Keresés

Részletes keresés

horvacsb Creative Commons License 2020.04.19 0 0 97747

Sziasztok!

 

MTZ légtartály pontosan hány literes? Én kb 25 literesre saccolom, ez mennyire helytálló vagy tévedek? A segítséget előre is köszönöm!

Józsi73 Creative Commons License 2020.04.19 0 0 97746

A karoknál perselyezés, és gumi vagy szilikoncső. A fülke szigetelésről meg a youtube-on van fönt pár videó.

Előzmény: kevesaa (97745)
kevesaa Creative Commons License 2020.04.19 0 0 97745

Velemenyetekre lennek kivancsi. A muszerfal melleti 3 hidraulika kart meglehet csinalni, hogy ne csorogjon zorogjon? Illetve a masik kerdes panorama fulket lehetne valahogy megjobban szigetelni, hogy ne legyen ennyire hangos es ne jojjon be ennyi por? Vagy ezek a lehetetlen kategoriaba tartoznak?

sooty Creative Commons License 2020.04.15 0 1 97744

Nekem pont ilyen van. Így vettem, de túl parasztos megoldásnak gondoltam/tartotam. Vettem bele új szintjelzőt, meg hozzá párosított órát (kb 10ezer). Az órához is vezeékelni kellett, a szintjelzőhöz meg szar hozzáférni. Ülés ki, alatta lemez ki, aztán is kicsit szerencsétlenkedni kell. Az eredmény annyi lett, hogy látom az órán, hogy van benne, de hogy mennyi azt nem tudom. Amikor már teljesen megáll üzemanyaghiány miatt, akkor is a mutató az első rovátkánál van.

Aztán elmentem és vettem vadonat új benzincsövet oda hátra, ahol a kép is mutatja. Szép tiszta, került vagy 100 Ft-ba. Azóta sosem fogyasztottam ki belőle a cuccot. Egy pillantás kissé rogyasztva és meg is van a pontos szint. Annyit csináltam még vele, hogy amikor tök üres volt a tank, öntöttem bele 10 litert, megvártam míg szintbe kerül a cucc és akkor az új csőre húztam festéktollal egy vonalat. Na ez a tartalék jelzőm. Ha oda ér akkor kocogok a kannáért is irány a kút.

Előzmény: Myrrdin (97743)
Myrrdin Creative Commons License 2020.04.15 0 1 97743

Szerintem ez verhetetlen megoldás. Nem zavarja a tankban lötykölődő üzemanyag, elektromos vezeték szakadása sem okoz gondot.

Előzmény: Holmer (97741)
csoppika Creative Commons License 2020.04.14 0 0 97742

Az a helyzet, a konstrukció úgy szar , ahogy van. A tankban nincs hullámtörő, így a cucc meg a jeladó, meg az óramutató oda- vissza vagdalódik. Rád bízom, hogy kitaláld, ezt egy sima rendszer meddig bírja...

De ha van idegrendszered, csak rajta, babrálj vele kedvedre...

Előzmény: Zet1 (97737)
Holmer Creative Commons License 2020.04.14 0 0 97741

inkább az a kérdés,van e olyan mtz-amiben működik rendesen :D

Előzmény: Zet1 (97735)
kozso1 Creative Commons License 2020.04.14 0 0 97740

Sziasztok.  Belarus MTZ egytengelyes gépekről van valakinek véleménye, tapasztalata?

Árban hogyan mozognak? Megbízhatóságra milyenek. Gondolom alkatrész az nincs hozzájuk.  Köszönöm.

Józsi73 Creative Commons License 2020.04.13 0 0 97739

Távgyógyászat nem mindig működik.

De:

biztosíték

csatlakozások

vezetékszakadás

óra rossz

jeladó rossz

 

Amúgy a fűzvessző tényleg működik, nekem 15 éve jó

Előzmény: Zet1 (97735)
Józsi73 Creative Commons License 2020.04.13 0 0 97738

Vagy a tankolás..... :))

Előzmény: csoppika (97736)
Zet1 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 97737

A csavarhúzós szintjelző még működik de nem a legkényelmesebb, ne tegyük az amúgy is kényelmetlent méginkább azzá, másrészt nem ez volt a kérdés.

 

csoppika Creative Commons License 2020.04.11 0 0 97736

Egy szép fűzfavessző megoldja😂

Előzmény: Zet1 (97735)
Zet1 Creative Commons License 2020.04.11 0 0 97735

MTZ 82.1 üzemanyagszintjelző meg sem mozdul.
Mi a hiba, mit lehet vele kezdeni?

Gergely Kovács Creative Commons License 2020.03.31 0 0 97734

Üdv mindenkinek!

 

Kérdezném hogy a linken szereplő két fogaskerék összepárosítható e? Megegyezik e a fog mérete, modulja. Lassítani es irányt váltani kellene de nem vagyok mtzés így nem tudom viszont pont megfelelne a célnak. Segítségeteket előre is köszönöm!

