Régen jártam itt, most újra kérdéssel fordulok hozzátok: tudna-e esetleg valaki viszonylag olcsón, de jól dolgozó autószerelőt, aki jól ismeri ezt a típust, akivel már volt tapasztalototok?
Az autó jobb hátuljából ugyanis tegnap óta éktelen zaj hallatszik, fémes, súrlódó, mennydörgés-erejű, rettenetesen ijesztő robaj, fékezésnél erőteljesen, indulásnál gyengébben, de érzékelhetően.
A mi szerelőnk fékmunka-henger meghibásodására gyanakszik, de az áraival nem nagyon vagyunk megbarátkozva...
Kis segítségre lenne szükségem: a kollégámnak van egy 99'-es Carismája, 1,9TD F8Q Renault motoros és a következő a jelenség: hidegindítás utás az autó menet közben rángat pár percig, aztán abbahagyja.Van esetleg valakinek ötlete, hol kellene keresni a hibát? Szervízben nem találtak semmit, már cseréltek szűrőt, izzítógyertyát, lekötötték az EGR-t és semmi. A hibakód sem ír semmit és több szerelő sem találta meg a hiba okát. Az autóban cseréltek motort és a régi is csinálta és az új is mindkettő adagolójával. Ha valakinek van tippje, megköszönném!
Nekiálltam nyaralás előtt, hogy kipucolom a klímát és kicserélem a pollenszűrőt a kesztyűtartó mögött. A német dreamcarisma oldalon találtam fényképes leírást, hogy kell kibontani... Aztán feladtam, és elvittem inkább szervízbe. Ott alvázszám alapján hoztak bele pollenszűrőt. De a szaki sem boldogult, pedig osztottam neki az észt, hogy a német oldalon hol láttam a pollenszűrőt. (Ja, nem márkaszervíz volt) Aztán kiderült, hogy az én kocsimban nincs pollenszűrő. Gyárilag. Ott, ahol láttam, hogy lennie kell nálam be van nőve a műanyag. Megtaláltam a linket. http://www.dreamcarisma.de/community/viewtopic.php?f=19&t=2013&start=26 Google fordítóbal szerencsétlenkedtem, mert németül nem sokat értek. mintha azt mondták volna, hogy ki kell vágni a helyét. Még jó, hogy nem álltam neki snitzerrel nyiszálni, mert ennek szinte légmentesen kell záródnia, hogy az utastérbe jutassa hűtött levegőt, ne máshova.
Most még olvasgattam a fordítóval, van egy ilyen topic, hogy miért nincs pollenszűrő, és azt írták, hogy elektrosztatikus szűrővel van szerelve. Hogy ez mit jelent gőzöm sincs. Ennek itt a linkje: http://www.dreamcarisma.de/community/viewtopic.php?f=19&t=10647 (Hátha ki tudja szűrni valaki a lényeget)
ha jól emlékeszem neked II-es Carismád van, ködlámpa szett 16.000,- (vatera), ködlámpa kapcsoló 3500 körül, mivel nekem I-es van és gyári a vezeték meglétére nem tudok nyilatkozni, ha a a lökhárító mögé benézel és ott van a csati akkor szerintem végig megvan.
Anno a '93-as Unoban is minden megvolt gyárilag ezek kivételével: lámpa, kapcsoló, relé és kb 30 cm vezeték a műszerfal alatt.
Nem emlékszem már rá, hogy kérdeztem-e, de van 1 kis problémám, Ti biztos tudjátok rá a választ!
Bal első keréktől induláskor kanyarodásnál hallok ropogó hangokat, meg kicsit nyekergő hangnak is tűnik. Miután elindultam, nagyobb sebességnél kanyarodásnál már nem hallom ezeket a hangokat! Néha úgy érzem, mintha ki akarna esni a bal első kerék!
A csomagtér felől meg hallok szintén induláskor valami nyekergő hangot, ezt se tudom mi lehet, de nagyon idegesítő.
3. kérdésem az lenne, hogy ködfényszórót betudok építeni a Carismába? Helye elvileg ott van neki, bár nem tudom vezetékek megvannak-e.. Mennyibe kerülne egy ilyen móka?
Sziasztok. van egy motorhibakódom. szerelő azt mondta lambdaszonda csere.. dadog az auto ingatozik az alapjárat és ha parton megyek és taposom neki szaglig rendresen. 1.6-os 2003mas benznines carismáról beszélek. Valaki tud bontottan? vagy nem érdemes csak újat venni bele? ha itthon kicserélem benni a hibakód eltünik? vagy ki kell ütni valahogy? előre is köszönöm a választ! sziasztok!
