Én olyan közel sikerült jussak az automhoz, hogy van egy majdnem ugyanolyan a kereskedés parkolojában.
Napfénytetőről meg azt mondom: Jó cucc, de páromnak van, légkondija viszont nincs... Én eladtam a kocsim. És ez is egy nagyon erős pont, hogy számolom a perceket, mert kb semmit nem hűt :D Csak a 2000 fok mozog :D
És egy dolgot kifelejtette. Úgy gondolom a panoráma napfénytető a leghasznosabb dolog amit kértünk bele. Szerintem jobb mint a légkondi. Ebben a kánikulában szinte mindig nyitott tetővel mentünk, és elég kellemes volt a levegő az utastérben. Én még a légkondit be sem kapcsoltam.
Nekem sose volt az igéretekkel bajom, még ha rossz is, tudok vele számolni, de eladtam az autómat, szoval ha most nem jön meg az új időben, akkor kicsit csalodott leszek.
Az mondjuk, hogy ritka a szin nekem csak jó. Először Dark Knight-ot néztem ki, de mikor megtudtam, hogy létezik ez az Oliva (amazon) Grey... Zöld mániás vagyok. Mondom, ez az ÉN szinem :D
Én mondjuk nem temetem a dolgot. Egyébként nyilván van aki nagyon nagy biztonságra törekszik, és hosszu időt igér inkább. Nekem is van ismerősöm, akinek 1 évre jött meg az autója, de akkor lehet más preferencia alapján döntök, ha tudom hogy ennyit kell várnom. Akár lemondok egy szinről, vagy bevállalom a DCT-t, meg a vele járó többletköltséget. Vagy veszek mást.
Az üres igéretek viszont a végletekig kiborítanak.
megragadta a figyelmemet a fogyi, köszi: "3300 km után a fogyasztás a mild hybrid és az iMT ellenére sem mondható alacsonynak: 7.9 végig kúton mérve, de ebben tényleg nagyon sok élvezkedés van (kigyorsítások, sport módban vezetés, tempós pályázás). Higgadtan vezetve, ECO-ban hagyva lazán el lehet járni 6.3-mal"
Én is úgy hallottam, hogy turbós benzines motorok, és az automata váltó nagyon megnöveli a gyártási időt. Én már extrém 11-12 hónapos szállítási ígéretről is hallottam, ha olyan a rendelt autó. Az Amazon Grey színről (amilyen a mi autónk) is azt hallottam, hogy talán a legritkább rendelt szín, ezért több lehet az átfutási idő.
Mi múlt héten vettük át az Amazon Grey i30-at. 1.5 DPi kombi. Már erősen közelítettünk az 5 hónaphoz. Ebből 3 hét a vonóhorog felszerelés körüli mizéria. Az autó június 3.-án már a kereskedőnél volt. De a végén mégis sikerült.
Eddig nagyon elégedett vagyok vele. Erő pont elég (Mint az 1.6-os Fiat Marea kombim - Csak kis különbség van köztük az i30 javára), fogyasztás meglepően jó (ha hinni lehet a fedélzeti számítógépnek - a fórumokon azt írják hogy elég pontos). Első 68 km-en (jobbára országút, kis várossal, ismerős útvonal) 4,6 l/100km-t jelzett. Feleségemnél kicsit rövidebb úton 5,5 liter volt. De más autóknál is megvan kettőnknél a fogyasztáskülönbség, ha nem is ilyen arányú.
A színnel nemcsak kibékültem, hanem egyenesen nagyon tetszik, főleg napon!
Ami egyenlőre zavaró, a sok felesleges elektronikus vezetés támogató rendszer. De talán ezeket is meg fogom szokni, vagy legalábbis valahogy testre szabom a működésüket.
Remélem a tiéd hamarabb megjön mint a miénk. Mi február elején rendeltük, és valószínűleg május vége felé gyártották le. Június 23.-án vettük át. De ahogy írtam ebbe benne van a közel 3 hetes kereskedői ....... a vonóhorog felszerelésével. De hogy pozitívumát is írjam ennek, elég jó rendszámot kaptunk.
Manuális, igen, és van eco-normal-sport mód. Én is láttam az árlistában, hogy csak automatához van mód választó, de az vagy elírás, vagy arra gondolnak talán, hogy az automatát is át lehet lökni "manuálisba".
