Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Phoere Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9476
OK!
Előzmény: Matu (9475)
Matu Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9475
Nem tudok róla, hogy lenne ilyen beállítás. Ha továbbra is gond lesz vele szólj és utánanézek!
Előzmény: Phoere (9471)
rem ember Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9474

Kicsit még a motorról...
Alacsony fordulaton kb. olyan, mint az 1.6-os Megane, de ez hamar elfogy, és utána semmi gyorsulás. Igaz, nem tudom, más dízel hogy viselkedik.
Nincs benne fordulatszám mérő, így pörgetni nem merem. Mivel holnap is nálunk lesz, majd még tesztelem. :)

rem ember

Előzmény: LUKI (9461)
Solmayor Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9473
OFF
Ez sem ronda

ON
rem ember Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9472

Most telefonáltak, hogy csak holnap lesz kész...
Még jó, hogy kértem a csereautót...

A Thalia nem rossz, de a Megane után visszalépés.
Ez ráadásul elég fapados, még a vezetőülés magasságát sem tudtam állítani. Így kicsit olyan kamionos az érzésem a Megane után. :)
A motort én kicsinek érzem az 1.6-os benzines után, és zajos.
Nagyon lassan melegíti be a belső teret.
A váltó és kormány hasonló, sajnos rádió ebben nincs. A műszerfal is szegényesebb, ami érdekes volt, hogy az index nem olyan kellemesen lágyan kattog, hanem élesen csipog.
A kocsira az van ráírva, hogy VII. hó után 2.315.000 Ft-ért vásárolható majd meg kedvezményesen.

Nézem a renault árlistáját, és nem is értem, milyen autó ez. Dízelben legolcsóbb a Moment van, de abban már van elöl elektromos ablakemelő, ebben az sincs.
A Moment ára 2.635.000 újonnan a dízellel.
Ennyiért inkább a 98LE-s 1.4-es motorral venném, amiben benne van a vezető ülés magasság állítás, a fordulatszám mérő, a magnó és az első ködlámpa is, és biztos, hogy fürgébb is.

Vezetésileg egyébként városban jó, de a farát egyáltalán nem látom bentről. A break után ez kicsit szokatlan.

rem ember

Előzmény: LUKI (9461)
Phoere Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9471
Van valami olyan beállítás a megadott e-mail címedben, ami a "Titkos másolat"-ként küldött levelet nem fogadja? A tiedet visszadobta a rendszer, így külön kellett elküldenem.
Előzmény: Matu (9469)
Phoere Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9470
Annyit hozzátennék, hogy ez az újabb változat (1999 utániak) esetére igaz, a régebbiekről nem állítom biztosan. Javaslom, hogy írj Tuzinak (a Fórumban visszakeresve találsz tőle hozzászólást, ott e-mail címet is), neki is a régebbi változat van. Hátha találkozott már lökhárító leszereléssel.
Előzmény: Matu (9469)
Matu Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9469
Köszi
Lényeg hogy nem kell a fényszórókat kiszerelni, meg mindent szétszedni ahogyan azt a szaki gondolta...

éppen most kaptam meg életem első Renault Mégane Klub Hírlevelemet :)))

Előzmény: Phoere (9465)
Solmayor Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9468
Én is most akartam hasonlót írni :-)
Előzmény: Phoere (9467)
Phoere Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9467
Már lefociztuk. :))
Előzmény: Higgins (9466)
Higgins Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9466
Szerintem küldd el Phoere-nak, tegye fel a honlapra. Onnan bárki letöltheti.
Mail ment.
Előzmény: Solmayor (9453)
Phoere Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9465
Nekem most kellett leszedni fényszóró javítás miatt.
Kell az akna, mert alulról, belülről fogják a csavarok. Vagy fel kell emelni az autót emelővel. Nem hiszem, hogy alábújva (az autó emelőjével megemelve) igazán nyerő dolog lenne.
Ezenkívül Torx-kulcskészlet kell (cserélhető csavarhúzfej-készlet, ami betehető a szokásos csavarhúzó készlet szárába az Obi-ban kapható TX-kucs néven).

Ha mindezzel rendelkezel, akkor valószínűleg meg tudod oldani. A lökhárítóban belül kell lennie valamilyen "betét" anyagnak, ami biztosítja a lökhárító pontos illeszkedését a karosszériához. Tehát a csavarok kicsvarása után lehúzható a lökhárító.
A Renult szervízben a lökhárító le- és felszerelése 0,5 munkaóra, ami 2938 Ft volt egy hete. Lehet, hogy megérné velük leszedetni, majd javítás után visszarakatni.

