Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2020.12.22 0 0 35563

 

 Honnan jött neked ez a 09-es cím???

Előzmény: Gabber555 (35561)
409 Creative Commons License 2020.12.22 0 0 35562

"A kérdezőnek honnan jött a 09?"

 

Na ez jó kérdés, miközben bemásolja a 46-osról mentett képet.  ???

 

"Nem 2005-ös 1Z az autó, még különálló 46-al?"

 

Eddig én is azt hittem, de most már nem értem az egészet.  ://

Előzmény: Syracusa (35560)
Gabber555 Creative Commons License 2020.12.22 0 0 35561

Köszönöm szépen!

Lementem megnézni, de a 09-Central electrik -ben a long coding helperben valamiért egyik bitnél (3 -as pont) sem volt ilyen opció :(

Előzmény: Syracusa (35557)
Syracusa Creative Commons License 2020.12.22 0 0 35560

Ja, jó, mással kevertem.

Illetve nem is ezt kevertem, de mindegy. Ebben is az akkupakkos sziréna volt már, nem? Vagy tényleg csak kürt?

Későbbi modellévekben végig a sziréna volt, 5Z-ig biztosan. Fura.

+

A kérdezőnek honnan jött a 09? Nem 2005-ös 1Z az autó, még különálló 46-al?

Vagy én felejtettem túl sokat január óta? :)

 

 

 

 

Előzmény: 409 (35558)
atuc Creative Commons License 2020.12.22 0 0 35559

A nullás bitnek pipa, mentés, és riasztó nuku. Ettől még persze lehet hogy merülni fog az akku.

Előzmény: Syracusa (35557)
409 Creative Commons License 2020.12.22 0 0 35558

Már nem.  :)

 

1U sziréna

1Z kürt    6UC 951 101 B

Előzmény: Syracusa (35556)
Syracusa Creative Commons License 2020.12.22 0 0 35557

amúgy itt lesz

Előzmény: Gabber555 (35552)
Syracusa Creative Commons License 2020.12.22 0 0 35556

Ja, ebben még nem 1K0951605* van?

Előzmény: 409 (35554)
409 Creative Commons License 2020.12.21 0 0 35555

A hosszúkodolás segédben kiveszed az adott funkció pipáját, akkor az a funkció kikapcsolva.

Előzmény: Gabber555 (35552)
409 Creative Commons License 2020.12.21 0 0 35554

Ez az autó gyári riasztója, ezt nem lehet "lehúzni". A riasztó saját kürtjéről húzhatták le a csatlakozót. Ezért is a rá vonatkozó hibakód.

Előzmény: Syracusa (35553)
Syracusa Creative Commons License 2020.12.21 0 0 35553

A riasztó van lehúzva vagy a kürt? Ha a riasztó, akkor honnan tudod, hogy beriaszt éjjel?
A G384 a klasszikus, szóval a tetőn van a beltéri UH-k mellett, vagy van csavarozott dőlésérzékelő? (Navi van? )
+Nincs egy angol log? Ez az átköltés tök zavaros.

Előzmény: Gabber555 (35552)
Gabber555 Creative Commons License 2020.12.21 0 0 35552

Sziasztok!


Szeretném teljesen kikapcsolni a riasztóm és a dőlésszögérzékelőm 2005 -ös Octavia Edition 100 -as autómban. 
VCDS -sel a 09 központi elektronika kódolásánál a long coding helperben egyszerűen csak le kell tiltanom ezeket, vagy van valami dolgom utána még az adaptations -menüben is? 

Még mielőtt valaki azt gondolja hogy autót akarok lopni, azért kell kikapcsolnom, mert állandóan beriaszt, és a kürtöt már valamelyik előző tulaj kikötötte. 
Az akkut pedig random éjszaka meríti.