Japán Autók Találkozója - Kiskunlacháza, Reptér - 2011.szeptember 3
08:00 Kapunyitás 09:00 Nevezés a Time Attack-re (óriás szlalom) 09:30 Megnyit a dühöngő ahol mindenki kalácsot fonhat az autójával :) ...10:00 Time Attack Ceremónia 10:00 DJ Tigran felpörgeti a bakelitet 12:00 Rally Show 13:00 RallyCross Show 13:30 Csoportos vetélkedő - Heringek a dobozban :) (Kinek az autójába fér be több őrült japo arc????) 08:00 Kapunyitás 09:00 Nevezés a Time Attack-re (óriás szlalom) 09:30 Megnyit a dühöngő ahol mindenki kalácsot fonhat az autójával :) ...10:00 Time Attack Ceremónia 10:00 DJ Tigran felpörgeti a bakelitet 12:00 Rally Show 13:00 RallyCross Show 13:30 Csoportos vetélkedő - Heringek a dobozban :) (Kinek az autójába fér be több őrült japo arc????) 14:00 Drift Show Team PGarage Hybrid JZ36 & Soarer 2JZ 15:00 Time Attack döntők 16:30 Time Attack zárása 17:00 Helikopter Show 18:00 Time Attack díjkiosztó 19:00 Lounge 20:00 Napnyugta megtekintése ferde szemmel :) Emellett egész nap japán ételek a Wasabi jóvoltából, japán hostessekkel való fotózkodás, hűsítők a Bomba! jóvoltából, sétarepülés sárkány repülővel és helikopterrel (fényképezd le a géped a magasból) , tömérdek lóerő és autó csoda ,kiállítók
A kulcs témához annyit fűznék hozzá, hogy nemrég az én kulcsom is megfáradt.
6500Ft-ért csináltak másikat, a régiből alig tudta a szaki kibányászni a chippet.
Túl vagyok a kuplungcserén, de a váltóm nagyon szoros lett, mintha feszülne egy kicsit. Lehetséges hogy a rudazatnál túlhúztak valamit?Valakinek volt már hasonló tapasztalata?
A szerelő azt mondta h Castrol olajat rakott a váltóba, sajna nem tudom h a gyár milyen olajat használ, ez megfelel vagy szerezzek be a gyár által használt olajat és csináljak vérátömlesztést?
Mr braun vagyok a p405 fórumról és autóvásárlás előtt állok (sajna a 405-ösömet lezúzták). Mitsubishi carismát szeretnék venni 2000-es évjárattól, benzinest. Tudnátok segíteni, hogy mikre figyeljek oda vásárláskor? Annyit sikerült kiderítenem a típusról, hogy renault 19-es váltó van benne.
98-as 1.8 GDI Carismám van, az autóval alapvetően elégedett vagyok. A fogyasztása 7.5l körül van, ami szerintem nem sok, de ezekkel a benzinárakkal elkezdtem gondolkodni a gázosításon. Ahogy utánaolvastam ellentmondó információkat olvastam. Az ország egyik legnagyobb gázosítással foglalkozó cégétől kértem ajánlatot, ezt két napon belül meg is kaptam. Külföldi fórumokon viszont azt olvastam, hogy a közvetlen befecskendezés miatt gyakorlatilag lehetetlen a típus gázosítása, mivel egyrészt nincs hely a hengerfejen a gázfúvóka beépítéséhez, másrészt a közvetlen befecskendező fúvókáit a rajtuk átfolyó benzin hűti, gázüzem esetén hűtés híján a fúvókák orra eléghet. Van valakinek szeélyes tapasztalata a témával kapcsolatban? Előre is köszi!
Van valakinek tapasztalata a következővel kapcsolatban:
2004-es Carisma Silverline és induláskor egyesben rángat az autó, nem indul szépen a kocsi. Ugyanez motorféknél, ott is előjön a rángatás. Két szerelővel is beszéltem, az egyik azt mondja kupplung szett csere, a másik motorvezérlő egységet cserélne.
Tegnap vettem egy Carisma-t, és csak egy kulcsot kaptam hozzá, távirányítót sajna nem. Kérdésem az lenne, hogy lehet a gyári távirányítót valahogy pótolni ? ( csak ne azt mondjátok, hogy a Mitsu gyárból, mert az horror lenne) Illetve tudja valaki, hogy a 95-98-ig gyártott típusokban hova van szerelve a vevője a távnak?
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy az első lámpa burkolatom már nagyon sárgás, mattos kívülről.. azt mivel tudnám eltávolítani, hogy szép legyen, mint újkorában?