Énnekem úgy van hogy indulásnál felrakom 1 be utána húzok egyet és rögtönn 2. ba . 3.ba kb 30-35km/h aztán 4. be 40km/h 5.be 50Km/h és rakom 6.ba ahol végig 80 ig utána raknám 7.be de az nincs :)
Az enyém is hátszéllel ment 85-90 et de utánna leblokkolt . ezér maradok a max 75 nél - így a motor is tartósabb lesz.
Cseréltem elöl lánckereket, 11-13-asra. Talán még jobban is gyorsulok, tovább van abban a tartományban, ahol jó! Mostmár városban fel sem kell váltanom 6-ba. Nem kell folyton váltanom.
Az eddigi 55 helyett elég, ha 68-70-nél rakod a 6-ot. A végseb az 10 km/h-val megnőtt. Most enyhe hátszélben még a 85-öt is megüti! Egyedül 1-ben lett szarabb.
Jobban kell pörgetni, hogy elinduljon, aztán visszaesik a ford., gondolkodik, aztán indul csak meg..
Nem lehet a folyamatos kapartatást csinálni vele annyira, mint az előzővel.
Terepen viszont állat lett a 2-3 pont királyul használható, "bazi erős!"- "Túrázni" is jobb.
Na ma, ha minden jól megy, akkor rárakom 13-as lánckereket a 11-es helyett. Annak a végseben kb 12 km/h-t kellene dobnia! Így a végem 87 lenne. meglátjuk mennyi lesz! És mennyivel lesz gyengébb....
ja - én is földutazni szoktam ,az nagyonn élvezetes
párszor már a crosspályán is megúsztattam ( csak a gyerekpályán :))) ott is jól megy csak szarul tapad a kerék ezér sokkal jobban kell a motort pörgetni mint aszfaltonn.
Meg a kavicságy ban csapatni - az nagyonn jó - szórni a kavicsot mindenfele , az a kedvencem
Most épül nálunk a supermotopálya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . haverék építtik a crosspályájuk mellé . az lessz ám a móka :))) lenne már kész...
most még addig marad a parkoló ,az se rossz
holnap megyek osztálykirándulni 2napig nemleszek ,2nap no motor :(
Neeem,..:-) ! Öreg vagyok már én az egykerék megtanulásához! Nekem csak keróval megy egy darabig, de a szeretett mocijaimat nem akarom eldobálni, ahoz kéne valami gyakorló moci!
Parkolóban gyakolom a borítgatást, azt nagyon lehet, meg a visszaváltást úgy, hogy egy kicsit megcsússzon a hátsó, mintha farolna, aztán nagygáz!
Powerslidozni ezekkel nem lehet, betonon, csak füvön, homokban.
A hátsó fékkar meg olyan picike, hogy meg sam találnám ha kerekezésnél rá kéne taposni!
..aza computer elég sokat tud ám! Köridő, stopper, napi megtett km, átlag seb, max seb, óra, különböző szervíz üzenetek, 2 színű világítás, előre beprogramozott kerékméretek, 2 motor datainak/méretének számontartása (A motor-B motor) és még egy pár dolgot.
Ez a régebbi! Abban lehet a lánckerék méret is más, nem tudom!
Én is ezt a kilencvenet vártam, de mivel ebben egy kerékméretet hajszál pontosan beállítható computer van, igy a valóban pontos sebességet mutatja!
Ha én valós 75-el megyek, akkor az a legtöbb röbogónál már 85! Ennyit símán csalnak az analóg órák, főleg robogón! Van, hogy direkt így állítják be, hogy lessabban menjenek az emberek.