Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

E roli Creative Commons License 2019.01.02 0 0 1935

Sziasztok. 

Valaki tudna segiteni e46 320d 136le, vezèrlès cserèröl valami jo fajta videoval, esetleg rèszletes leirasal ,a munkafolyamatrol.

Köszönöm.

 

 

 

E36328iCoupe Creative Commons License 2018.12.31 0 0 1934

E36328iCoupe Creative Commons License 2018.12.29 0 0 1933

Nagy a nyereg...

De olyan kis kerékkel úgyis buzis :)

17" kell :)

Előzmény: Jacktwoo (1932)
Jacktwoo Creative Commons License 2018.12.29 0 0 1932

Úgy nézem még a 300-asra sem megy fel a 15-ös.

 

Előzmény: E36328iCoupe (1930)
E36328iCoupe Creative Commons License 2018.12.29 0 0 1931

Igen az meglehet, én 2000-es évjáratig néztem csak.

Előzmény: Jacktwoo (1929)
E36328iCoupe Creative Commons License 2018.12.29 0 0 1930

Nekem nem ment fel a 15"-os a 325-ösre (nem figyeltem és olyan pótkereket adott a gumis).

 

Előzmény: Jacktwoo (1928)
Jacktwoo Creative Commons License 2018.12.29 0 0 1929

Na úgy nézem a facelift váltással ugrott fel 300-ra, előtte a 20d is 286mm volt.

Előzmény: Jacktwoo (1928)
Jacktwoo Creative Commons License 2018.12.29 0 0 1928

318i-re és 18d-re, 286-ot látok, de 20d-re és 20i-re már 300-at ír.  300-asra felmegy még a 15-ös felni?

Előzmény: E36328iCoupe (1927)
E36328iCoupe Creative Commons License 2018.12.29 0 0 1927

320D-re és 318D-re már 286x22.

Előzmény: Jacktwoo (1925)
E36328iCoupe Creative Commons License 2018.12.29 0 0 1926

Nem tudom, végig kellene zongorázni a RealOEM-et.

330D-re csak ezt hozza: 325x25.

Előzmény: Jacktwoo (1925)
Jacktwoo Creative Commons License 2018.12.29 0 0 1925

Meddig vannak a kis tárcsafékek? 20d-20i? Honnantól van 325mm, gyárilag gondolom, tudom, hogy legózható.

Előzmény: E36328iCoupe (1924)
E36328iCoupe Creative Commons License 2018.12.28 0 0 1924

325mm a nagy :)

Előzmény: Da.ni. (1922)
Da.ni. Creative Commons License 2018.12.28 0 0 1923

Köszi!

Előzmény: nemenyigy (1921)
Da.ni. Creative Commons License 2018.12.28 0 0 1922

Köszi!

Most már rájöttem, rosszul értelmeztem az ábrát.

Úgy gondoltam, hogy vízszintesen kell nézni, tehát vannak a gumi-kerék méretek és a vele vízszintesen lévő guminyomásnak kell lennie. De nem. 

Első oszlopban fel vannak sorolva a méretek, a második oszlopban meg a guminyomás a szállított személyek szerint. A Golfnál kicsit egyértelműbben van feltüntetve.

De most már látom, elöl 2.3, hátul 2.7, csak megjegyzem erre az értékre volt beállítva!

Tegnap ellenőriztem a nyomást, megnéztem a matricát, és akkor láttam, hogy lehet még több kell bele.

 

 

16-os felni gyári, nekem alá megy. Pedig a nagyobb féktárcsa van rajta, azt hiszem 295.

 

Előzmény: E36328iCoupe (1920)
nemenyigy Creative Commons License 2018.12.28 0 0 1921

Szerintem nagyon sok, a 17-esre is kb ilyeneket ír, rosszabb minőségű uton nagyon raz. Tény hogy szebben fut valószínűleg jobban is fogyaszt, de kenyelmetlen. Kb 2,3-2,5 korul fujom ha egyedül megyek.

Előzmény: Da.ni. (1919)
E36328iCoupe Creative Commons License 2018.12.28 0 0 1920

1-4 utasig az első sor, 5 és/vagy csomag esetén a második sor a mérvadó. Tehát 1-től 4 utasig kell egy adott nyomást használnod.

