Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nemenyigy Creative Commons License 2018.11.24 0 0 1890

Abbol nincs touring, nem jó. Bevált a 30d? Nagyon szeretem, de nekem picit nyulós, lassan veszi a gazt, lehet programozni kellene?

Előzmény: E36328iCoupe (1889)
E36328iCoupe Creative Commons License 2018.11.24 0 0 1889

Igen, nagy valószínűséggel :)

(Esetleg M67 :D )

Előzmény: nemenyigy (1888)
nemenyigy Creative Commons License 2018.11.24 0 0 1888

Úgy latom te is hiszel az evolúcióban, az m52 után m57 jön 😀

Előzmény: E36328iCoupe (1887)
E36328iCoupe Creative Commons License 2018.11.24 0 0 1887

Csak a dízeleknél.

Előzmény: POtti0113 (1886)
POtti0113 Creative Commons License 2018.11.24 0 0 1886

Sziasztok !

Ez a korábban emlitett pillangószelep probléma benzines és dizel autóknál is jelentkezik?

2003 318 ci autóm van

Köszi az infót

Da.ni. Creative Commons License 2018.11.23 0 0 1885

Köszönöm! 😀

Előzmény: E36328iCoupe (1884)
E36328iCoupe Creative Commons License 2018.11.22 0 0 1884
Előzmény: Da.ni. (1882)
E36328iCoupe Creative Commons License 2018.11.22 0 0 1883

Köszi :)

Törekszem arra, hogy minden gyári legyen :)

 

Előzmény: Da.ni. (1881)
Da.ni. Creative Commons License 2018.11.21 0 0 1882

Esetleg azt tudja-e valaki, hogy a 320d touring csomagtér ajtóról a műanyag borítás hogy jön le?

Körbe kivettem a csavarokat, a két felső sarokba nem csavar van. Mintha valami seeger gyűrű szerűség lenne.

Vagy pontosan mi lehet, valami patent, és hogy jön le?

Nagyon nem feszegettem.

 

 

Da.ni. Creative Commons License 2018.11.20 0 0 1881

Na ez dicséretes cselekedet! Egy gondos autó tulaj! 😀

Előzmény: E36328iCoupe (1880)
E36328iCoupe Creative Commons License 2018.11.19 0 0 1880

Nem magyar találmány: volt alapja.

Aztán a BMW megvastagította a tengelyt (az enyémben már ilyen van).

370ezernél kiszedtem, megtisztítottam őket, aztán visszaraktam: ami nem romlott el, azt nem javítom.

 

kapott szép új tömítéseket (és akkor már az EGR-t is kipucoltam)

Előzmény: Da.ni. (1879)
Da.ni. Creative Commons License 2018.11.18 0 0 1879

Köszönöm ismét.

Találtam egy weboldalt, ahol a dugókkal adnak tömítést is.

Amúgy látom most már, az autós portálok foglalkoznak a témával, csak valahogy eddig elsiklottam felette. A kartergáz szűrőt is javasolják cserélni.

 

Csak érdekességképp kérdezném, ez a ledugózás magyar találmány lehet (mert ugye a magyar feltalálja magát), vagy a német?

Előzmény: nemenyigy (1878)
nemenyigy Creative Commons License 2018.11.18 0 0 1878

Kartergaz szűrő csere is ajanlott.

Előzmény: Da.ni. (1876)
nemenyigy Creative Commons License 2018.11.17 0 0 1877

Google-ban keress rá,sokan árulnak. Tömítés készlet nem drága, én megvenném

Előzmény: Da.ni. (1876)
Da.ni. Creative Commons License 2018.11.17 0 0 1876

Köszi!

De hogy érted azt, kapok csere darabot?

Tömítéseket is érdemes kicserélni, vagy azok bírják még?

Csak azért kérdem, mert napi használatban van a kocsi, jó lenne mindent beszerezni ami kell hozzá, mert hétvégén tudnàm/tudnánk megcsinálni.

 

 

Előzmény: nemenyigy (1875)
nemenyigy Creative Commons License 2018.11.16 0 0 1875

A szögletes lyukban látod is a tengelyt ami körül elfordul a pillangó szelep. Érdemes kiszedni, helyére kapsz üres cseredarabot. Ha lent van a szivosor, pucold el, cseréld ki az izzítógyertyakat is akár.

