A szögletes lyukban látod is a tengelyt ami körül elfordul a pillangó szelep. Érdemes kiszedni, helyére kapsz üres cseredarabot. Ha lent van a szivosor, pucold el, cseréld ki az izzítógyertyakat is akár.
Futóműhoz nem tudok hozzá szólni, ha konkrétan kopog, az biztos rossz. Milyen felni milyen gumi milyen lengőkar?
2 témában szeretném kikérni a véleményeteket, illetve segítségeteket.
Tudom, már biztos “lerágott csont”!
320d-ről lenne szó.
1.
Még régebben olvastam valahol, hogy talán a szívósorból ki kell szerelni valami pillangó szelepet vagy mit, mert képes elszabadulni és csúnya dolgot csinálni a motorban
Mi ez pontosan? Egy robbantott àbrán meg tudná-e mutatni valaki?
2.
Azt vettem észre, hogy kopogósabb a futóműve, mint az elöző autómnak, ami egy vw volt. Elől-hàtul ugyanúgy.
Elől szinte újak a lengőkarok, de viszont nézegettem hátul, ott sem láttam kopást, stb., az alkatrészeken.
Hozzá teszem, ez mind egyenetlen úton (elrepedt aszfalt, szintkülönbség az aszfaltban, stb.).
Ez valóban ilyen lenne vagy valami tényleg nem jó az autóban?
Nekem a csere utan jott a hiba! Keresgeltem kulfoldi forumokon es azt irjak, hogy az 5-6 hengereknel ez a hiba arra szokott utalni, hogy falsot sziv. Jellemzo helyek:
- A szivosor hatso felen van egy csomo vakum csocs, amik kis gumisapkaval le vannak dugozva. Ezek tudnak elmalni, atereszteni.
- A legmennyisegmero utan van a gumikonyokon egy kis F csatlakozo, errol megy egy vekonyabb meg egy vastagabb vakumcso, ebbol az alsobbik szeret szetmenni, de nezd at mindkettot!
- A szervodob es a vakumpumpanak csufolt szelep kozotti cso, illetve ennek a csatlakozasai.
A ccv-bol mindenhova szivhat falsot, mert az egy elosztoba van bekotve. Ilyenkor az olajfogyasztas is durva szokott lenni.
Szerelos videokbol nekem az 50skid nevu youtuber muvei tetszenek a legjobban. Jo felvetelek, sok magyarazat es azt is el szokta mondani mire kell kulonosen figyelni, mielott elb..szod.
Huhh... Néztem róla videot, de beszrás, mennyire nem lehetett látni, mit csinál a figura... Gyerekkorom óta imádok szerelni, de így, hogy nem láttam részleteket, így nem igazán merem bevállalni.
De akkor ott lehet valami hiba, ha Neked is ugyanazt a hibát írta ki...
Egy egyetemi hallgatói marketingkutatást végzünk a BMW márkával kapcsolatosan, ezért kérnélek titeket, hogy töltsétek ki ezt a rövid kérdőívet, ezzel segítve munkánkat.
Tegnap csereltem ccv-t, ma kidobta ugyanezt a hibat. Indulas utan picit rakoncatlankodott a motor, de mire visszaalltam a kertbe, hogy megnezzem mit b..tam el elmult. Ma mentem vele kb 30km-t, minden franko, de most este raneztem van-e vmi hibakod es ez fogadott. Kitoroltem, kivancsi vagyok visszajon-e.
A szerelő átnézte motort ilyen téren is. Voltak csövek, amiket cserélni kellett, ezt meg is tette. Most reggel kíváncsiság kedvéért lehúztam a légtömegmérőről a kábelt, és megnéztem, mit produkál úgy. Szerintem ugyanolyan volt a járása, annyi különbséggel, hogy több köze volt a benzinszaghoz a kipufogónak, mint eddig. Tehát szerintem ez kiesett(külföldi fórumokon a légtömegmérőt is említették valakinek, ugyanerre a hibára)
Ma megejtem a trafó cserét, aztán megírom, mit tapasztaltam.
"az 5. Hengernél hol jó a trafó, hol nem. Másik hengerhez berakva pedig jól működik."
Ha ez igaz akkor főleg nem biztos.
Nem a te autódról beszélek hanem általában.
Akkor lesz jó az égés ha a kellően összesűrített, megfelelő összetételű (benzin-levegő) keveréket a megfelelő időpontban, megfelelő "erősségű" szikrával begyújtjuk és az égés az égéstérben belső "zavaró tényezők" nélkül (pl.: izzó korom, túlzott olajfogyasztás vagy nem megfelelő hűtés stb) a tervezett módon terjed.
Hiába jók az injektorok ha sok vagy kevés levegőt kap a henger.
Hiába jó a trafó ha rosszkor kap jelet.
Hiába jó a trafó ha rossz a gyertya.
Hiába új a gyertya ha lerakódott rá az el nem égett olaj.
stb. és ezek kombinációi.
A típust nem ismerem csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet hogy ne ragadj le a gyújtásnál!
Egyébként nagyon köszi az infokat Neked is és a többi tagoknak is, akik próbálnak segíteni!
Ezt a hibakód kiütéses trafó cserét meg fogom játszani valamelyik nap. Ez tuti megmondja akkor, hogy a trafó-e a hibás, vagy valami más.
Viszont... Ha trafót cserélem, és hibakódot kiütöm, azonnal jelezni fogja az INPA, hogy hiba az X hengernél? Mert a check engine lámpa nem azonnal jön elő.
A kihajtasal ellentetes oldalon kezdik szamozni, tehat M54-nel elol van az 1-es, a tuzfalnal meg a 6-os.
Na, ha cserelgeted a trafot, akkor minden jo? Ez igy eleg viccesen hangzik azert. Cserelgetes utan ki kellene utni a hibakodokat es megnezni, hogy mi jon vissza, mondjuk az 5-os hengerrol atmegy-e oda, ahova atcserelted a trafot, mert ugye most is ket hengerre irja a gyujtas hibat.