Ezeket a hibákat is kidobta: 

Cím 46: Komfort elektr. Címke:. HGJ1K0-959-433-MIN.clb
VAG szám: 1K0 959 433 AK
Alkatrész: KSG 0401
Kódolás: 18D002007F2D8505484FC61004CC
Műhely #: WSC 00201 233 14443
VCID: 79F958E330D95B4E4D-802C

Alegység 5 - VAG szám: 1Z0 951 171 A
Alkatrész: NeigungsSensor 008
Kódolás: 00000000
Műhely #: WSC 00000

Alegység 6 - Alkatrész: Sounder No Answer

Alegység 7 - VAG szám: 1Z0 951 171 A
Alkatrész: Innenraumueberw.008

2 hibakódot talált:
01134 - Riasztó duda (kürt...) (H12)
004 - nincs jel/kommunikáció
00323 - Járműdőlés jeladó (G384)
008 - valószínűtlen jel - időszakos

Köszönöm a segítségeteket!
Szép estét!
Üdv,

Gábor


balabmw Creative Commons License 2020.12.11 0 0 35551

Igen a gyári 68pines kötegre rá tudod dugni az OBD-n írható EDC15 vezérlőt.

Ez mellett nyilván sok más előnnyel is jár..

Előzmény: _matel_ (35550)
_matel_ Creative Commons License 2020.12.10 0 0 35550

Nekem a műanyag doboz fémre cserélése ezt jelentené.

 

Belülről teljesen más már a kettő de stekkere szemre ugyanaz. Az IC megírásán kívül kell faragni a stekkeren is hogy csereszabatos legyen?

 

Amit feltettél ott azon van a lényeg hogy ne kelljen állandóan szétszedni, kábelről tudjon okosodni? Vagy más előnnyel is jár?

Előzmény: balabmw (35539)
atuc Creative Commons License 2020.12.07 0 0 35549

VW T5 1,9 PD BRR

 

038 906 016 AK vezérlőhöz SGO fájl-t keresek. 

 

Esetleg valaki tud segíteni?

Előzmény: Tdibalazs (35548)
Tdibalazs Creative Commons License 2020.12.03 0 0 35548

Köszönöm a tippet , hétvégén mérek is egy kompressziót.

Előzmény: mica-r (35547)
mica-r Creative Commons License 2020.12.03 0 0 35547

A dugattyú kamra szokott megolvadni, azt menet közben nem annyira érzed meg.

Előzmény: Tdibalazs (35545)
Tdibalazs Creative Commons License 2020.12.03 0 0 35546

Most ismét ránéztem most 18-as blokkban 1-2-3 henger folyamat 4,8, illetve 999 között van , ha nyomom a gázt 4-et , meg 8-at ír , alapjáraton 999.

Tdibalazs Creative Commons License 2020.12.03 0 0 35545

Porlasztóra gyanakszom én is , mert azért egy elégett dugó csak feltünő lenne menet közben.

Előzmény: mica-r (35543)
Tdibalazs Creative Commons License 2020.12.03 0 0 35544

Motorolajnak tűnik , de akár gázolaj is lehet , csak ahhoz túl feketének látszódik , de rálesek mégegyszer.

018-as csatornán 1-es pd elem 4 és 999 értékeket mutat.

Itt a vcds képe , csak telefonnal tudtam fotózni , mert a laptop wifi modulja bekrepált.

 

https://img2.indafoto.hu/1/1/263133_4aabf493401ea283fddeef8304ea32a3/26814307_93d2759b65137e04337262ce6b27b84b_xxl.jpg

Előzmény: 409 (35542)
mica-r Creative Commons License 2020.12.03 0 0 35543

Porlasztó vagy dugyattyú elégett szerintem

Előzmény: Tdibalazs (35541)
409 Creative Commons License 2020.12.03 0 0 35542

Milyen olaj??   A tandempumpában csak a vákuumpumpához kell a motorolaj.

 

Tandem nyomások??  018, 023-as csatorna értékei?

Előzmény: Tdibalazs (35541)
Tdibalazs Creative Commons License 2020.12.03 0 0 35541

