Keresés

Részletes keresés

Aron_son Creative Commons License 2019.07.16 0 1 408

Vöv, izé, wow! :)

Előzmény: Volan-te (407)
Volan-te Creative Commons License 2019.07.16 0 0 407
Volan-te Creative Commons License 2019.07.04 0 1 406

A dunakeszi helyi flotta legújabb tagja: PZY_964 (berlini Citaro). Már a flottaszínt (fehér_kék) is megkapta. 

matteo14 Creative Commons License 2019.06.17 0 0 405

Az elmúlt pár napban csak az új kocsikat láttam járatban. Lehet, hogy ez jelent valamit az eddigi kocsik állapotával kapcsolatban. 

Előzmény: Snake-Mojzi (404)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2019.06.17 0 0 404

A menetrend eközben továbbra is 2 kocsit igényel. Adódik a kérdés, hogy van-e ennyi különjáratuk és tényleg Citaro kell-e a különjáratozáshoz.

Előzmény: matteo14 (403)
matteo14 Creative Commons License 2019.06.17 0 2 403
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.06 0 0 402

Ez a kocsi lenne?  

Az nem gyenge.

Előzmény: matteo14 (401)
matteo14 Creative Commons License 2019.06.06 0 0 401

Bicske helyi járat aktuális gépe RJV-029, ami alvázszám alapján a történelem első Neoplan N4416-osa.

Törölt nick Creative Commons License 2019.06.04 0 2 400

Ezek szerint meg akarják venni LSA-782-t is :)

Előzmény: Snake-Mojzi (399)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2019.06.04 0 4 399

Eközben Hajdúböszörményen:

11István11 Creative Commons License 2019.05.09 0 2 398

Ma fotóztam:
RCJ-630 piros 2003-s Setra S315 NF (WKK62740113001903)
Főnix Csarnok - Gáspár György Kert
A Transit 2000 kft. busza.

bandi1899 Creative Commons License 2019.05.09 0 0 397

Üdv mindenkinek!

A Hétfa Kutatóintézet kutatást végez az agglomerációban élők életkörülményeiről, különös tekintettel a Budapestről agglomerációba költözőkre, illetve az ingázókra.

Ennek keretében fókuszcsoportos vizsgálatra kerül sor Dunakeszin, Nagytarcsán, Szigetszentmiklóson és Telkin élők körében.
Akit esetleg érdekelne egy ilyen vizsgálatban való részvétel, annak az alábbi, 2 percet igénybe vevő kérdőívet kellene kitöltenie: https://www.surveygizmo.com/s3/5001923/Agglomer-ci-s-ing-z-s-2019?fbclid=IwAR0ZyaViJq5lWtFBKp6jfrTX7x6CeefCXc4zuuquBZSmmNftfOgVD0x0jXc

Előre is köszönöm, ha valaki megosztja az infót és a linket a fenti településen élő ismerőseivel!


htibor Creative Commons License 2019.05.08 0 0 396

Várjuk ki a végét...

Előzmény: Aron_son (395)
Aron_son Creative Commons License 2019.05.08 0 1 395

Végre egy olyan közlekedési fejlesztés, amely többségében a fiatalabb korosztály(ok) hazajutását segíti. Tetszik.

Előzmény: htibor (394)
htibor Creative Commons License 2019.05.08 0 1 394
Előzmény: matteo14 (392)
Törölt nick Creative Commons License 2019.05.08 0 0 393

Na talán végre beindul valami éjszakai közlekedés-ügyben errefelé is! Remélem előbb-utóbb vasárnap hajnalban is közlekedni fog, akkor is jönnek haza koncertekről, bulikból.