Futóműhoz nem tudok hozzá szólni, ha konkrétan kopog, az biztos rossz. Milyen felni milyen gumi milyen lengőkar?

Előzmény: nemenyigy (1874)
nemenyigy Creative Commons License 2018.11.16 0 0 1874

Előzmény: Da.ni. (1873)
Da.ni. Creative Commons License 2018.11.16 0 0 1873

Sziasztok!

2 témában szeretném kikérni a véleményeteket, illetve segítségeteket.

Tudom, már biztos “lerágott csont”!

320d-ről lenne szó.

1.

Még régebben olvastam valahol, hogy talán a szívósorból ki kell szerelni valami pillangó szelepet vagy mit, mert képes elszabadulni és csúnya dolgot csinálni a motorban

Mi ez pontosan? Egy robbantott àbrán meg tudná-e mutatni valaki? 

2.

Azt vettem észre, hogy kopogósabb a futóműve, mint az elöző autómnak, ami egy vw volt. Elől-hàtul ugyanúgy.

Elől szinte újak a lengőkarok, de viszont nézegettem hátul, ott sem láttam kopást, stb., az alkatrészeken.

Hozzá teszem, ez mind egyenetlen úton (elrepedt aszfalt, szintkülönbség az aszfaltban, stb.).

Ez valóban ilyen lenne vagy valami tényleg nem jó az autóban?

e30nick Creative Commons License 2018.11.15 0 0 1872

Nekem a csere utan jott a hiba! Keresgeltem kulfoldi forumokon es azt irjak, hogy az 5-6 hengereknel ez a hiba arra szokott utalni, hogy falsot sziv. Jellemzo helyek:

- A szivosor hatso felen van egy csomo vakum csocs, amik kis gumisapkaval le vannak dugozva. Ezek tudnak elmalni, atereszteni.

- A legmennyisegmero utan van a gumikonyokon egy kis F csatlakozo, errol megy egy vekonyabb meg egy vastagabb vakumcso, ebbol az alsobbik szeret szetmenni, de nezd at mindkettot!

- A szervodob es a vakumpumpanak csufolt szelep kozotti cso, illetve ennek a csatlakozasai.

A ccv-bol mindenhova szivhat falsot, mert az egy elosztoba van bekotve. Ilyenkor az olajfogyasztas is durva szokott lenni.

Szerelos videokbol nekem az 50skid nevu youtuber muvei tetszenek a legjobban. Jo felvetelek, sok magyarazat es azt is el szokta mondani mire kell kulonosen figyelni, mielott elb..szod.

Előzmény: Csabi0926 (1871)
Csabi0926 Creative Commons License 2018.11.14 0 0 1871

Huhh... Néztem róla videot, de beszrás, mennyire nem lehetett látni, mit csinál a figura... Gyerekkorom óta imádok szerelni, de így, hogy nem láttam részleteket, így nem igazán merem bevállalni.

 

De akkor ott lehet valami hiba, ha Neked is ugyanazt a hibát írta ki...

 

 

Előzmény: e30nick (1869)
gabo_plotten Creative Commons License 2018.11.13 0 0 1870

Sziasztok!

 

Egy egyetemi hallgatói marketingkutatást végzünk a BMW márkával kapcsolatosan, ezért kérnélek titeket, hogy töltsétek ki ezt a rövid kérdőívet, ezzel segítve munkánkat.

 

https://goo.gl/forms/j2hpRuFjQtwv2zIh2

 

Köszönöm előre is!

e30nick Creative Commons License 2018.11.12 0 0 1869

Tegnap csereltem ccv-t, ma kidobta ugyanezt a hibat. Indulas utan picit rakoncatlankodott a motor, de mire visszaalltam a kertbe, hogy megnezzem mit b..tam el elmult. Ma mentem vele kb 30km-t, minden franko, de most este raneztem van-e vmi hibakod es ez fogadott. Kitoroltem, kivancsi vagyok visszajon-e.