16" az nem túl kicsi? Nekem föl sem megy a 16"-os felni előre :)

 

 

 

Előzmény: Da.ni. (1919)
Da.ni. Creative Commons License 2018.12.27 0 0 1919

Helló!

Amatőr kérdéssel fordulnék hozzátok.

A megfelelő gumi nyomásról lenne szó.

205/55R16  91T téli gumi, gyári bmw alufelni, a bal első ajtónál a matrica szerint elől 2,8 hátul 3,3 bar kell bele 5 személy esetén. 1 vagy 2 személyre nem ír tájékoztatást.

 

Kérdésem: Ha általában egyedül (vagy +1 utas) ülök az autóban, akkor is ennyi nyomás kell a gumikba? Esetleg aki ilyen méretű gumikkal használja, az milyen guminyomàssal jár vele?

 

 

A kérdés indoklása (hogy ne nézzetek balféknek): A Vw Golf-nál (ha jól emlékszem) 4 guminyomás van megadva, 1. 2 személy, 2. 2 személy + csomag, 3. 4 személy, 4. 4 személy + csomag.

BMW-GMBH Creative Commons License 2018.12.24 0 0 1918
Da.ni. Creative Commons License 2018.12.20 0 0 1917

Köszi. Majd kalapács lesz óvatosan. Csak múljon el a hideg, de addig is áztatom ezzel-azzal. Veszteni valóm nincs vele.

Előzmény: nemenyigy (1912)
**ADAM** Creative Commons License 2018.12.16 0 0 1916

Sziasztok!

Tudnátok olyan szerelőt mondani, aki segíteni tud a bal első ablakemelő hibájának elhárításában illetve a csomagtérzár javításában?

Tünetek:

A csomagtérzár nyitó gombja nem működik - a zár igen, távirányítóról például tökéletes. A gombra nem reagál.

Az ablakemelő nagyon nehezen és fura hangok kíséretében húzza csak fel az ablakot.

 

Köszönöm

ADAM

Bp. 3. kerület

e30nick Creative Commons License 2018.12.15 0 0 1915

Nekem ugyanez volt, most csereltem gyujtaskapcsolot. Szedd  le a kormanyoszloprol a burkolatot! Amikor nem indul probald ki, hogy a kapcsolo kocogtatasara eletre kel-e!?

Előzmény: ricsi2302 (1910)
E36328iCoupe Creative Commons License 2018.12.15 0 0 1914

Amennyire emlékszem, ahhoz hogy egy benzines elinduljon ezek kellenek:

- kompresszió

- üzemanyag (levegő is)

- szikra

- adott, minimális fordulatszám

 

Azt kell kiderítened, hogy ezek közül mi hiányzik és megoldódik a probléma.

Előzmény: ricsi2302 (1910)
E36328iCoupe Creative Commons License 2018.12.15 0 0 1913

Elviszed szerelőhöz, az megmondja.

Nekem pl most ezeket kellett cserélni:

- 2x alsó gömbtámasz (gömbfej)
- 2x Z kar stabilizátor
- 2x kormányösszekötő (jobbos-balos)
- 2x AXIAL csukló

 

Minden HD Meyle volt, gömbfej hekyett komplett lengőkarok+szilent, így volt 116ezer az anyag.

2 lengőkar 64ezer

2 Lengőkar szilent szett 17500

2 Első stabrúd (Z kar) 10200 

2 Komplett kormányösszekötő 25000

Előzmény: Csabi0926 (1908)
nemenyigy Creative Commons License 2018.12.13 0 0 1912

Kalapáccsal kiutottem finoman de határozottan. Szép lassan kijött, kis csiszolás, zsir, azota mint az uj.

Előzmény: Da.ni. (1907)
no_holy_shit Creative Commons License 2018.12.12 0 1 1911

sziasztok!

