Nagykőrösi út mellett lévő szárnyvonalat tudná összekötni a Ferihegyi útival ha valami gikszer közbejön. Egyébkén úgy mondtát az "illetékesek" olyan állapotban kell tartaniuk hogy 24 órán belül használható legyen. (ép mostanában nyesték le róla a gazt, és tényleg lehet látni úgy negyedévente pár sétáló MÁVost a sinek mellett, bár lehet hogy lóherét gyűjtenek)
namonnyuk ez a HM ragaszkodás is egy röhejes dolog, mertmég amérikában is az ap. hálózatra van alapozva a katonaság logisztikája*, pedig náluk a vasúti áruszállítás aránya kb. 3x akkora, mint a zúnijóban)
(*ezé híjják úgy a hálózatukat, hogy National System of Interstate and Defense Highways)
szóval érdekelne, hogy a HM mit és hova akar ezen a vágányon szállítani (és ami promomento totál használhatatlan)?
(mert ez nekem inkább csak fontoskodásnak tűnik...)
2. Hogyan ellenőrzöd a célforgalmat egy ilyen hosszúságú úton? Mindenki azt mond amit akar: az elején, hogy csak a közepéig megyek, a közepén, hogy csak 10 m-re megyek, a végén meg hogy csak 10 m-ről jövök.. (ráadásul nincs ellenőrzésre kialakított leállósávról szó ugye..)
az szgk forgalomnál sehogy.
ha valaki személyautóval rövidíteni akar pár km-t, akkor az valóban erre fog menni.
ezesetben csak feltételezni lehet, hogy a TÖBBSÉG nem fog lejönni a nullásról és "cammogni" a kkk-n, meg ácsorogni a lámpáknál, hanem 110-120-(130?)-al végigdzsavel a keleti szektoron.
viszont a TEHERFORGALOM esetében ki lehet és ki kell táblázni, és komoly bírságokkal be lehet tartatni, hogy a csak az a teherautó jöjjön be, akinek a fuvarokmányai szerint valóban itt van dolga.
ha ezt nem hiszitek, azzal nem tudok mit kezdeni, kérdezősködjetek fuvarozóknál, hogy hogy is van ez...
(a 80-at az M0K kapcsán felejtsd már el...)
4. A mostani tervekben nyitott süllyeszett elvezetés van, a zárt, mélyvezetésű terv csak szóban létezik, és a népszavazási kérdésben.
hát azt nem tom, hogy van-e rá kész terv, de a nyitott árok befedése nem jelent túl nagy tervváltoztatást...
mivel a népszavazási kérdésben befedett vezetésről van szó, nem értem mi a probléma? :-))
az ingatlanárak csökkenéséről beszélhetünk, és nem is jövő időben, hiszen már nem tudnám eladni annyiért a házam, amennyiért vettem az út körüli felhajtás miatt, pedig nem lakom ott régóta.
ez egyrészt csak feltételezés, deha valóban van árcsökkenés, akkor azért illik megnézni, hogy ez csak a kkk nyomvonalán jelentkezik, vagy a kkk-tól 1km-re is...
(mertha az utóbbi, akkor az árcsökkenés nyilván nem a kkk hatása...)
Ha pedig szerinted lejárattam magam, akkor nem kell velem foglalkoznod, irje le nullára és annyi:DDD Azt már régen megtettem, ezért nem válaszoloka kérdéseidre.
Beismered, hogy nem tudod milyen lesz az út, de közölted hol fog menni, és milyen széles lesz. És ezek után azt mondod, nem járatod le magad? Hát remélem, már ennél jobban nem tudod.
Visszaolvasva mid a 22 hozzászólásomat, egyikben sem irtam arról, hogy milyen lesz az út szerintem. Azért kerültem ide, mert azt viszont tudom, hogy hol akarják megépiteni, mert ott lakom. Ha vennéd a fáradtságot és visszaolvasnál Te is, akkor látnád, hogy az autópályás dolgot Laci hozzászólására reagáltam - általánosságban. Összes többi megnyilvánulásom - az út szélességével kapcsolatosan - idézet:DDDD
Ha pedig szerinted lejárattam magam, akkor nem kell velem foglalkoznod, irje le nullára és annyi:DDD
Meg kell mondanom, pont ugyanaz vagy, mint Laci, akit utálsz, csak a másik oldalon helyezkedsz el.
