Fogyasztóvédelemmel konzultáció (van-e jogi lehetőség?) és a nyilvánosság emlegetése.
Ennyi erővel az egész autót ki lehetne cserélni darabonként, ehhez nem kell nagy ész, ezt mindenki meg tudná csinálni.
A szerviz első és legfontosabb dolga a diagnózis és ők téves diagnózist állítottak fel, ami nektek sok pénzbe fájt :-(
A 10% vállalása a kormánymű árából szerintem nem kielégítő megoldás, a hangsúly itt a potyára kifizetett 90ezer forinton van!
Szerintem a nyilvánosság említése elgondolkodtatja őket. Ebből is lehet újságcikk is, ami nem biztos, hogy az újautó vásárlás előtt állóka a Renault felé tereli.
Csak tudnám, hogy miért van erre szükség, nyugatabbra bezzeg...
De ha csak az autón múlik, a fuvarozást biztosan meg tudjuk oldani. Annyi autóban csak lesz két hely.
Még ha Grabowsky más márka felé kacsintgat, azért a Klubra csak nem haragszik.
Tehát ha csak az autón múlik, egyébként jönnétek, feltétlenül jelezzétek mihamarább. Valahogy biztosan megoldjuk.
Off: magam is rendelkezem egy Kawasaki sportmotorral és szoktam neki húzni becsületesen, így szvsz akinek annyi esze van, hogy nem veszi fel a meglévő bőrruhát és eszetlenül motorozik az megérdemli...
on: a találkozóra megpróbálok én is odaérni. Esztergom felől közelítek így sajna nem tudok Veletek haladni a konvojban, de lélekben ott leszek. Szentendrén a trafira tényleg nagyon figyeljetek. Ott voltam katona (igaz az sem ma volt)és ha csak arra jártunk láttunk ott trafit. A hideg idő meg nem tartja vissza a díjbeszedőket az tuti!!!
Egy példa arra, hogy milyen előnnyel jár a menetközben bezáródó központi zár:
Tegnapelőtt a Kerepesi út - Hungária krt. kereszteződésében hatalmas dugó volt. A körúton nem haladtak, és rendszeresen bennragadtak a kamionok a kereszteződésben. Egy forrófejű, önmagából kikelt csávó egyszer csak kipattant az autójából és odarohant az előtte kettővel álló autóhoz, feltépte a vezető ajtaját (egy nő ült benne) és ordibált vele, amiért az megfelelő pillanatban nem ment be két kamion közé, így a hátsó kamion persze újra elállta az utat.
Ha az autóban lett volna ilyen zár, akkor a csávó rángathatta volna egy ideig, így pedig ha megüti a nőt az elborult agyával, mire a többiek leállítják, az már késő.
Azt már mellékesen jegyzem meg, hogy az erős csávó a kamionos ajtaját nem merte feltépni, ahhoz már nem volt elég erős. :))
Hol olvastad azt, hogy csak 165ezer a felár? Ez a M2 esetében 375ezer forint!!!
A gyári átlagfogyik különbsége 2,2liter. Ebből és a mai üzemanyag árak eltéréséből kiindulhatunk.
Azért én hozzászámolnám azt, hogy az el nem költött 375ezer forint is kamatozik a számlámon, illetve a plusz összeget lehet, hogy hitelként kell felvenni, tehát a megtérülés koránt sem ennyire gyors, sajnos.
(Egyéb tényezők is árnyalják a képet: szervizköltségek (az intervallum elvileg u.a), használtpiaci ár.)
Gyors számításom szerint (csak az üzemanyag fogyasztást nézve) 100km-enként a dízel 632Ft-tal olcsóbb, azaz kb 60000km után "fordul termőre", ha nem számolok kamatot a vételár különbözetre.
Sziasztok!
Ezennel visszavonom, hogy az 1.5-ös dízel lomha lenne.
Megy, mint a golyó!!!!
Pedig ez a 65lovas.
Milyen lehet, a 105lovas? :)
Szerintem a MeganeII esetében az a 165ezer plusz az 1.5-ös dízelért megérheti, ha valaki sokat autózik.
Ha jól számolom, 20Ft különbséget számolva, az 1.6osra 8 liter, a dízelre 5 literes fogyasztást nézve kb 21ezer km után térül meg a különbözet.
Ez nem olyan sok.
Mennyivel kell több adót/kötelezőt/stb-t fizetni egy dízelért?
Azért ne vonulj illegalitásba! :-)
A totalcar.hu-t szvsz a nagytöbbség ismeri, az előző balesetes storyhoz én is csak annyit tudok hozzáfűzni:
"No Comment..."
Szóval ne pánikolj, senki nem tett téged "tiltólistára" a válaszok teljesen spontánul érkeznek, hol erre, hol arra. Ez egy ilyen hely ;-) Most épp a tali megszervezése áll a középpontban, de ez a közeli határidő miatt igencsak érthető.
Ezek szerint akkor 6 adóvevő lesz (Kopi, lotht, Phoere 2-2).
Beszéljétek meg egymással, hogy ezek kompatibilisek-e, bár én láma vagyok ehhez.
Arra gondoltam, az első autónak kell egy, az utólsó 3-4-5-nek szintén, a többit meg elosztanánk arányosan...
Csak úgy sacc/kb, hány autó lesz???
A többség a Corától indul, ide jönnek a Clios márkatársak is, tehát legalább 20-25 autóval számolhatunk, ugyi??
Esetleg egy "robbantot képet" összehozunk, hogy bemutassuk az egyes szerkezeti elemek elhelyezkedését, kialakítását, kapcsolódását, stb.:))
Remélem, ebben Phoere a segítségemre lessz!
Hallod Phoere?
Majd én megyek hátul és tolom a többieket.:))
Azért gondoljunk az egyéb gépjárművekkel közlekedőkre is és hagyjuk őket előzni is.A hosszú oszlopokban kell lukakat is hagyni, hogy másoknak ne egyszerre kelljen előznie az öszes autót.
Risztottam kedves geocselendzses barátomat.
Ezt a választ kaptam: "... elhozom az én két PMR-emet, két darab tehát tuti. Bennük frissen töltött aksi, amivel kb. 20 órát tudsz rádiózni. Autóban ülve kb. 1km-t átvisz, sűrű városban talán kevesebbet."