 

van egy e46 limo (4 ajtos) 325i 2000evjarat 192le automata valtos es klimas.(haverome)

 

elrepedt a huto, vettunk bele egy valeo classic-t (234276) majd egy van wezel 06002205-t. A hutofelület viszont 1cm-rel "alacsonyabb" (450mm helyett 440mm) es nem passzol ra az a muanyag, amiben  hutöfolyadek is el van osztva. 

 

talalkoztatok ilyen problemaval?

 

ha igen hogy oldottatok meg? (ill. milyen hutot erdemes venni ami jo lesz?)

ricsi2302 Creative Commons License 2018.12.12 0 0 1910

Hello!

Nekem olyan problémám lenne h van egy 2003 évjáratu e46 om.

Egyik nap pöcre indul ,a másik nap meg mint ha nem kapna üzemanyagot.

Csak teker az önindító de az istenért se akar beindulni.

Semmi féle hibakódot nem ír.

Az üzemanyag szivattyúra gondoltam h esetleg az a rossz , de az viszont ha elromlik akkor elromlik. Nem tol benzint és kész,de itt 2 napig jo utána nem indul vagy 3 napig aztán ismét megy.

Valakinek valami ötlet vagy esetleg volt ilyen problémája másnak is?

Válaszokat várom ide vagy esetleg az email címemre.

ricsi2302@gmail.hu

 

Da.ni. Creative Commons License 2018.12.11 0 0 1909

Igazából nem tudom pontosan mit kell, mit érdemes kicserélni.

De ha beírod egy alkatrészekkel foglalkozó weboldalon, ott leírja a futómű alkatrészeit.

Nem reklám, de javaslom a “Kovács Autó”-t, szegedi cég, de futárral küldik.

Ha komplett felújításra gondolsz, biztos 200 ezer nem futja.

 

Az állítható futóművet nem díjazzák a rendőrök, vizsgán se megy át, kivéve ahol nèmi plusz juttatás fejében úgy fényképezik, hogy jól àlljon az autó. Műszakira feltekerni meg kicsit macerás, munka igényes.

 

Váltáskor az a duhogó hang nem tudom mi lehet, de biztos nem jó, minél előbb nézd vagy nézesd meg!

 

Előzmény: Csabi0926 (1908)
Csabi0926 Creative Commons License 2018.12.11 0 0 1908

Sziasztok

 

Pár hete kérdeztem tőletek az alapjárati egyenletlenséggel kapcsolatban, hoy mi lehet a probléma. Nos, ezt most hanyagootam, ugyanis bejött a hideg idő, és a francnak sincs  kedve fagyoskodni kinn a garázsban, majd jövőre visszatérek rá

 

Viszont... Egy másik dologgal kapcsolatban lenne pár kérdésem felétek:

 

1.Mit kell a futómű felújíttatás alatt érteni? Úgy értem a kérdést, hogy milyen alkatrészeket szoktak cserélni E46-nál?  PL én majd jövő tavasszal vagy nyáron szeretném felújíttatni, ugyanis nagyon instabil a kocsi, már enyhén buckás úton is, na meg 1-2-3-mas váltáskor is előjön a duhogó hang, hátulról. Szóval azt kérdezném, hogy miket szoktak és miket érdemes felújíttatni ilyenkor?

 

2. A másik: Az általatok említett alkatrészekből milyen márkát és típust ajánljátok?

 

3. Állítható futóművet mennyire preferálják a vizsgán, illetve a rendőrök?

 

4. Tudom, ez a kocsi egyéni állapotától függ, de úgy nagyjából mennyiből szokott kijönni egy felújítás? Mik a tapasztalatok?

Da.ni. Creative Commons License 2018.12.11 0 0 1907

Helló!

E46 touring. Tudom típushibája a berohadó hátsó ablaktörlő tengelye. Tudom is hogy kell szétszedni.

Viszont olyan problémába ütköztem, hogy még az üvegből se tudom kiműteni, mivel az is össze van oxidálódva.

Valakinek valami tipp, mivel lehetne oldani?

Csavarlazítóval próbálom áztatni, egyenlőre semmi. Az üveget se szeretném eltőrni.

Tiasi Creative Commons License 2018.12.08 0 0 1906

Köszi Srácok ha ugy alakul élni fogok vele!!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!