Nem tudom honnan veszed ezt a dolgot, hogy útálom Lacit. Egyáltalán nem, sőt, nagyra becsülöm Őt azért, mert önkritikát gyakorolt nyilvánosan velem szemben és ezt kevesen teszik meg manapság.
Milyen másik oldalon helyezkedem el? A KKK másik oldalán????:DDDD
Azért írtam le neked a dolgokat, hogy talán elgondolkozol rajta, de látom nem sikerült.
Price: nem értem a spekulációd. Mire alapozod? Láttál te már városban autóútat ekkora sebességhatárral? Bármely autópályánk beér a városba, lecsaökken a sebességhatára rögtön. (M1-M7: 100km/h maj 70km/h; M5: 70km/h, M3: 70km/h) Még a nagy forgalmú széles Hungárián sem engednek 70km/h fölé. Akkor mégis miért engednék itt?
1, Én nem pocskonidázok! megmondom a véleményem rólad, akár tetszik neked akár nem. Hiába írod, hogy nem járatod le magad, már sikerült. 2, Nem az én verzióm érdekes! A hivatalos verzió az érdekes. És még véletlen sem a te autópályás agymenésed. 3, Beismered, hogy nem tudod milyen lesz az út, de közölted hol fog menni, és milyen széles lesz. És ezek után azt mondod, nem járatod le magad? Hát remélem, már ennél jobban nem tudod.
Tudod utálom azt, amikor tudatlanul bemegy bárki márhova, játsza az ezést, aztán kiderül, ő maga beismeri, hogy semmit nem tud, csak ugrál. És akár hogy tagadod, az amit csinálsz, nyálverés, semmi más. Meg kell mondanom, pont ugyanaz vagy, mint Laci, akit utálsz, csak a másik oldalon helyezkedsz el. Azért írtam le neked a dolgokat, hogy talán elgondolkozol rajta, de látom nem sikerült.
Bocs, de táblával növelhetik a sebességet, mégsem kell ahhoz sem auótpályának, sem autóútnak lenni. (Mert ugye az új szabályok szerint a lakott területen kivüli úton is lehet menni 90 felett, ha tábla engedi.)
a kerület lakosai túlnyomó többségének rendkívül sok haszna van belőle
Melyik kerületé?! Mert hogy nem a XVIII., az biztos!
készítsek rá 6ástanulmányt is?
Hát, ha szakmabeli vagy, nagyon nem lenne rossz egy ilyen anyag, úgyhogy bátran! Gondolom, nem anyagi okokból hiányoznak ezek a számokkal jól alátámasztott tanulmányok, melyek tartalmazzák a jelenlegi forgalmi statisztikákat, és a várható helyzetet. Bár nem értem, miért nem hamisítanak valamit, amit elélökhetnek a buta pórnépnek, a XVIII. kerület érintett szakasza, meg a Halmi erdő esetében ez nem jelentett gondot: hazudtak valamit az ügy érdekében...
oké, de most nem a 10 évvel ezelőtti tervekről esik a szó, hanem a mostaniakról..
Elég sok mindenről volt már szó, még metro-alagúthoz hasonló KKK megoldást is lehet találni a neten, Demszkáj is erről vizionált a sajtótájékoztatón. Aztán a lakossági fórumon már nyitott "árokról" beszélnek, a népszavazás visszafedett mélyvezetésre ad alternatívát, vagy elutasításra. Ja, én ez utóbbi verziót sem hagynám számításon kívül. Ha az emberek elég dühösek, komoly összefogásra is képesek egy nemes cél érdekében. Tudnak ők is agitálni, meg szórólapozgatni, ha kell, nem csak az önkormányzatok. És most úgy tűnik, elég sok a dühös embör... Nehogy meglepi legyen a vége :-)
"2, M5-M4 között 110km/h-s. 3, Idén elkezdik bővíteni régit is, és onnantól újra 110km/h-s lesz a sebességhatár, hacsak nem növelik meg."
