Keresés

Részletes keresés

EKM-765 Creative Commons License 2008.03.03 0 0 259
Szívesen.
Előzmény: 0225 (253)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.03 0 0 258
OFF Neked is mail ment! ON
Előzmény: E94.27G (252)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.03 0 0 257
OFF Írok Neked az adatlapodon látható címre! Mail ment. ON
Előzmény: Zsoltikarus (255)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.03 0 0 256
Ati stílusában :-)
Előzmény: E94.27G (250)
Zsoltikarus Creative Commons License 2008.03.03 0 0 255

OFF

 

Kedves GSA-465 kolléga!

 Mailed nem publikus, de az enyém igen. Valahogy, kérlek szépen jelezd a tiédet, mert szeretnék valamit kérdezni!

 Előre is köszi!

 

ON

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.03 0 0 254
"A legelső E94.53 a Vértesnél az ugyanaz a kivitel, mint az 500.?"
Képek alapján úgynézi, hogy igen. Az 500. E94 egyébként a második E94.53 a Vértesnél.
Előzmény: IKARUS Egyedi (248)
0225 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 253
Köszi!
Előzmény: EKM-765 (247)
E94.27G Creative Commons License 2008.03.02 0 0 252
Sajnos akkoriban még nem fotóztam :-(
Előzmény: IKARUS Egyedi (251)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.03.02 0 0 251
A proto E94G-ről vannak esetleg újkori képeid, pl.: amikor megjött Kanizsára.
?
Előzmény: E94.27G (250)
E94.27G Creative Commons License 2008.03.01 0 1 250
Nah akkor már én is rakok fel egyedi képeket az Egyedikről :-)



Előzmény: EKM-765 (241)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.03.01 0 0 249
Egyébként igen 2004- az egy jó évnek tűnt, rengeteg busz készült, rengeteg irányba, csak sajnos volt kb 70db F15, ami kicsit minuszba küldte a mérleget.
Előzmény: EKM-765 (246)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.03.01 0 0 248
Az a vicc, hogy én ezeket láttam amikor készültek, és nem úgy emlékszem, hogy rozsdamentesek is készültek volna, de ha így van, nagyon örülök neki, így sokkal tovább megmaradnak:)
A legelső E94.53 a Vértesnél az ugyanaz a kivitel, mint az 500.?
Másik fura, hogy az 500.-ban emlékszem gyárilag nem volt Fok-gyem, azóta van már benne, mert néztem azokat a fotókat, amiket csináltál és azokon mindegyiken van.
Előzmény: EKM-765 (247)
EKM-765 Creative Commons License 2008.02.29 0 0 247
A képek nagy méretben megtekinthetők itt.
Előzmény: 0225 (244)
EKM-765 Creative Commons License 2008.02.29 0 0 246
Ha megfigyelted az EAG búcsúztatón,az utolsó 3 kocsin is csak a STAINLESS felirat volt,mert Gabibá' elbitorolta a márkanevet.Szóval az utolsó hat Rábás Vértes E94 rozsdamentes,ha jól emlékszem más cégekhez is ment abban az időben Rábás E94,szerintem már azok is rozsdamentesek lehetnek(Gemenc?).
Előzmény: IKARUS Egyedi (243)
EKM-765 Creative Commons License 2008.02.29 0 0 245

Az 500. oroszlányhoz tartozik,munkanapokon Kisbér-Komárom,Komárom-Esztergom között és vissza jár.2004 év elején érkezett és nem rozsdamentes,egy évvel korábban érkezett Tbányára

FJB-900,

az első 13,5m-es faceliftes a cégnél,szintén nem rozsdamentes.2004 nyarán jött az utolsó(sajnos) EAG beszerzésként 6 db rozsdamentes,ezekből látsz 3-at a képeken,itt már az utastér is más.Van belső képem mindkét változatról,csak az a javítás alatt álló gépemen van,majd egyszer felteszem.A .60-asok belső tere szürke,mindhárom rendszeresen jár a szar úton Tinnye felé,ettől a légcsatornák kezdenek erősen szétesni,ezen kívül jó állapotban van az utasterük,csak az ülések koszosak a koszos utasoktól.Hét új Volvo jött,ebből 3 dorogi,direkt kerülön őket ezért nem tudom mennyire esnek szét.Dolgozók állítása szerint nem fogják sokáig húzni.

