A riasztó van lehúzva vagy a kürt? Ha a riasztó, akkor honnan tudod, hogy beriaszt éjjel? A G384 a klasszikus, szóval a tetőn van a beltéri UH-k mellett, vagy van csavarozott dőlésérzékelő? (Navi van? ) +Nincs egy angol log? Ez az átköltés tök zavaros.
Szeretném teljesen kikapcsolni a riasztóm és a dőlésszögérzékelőm 2005 -ös Octavia Edition 100 -as autómban. VCDS -sel a 09 központi elektronika kódolásánál a long coding helperben egyszerűen csak le kell tiltanom ezeket, vagy van valami dolgom utána még az adaptations -menüben is?
Még mielőtt valaki azt gondolja hogy autót akarok lopni, azért kell kikapcsolnom, mert állandóan beriaszt, és a kürtöt már valamelyik előző tulaj kikötötte. Az akkut pedig random éjszaka meríti.
Sziasztok! Volna egy nagyon érdekes problémám , remélem maradhat a fórumon. Abban reménykedek hátha tud adni valaki kiinduló pontot a problémám megoldásával kappcsolatban. Alany egy B6 Passat 2.0 pd tdi (16 szelepes BKP, siemens). A gondom az volna , hogy fel lett rakva a passatomra egy 2060-as csiga , be lett coolerezve , Réti Feri megírta , 2.3 bar , 42 fokos nyitás, ezután 1 hétig nagyon jól ment az autó majd hirtelen legyengült, mint ha nem kapna rendesen anyagot , hidegen alig akar beindulni , ha beindul akkor is kb 10mp-ig egyeneltenül jár , utána kisimul, olajat , vizet nem eszik , töltőnyomás megvan , geo szépen mozog. Kiolvastam és mind a 4 hengernél pd elem határérték túllépést írt ki , illetve 1. hengernél valószínűtlen jelet is, ezeket eddig sosem dobta ki és kétlem is , hogy hirtelen mindegyik elkezd rosszalkodni. Gázolajszűrő 3 hete cserélve, tank ac hallhatóan szépen dolgozik. Tandem pumpát átnéztem és megláttam , hogy erősen szivárog az olaj belőle. A kérdésem , hogy a hibás tandempumpa tömítés okozhatja az összes problémát beleértve a gyengeséget is szerintetek? Köszi előre is a segítséget! :)
"Ha már belepiszkálsz, legalább értenéd a működését."
Ha valaki osztana meg egy linket vagy email-ben dobna át leírást szívesen átolvasnám hogy jobban értsem a működését a rendszernek meg be tudjam állítani a turbót.
Egyébként a turbó egyszer már meghalt a kocsiban. Akkor egy keresztmotorosból bontott középrészét faragtam bele. Így a beállítás mindenféleképpen aktuális volna. A gond hogy a buta gyári leírásokban csak annyi szerepel hogy 2. vagy 3. sebességben kell padlógázzal 2000-ről 3000-re felé gyorsítani és akkor fogja a maximumot 0.8 Bar-t tölteni a turbó.
Hááát bakker, nem csoda, hogy vészüzemre vált. :( Ha már belepiszkálsz, legalább értenéd a működését.
A TD nyomás határolt turbó, nincs mágnesszelepe és főleg nem vákuummal működik. (rugóerő ellenében kinyit/bezár egy adott nyomáson)
A TDI nyomásszabályozott turbó, amit a 90lovasoknál a saját nyomásával jellegmezőkből szabályoz az ECU. Ebbe nem lehet belenyúlni a rudazat tekergetésével, csak rontani rajta a helyes beállításhoz képest.
Van itthon AFN-es aluházas vezérlőm A4-ből. Annak már a bele is full más. Csak egy PCB van benne még a régi műanyag házasban kettő. Lábkiosztást meg az azokon futó jeleket még nem néztem össze. De a stekker szemre teljesen egyezik és ugyanúgy belső MAP-os. Kísérletezni nem akartam de ha valaki segít hogyan lehet az enyém helyére befaragni megpróbálnám...
A képlet egyszerű. Emlékeim szerint a régi VW TD motorokon a T2-es 0,6Bar-nál fújt le úgy hogy mágnesszelep nélkül direktbe volt bekötve a vákkumdob. Így fogtam magam ráállítottam a vákuumdob rudazatára úgy hogy 15PSI-nél nyissa csak ki a waste-gate-et. Viszont nem kötöttem direktbe mint a TD-ken volt. Mindent hagytam változatlanul...