Előzmény: matteo14 (392)
matteo14 Creative Commons License 2019.05.08 0 3 392

Talán ide. Éjszakai "Dunakeszi hazaviszi", bár annyira nem helyi, mert a Nyugatitól teszi. 

https://www.dunakeszi.hu/menetrend

matteo14 Creative Commons License 2019.04.30 0 1 391
Gábrisvitéz Creative Commons License 2019.03.10 0 4 390

Ide is beteszem. A téma az egri helyijárat:

 

https://sony872.blog.hu/2019/03/10/eger1

gabesz919_II Creative Commons License 2019.03.09 0 2 389
siófoki35 Creative Commons License 2019.03.01 0 0 388

Bajai Orangewayses buszok szétrabolva:
http://www.busfoto.nl/foto/thumbnails.php?album=1132

Snake-Mojzi Creative Commons License 2019.02.28 0 0 387
Előzmény: Törölt nick (386)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.28 0 1 386

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:96558-2019:TEXT:HU:HTML&src=0

 

"Közszolgáltatási szerződés Biatorbágy Város közigazgatási területén, menetrend szerinti helyi autóbusz-közlekedés biztosítására."

 

A közbeszerzés ismertetése:

 

"Nyertes ajánlattevő feladata Biatorbágy város közigazgatási területén autóbusszal (midibusszal) végzett helyi, menetrend szerinti autóbusz közösségi közlekedés, személyszállítási feladatok kizárólagos ellátása.

A szolgáltatónak a tevékenységét a műszaki leírás részeként megadott menetrend szerint kell végeznie.

A városon belüli helyi autóbusz közösségi közlekedési feladatot az alább ismertetett autóbuszvonal működtetésével kell ellátni a szolgáltatónak.

A város területén az alábbi helyi autóbuszvonal működtetésére van szükség:

Vasútállomás - Állomás utca - Karinthy Frigyes utca - Meggyfa utca - Szabadság utca - Viadukt utca - Baross Gábor utca - Petőfi Sándor utca - Mester utca - Vasút utca - Szabadság utca - Kolozsvári út - Géza fejedelem utca - Sándor utca - Nagy utca - Szent István utca - Bajcsy Zsilinszky utca - Szabadság utca - József Attila utca - Petőfi utca - Baross Gábor utca - Dévai Gyula utca - Antall József utca - Juhász Gyula utca - Szily Kálmán út - Szent László utca - Öntöde utca - Dózsa György út - Vasútállomás

Tervezett hasznos (menetrend szerinti) járműteljesítmény: 295 km/nap, 71 ezer km/év.

A szolgáltatás ellátásához 2 db, azonos típusú, midibusz biztosítása szükséges, ezen túlmenően a biztonságos üzemhez szükséges tartalékkapacitás (további 1 db azonos típusú jármű). A „midibusz” járműkategória tekintetében rögzíteni szükséges, hogy a gyári, vagy katalógus besorolás (midibusz vagy minibusz kategóriába sorolás) helyett a pályázatban megadott méret elvárások figyelembevétele a mérvadó.

A szolgáltatás teljesítéséhez szükséges midibusszal kapcsolatos minimális követelmények:

Kocsiszekrény hosszúsága minimum 8 000 mm, maximum 8 600 mm

Kocsiszekrény szélessége minimum 2 200 mm, maximum 2 450 mm

Belépő felület lépcső nélküli, összefüggő felületet képezzen a járó-padlószinttel, minimum egy utas ajtónál peronos kialakításban (alacsony belépésű kivitel), ahol a belépő magasság legfeljebb 380 mm.

Elektromosan állítható, fűthető, külső visszapillantó tükrök, rezgésmentesen rögzítettek. A rálátás mindegyik tükörre teljesen zavarmentes legyen (ablaktörlők által törölt mezőn, thermopan vagy fűtőszálas üvegen keresztül).

A padlóborítás felülete csúszásmentes legyen, kialakítása vízzáró. Folyóvíznek, tisztító- és fertőtlenítő szereknek ellenálló legyen.

A lépcső borítása - nedves időben is - csúszás mentes legyen.

Gépjárművezető által külön-külön vezérelt utasajtók.

Az autóbusz kifelé nyíló lengő utasajtóval rendelkezzen. Az első utasajtó az „A” tengely mögött, a második utasajtó a „B” tengely mögött legyen.

Az utasajtók mérete minimum 800 mm széles legyen, a mozgássérültek számára kialakított utasajtó minimum 900 mm széles legyen.

A forgalmi engedély bejegyzés szerinti férőhely minimum 40 fő. Az ülő utasok száma minimum 15 fő legyen.

Az utas tér kialakítása biztosítsa a kerekes székkel történő egyszerű beállást és kerekesszék rögzítésének a lehetőségét.