Előzmény: IKARUS Egyedi (242)
0225 Creative Commons License 2008.02.29 0 0 244
Ott valami turpisság van az 500-adik sem rozsdamentes. kérd el a képet nagyban és rájössz mi az a felirat.
Előzmény: IKARUS Egyedi (243)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.02.29 0 0 243
Most nézem csak, hogy az E94.53-asakon elöl 2 pici kis csík látható*.
Akkor szokott ilyen lenni, ha rozsdamentes a karosszéria.
Emlékeim szerint ezek nem rozsdamentesek.


* a kis csík az IKARUS EAG és a STAINLESS felirat, az utóbbi a F15-ösökön is rajtavolt, míg a márkajel nem.

Szóval mit tudsz az E94-esekről, rozsdamentesek lennének, én nem nagyon emlékszem Rábás kocsira, ami rozsdamentes lenne.
Előzmény: EKM-765 (241)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.02.29 0 0 242
Az 500. E94-es nem tudod, hova került?
Mármint a Vértesen belül.
Nincs estleg utastéri fotód a buszokról?
Az E94.60-asokban belül még nem jelenik meg a piros szín ugye?

Bonus track: Van 1-2 Újonnan vásárolt Volvoja a Vértesnek (volvo 7700)
Azokról mi hír, esnek már szét?
Előzmény: EKM-765 (241)
EKM-765 Creative Commons License 2008.02.29 0 0 241

Elég lanyha itt az élet,ezért a dorogi 395/E95-ösök után jöjjenek az E94-esek is:

 

Sajnos JIT-681-et lenyúta Tata.Volt még egy EAG Dorogon pár évig:CDC-527,de sajnos nincs róla képem.

Törölt nick Creative Commons License 2008.02.28 0 0 240
Köszönöm! :-)
-------------------------------
Más:
A Scania L94 alvázas E94-esekben tényleg 60 fokban döntött álló motor van??
Előzmény: boz-021 (238)
EKM-765 Creative Commons License 2008.02.28 0 0 239
Előzmény: boz-021 (238)
boz-021 Creative Commons License 2008.02.27 0 0 238
FDC-264.
Előzmény: Törölt nick (237)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.27 0 0 237
Szép képek!
KTZ-664 ki volt régebben?
Előzmény: EKM-765 (236)
EKM-765 Creative Commons License 2008.02.27 0 0 236
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.26 0 0 235
Már nem tudom, honnan sikerült kideríteni, de az a lényeg, hogy az összes E94G-nek megvan az alváz-motor-váltó adata.

A motor-témához: egyszer régen utaztam az egyik albás MAN-nel, alapjáraton az úgy rázott, hogy centis kitérése volt az üléseknek... de aztán később megjavult...
Előzmény: E94.27G (233)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.02.26 0 0 234
Én egy mercis E94G-ben ültem leghátul és nemjó kimondani, de alig lehetett megmaradni, annyira rázott, ha alapjáraton pörgött.
Egyébként a motor témához kapcsolódva a wuppertáli és a potsdami 417-esekben is nagyon hasonló motor van, E2-esek azok is és 12 000cm3 csak egyel régebbi OM447.

E94.27G Creative Commons License 2008.02.26 0 0 233
"(HEH-457; HIY-434-435; HKF-106) Mercedes motoros (OM 457 LA 220 - 300 LE)"

Hogy a fenébe sikerült kideríteni a motortípust? Ezt még chiccoka sem tudta megmondani :-) Amúgy az a poén, hogy a Mercedes mocisok jobban ráznak, mint Cumminsos társaik, habár a mértéke más beállítástól is függ...
Előzmény: Törölt nick (231)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.26 0 0 232
"meg az E94.53-ban is ilyen van asszem."
Nem, abban feleekkora OM 906--os van.

OM 457-es az E94.21-.22-ben van.
Elnézést :-)
Előzmény: Törölt nick (231)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.26 0 0 231
Részben :-)

GOB-499 és GUP-380 azaz a két E94.25G Cummins motoros (Cummins C280.20 - 280 LE), a többi négy (HEH-457; HIY-434-435; HKF-106) Mercedes motoros (OM 457 LA 220 - 300 LE), ez a motor hasonló a Conecto-ban találhatóhoz, meg az E94.53-ban is ilyen van asszem.
Előzmény: EKM-765 (230)
EKM-765 Creative Commons License 2008.02.26 0 0 230
A kanizsai E94G-kben ha jól tudom Cummins motor van,az pedig rázós,hiszen amerikai mint a Detroit.A Volánbusz DZA-412-esében is Cummins volt,az is rázott(nem annyira mint a Detroit),de igencsak jól ment vele a 280-as.
Előzmény: IKARUS Egyedi (229)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!