Sziasztok! 
Volna egy nagyon érdekes problémám , remélem maradhat a fórumon.
Abban reménykedek hátha tud adni valaki kiinduló pontot a problémám megoldásával kappcsolatban.
Alany egy B6 Passat 2.0 pd tdi (16 szelepes BKP, siemens).
A gondom az volna , hogy fel lett rakva a passatomra egy 2060-as csiga , be lett coolerezve , Réti Feri megírta , 2.3 bar , 42 fokos nyitás, ezután 1 hétig nagyon jól ment az autó majd hirtelen legyengült, mint ha nem kapna rendesen anyagot , hidegen alig akar beindulni , ha beindul akkor is kb 10mp-ig egyeneltenül jár , utána kisimul, olajat , vizet nem eszik , töltőnyomás megvan , geo szépen mozog.
Kiolvastam és mind a 4 hengernél pd elem határérték túllépést írt ki , illetve 1. hengernél valószínűtlen jelet is, ezeket eddig sosem dobta ki és kétlem is , hogy hirtelen mindegyik elkezd rosszalkodni.
Gázolajszűrő 3 hete cserélve, tank ac hallhatóan szépen dolgozik.
Tandem pumpát átnéztem és megláttam , hogy erősen szivárog az olaj belőle.
A kérdésem , hogy a hibás tandempumpa tömítés okozhatja az összes problémát beleértve a gyengeséget is szerintetek?
Köszi előre is a segítséget! :)

409 Creative Commons License 2020.12.01 0 0 35540

A rúd olyan hosszú legyen, hogy ~2-3mm-t kelljen húzni a rugó ellenében, hogy a wastegate karjára tudd akasztani.

A teljes nyitást 0.40-0.45bar nyomáson érje el.

Előzmény: _matel_ (35537)
balabmw Creative Commons License 2020.12.01 0 0 35539

Műanyag dobozt fémre cserélnél? Hol a kihívás? :-P

 

Ez egy merészebb verzió: ha felismered..

 

 

Előzmény: _matel_ (35535)
mica-r Creative Commons License 2020.11.30 0 0 35538

Több évtizedes technikák, nagy irodalom van hozzá a neten. 

Ne kelljen már nekünk alap tanfolyamot indítani.

Előzmény: _matel_ (35537)
_matel_ Creative Commons License 2020.11.30 0 0 35537

"Ha már belepiszkálsz, legalább értenéd a működését."

Ha valaki osztana meg egy linket vagy email-ben dobna át leírást szívesen átolvasnám hogy jobban értsem a működését a rendszernek meg be tudjam állítani a turbót.

Egyébként a turbó egyszer már meghalt a kocsiban. Akkor egy keresztmotorosból bontott középrészét faragtam bele. Így a beállítás mindenféleképpen aktuális volna. A gond hogy a buta gyári leírásokban csak annyi szerepel hogy 2. vagy 3. sebességben kell padlógázzal 2000-ről 3000-re felé gyorsítani és akkor fogja a maximumot 0.8 Bar-t tölteni a turbó.

Előzmény: 409 (35536)
409 Creative Commons License 2020.11.30 0 0 35536

Hááát bakker, nem csoda, hogy vészüzemre vált.  :( Ha már belepiszkálsz, legalább értenéd a működését.

 

A TD nyomás határolt turbó, nincs mágnesszelepe és főleg nem vákuummal működik. (rugóerő ellenében kinyit/bezár egy adott nyomáson)

A TDI nyomásszabályozott turbó, amit a 90lovasoknál a saját nyomásával jellegmezőkből szabályoz az ECU. Ebbe nem lehet belenyúlni a rudazat tekergetésével, csak rontani rajta a helyes beállításhoz képest.

 

Vissza kell tekerni helyére.

Előzmény: _matel_ (35534)
_matel_ Creative Commons License 2020.11.30 0 0 35535

Van itthon AFN-es aluházas vezérlőm A4-ből. Annak már a bele is full más. Csak egy PCB van benne még a régi műanyag házasban kettő. Lábkiosztást meg az azokon futó jeleket még nem néztem össze. De a stekker szemre teljesen egyezik és ugyanúgy belső MAP-os. Kísérletezni nem akartam de ha valaki segít hogyan lehet az enyém helyére befaragni megpróbálnám...

Előzmény: balabmw (35531)
_matel_ Creative Commons License 2020.11.30 0 0 35534

A képlet egyszerű. Emlékeim szerint a régi VW TD motorokon a T2-es 0,6Bar-nál fújt le úgy hogy mágnesszelep nélkül direktbe volt bekötve a vákkumdob. Így fogtam magam ráállítottam a vákuumdob rudazatára úgy hogy 15PSI-nél nyissa csak ki a waste-gate-et. Viszont nem kötöttem direktbe mint a TD-ken volt. Mindent hagytam változatlanul...

Előzmény: 409 (35533)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!