Köszi, ez pl egy érv.. :)
110 km/h felett csak akkor lehet, ha autópályává alakítják, addig autóút marad.
Viszont mindez azt is jelentheti, hogy a KKK is autóút lesz, ahol szintén a max. 110km/h lehet a sebességhatár. De ez csak spekuláció, nincs adatom erről.
"Az ÉN adópénzemből épített út révén értékelődik fel a helyiek ingatlanja. ez felháborító! :-))"
Saját szándékodból adhatsz a sahát forintjaidból hiszen felhatalmaztad az önkormányzatot hogy költse el a te foritjaidat.
Saját szándékodból viszont nem vehetsz el még az adóforitnjain kívül mástól. Itt pedig erről van szó. Szerinted az építők melyiket támogatják: a: mélyépítés, kevés kártalanítással b: nyitott vezetés +korrekt kártalanítással c: nyitott vezetés + ügyvédi költésg a károsultak lerázására.
Az a-c különbsége a közvetlen helyiek nem önkéntes támogatása az út megépüléséhez. Vagyis az adott szakasz építési költségének nagyrészét mi adjuk.
A kamionosokat pedig nem zavarja hogy később érnek oda, ha olcsóbban érnek oda. Pl ezért nem használják a fizetős autópályákat. Viszont a célforgalmat nem hinném hogy ellenőrizni fogják-tudják, mivek ahhoz meg kellene állítani az úton a forgalmat-gondolom autós pihenőt nem építenek bele.
Bocs, de ha nem tudsz valamit, akkor miért kell rossz/fals/hazug adatokkal jönnöd? Ha nem ismered a mosatni dolgokat, akkor miért jössz ide, vered a nyálad hülyeséggel, és járatod le magad rögtön???
1, Az M0-on jelenleg ott 80km/h, ami nem lenne párhuzamos a KKK-val. 2, M5-M4 között 110km/h-s. 3, Idén elkezdik bővíteni régit is, és onnantól újra 110km/h-s lesz a sebességhatár, hacsak nem növelik meg.
Jó van, hagyjuk az autópályát. Én csak egy általános autópálya méretnek jártam utána, a heyi terveket nem ismerem miután úgy estem bele 2 nappal ezelőtt az egészbe a már lentebb ismertetett okok miatt. Ne a szavakon lovagolj, hanem ismertesd az általad tudott dolgokat, mindannyiunk okulására:DDDD
Miután Te is érintett vagy, nem osztanád meg velünk értesüléseidet? Hiszen ez a fórum azért jött létre, hogy egy KI Mit Tud? - alapon eszmét cseréljünk, és segitsünk magunkon, ha tudunk, mert más nem segit rajtunk abban biztos lehetsz, sőt......
Igen, kinevettelek, mert most is 2x2-sávos útról beszélt, ott meg egy auótpályás útról beszéltél. Ha ez 2x3 sávba valósulna meg, akor sem kell 3,6m széles elválasztó sávval számolni, sem 1m-es padkával.
"A mostani tervekben nyitott süllyeszett elvezetés van, a zárt, mélyvezetésű terv csak szóban létezik, és a népszavazási kérdésben."
Mélységesen egyetértek Veled Kedves PriceJ.
