Sürgős segítségre lenne szükségem. Tegnap indítás után elkezdett villogni a sebesség váltó pictogram és sípol is amikor villog. Csak az órában lévő jelez az infotaintban nem. Az anyós oldali légzsák alól kattogó hang jön amolyan reléhang. Utána olvastam, de a sebességváltó szivattyú reléje az akksi előtt van. Onnan milyen relé hang jöhet? A ki olvasás azt írta szivattyú vezérlő relé hiba . Törlés, de indítás után azonnal vissza jön. Erre lenne valakinek javaslata? Ez egy 156 2,0 JTS Selespeed . Jelenleg villamosság szerelőnél van az autó. Köszönöm
Sziasztok! Angliaban elek. Nezegettem a marketplacet es talaltam egy 1998 as gtv et. Kemeny 50 font. Ha esetleg valaki lat benne fantaziat. Megvetelben tudok segiteni, de a haza szalitasban nem.
Azért, mert az akku kapacitása csak azt mutatja meg, hogy mennyi kiloméret tudok elmenni amikor a generátor megdeglendett vala. :P
Az indítóáram, viszont azt mutatja meg, hogy ha mondjuk az éjszaka leszívta az akksit a rajtahagyott belső volágítás, és reggel más csak 10 % nyi maradt benne, akkor el tudok még indulni vagy sem :P
Megnéztem, rosszul emlékeztem, 55 Ah-s van benne. Nem tölti ki teljesen az akkutálcát, de az szerintem nem is baj.
Én is Exide párti vagyok, többnyire azt használom, nem csak ebben az autóban. Amikor vettem, még garanciális volt benne az akkumulátor, nem Exide. Két nappal a garancia lejárta után nyuvadt ki... Ahelyett Exide-ot vettem (a fóti Auchanban, szükséghelyzet volt, úgy álltam meg az áruház előtt, hogy aztán a dombon lefelé be tudjam gurítani, később cseréltem ki), azt váltotta aztán a mostani. De 6 évet tényleg ki szoktak bírni.
Most éppen "egészségügyi töltésre" raktam rá, hogy le ne merüljön álltában. Mostanában alig használom az autót, idén talán csak a bringámat vitem vele garanciális felülvizsgálatra egyszer... Még a bringával is többet mentem az idén, mint ezzel. De ott áll a kapu előtt az örökölt Suzuki, sokkal egyszerűb abba beleugrani, mint kimanőverezni a garázsból. A munkahelyig tökmindegy, csak legyen rajta tető (meg szélvédő)...
Azt viszont nem értem, miért a magas indítóáram a fő választási szempont egy benzineshez, ami ha kétszer átfordul, beindul, még akkor is, ha nincs a topon...
Köszönöm a segítséget. Megtaláltam közben a jelenlegi ,valami Magyar 60Amp 4,5 évet ment el. Nem volt egyszerű az adatok előkaparása. A papírjai olvashatatlanok amik rá vannak ragasztva így tényleg le kellett kaparni és alatta ott volt.
A méltán híres Forse akku az amiből ez a méret is befért a 155-be. Azóta fejlődtek az akkumulátorok, és a 159-ben most egy Varta silver Dynamic E38 van annak még egy kicsivel nagyobb az indítóárama.
Indítóáramban is verhetetlen az általam megnevezett típus. Na és persze 190 mm magas, hogy a lefogató pánt feszüljön is rajta, a 175-ösök eleve kiesnek a korszak olasz típusainál. Mondjuk lehetne Banner is, Powerbull. Vagy Varta Silver.
Én ezt úgy szoktam, hogy megmérem az akkutálca méretét, hogy fizikailag mekkora fér be. Utána megkeresem abban a méretben azt aminek a legnagyobb az indítóárama (nem biztos, hogy az a legnagyobb kapacitású).
Szerintem egy 60-65 Ah jó ha van. Figyelembe véve a fizikai méreteket is, gyakorlatilag minden olaszba a környezetemben az Exide EA640-et raktuk 1.6-os motortól felfelé. És attól egy 5-6 év éllettartam is elvárható, illetve 5,5 után cseréltem újra a sajátomban is.
Sziasztok! Sajnos akksi csere van alakulóban. Sajnos már háromszor átnyaltam a manuált,de nem találtam milyen amper értékű akksi a bele való. 2.0 JTS a motor. Így nem tudom milyent kellene rendelni. Kérdezném a tudós urakat, hogy milyent kellene rendelnem. Köszönöm
érdeklődnék, hogy van-e köztetek olyan, aki a 2007-tol gyartott Fiat Bravobol ült át Giuliettába?
Érdekelnének a különbségek/hasonlóságok a két modell között elsődlegesen az alábbiakról: körkilátás, vezető üléspoziciójának kényelme, futómű keménysége, szervokormány közvetlensége, váltó pontossága, váltó áttéteelezés, összerakás minősége/zörgések,az EURO 6-os 1.4 120 LE T-jet visszafolytottsága a korábbi EURO 5-öshöz képest ami nagyon ment)
Első nekifutásra nekem nagyon úgy tűnik, hogy a Giuliettát egy az egyben a Bravo-ból építették. Ha tévednék akkor elnézést, de a kocsi kivülről és belülről is ugyanúgy néz ki, hasonló formákkal és ivekkel és az alapmotor is ugyanaz az 1.4 120LE T-jet)
Korábban volt egy 1.4 120LE T-jet-es Bravóm, amit sajnos el kellett adnom egy ingatlanvásárlás miatt.
Egyetlen problémát leszámitva (hűtőfolyadék szivárgás tömítési hiba maitt) a kocsim motorikusan megbizható volt, de volt egy csomó dolog ami bosszantott benne amikikel újból nem szeretnék találkozni.
(rossz körkilátás túl nagy holtterekkel, kivülről kinyomáskor kattogó kuplung, hol működő-hol nem működő központizár nyitás, 500 km megtétele után már folyamatosan zörgések főleg a középkonzol mögül, akadós váltó, érzéketlen automatikus esőérzékelő, kanyarban "limbóhintó" futómű, napsütésben nehezen olvasható műszerfal, 120km/h fölött erős motorzaj, gyenge minőségű hangszórók, lassú fűtés, gyenge és alacsony fordulatnál igen furcsa hangú klima)