Előzmény: Csabi0926 (1864)
Csabi0926 Creative Commons License 2018.11.11 0 0 1868

 

A szerelő átnézte motort ilyen téren is. Voltak csövek, amiket cserélni kellett, ezt meg is tette. Most reggel kíváncsiság kedvéért lehúztam a légtömegmérőről a kábelt, és megnéztem, mit produkál úgy. Szerintem ugyanolyan volt a járása, annyi különbséggel, hogy több köze volt a benzinszaghoz a kipufogónak, mint eddig. Tehát szerintem ez kiesett(külföldi fórumokon a légtömegmérőt is említették valakinek, ugyanerre a hibára)

 

Ma megejtem a trafó cserét, aztán megírom, mit tapasztaltam.

Előzmény: von Tom 71 (1867)
von Tom 71 Creative Commons License 2018.11.10 0 0 1867

Érdemes lenne a fals levegőt is kiszűrni.

Előzmény: Csabi0926 (1866)
Csabi0926 Creative Commons License 2018.11.10 0 0 1866

Értem. Akkor mit érdemes megnézni a trafókon és a lambdaszondán kívül?

Előzmény: Törölt nick (1865)
Törölt nick Creative Commons License 2018.11.10 0 0 1865

"az 5. Hengernél hol jó a trafó, hol nem. Másik hengerhez berakva pedig jól működik."

Ha ez igaz akkor főleg nem biztos.

Nem a te autódról beszélek hanem általában.

Akkor lesz jó az égés ha a kellően összesűrített, megfelelő összetételű (benzin-levegő) keveréket a megfelelő időpontban, megfelelő "erősségű" szikrával begyújtjuk és az égés az égéstérben belső "zavaró tényezők" nélkül (pl.: izzó korom, túlzott olajfogyasztás vagy nem megfelelő hűtés stb) a tervezett módon terjed.

Hiába jók az injektorok ha sok vagy kevés levegőt kap a henger.

Hiába jó a trafó ha rosszkor kap jelet.

Hiába jó a trafó ha rossz a gyertya.

Hiába új a gyertya ha lerakódott rá az el nem égett olaj.

stb. és ezek kombinációi.

A típust nem ismerem csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet hogy ne ragadj le a gyújtásnál!

Előzmény: Csabi0926 (1864)
Csabi0926 Creative Commons License 2018.11.10 0 0 1864

Ezzel azt akarod mondani, hogy nem biztos hogy trafó hiba az oka?

 

Kompresszió van, és az injektorok is rendbe vannak, ultrahangos tisztításon estek át.

Előzmény: Törölt nick (1863)
Törölt nick Creative Commons License 2018.11.10 0 0 1863

Nem gyújtás hibát ír hanem égési hibát (burning fail) Annak meg ezer oka lehet. (gyújtás is)

Előzmény: Csabi0926 (1862)
Csabi0926 Creative Commons License 2018.11.09 0 0 1862

Én csak azt mondom, amit az autószerelő mondott.

 

Egyébként nagyon köszi az infokat Neked is és a többi tagoknak is, akik próbálnak segíteni!

 

Ezt a hibakód kiütéses trafó cserét meg fogom játszani valamelyik nap. Ez tuti megmondja akkor, hogy a trafó-e a hibás, vagy valami más.

Viszont... Ha trafót cserélem, és hibakódot kiütöm, azonnal jelezni fogja az INPA, hogy hiba az X hengernél? Mert a check engine lámpa nem azonnal jön elő.

 

 

 

 

 

Előzmény: e30nick (1861)
e30nick Creative Commons License 2018.11.09 0 0 1861

A kihajtasal ellentetes oldalon kezdik szamozni, tehat M54-nel elol van az 1-es, a tuzfalnal meg a 6-os.

 

Na, ha cserelgeted a trafot, akkor minden jo? Ez igy eleg viccesen hangzik azert. Cserelgetes utan ki kellene utni a hibakodokat es megnezni, hogy mi jon vissza, mondjuk az 5-os hengerrol atmegy-e oda, ahova atcserelted a trafot, mert ugye most is ket hengerre irja a gyujtas hibat.

Előzmény: Csabi0926 (1860)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!