Már 10 ével ezelőtt megtanultam, hogy "ezeknek" már azt sem lehet elhinni, amit kérdeznek. Az biztos, hogy mélyvezetésű, fedett út soha az életben nem lesz, mert az legalább 3x annyiba kerülne, mint egy sima. Sajnos a lakossági fórumról lemaradtam, mert szokásuk szerint eltitkolták, hogy lesz. Egyébként fogalmam sincs, hogy hol lehet értesülni arról, hogy egyáltalán lesz. Aki mondjuk nem jár naponta az önkormányzatba, ahol állitólag ki van függesztve - akkor sosem tudjuk meg. Szerintem a Sallait direkte nem értesitik "azóta" semmiről sem, nehogy megint balhé legyen:DDD
Annak idején is riadólánc - szerűen tudtuk meg, hogy éppen hol "ad elő" Mester úr és akkor csoportosan vonultunk ki. Nagy botrányok voltak, és minden lakossági fórumon előhoztuk az utca dolgát. Már a végén oda jutottunk, hogy amikor a közértből kijövet meglátott a polgármester úr, az ellenkező irányba indult el, hogy ne kelljen velünk találkozni és szóba állnia. Röhelyes volt, amikor a 2 nagy megrakott cekkerrel nem a parkoló autója felé indult el:DDD
Szerintem ez most sem lesz másképp, mint akkkor volt. Semmi nem változott, a személyek ugyanazok, a felállás ugyanaz, a kerület a fővárosra, a főváros a kerületre mutogat, mint akkor - a különbség csak annyi, hogy mindenki idősebb lett 10 évvel....
1. honnan veszed, hogy csak célforgalomról van szó, amikor a lakossági fórumon azt mondta az illetékes alpolgármester, hogy teherforgalomról nincs is szó, ám később saját magát cáfolta.. És egyik esetben sem esett szó célforgalomról. Legalább hivatkozz valamire, kérlek!
2. Hogyan ellenőrzöd a célforgalmat egy ilyen hosszúságú úton? Mindenki azt mond amit akar: az elején, hogy csak a közepéig megyek, a közepén, hogy csak 10 m-re megyek, a végén meg hogy csak 10 m-ről jövök.. (ráadásul nincs ellenőrzésre kialakított leállósávról szó ugye..)
3. Miért lenne ne gyorsabb, ha 80 km/h mindkettőn a megengedett legnagyobb sebesség? És mi neked a sokkal rövidebb? 10 km-rel 10 percet nyersz kb, az nem rossz azért..
4. A mostani tervekben nyitott süllyeszett elvezetés van, a zárt, mélyvezetésű terv csak szóban létezik, és a népszavazási kérdésben.
5. Itt a te adópénzedből épülő út során (és a Cséry telep, és a vasút, és a repülőtér, stb.) az ingatlanárak csökkenéséről beszélhetünk, és nem is jövő időben, hiszen már nem tudnám eladni annyiért a házam, amennyiért vettem az út körüli felhajtás miatt, pedig nem lakom ott régóta.
És igen, készíts egy hatástanulmányt kérlek arra vonatkozóan, hogy miért is fog a kisebb utcák forgalma a KKK-ra terelődni, mert ezt eddig még senki sem volt képes normálisan kifejteni nekem!
(nem szívja le a forgalmat, mert nem sokkal rövidebb, viszont jóval lassabb, a célt nem éri el hamarabb és olcsóbban, csak célforgalomról van szó, és amúgy teljesen jól ellenőrizhető, a kerület lakosai túlnyomó többségének rendkívül sok haszna van belőle)
erre mindig jön a válasz: De igen!
Nos, ezzel nem nagyon lehet mit kezdeni.
Vártam erre is az érveket, hatástanulmány, vagy bármi, mindhiába.
ja, aszittem evidens:
ha zárt/zajvédett/elkülönített úton megy a forgalom, a helyi utacskák helyett az összességében jó.
készítsek rá 6ástanulmányt is?
Ó, dehogynem, volt szó róla, más kérdés, hogy te erről nem tudsz. Épp a hajdanvolt tiltakozás okán lett felszín alatti, de nyitott elvezetésű a terv utólag.
oké, de most nem a 10 évvel ezelőtti tervekről esik a szó, hanem a mostaniakról....
(a mostaniakban meg süllyesztett vezetés szerepel...)
de addig viszont mindenki szeret ember módjára élni, s megteszi a tőle telhető, neki fontos beruházásokat.
akkor 1xű a képlet:
megnézi a terveket, ésha várható, hogy kisajátítják a házát, akkor ne kezdjen felújításba...
Remélem, a Te tehened is megdöglik, ugye?
hát épp ezaz, hogy döglik:
az ÉN adópénzemből épített út révén értékelődik fel a helyiek ingatlanja.