Előzmény: Matu (9464)
Matu Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9464
Üdvözletem mindenkinek.
nekem az első lökhárítóval kapcsolatban lenne egy olyan kérdésem, hogy mekkora munka azt leszedni? Az elején ugyanis van egy kis sérülés és szeretném kijavíttatni. A mester azt mondta nem nagy meló, csak szedjem le és úgy vigyem oda, mert neki nincs aknás garázsa. Mondtam nekem még garázsom sincs. :)) Hallottam olyat is, hogy elég jól szét kell kapni az elejét... tudnak erről valamit az öreg motorosok?
Solmayor Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9463
Dettó :-)
Előzmény: Phoere (9460)
Solmayor Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9462
OFF
Most másztam vissza a székemre, muszály megosztanom Veletek:

Szálloda recepciójánál:
- Meg tudná mondani durván mennyi lesz a számlám?
- Tízezer, b@meg!
:-DDD
ON

LUKI Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9461
Szia!

Milyen a Thalia? Főleg a motorjára lennék kivácsi.

Köszi,

Luki

Előzmény: rem ember (9454)
Phoere Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9460
Vissza is ment. :))
Előzmény: Solmayor (9459)
Solmayor Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9459
Elolvasva, válasz ment!
Előzmény: Phoere (9457)
rem ember Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9458

Azért egy Aventime-ot is szívesen kipróbáltunk volna.. :)

rem ember

Előzmény: Phoere (9456)
Phoere Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9457
mail ment!
Előzmény: Solmayor (9453)
Phoere Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9456
Haverom szerencsésebb volt, neki egy Mégane Classic jutott. :))
Előzmény: rem ember (9454)
vv65 Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9455
Én voltam aki javasolta az ékszij bekenését szappannal, de hidd el a módszer segiteni szokott. Nem lehet, hogy már ennyire csúszik az ékszij és ez sem segit?
Előzmény: TUZI (9442)
rem ember Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9454

Sziasztok!

Mi is ma vittük a kocsit szervízbe, a belső levegőkeringetés lapátja, vagy motorja, vagy nem is tudom már miért.

Mi egy 1.5-ös dízel tháliat kaptunk.
Mi is maradunk a Meganenál. :)

rem ember

Előzmény: psl (9452)
Solmayor Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9453
Szép napot Mindenkinek!
Ha érdekel vkit -elsősorban "+szállottakra" gondolok- ,annak szívesen tudok küldeni forgó Rönyó emblémás egér(vagy kurzor)mutatót.Szvsz naggyon jól néz ki :-)))
/kb. 53kB! ANI file/
psl Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9452
Nekem most van vele (harmadszor) szervízben a kocsi. Ha sikerül meggyógyítaniuk akkor tudatom.
Egyébként kaptam csere autót, igaz kérni kellett vagy 3x. Egy kangoo. Hát azért a megane jobb :))
Előzmény: gum01 (9429)
Solmayor Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9451
Hi!
Újat nem tudom mennyiért,bissztos húzós. Nézd + ezt (új+bontott alk):
http://renaultpeugeot.freeweb.hu/
és a Mégane Klub-on is van 2 tel.sz.
Üdv
Előzmény: bulldoser (9450)
bulldoser Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9450
Hi!
Egy kérdésem lenne.
Úgy négy hónapja vettem egy mégane-t, jó meg minden, viszont egyszer éjszaka a parkolóból kifelé tolatva rámentem egy olyan felhajthatós
micsodára, és leamortizáltam a hátsó lökhárítót.
A kérdésem csak az lene, hogy tudja-e valaki, hogy mennyibe kerül manapság egy új hátsó lökhárító.(mégane classic)
Köszi
Higgins Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9449
Mennék én, s fel is szárítanám előttetek az utat hatalmas fényenergiámmal! :)))
Előzmény: Z-M-an (9435)
Phoere Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9448
a218!

Mail ment!