 

https://agroshop.hu/mtz-fogaskerek-z-21-import.html

 

https://agroshop.hu/mtz-fogaskerek-z-40.html

Törölt nick Creative Commons License 2020.03.23 0 0 97733

Ha leszarod és fémtömités van benne, akkor kend be zománcfestékkel a tömitést, rakd össze azt majd tömit.

Repedés akkor van ha fagy vagy szarrá hajtod.

Előzmény: Rlevi. (97732)
Rlevi. Creative Commons License 2020.03.23 0 0 97732

Persze, minden csavart sorrendben, nyomatékra húztam,  ahogy a nagykönyvben meg van írva.

Attól félek, hogy meg van repedve a hengerfej, ez mennyire gyakori eset? nagy terhelést nem kap a gép, egy targonca végeredményében, nagy fordulat sincs. kb 6 éve fel lett síkolva, 2 éve kiégett a tömítés belőle, akkor ujra lett tömítve.

Előzmény: Törölt nick (97731)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.23 0 0 97731

Ez hengerfej.

Valószinű a tömités kuka.

Csavarokat sorrendbe húztad meg és nyomatékra?

Előzmény: Rlevi. (97730)
Rlevi. Creative Commons License 2020.03.23 0 0 97730

sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
A probléma, hogy indítás után rögtön olyat csinál a motorblokk, hogy a víztérbe szuszog. 

Eddig ami történt, hogy hengerfejtömítést cseréltem, egy hengerfej tőcsavar ki volt szakadva, az javítva lett. a hengerfejen sérülést, repedést nem észleltem.

Viszont összerakás után ugyanúgy "szuszog", kicsit mintha kevésbé csinálná.

javítás elött víz volt az olajban, a dugókba is jutott( a motor nem birt átfordulni)

Lehetséges valami más tünet(porlasztóknál, izzítógyertyáknál) amit egyszerűbb megvizsgálni, mint egymagamnak levenni a hengerfejet?

 

belarus820 Creative Commons License 2020.03.15 0 0 97729

Előzmény: mtz920 (97717)
belarus820 Creative Commons License 2020.03.15 0 0 97728

 egy orosz oldalon csak megtaláltam. Ahogy a csavarhuzó is mutatja,avval a szeleppel lehet állitani a nyomást. A fekete nyil felé adod rá,a fehér nyil felé pedig csökenti a nyomást.. Kinek hogy...

Előzmény: mtz920 (97717)
traki62 Creative Commons License 2020.03.14 0 0 97727

értem köszönöm

Előzmény: dutrancs (97726)
dutrancs Creative Commons License 2020.03.14 0 0 97726

Szüntess meg minden laza vagy korrodált érintkezést az indexek testelése körül!  Első kőrben. Nem vagyok villanyász ,csak öreg!!   :-)))))

Előzmény: traki62 (97725)
traki62 Creative Commons License 2020.03.14 0 0 97725

Értem de hogy tudom ki szűrni?

Előzmény: dutrancs (97724)
dutrancs Creative Commons License 2020.03.14 0 0 97724

A lámpáktól veszi az index a testet (leghamarabb)!  Mérget azért ne vegyél rá,de volt már ilyen.

Előzmény: traki62 (97723)
traki62 Creative Commons License 2020.03.14 0 0 97723

üdv egy kérdésem lenne miért villog össze az index a világítással?

Rlevi. Creative Commons License 2020.03.14 0 0 97722

Igen, távolabbi fuvarok esetén ez kivitelezhető, de mi általában építkezésen belül szállítunk vele(max 800 méter) ilyenkor kár kapcsolgatni is...

Előzmény: kormos* (97721)
kormos* Creative Commons License 2020.03.14 0 0 97721

Ki kell kapcsolni a szivattyút menet közeben csak emeléskor legyen bekapcsolva.

Előzmény: Rlevi. (97720)
Rlevi. Creative Commons License 2020.03.14 0 0 97720

Szerintem igazából ha motorolaj van a tartályban, akkor viszonylagossan kellene annak dolgozni, nyomásszabályzó szelepet és vele szemben a szelepet érdemes megnézni... azt is el tudom képzelni, hogy a munkahengernél átnyomja a meleg, hígabb olajat a dugattyú másik oldalára, vagy épp a szivattyú kopottas már, és nem tud annyit a meleg olajból nyomni. Én gondolkodtam az 50 esünkre egy plusz olajhűtőt ráépíteni, ugyanis pótkocsizni szoktunk vele(EB4) és egy nagy batár munkahenger van benne... eléggé sok olajnak el kell távozni a tartályból, mire le tud billenteni, semmi hűtés főleg nyáron, aztán ilyenkor ha elsőre nem emeli fel, akkor lehet lapátot keresni

Előzmény: sooty (97714)
belarus820 Creative Commons License 2020.03.13 0 0 97719

Több forumon is irtam,kérdeztem ezt de annyira konkrét választ nem kaptam..

Előzmény: mtz920 (97717)
belarus820 Creative Commons License 2020.03.13 0 0 97718

Előzmény: mtz920 (97717)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!