Az autóbusz részben alacsony padlós kivitelű legyen.

Az utastér belmagassága a járópadló-szinttől mérve minimum 2 000 mm

Automatikus hőfokszabályozású (külön-külön szabályozható) vezetőtéri és utastéri légkondicionáló berendezés, hűtés nélküli szellőzési üzemmód biztosításával.

A klíma berendezés hűtő kapacitás legalább 14 kW. A fűtőkészülék min. 16 kW-os fűtési teljesítményű legyen.

Az utastéri világítás csökkentett fényerejű, részleges vagy szakaszos bekapcsolási lehetőséget biztosítson.

A járművek maximális életkora a szolgáltatás indításánál a forgalomba helyezéstől számítva: 2 év.

A járműben a Szolgáltatónak flottakövetési adat képzésére alkalmas eszközt kell üzemeltetnie, és a helyzetadatokat online biztosítani szükséges.

A járműveknek teljes kihasználtsággal is meg kell felelnie a helyben jellemző nehéz domborzati viszonyok kihívásainak, így a jármű rövid, de dinamikusan emelkedő szakasszal teljes terhelés esetén is képes legyen megbirkózni (például 10 méteres szakaszon 14 %-os, 30 méteres szakaszon 9 %-os emelkedő)."

 

Kezdés: 26/08/2019

Befejezés: 26/08/2027

Herbal90 Creative Commons License 2019.02.23 0 6 385

Na a feltöltés csak nem akart azonnal működni...

h

Előzmény: Herbal90 (384)
Herbal90 Creative Commons License 2019.02.23 0 0 384

A térképet persze jól nem illesztettem be, de íme itt van.

Előzmény: Herbal90 (383)
Herbal90 Creative Commons License 2019.02.23 0 0 383

Sikerült végre elkészülnöm a bővített verziójú térképpel. Amennyire csak lehetett, megjelentettem az összes korábbi helyijáratos települést a térképen, ami szerepelt SnakeMojzi hozzászólásaiban. Balázs1a listájával nem mertem próbálkozni, mert itt még a cipőkanál működött a feliratoknál, de szerintem sokkal több infó nem fér el, legalábbis ebben a formában.

Előzmény: Herbal90 (381)
sosiforda Creative Commons License 2019.02.19 0 0 382
Herbal90 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 381

Húha, nagyon szépen köszönöm a bőséges leírásokat! Azt hiszem a következő pár napban nem fogok unatkozni... :D

Törölt nick Creative Commons License 2019.02.04 0 1 380

Fehérgyarmaton is volt, maszekként szűnt meg.

Előzmény: Balázs1a (369)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2019.02.04 0 0 379

1993-as menetrendhez képest megszűnt helyijárati üzemek:

Abony

Apc

Ács

Balatonalmádi

Besnyő

Bölcske

Cegléd

Csorna

Dabas

Dorog

Dunaföldvár

Edelény

Egyek

Encs

Enying

Erdőbénye

Erdőkertes

Fehérgyarmat

Hajdúnánás

Hejőpapi

Hévíz

Igrici

Inárcs

Jászapáti

Jászfényszaru

Kőszeg

Kunhegyes

Kunszentmiklós

Lábatlan

Lébény (Mosonszentmiklóssal közös üzem)

Marcali

Martfű

Mátészalka

Mátramindszent

Mezőkeresztes

Mogyoród

Mosonszentmiklós (Lébénnyel közös üzem)

Nagykarácsony

Nagykálló

Nagykőrös

Olaszliszka

Őrbottyán

Pásztó

Péteri

Piliscsév

Pomáz

Rábapatona

Ráckeve

Sajószentpéter

Sárospatak

Sátoraljaújhely

Sümeg

Szarvas

Szákszend

Szár

Százhalombatta

Szeghalom

Szerencs

Taktaszada

Tárnok

Tiszalúc

Tokaj

Tolcsva

Tolna

Tura

Vásárosnamény

Veresegyház

Vésztő

Visegrád

Zagyvarékas

 

+ még néhány megszűnt, ami eszembe jut:

Barcs

Jánoshalma

Mezőkovácsháza

Sarkad

Sárvár

Szentendre

Szentgotthárd

Vasvár

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!