Solmayor Creative Commons License 2003.02.13 0 0 9447
Töréspróba

Renault Mégane
A Mégane lett a teszt győztese. Bizonyos esetekben még jobban is védi utasait, mint a jóval drágább Vel Satis vagy az E-osztályos Mercedes. Az összehangolt biztonsági rendszerek és a merev karosszéria hatásosan óvják az elöl ülő felnőtteket és a hátsó ülésen szállított gyermekeket. Az oldalütközés-próbán a Renault 100 %-os teljesítményt ért el, és az oszlopütköztetésen is derekasan helyt állt. Utasain kívül - ha kis mértékben is - a gyalogosokra is vigyáz. E téren még fejlődhetne.
Utasvédelem: 33 pont (5-ből 5 csillag)
Gyalogosvédelem: 11 pont (4-ből 2 csillag)

Ford Fiesta
A jobbkormányos kisautó derekasan állja a frontális ütközést. Utascellája ép marad, de a rögzítő-rendszerek összhatásaként nagyobb erőhatás éri a vezető és utasa mellkasát. A gyermekeket szerencsére nem viseli meg a becsapódás. A vezető térdeit ezen kívül felsértheti a gyújtáskapcsoló és a kormányállító kar. Oldalirányú ütközéskor légzsák hiányában fokozott terhelés éri az elöl ülők mellkasát és a gyermekeket. A Fiestánál egyetlen másik modell sem óvja jobban a gyalogosok testi épségét.
Utasvédelem: 25 pont (5-ből 4 csillag)
Gyalogosvédelem: 14 pont (4-ből 2 csillag)

Seat Ibiza
A frontális ütközés az Ibiza utascelláját csupán kis mértékben torzította el, viszont fokozott terhelés érte a vezető és utasa mellkasát. A térdvédelem meggyőző. Az Ibiza még oldallégzsák nélkül is viszonylag jó eredménnyel zárta az oldalütközés-próbát. Az EuroNCAP szervezet a Seat kérésére oldallégzsákokkal felszerelt Ibizával is végrehajtotta a kísérletet, ami jóval kedvezőbb kimenetelű volt, ám az értékelésbe nem számított bele. A gyermekvédelmen lehet még javítani, a gyalogosvédelem a jobbak szintjén áll.
Utasvédelem: 26 pont (5-ből 4 csillag)
Gyalogosvédelem: 14 pont (4-ből 2 csillag)

Toyota Corolla
A Corolla jól védi utasait frontális ütközéskor. A becsapódás hatására a jobbkormányos modell biztonsági cellája csak minimális mértékben deformálódott. A kormányoszlop sérülésveszélyes a vezető lábára nézve. Az oldalütközésben a Toyota szépen szerepelt, bár oldallégzsákok nem voltak benne. A B-oszlopot puhább burkolattal kellene ellátni! A gyermekek oldalirányú ütközéskor átlagon aluli védelmet élveznek. A Toyota által ajánlott biztonsági gyermekülés túl nagy a Corollába. Gyalogosvédelme a jobbak színvonalán áll.
Utasvédelem: 28 pont (5-ből 4 csillag)
Gyalogosvédelem: 11 pont (4-ből 2 csillag)

Land Rover Freelander
A frontális ütközés ereje szinte összeroppantotta a Freelander utascelláját: az A-oszlop elmozdult, a lábtér pedig jócskán leszűkült a deformáció hatására. A műszerfalon sok a kemény és éles rész. A vezetőnek és utasának fokozott sérülésveszéllyel kell szembenéznie, csupán fejük élvez hatásos védelmet. Az oldalirányú ütközésben az odallégzsákok nélkül gyártott terepjáró ugyancsak nem volt meggyőző. A frontális ütközés során a kocsi a gyermekeket nem védi optimálisan, az oldalirányú becsapódást azonban üléseik hatásosan felfogják. Terepjáró volta ellenére a Freelander a járókelőket kielégítően óvja.
Utasvédelem: 20 pont (5-ből 3 csillag)
Gyalogosvédelem: 7 pont (4-ből 1 csillag)

Saab 9-3
A Saab erős karosszériájával és hatékony rögzítőrendszereivel óvja utasait az ütközés okozta terheléstől. Csupán a vezető mellkasát éri nagyobb erőhatás, és nem zárható ki, hogy térdei esetleg érintkeznek a műszerfallal. Az oldalütközést maximális pontszámmal abszolválta. A gyermekbábuk menetiránynak háttal beszerelt ülésekben foglaltak helyet, és hatékony védelmet élveztek. Az E-osztályhoz hasonlóan a 9-3 is az öv becsatolására emlékeztető rendszerrel (SBR) van felszerelve, ami két plusz pontot szerez számára. Gyalogosvédelme átlagon aluli.
Utasvédelem: 33 pont (5-ből 5 csillag)
Gyalogosvédelem: 7 pont (4-ből 1 csillag)

u.i.:De ezt ti már úúúgyis tudtátok :-)
és olyan jó látni :-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!