám, az csinált ilyet, de abban benne van.
Előzmény: Phoere (9055)
Phoere Creative Commons License 2003.02.04 0 0 9055
Mennyi idős?
Velem egyszer csinálta ezt, a novemberi korai télben. Egy napi állás után játszotta ezt, de végül elindult. Azóta pöccre indul ismét, még a -20 fokos éjszaka sem okozott neki gondot.
Előzmény: Triumphator (9054)
Triumphator Creative Commons License 2003.02.04 0 0 9054
Másodszorra is kiástam a kocsit, hogy holnap hajnalban az elindulni képesség ábrándjával kezdhessem a napot. Megaszondtam? A ház parkolója alacsonyabban van, mint az út, úgyhogy izgi lesz reggel az emelkedőn. Azonban még izgibb, hogy most ijesztett meg először a Dr. Ága. Gondoltam, beindítom, mi bajunk lehet. De Ő nem így gondolta. Csak köszörült, kehegett, de nem indult. Eddig egy fordulatra indult, még a legnagyobb hidegben is. Most kb. 25x próbáltam, mire nagy nehezen. Tisztára kivagyok. Volt ilyen tapasztalata vkinek?
Phoere Creative Commons License 2003.02.04 0 0 9053
Tudom, hogy milyet hozol, de szerintem Z-M-an változata egy kicsit kisebb.
Előzmény: vv65 (9044)
vv65 Creative Commons License 2003.02.04 0 0 9052
Ha nem nagy munka, persze. Minden ötlet, javaslat jól jöhet.
Előzmény: Z-M-an (9046)
Z-M-an Creative Commons License 2003.02.04 0 0 9051
JA, csak hogy egyértelmű legyen: a kocsit nem toltuk meg!
Előzmény: Z-M-an (9050)
Z-M-an Creative Commons License 2003.02.04 0 0 9050
Egy mai pelda: egy belvárosi parkolóban középkorú hölgy próbált kiállni a hó fogságába szorult Daewoo Lanossal, nyári gumikkal.
Megkérdeztem, segítsek-e tolni, ő persze örömmel igent mondott... :-)
Épp tolni kezdtem volna, amikor is mögénk állt egy fiatal srác egy VW Transporterrel. Persze ő is megkérdezte, mit segíthet.
Megkérte a hölgy, hogy ő üljön be a kormányhoz, miközben én/mi toljuk. A srác beült, azt mondta, tesz egy próbát, mielőtt megtoljuk. 4. nekirugaszkodásra, bő fél perc alatt kiállt onnan, ahol a hölgy elmondása szerint már negyed órája próbálkozott.

Legalább 2 tanulság van:
- téligumival biztosan jobban ment volna.
- az ami az egyik számára lehetetlen, a másiknak még sikerülhet, megfelelő gyakorlat ill. vezetési érzék birtokában. Tudni kell, hol van magunk és autónk határa, meddig lehet "elmennünk" saját és mások testi épségének veszélyeztetése nélkül.

Előzmény: Flacika (9048)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!