Sziasztok, csak egy első hónap utáni összefoglaló: május végén vettük át az 1.5 T-GDI-vel szerelt, manuális sunset red kombit. Comfort felszereltség extrákkal, tud eleget, igazából csak két dolgot hiányolok, alkalmanként a sávkövető + adaptív tempomat kombót, máskor meg az n-line csomagot. :) Ehhez a motorhoz nagyon passzol az n-line, volt nálunk n-line is, ráadásul közel egy hónapig, van összehasonlítási alapom. Amikor küldöd neki rendesen, gyors kanyarokban, erős fékezésnél, hirtelen kikerülésnél a feszesebb futómű és a keményebb szervó jó szolgálatot tesznek. Cserébe a mienkben kicsit több a lábtér hátul, mert vékonyabbak az ülések, a vezetőülése is komfortosabb számomra, és tényleg nagyon kényelmes a futóműve, nyugodtan alszik a gyerek meg az asszony is, rosszabb útfelületen is. A motor teljesítménye több, mint kielégítő. Sport módban, ha akarom, ott tud hagyni pályán nagyjából bárkit, persze itt az átlag magyar autófelhozatalra gondolok (pl. seggedbe mászó skodák, villogva támadó passatok), sportautóknak nyilván nem ellenfele. A faceliftes LED menetfény kellően újszerű és morcos ahhoz, hogy ne kelljen levillogni a lassan haladókat, többnyire maguktól a külső sávba húzódnak. Szóval tud ragadozó lenni, de megvan a szelíd bárány oldala is. ECO-ban is kellemesen használható, lomhább, de nem zavaróan. 3300 km után a fogyasztás a mild hybrid és az iMT ellenére sem mondható alacsonynak: 7.9 végig kúton mérve, de ebben tényleg nagyon sok élvezkedés van (kigyorsítások, sport módban vezetés, tempós pályázás). Higgadtan vezetve, ECO-ban hagyva lazán el lehet járni 6.3-mal, ami még mindig magasabb, mint amit pl. az eTSI tud (az lekapcsolja a nem használt hengereket), de ez egy megbízhatóbb Hyundai. ;) Panorámatetőt kértünk bele, csodálatos, hatalmas üvegfelület, aminek a fele nyitható, nagyon szeretjük. A lakkozás viszont borzasztó érzékeny, már sikerült megkarcolódnia. Kiemelném még, hogy egész csendes az autó, pályán is simán lehet benne beszélgetni.
Azt igen, hgoy ha valaki msot rendel, 4-5 honap, de én 3 honapja rendeltem 3 honapot mondtak. És miért jön központi raktárba? Miért nem a kereskedőhöz? Mondjuk nekem is logikusnak tűnik, hogy a Prime-hoz pontosan tudják, hogy mi kell, szoval ahhoz a legkönnyebb alkatrész készletet fenntartani. Ami eltér tőle, az szervezést igényel.
Na nekem mondjuk Prime lesz, szoval reménykedek :)
Újabban 4-5 hónapot mondanak a kereskedők i30 szállításra. Központi raktár elvileg üres, csak a megrendelt autók érkeznek az országba. Talán augusztus végén érkezik kb 40db Prime, ami azonnal vihető lesz. Ezek szerint valóban a Prime felszereltségre álltak rá a csehek.
Hàt az durva lenne, ha fél év. Nekem azt mondta a nő, hogy júniusi gyártás. Kissé kiborulok, ha még 3 hónapot várni kell. 😲Mondjuk a család is, hogy feszt lenyulom a kocsijukat. Meg mindent ugy terveztem, nyaralast, stb
Egy hét alatt megvolt a lepapírozás, bár én nem kértem vonóhorgot. Az értékesítő srác azt mondta, ezek a kifutó, limitált PRIME felszereltségüeket nyomják most gyártásba, tudomásom szerint már nem lehet ezzel a felszereltséggel gyártásból rendelni. A turbós benzinesek átfutási ideje gyakran fél év.
Én egy 4 éves Vitarából ültem át az i30-ba, nagyon más a Hyundai. Nekem nagyon bejön.
Én az AutoPalace Délpest-nél, Aprilis 7-én. Azt mondták Júniusi gyartasba bele fig férni.
2-3 hete van benn az udvaron egy elvileg ugyanolyan. Szerintem a motor lehet más. Májusi gyártás, meg nem is szóltak, szoval gondolom nem az enyém. De mivel ott all hetek óta az udvarom, már inkább remélem.
Szia! Bocs a későiért, de már ritkán nézek be ide. Nálam is megvolt ez, szintén teljesen random. Néha megpróbáltam kicsit oldal irányú nyomással is, használni a pedált, ez általában segített egy darabig. De ezen túlmenően nem foglalkoztam vele. Aztán elváltak útjaink.
Sziasztok! Én 2021 március 26 -án rendeltem meg 1.5 DPI fehér Comfort Kombit. Full led világítást, első parkradart, sötétedő tükröt, mankókereket, kétzónás klímát és télicsomagot kértem bele. Már a három hónap eltelt és a kereskedő szerint még nincs az autóm gyártásban. Alkatrész hiány van....
1,4 MPI i-30 kuplungja váltáskor enyhén kattogásszerű hangot ad. Néha jön elő ez a hang, aztán abbamarad, később újra hallani, teljesen véletlenszerűen kezdi. Volt valakinek ilyen problémája, vagy ötlete, hogy ez mi lehet?