Feltettem estére tölteni a lakásban (így 20fok körüli melrgben volt pár nap a mínusz után)
Így sem változott semmit, mikor visszaraktam.
Egy másik kocsival melléálltunk és próbáltam "bebikázni". Az egy 1.9TDI motoros jószág, ~1600-1800as fordulattal pörgött a motorja, jó vastag kábellel volt a két-két akksisaru összekötve.
Így sem indult, ha a plusz sarut levettem, és direktben kötöttem a másik kocsira - ugy se.
De a motortérből sose hallok egy árva hangot sem (nyitott ajtó- nyitott motorház es csöndes utca kombóban. Ha ráadom /leveszem a gyújtást a Marelli vezérlőegység környékéről jön egy kattanás - meg az üzemanyagszivattyú is teker jobb hátul.).
Marad az önindító / gyújtáskapcsoló es ha van valami relé / bizti még közte.
Erről az ágról tudtok / tudsz egy aramutas rajzot mutatni esetleg?
Köszönöm a választ. Időközben kiderítettem,hogy ennél a fojtószelepháznál nincs külön tisztítható vagy cserélhető alapjárati szelep.Amennyiben gáz van, sajnos a komplett fojtószelepet kell cserélni.
Az enyém 2005-ös, nem pereg a festés, nem pattogzik. Igaz, a fényezése még gyári. Előzőleg 106-om volt, 19 évesen adtam el, csak a jobb első sárvédőn hólyagzott fel a festék, igaz azt már itt fényezte egy mester...
Autóvásárlás előtt állok, 206-osok tetszenek. Típusbetegség a lakk lepergése? Mert néhány példányon megfigyeltem, olyanon is, amiben egész kevés a km, igaz, inkább a korai példányokon, az ezredforduló környékéről. A környéken parkoló 206-osok közül is van pár, amin pattogzik le a lakk. Mitől van ez, maga a festék minősége pocsék, vagy esetlegesen a tulaj hanyagsága is közrejátszik? Gondolok itt arra, hogy nem mosta le rendszeresen, stb.
Sziasztok. Nagyon szépen megköszönném,ha valaki megtudná mondani,hogy a képen látható fojtószelepházon hol van az alapjárati motor ill.rajta van e egyáltalán. Az autó egy 206+ 1.4 2009-es.
Hi. Folytatódik a facelift projekt.. Ugye az elso lámpák már benn vannak, a hátsó lámpák is anpolcon vannak.. Kérdés, hogy a hátsó lökhárító kompatibilis? És tudná valaki az akril (nem metál) sötétzöld 2003 előtti szín kódját? Nincs nálam az autó, nem tudom megnezni rajta.. Köszi
..nem értem mi értelme volt , van ennek ...de te tudod... ha a kettős relét kell cserélni mind anyagilag mint munkában sokkal kedvezőbb ..nem beszélve arról ha a relé hibás a BSI csere sem fogja megoldani a problémád...
A motortéri egység az BSM, az utastéri (biztosíték tábla) a BSI. Az utóbbit nem tudod "csak úgy" cserélni, ill. nem fog indulni, csak törlés és feltanítás után. A BSM simán cserélhető.
..lehet a kettős relé adta meg magát ..az kelti életre az üa. szivattyút ...próbáld meg direktben meghajtani ...ha akkor működik nagy valószínűséggel a relé a bűnös..
Sziasztok. Még mindig a 2009-es Peugeot 206 plus kerget az őrületbe. A lyukas fűtőradiátor szerencsésen ki lett cserélve,nem kellett a műszerfalat lebontani.A fűtés most már remekül működik,viszont a vízhőfok mutató 8 km megtétele után is nullán áll és kb.12 km.után kezd csak lassan emelkedni és áll be üzemi hőmérsékletre.Termosztát hiba lenne?
Adott egy 16 éves 206 benzines,kanyarban lefulladt azóta be sem indul.Motort tekeri,a Bsi vagy mi a fene a motor térben indítózáskor berreg.Esetleges hibát tud mondani valaki? A fordulat jelző 7 ezerre ugrott,a km óra 210 van nem hajlandó 0 lemenni akku saru eltávolítás ,gyújtás ráadás után sem . Köszönöm a választ ha valaki írná a hiba okát.Üdv
Nálam is jelentkezett a karamell a tágulási tartályban. Előtte-utána kép:
Az autó a legelejétől fogva a családban van napi használatban, szinte csak városban. 166.000 km van benne. Kíváncsi vagyok, hányan ellenőrzik még ma a kiegyenlítő tartályt :)
Akkor innen folytatnám, miután megnéztem a 206 plus-ra vonatkozó részt a Service Box-ban.
Tehát: Igazából a 206-ra írtak lényegében érvényesek a 206 Plusra is, ugyanaz a 6448.G4 cikkszámú javítószett (amely tartalmazza a csövet, O-gyűrűket, csavarokat) kell ide is. A javítás menete is hasonló, azzal a különbséggel, hogy -szemben a sima 206-al- itt a szerelési utasítás nem írja elő a műszerfal kiszerelését, a gázpedál kiszerelése után a radiátor kihúzható.